• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01:25
haaibaa2 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 21:31:

Probeer ipv ABRP (Superidee, waardeloze uitvoering) ook eens de nieuwe TomTom app voor ev rijders, die kan ook laadstations aanbevelen en werkt wel gewoon zonder crashes.
Ik was wel benieuwd wat je er zo waardeloos aan vindt? Ik gebruik het (alleen voor lange trips) met veel plezier en gemak.

Ik heb TomTom ook en ondanks dat die wel kan plannen heeft die helaas geen live koppeling met de auto wat ik juist aan ABRP zo sterk vind.

Maar ieder zo zijn voorkeuren en als we maar veilig op onze bestemming aankomen.

• ikbentochniegek
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 00:16
Enyaq app storing?
Heeft iemand last dat de app de status niet update en dat de connected services in de auto eruit liggen?
Vorige week heeft de garage alls nog spanningsloos moeten maken omdat er helemaal niets werkte, dus ook het wereldbolletje in het infotainment was grijs. Dat werd dus verholpen, het wereldbolletje is nu wit. Maar
als ik mij als gebruiker toe voeg dan werkt alles een paar dagen, dan stopt het. Het enigste dat in de app update is de status "contact aan" als de auto is ingeschakeld. Informatie in de app over laden etc is ondertussen weer een paar dagen oud. Volgens de garage is er gewoon een storing in de service. Maar dan duurt die storing al dagen en ik lees er nergens iets over, ook niet in het skoda forum. Dus geloof ik daar niet zo in, daarom de vraag of hier iemand problemen ervaart met de app of connectiviteit in de auto.
Dus de app werkt niet, maar ook de shop werkt niet, spotify werkt niet, navigatie heeft geen verkeersinformatie etc.
Volgens de app zijn alle services actief tot ergens in 2027.
Iemand tips?
Aanvulling. Als ik de auto in de app activeer hoor ik in de auto wel iets schakelen, lijkg op een relais, maar de app update niets.
Enyaq85 software 5.4.4

[ Voor 7% gewijzigd door ikbentochniegek op 13-07-2026 23:36 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Openbare laadpalen, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.
Thuis laden, laadpalen, etc. in: Thuisladen van je EV deel 2.
Meterkasten, elektra, etc. in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 1.
Het zo goedkoop mogelijk thuisladen van je EV in: Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.