Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Definieer 'goed functionerend'. Ding doet het op zich ook zonder internetverbinding.farmacop schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 09:15:
Is die 'Sense' essentieel voor een goed functionerende Go2? Heb al een P1-meter van homewizard en die bevalt goed voor het inzicht dat ik zoek, maar vervang hem graag als dat nodig is voor een optimaal werkende Go2 natuurlijk...
Als je wilt load balancen heb je wel wat nodig. Maar zelf draai ik daarvoor een Home Assistant automation.
Als ik de tekst over Slim Laden goed begrijp, kijkt de Zaptec alleen naar een groep uren waarin het voordeligst is, waarin de ingestelde minimale kWh past.
Dat betekent dat de paal niet meerdere sessies doet, zoals tussen 15u en 17u (die twee uren zijn dan het voordeligst tussen het aansluiten en het vertrek) en vervolgens de rest in de nacht doet voordat ik vertrek om 6:00u. Toch?
Dat betekent dat de paal niet meerdere sessies doet, zoals tussen 15u en 17u (die twee uren zijn dan het voordeligst tussen het aansluiten en het vertrek) en vervolgens de rest in de nacht doet voordat ik vertrek om 6:00u. Toch?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen