• hk12nl
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-04 08:31
Kodess schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 21:04:
Eh het is 15 euro per jaar toch? dat is wat ik nu al 2 jaar betaal.
Dat betaal ik eigenlijk alleen voor auto locatie en op slot status inderdaad.
Laad status en op afstand remote verwarmen kan zonder abbo.

Traffic etc gebruik ik niet dus weet ik niet. Gebruik Android Auto
Dit ‘abbo’ heb ik idd ook alleen. Vond ik wel de moeite waard voor dit geld. Alle andere abbos heb ik ook niet

©2004

• bakmeel
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17:53
Kodess schreef op zaterdag 11 april 2026 @ 21:04:
Eh het is 15 euro per jaar toch? dat is wat ik nu al 2 jaar betaal.
Dat betaal ik eigenlijk alleen voor auto locatie en op slot status inderdaad.
Waar jij naar verwijst is "Care Connect", en die kost inderdaad €15,- per jaar.

"Online Infotainment" voor €48,99 zou dan de volgende features moeten bieden:
  • Online Routeberekening
  • Laadstations (Anders dan PowerPass?)
  • Online Voice Control
  • Parkeerplaatsen zoeken
  • Online reisdoel importeren
  • Online verkeersinformatie (Dus eigenlijk Traffication, los €5 per jaar)
  • Online kaartupdates
Maar in dit forum dus weinig ervaring met dat pakket dus :)

More Power Igor! More Power!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:03
RangedNeedles schreef op donderdag 9 april 2026 @ 08:49:
[...]

Ik had met 'n witte Kodiaq uiteindelijk ook geen al te grote "problemen". Sure, het echt witte is er relatief snel af na een wasbeurt, maar niet sneller dan andere kleuren. Het is inderdaad zoals je zegt, denk ik. Regen is verre van zuiver.

Sowieso, in mijn hoofd (:+) erger ik mij tegenwoordig aan mensen die altijd maar voor een saaie zwarte, grijze, zilvere of witte auto kiezen. (Ja, dit staat haaks op mijn vorige paragraaf.) Bonuspunten voor de mensen hier die net zoals ik met een kleurrijke Enyaq rondrijden! Het helpt wel niet dat Skoda amper kleuren aanbiedt.
Dit, gisteren bij de Skoda dealer in Zwolle om even een kleur te bekijken. Steel Gray, Zwart en Metallic grijs… had eigenlijk de rood wel even willen zien, maar helaas. RS model Elroq stond er in saai grijs.

Ik twijfel tussen Steel Gray (waar er hier in de buurt al een paar van rijden) en Zwart…

• onetime
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Hoeveel kost het om de auto in de kleur te spuiten die je eigenlijk wilt?
Het aanbod bij alle merken is tegenwoordig veel te beperkt.
Ik vond Articsilver nog acceptabel, maar ik had liever British Racing Green gehad. Wie weet met meer keus.

I Bought Myself A Politician - MonaLisa Twins 2013: 7panelen(195Wp), maand later, 17. 3 jaar later 28 en gasloos. 5.5kWp O-W op 4.2kVA omvormer. 2018 'verhuisd'.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Openbare laadpalen, laadpassen, etc. in: [EV] Openbare laadpalen, laadpassen en providers - Deel 2.
Thuis laden, laadpalen, etc. in: Thuisladen van je EV deel 2.
Meterkasten, elektra, etc. in: Het grote topic voor Elektra huisinstallaties - Deel 1.
Het zo goedkoop mogelijk thuisladen van je EV in: Het grote goedkoop thuisladen van je EV topic.
Ervaringen over lange reizen met een EV kan je delen in: Ervaringen: Lange ritten met elektrische auto in Europa.