Vaak een dag of twee dagen. Je krijgt een mailtje, ze helpen je waar het kan, maar zeggen meteen ook dat je je moet wenden bij je retailler of installateur.R-R-L schreef op maandag 7 september 2026 @ 17:14:
Hebben jullie bij het indienen van het ticket een bevestiging op de mail gehad? En hoe lang zat er tussen het indienen en antwoord?
Ik heb de lader los gekocht, leuke aanbieding op destijds en installateur ging er in mee. Maar voor support gaat het dan niet via hem.
Ik heb een keer geantwoord, dat als het zo'n probleem is allemaal, waarom die palen dan allemaal in de consumentenverkoop zijn gegaan en niet gewoon alleen via b2b te verkrijgen zijn.
Reactie:
Fijn dat het gelukt is. De Academy is niet per se nodig voor Go-laders. Dit is alleen verplicht voor Pro-laders.
We merken dat er veel vragen ontstaan en dat er bij particulieren die de lader zelf installeren vaak verkeerde instellingen worden gebruikt. Op het eerste gezicht lijkt het vrij eenvoudig, maar er kan veel verkeerd gaan, heb ik gemerkt. Dat heeft niet altijd met de achtergrond te maken maar omdat men het voor het eerst doet.
/f/image/Ry7o9ZfGqWb0qtdGE4hnP7Xm.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/P95UlWHrMMfinkjElEZASLw3.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/UXymsVnLFon6wmg02p7SlQhb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/j3vWi0zgMbsSb0zaWuz0R9pi.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rCwlwYH8iGQAdktOrfKiVzvI.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GOwzX6vvIf32hccAeZUlGjQa.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nrOFQqGXFwSFAt6RLCF58O3N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OAbagnZC1fr6KQpMuNwidqQn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DYSWtNg4y83ArHdd0EvpDgBp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/jJKxRgJkTr7raSOXYwYGBinB.jpg?f=fotoalbum_large)