franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Je klikt op specs bovenaan (handig!) en dan moet je ergens midden op het scherm zoeken naar een tweede specs-knop om daar nogmaals op te klikken.
En dan dan heb je nog andere tabjes met items waar je niet voor gekozen hebt...
Hierbij mjjn +1 voor rollback
Edit; dit is na de 'vereenvoudigde weergave' voor verzendkosten wéér een stap achteruit in usability wat mij betreft.
[ Voor 15% gewijzigd door schaduw op 26-01-2026 09:48 ]
Het is heel bewust zo gemaakt. PW is zo'n beetje de kurk waar tweakers op drijft. Tweakers is tot de conclusie gekomen dat dit ontwerp naar verwachting linksom of rechtsom meer ROI oplevert.Patrlck schreef op maandag 26 januari 2026 @ 07:55:
Deze verandering brengt niets meer met zich mee dan meer moeten klikken om informatie te kunnen zien. Je zou bijna denken dat DPG per klik word betaald.Al met al is dit een enorme gebruikers onvriendelijke update geweest. Voor mobiel gebruik EN desktop gebruik.
- Meer kliks voor volledige specs van een product
- Meer kliks voor vraag en aanbod
- Meer kliks om reviews van een product te lezen
- Layout popout venster van bijvoorbeeld reviews is smal
- Ook is de verkrijgbaar sinds datum van een product ver weg verstopt
Ik snap persoonlijk niet hoe deze update door de beta fase is gekomen en ik hoop dat Tweakers dit erkent en deze update snel ongedaan maakt.
Vooral daarom zijn ze zo star.
Als de data zou uitwijzen dat het naar verwachting meer oplevert als je per product bij elke winkel om de prijs te zien een klik zou moeten doen, zouden ze het ook nog doen....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Maar zoals elke keer gebeurt, zie je ook hier weer. De kritiek wordt grotendeels genegeerd en hoe luid de gebruikers ook roepen, de verandering blijft staan en je moet het er maar mee doen. Hoogstens een kleine visuele aanpassing and that's it. Alle kritiek wordt weggewuifd als "sentiment" en "de data toont wat anders".
Ik heb me in ieder geval al heel lang geleden bij neergelegd dat een heel relaas met onderbouwende kritiek/feedback schrijven, weinig toevoegt en Tweakers niet echt luistert. Dit is de zoveelste keer dat dit gebeurt en zal nog wel vaker gebeuren. Gevolg voor mij is nu wel dat de pricewatch minder ga gebruiken.
Aan de lezer van deze post: mocht je nog een heel pleidooi willen schrijven voor de oude opzet... bespaar je de moeite. Het heeft geen zin, is wel gebleken uit het verleden.
Jammer, maar ik had het niet anders verwacht.
[ Voor 3% gewijzigd door segil op 26-01-2026 10:26 ]
- In stand houden van de standaard landingspagina met samenvatting (in jullie ogen bedoeld voor de niet-ingelogde niet-technische bezoekers, zodat zij zien wat ze nodig hebben)
- In plaats van de slide-ins, echte tabs gebruiken, en deze in de tabbalk bovenin ook highlighten (de data kan dan alsnog async geladen worden, en die tabs zijn ook met een # locator te openen)
- De knoppen 'Bekijk alle specs/reviews/prijzen' én de knoppen in de tabbalk naar het tabblad verwijzen, zodat je altijd met 1 klik op de plek uitkomt waar je naartoe wilt
En als we dan toch bezig zijn:
- Naam van het product sticky maken, zodat je onderaan de pagina nog weet welk product/variant je open hebt
- In de tabbalk met een getal laten zien hoeveel prijzen/reviews/v&a aanbod er is
Voor mijn gevoel hebben de productpagina's dan een veel logischere flow en worden veel van de irritaties daarmee weggenomen.
Het liefst wil ik natuurlijk dat die slide-in gisteren op de brandstapel gesmeten wordt. Het is een universele verslechtering ten opzichte van de oude pagina en ik heb geen positief woord te zeggen. Als hij moet blijven, zet dan alsjeblieft de animatie uit en laat dat gedrocht alsjeblieft onthouden dat ik de vorige keer op "alles uitklappen" gedrukt heb.
En laat de tabknop "specificaties" gewoon direct die klote slide-in openen in plaats van naar beneden scrollen naar die nutteloze summary. Ik druk op specificaties. Ik wil de specificaties. Alle. Specificaties. Ik hoef geen tweede klik. Ik weet het echt heel zeker, maak je geen zorgen.
Dan krijg ik nog steeds pijn in mijn ogen van die lelijke slide-in, maar is het aantal clicks in ieder geval hetzelfde als vroeger.
Edit;
De punten die ik hier noem gaan zo te zien opgepakt worden. Plak de link naar de comment van de PO hier wel even voor de visibility. Gezien we inmiddels 4 pagina's verder zijn en het voor nieuwe of terugkerende lezers begraven is.
Freek1710 in "Feedback topic slide-ins op productpagina"
Beetje bitterzoet. Aan de ene kant zit er dus verbetering in. Aan de andere kant betekent dat dus dat dit ontwerp in de kern nergens heen gaat en definitief duidelijk is dat Tweakers hierop door wil itereren. Dat is best wel bedroevend nieuws.
Ik ga dan maar duimen dat er vanuit degene die betrokken waren bij deze PW update géén plannen zijn om GoT te updaten. Dan zou het echt tijd worden om deze website vaarwel te zeggen. De overduidelijke disconnect tussen Tweakers en haar gebruikers heeft al genoeg problemen opgeleverd. Laat het forum alsjeblieft met rust.
En mocht iemand willen reageren met "vocale minderheid" verwijs ik je graag door naar de 90 unaniem negatieve reacties in de .plan, de 400+ in dit topic alleen en ik zou ook eens een kijkje nemen hoe deze update besproken wordt op externe platformen zoals discord.
[ Voor 91% gewijzigd door youridv1 op 26-01-2026 14:53 ]
Ik sluit me aan bij wat mijn naamgenoot hierboven zegt.youridv1 schreef op maandag 26 januari 2026 @ 11:45:
Als aanvulling op de comment hierboven:
Het liefst wil ik natuurlijk dat die slide-in gisteren op de brandstapel gesmeten wordt. Het is een universele verslechtering ten opzichte van de oude pagina en ik heb geen positief woord te zeggen. Als hij moet blijven, zet dan alsjeblieft de animatie uit en laat dat gedrocht alsjeblieft onthouden dat ik de vorige keer op "alles uitklappen" gedrukt heb.
En laat de tabknop "specificaties" gewoon direct die klote slide-in openen in plaats van naar beneden scrollen naar die nutteloze summary. Ik druk op specificaties. Ik wil de specificaties. Alle. Specificaties. Ik hoef geen tweede klik. Ik weet het echt heel zeker, maak je geen zorgen.
Dan krijg ik nog steeds pijn in mijn ogen van die lelijke slide-in, maar is het aantal clicks in ieder geval hetzelfde als vroeger.
Er is maar één woord voor deze 'vernieuwing' en dat is: verschrikkelijk.
De brandende vraag blijft maar onbeantwoord vanuit het development-team van Tweakers:
Waarom veranderen ? Dit werkt niet en stoot iedereen tegen het zere been. Werkelijk iedereen op een bepaalde Discordserver waar ik in zit, met zo'n 400 Nederlanders, vindt het nieuwe design verschrikkelijk en weigert nog gebruik te maken van de PW. Dat zegt, met de 500+ mensen die in totaal een thumbs-up hebben gegeven** her en der verspreid op dit forum, toch wel genoeg ?
Beste scenario:
- Alles terugzetten naar hoe het was vóór december 2025 en terug naar de tekentafel*
Slechtste scenario:
- Alle feedback in dit topic en dat andere topic dat inmiddels gesloten is (Joost mag weten waarom....??) negeren en verdergaan met whatever the beep it is waar jullie mee bezig zijn.
Het is gewoonweg niet goed wat jullie nu doen. Niemand vindt het mooi, ik heb nog geen enkele reactie gelezen op dit forum, in dit topic of elders, dat iemand het geweldig, fijn of mooi vindt.
* Ik vraag me af waarom jullie dit niet eerst uitvoerig in een testomgeving testen en pas bij het final design - zoals alle webdesigners doen, zeker op een techwebsite van allure zoals Tweakers - het toepassen op de bruikbare website. Dit getuigt niet bepaald van professionaliteit, het getuigt écht (en dat zeg ik als voormalig webdesigner die een best groot (web)designbedrijf had voor ik het verkocht) van slordig, naïef en hypocriet gedrag.
Ik heb nog steeds wel ergens een plekje in mijn hart voor Tweakers, maar dit helpt niet echt mee in het behouden ervan.
** Thumbs-up voor zij die aangeven dit design echt belabberd slecht te vinden..
[ Voor 1% gewijzigd door Indifstublatia op 26-01-2026 14:07 . Reden: Nuancering over het stukje 'thumbs-up' ]
Tweakers staat er oa tussen. Als je een specs linkt hebt vanuit Google komt het ook wat vreemd over op de mobiele versie
Link vanuit google:
uitvoering: Startech.com 4K HDMI Extender Over CAT5/CAT6 Kabel, 4K 60Hz HDR V...
Waar is de website? Zou je dan denken.
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Ik ben ook niet heel tevreden, maar credits voor het informeren en zo
Dat zit wel Schnorr.
Op zich wel lekker to the point. Als ik iets zoek wil ik gelijk de specs zien en dat doet dit. Misschien toch een positief punt gevondenRobbyTown schreef op maandag 26 januari 2026 @ 14:14:
Ik was aan het Google (op 4K70IC-EXTEND-HDMI).
Tweakers staat er oa tussen. Als je een specs linkt hebt vanuit Google komt het ook wat vreemd over op de mobiele versie
Link vanuit google:
uitvoering: Startech.com 4K HDMI Extender Over CAT5/CAT6 Kabel, 4K 60Hz HDR V...
Waar is de website? Zou je dan denken.
Dat zit wel Schnorr.
Als het ook nog automatisch alle specificaties liet zien zoals vroeger dan wel jaStukfruit schreef op maandag 26 januari 2026 @ 14:47:
[...]
Op zich wel lekker to the point. Als ik iets zoek wil ik gelijk de specs zien en dat doet dit. Misschien toch een positief punt gevonden
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Qua snelheid denk ik dat de website juist heel snel is en dus ook geen optimalisatie nodig heeft. Want voor mij is het gebruik in snelheid juist afgenomen omdat ik meer moet klikken om de informatie te zien / vinden die ik nodig heb.
Misschien is het fijner voor minder technisch onderlegde gebruikers, al betwijfel ik dat, maar maakt alsjeblieft een optie beschikbaar dat het ingesterld kan worden zoals het was.
Dat jullie de slide-ins willen aanpassen is een begin, maar volgens mij wil niemand die slide-ins. Niemand heeft hier om gevraagd. Misschien is het een idee om even een Poll maken op de hoofdpagina (of bovenaan in de pricewatch?) en te kijken wat het gros van de gebruikers vind?
Ik verwacht dat Tweakers ook wel doorheeft dat er minder mensen gebruik van de pricewatch maken in de huidige vorm, en ze ook minder inkomsten hebben uit de affiliatie links in de pricewatch.
[ Voor 17% gewijzigd door MineTurtle op 27-01-2026 14:03 ]
Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.
Wie dit heeft bedacht (en goedgekeurd) mag weer terug de schoolbanken in naar mijn mening, het ziet er niet uit, het is onoverzichtelijk en is functioneel een grote achteruitgang.
UI voelt nu raar, ik klik op specificaties en BAM in eens een slide in van rechts met allemaal dropdowns, klik je perongelijk links PoeF Gone.
het voelt nu als een rabbit hole een menu in een menu in een sub menu, terwijl voorheen alles overzichterlijk zat in een pagina.
Wat is de achterliggende gedacht hier mee, design voelt beetje te worden gepushed naar center interface ipv links, is dit bedoeld voor Mobile devices?
Op mijn mobile devices kan ik het nog snappen maar op mijn desktop is het gewoon bah (mild uitgedrukt)
[ Voor 13% gewijzigd door 42dpi op 27-01-2026 13:26 ]
Si vis pacem, para bellum
Het is toch klaar als een klontje dat dit een achteruitgang van jewelste is. Hoe moeilijk is het dan om te zeggen: "Jongens we hebben een foutje gemaakt, voor nu gaat het weer terug naar het oude en als jullie suggesties hebben om het te verbeteren horen wij dat graag."
Van wat ik tot nu toe hoor ben ik bang dat wij hier aan vast zitten. Een feature welke voorheen echt een speerpunt was en super makkelijk is nu verworden tot een onduidelijk, omslachtige veel klikkende manier om je informatie te vinden.
Jammer...
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
@WoutF heeft aangegeven dat ze eerst intern verder beraadslagen (WoutF in "Feedback topic slide-ins op productpagina"). Duurt ook wat langer omdat relevante mensen vorige week niet aanwezig waren.TTLCrazy schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 13:20:
De weinige reacties vanuit Tweakers.net doet mij het ergste vermoeden voor de cultuur achter deze verandering.
Tuurlijk heb ik ook liever zo snel mogelijk een reactie waar ik wat mee kan, maar ik snap ook dat ze met alle kritiek liever een goede reactie formuleren waar we wat mee kunnen dan nu losse reacties. Dus nog een beetje geduld zou toch wel mogen
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work
Kijken we naar 2 dezelfde type aparaten: video kaarten, het volgende ook bij andere devices het geval zijn.
Intel Arc Pro B50
uitvoering: Gigabyte GeForce RTX 5080 GAMING OC 16G
Klik je op de intel videokaart, dan krijg je keurig 4 tabs: Prijzen, Specificaties, Gebruikersreviews en Vraag & Aanbod. De laatste 2 zijn nog niet ingevuld (nog geen review en nog geen 2e hands variant). Klik je echter op bv "laat alle prijzen zien", dan komt de slide in naar voren, dat zijn de laatste 2 tabs niet meer te zien. Ik dacht in eerste instantie dat er een issue was, dus heb ik de slide in gesloten en kon daarna naar beneden scrollen om te zien dat er geen info van was.
Bij de uitvoering van de Gigabyte video kaart zijn de reviews en de vraag en aanbod wel gevuld en krijg je die ook als tab te zien bij de slide in.
Misschien op 1 of andere manier ook duidelijk maken in de slide-in dat er geen reviews of vraag en aanbod artikelen zijn, zodat het geheel concequent wordt weergegeven, ook al is er niet voldoende info, zodat je niet twijfelt aan jezelf.
Ik heb hier twee vragen over, vooral uit nieuwsgierigheid en voor duiding voor mijzelf:WoutF schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:14:
We kunnen in de data niet kijken wie ‘die-hard’ is, maar als we als grove indicator daarvoor ingelogde gebruikers pakken, dan was in december zo’n 9 procent van de gebruikers in de Pricewatch ingelogd. Dat is ook niet gek, want de Pricewatch werd afgelopen maand door meer dan tweeënhalf miljoen mensen bezocht.
1: Wat is een een 'niet-feestmaand' deze statistiek? Ik weet niet of jullie dit willen/mogen delen, maar ik ben wel benieuwd. Lijkt me dat dit normaal een stuk hoger ligt. Gaat het hierbij ook om het aantal pageviews, doorklikaantallen, sessies, etc.?
2: Is er een (grove) manier om bij te houden of niet ingelogde gebruikers hetzelfde apparaat gebruiken als ingelogde gebruikers? Ik gebruik zelf de PW vooral in incognito modus behalve als ik snel wat op wil zoeken. Ik doe dit juist expres om na een klik niet al ingelogd te zijn bij de winkel. Meestal krijg ik dan betere 'aanbevelingen' van de winkel zelf omdat er geen geschiedenis is van andere productcategorieen en ik krijg dan geen mails met "ben je niet wat vergeten in je mandje?"
Wat is verschil met een pop-up? Pop-up’s worden vaak bekritiseerd en mij lijkt het dat dit voor slide-ins ook zo is als je de animatie bij beide opties gebruikt als feedback dat je hem krijgt door het klikken.Femme schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 16:44:
Het voordeel van slide-in mét tabs is dat je (als je eenmaal de slide-in open hebt) meer overzicht hebt dan voorheen omdat we niet telkens de productheader herhalen. De hele hoogte van de viewport is beschikbaar voor prijzen, specs, reviews en dergelijke. Het is mijn inziens vooral zaak om deze kracht goed te benutten en de trade-off (een extra klik om in de detailweergave te komen) zo klein mogelijk te houden.
Is het ook mogelijk om de locatie waar je was te onthouden? Als ik in specificaties kijk en ik klik op gebruikerreviews, moet ik bij de specificaties opnieuw terug scrollen naar waar ik was.Freek1710 schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 14:15:
• ‘Alles openen’ bij specs wordt niet onthouden. Gaan we mee aan de slag.
--------------------------------
Laat ik beginnen dat ik deels een fan ben van de update, maar deels ook niet.
De overzichtspagina vind ik enorm verbeterd in vergelijking met de oude. Er is meer informatie direct beschikbaar. Ik hoop dat er iets meer informatie beschikbaar zal zijn, maar vind het fijn dat niet alles in één keer zichtbaar is. Ik zou deze dan ook zeker houden en ik denk dat met deze pagina ook mooi te A/B-testen is welke informatie zichtbaar moet zijn, gegroepeerd moet worden etc.
Mijn grootste probleem met de slide in is dat deze smaller is dan de normale pagina (bij mij op FullHD). Er wordt minder dan 1/3 van de breedte van de viewport gebruikt. Het lijkt erop dat er in de slide-in wel minder padding of marge zit, maar nog steeds zijn sommige elementen langer in de slide-in dan op de overzichtspagina. Ik zou graag zien dat het op zijn minst even breed is.
Verder vind ik het vervelend dat de slide-in niet over de overzichtspagina komt. Dit is denk ik persoonlijk, maar de tekst op de overzichtspagina lijdt mij af. (Ik besef me dat een slide-in minder nuttig is als hij niet aan de zijkant staat, maar een pop-up mag ook hoor
Verder wat dingen die mij opvielen positief en negatief:
- De volgorde en duidelijke scheidingen op de overzichtspagina zijn erg fijn. Wel zou ik graag de videoreview kleiner willen en bij het reviewblok zien. Hij neemt nu erg veel ruimte in (op desktop). Hij is nu zo groot, dat hij niet eens in de hoogte op mijn scherm past.
- Bij de slide-in bij het tabje testresultaten, zijn soms lege accordions aanwezig (meestal "testcondities")
- Vanuit de slide in kan je niet naar de redactionele review (ook niet via de testresultaten tab). Ik zou het wel fijn vinden als dit mogelijk wordt gemaakt. Anders misschien de samenvatting laten zien?
- Ik mis bij de specificaties de 'vergelijk' knop. Deze staat wel op de overzichtspagina, maar als je alle specificaties wilt zien, kan je er niet meer op klikken. Ik mis deze, omdat ik meer specificaties wil zien dan de specificaties op de overzichtspagina voordat ik hem aan de vergelijking wil toevoegen.
- Als je als filter een winkel niet laat zien, klopt dat in de PW qua prijs wel. Als je dan op het product klikt, staat hij er wel weer tussen. In de slide-in staat hij er dan weer niet tussen (onderaan apart). Top dat het bij de slide-in niet meegenomen wordt, maar kan dit op de overzichtspagina ook?
- De eerste keer dat de slide-in wordt geopend, gebeurt dat bij mij bijna in 1x. De animatie is eigenlijk twee frames, 1 halverwege de transitie en 1 aan het einde. Hij gaat ook ontzettend snel na een vertraging na de klik. (Chrome 143.0.7499.146 in incognito modus zonder in te loggen op MacOS 15.3.2). Bij het sluiten en de tweede keer openen gaat het wel goed. De tijd dat de pagina open staat, geeft voor mij geen verschil.
- [li[ Het is op de overzichtspagina niet heel duidelijk waar je meer foto’s van een product kan vinden (zeker als die er niet zijn, kan je nergens vinden dat er maar 1 foto is). Daarnaast mis ik hier een tabje voor in de slide-in, zodat je die niet hoeft te sluiten en te openen. Het komt voor mij tegenstrijdig over dat je, eenmaal in de slide-in, daar weer uit moet.[/li]
- Sommige knoppen die hetzelfde er uit zien, hebben een ander resultaat. Bij gebruikersreviews opent de blauwe knop de slide-in en de outline-knop opent de review op de huidige pagina, maar bij de redactiereview opent niet de blauwe knop de slide-in, maar doet de outline-knop dat juist. Hierdoor is voor de verwachte interactie soms afwijkend wat voor lichte frustratie zorgt.
--------------------------------
Mogelijk wat off-topic, maar ik wil het toch even benoemen.
Dit is absoluut niet op jou persoonlijk gericht, dus sorry als dat zo overkomt.Freek1710 schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 11:09:
Wij hebben de reacties gezien en we begrijpen het sentiment. We zien dat er ook veel feedback gaat over wijzigingen die op de pagina gemaakt zijn maanden geleden en waarvan we inmiddels hele goede resultaten zien. Feedback daarop blijft welkom, maar laten we het hier hebben over de slide-ins.
Wat ik vaak heb bij aanpassingen, is dat het kleine aanpassingen zijn waarbij ik denk van "ok, hier kan ik wel mee leven ook al is het niet top". Dit gebeurt dat meerdere keren. Als er dan een grote aanpassing komt, komt alles samen, ook de frustratie/blijdschap van de eerdere aanpassingen. Zeker op websites en projecten waarbij iteraties elkaar snel opvolgen, wil ik afwachten wat er komt omdat die ene aanpassing hoort bij een groep aanpassingen die de volgende iteratie komen en niet op zichzelf staat. Ik denk persoonlijk dat het niet eerlijk is om deze feedback dan af te schrijven of niet mee te nemen. Als je dat niet bedoelt, excuses, dan heb ik het verkeerd begrepen.
Dit. Ik heb vanmorgen met @ikloon bijgepraat en die komt later deze week met een update. Nog even geduldElectrowolf schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 15:08:
[...]
@WoutF heeft aangegeven dat ze eerst intern verder beraadslagen (WoutF in "Feedback topic slide-ins op productpagina"). Duurt ook wat langer omdat relevante mensen vorige week niet aanwezig waren.
R.I.P. Pricewatch
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Zoals de PW nu is, is die voor mij ten dode opgeschreven. Wel jammer.
Voorheen ook wel regelmatig familieleden hiernaar toe verwezen en zij waren ook blij met hoe die werktte.
Afgelopen weekend laten zien om een ander perspectief te krijgen, maar ook van leek-gebruikers dezelfde kritiekpunten.
Ook viel het mij op dat sommige informatie er vaak herhaald staand.
En zoals in een van de eerste posts in dit topic al opgemerkt, zijn dat vaak de specs waar je al op gefilterd had.Sir_Lion schreef op dinsdag 27 januari 2026 @ 18:57:
<>
Ook viel het mij op dat sommige informatie er vaak herhaald staand.
Videokaart met HDMI etc geeft weer, video kaart, HDMI, en dergelijke nutteloze informatie
oh daar doet ie het best aardig ? Met geheugen, snelheid etc.
[ Voor 8% gewijzigd door franssie op 27-01-2026 19:16 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
"A man has got to know his limitations..."
Maar deze 'úpdate' van de pricewatch, ik kan de afgelopen dagen geen enkel aanknopingspunt vinden waarom dit beter zou kunnen werken. Enkel ergernis, op zowel mobiel als desktop. Het is op dit moment teveel op alles specifiek te noemen. De pricewatch (en vergelijken van hardware) is mijn meest gebruikte functie op tweakers, ik begin het te mijden en alternatieven te zoeken. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een aanapssing?
Hopelijk komen jullie snel met een gigantische update. Of beter, gewoon terug naar de oude situatie. Ik heb nog steeds alle vertrouwen in jullie hoor