Even mijn berichtje ook maar hier plaatsen, om nog even als long-time user mijn ongenoegen extra te benadrukken:
Helemaal eens met (volgens mij) alle andere comments al hierover gegeven:
Wat een ENORME verslechtering in layout en gebruikerservaring ten opzichte van hoe het eerst was als je dit op een PC scherm bekijkt.
Paar situaties-omschrijvingen:
Als ik de prijzen wil zien, dan wil ik ze graag allemaal ineens zien.. Nu zie ik de helft, en voor de rest (soms zelfs maar een paar regels extra) moet ik verder doorklikken, waarna mijn scherm gevuld is met grotendeels dubbele informatie: De uitklap-prijzen uitgelicht, en op de achtergrond ernaast nógmaals die eerste x-aantal prijzen, maar dan gedimd.
Terwijl vervolgens de forumtracker (rechts) meteen ook weg, afgedekt is door het uitklap-venster. Daar mis ik dus informatie in m'n overzicht die ik graag wel in beeld heb staan, terwijl andere informatie volledig onnodig dubbel op het scherm staat. Zeer rommelig overzicht ook.
Dan de specificaties: Die paar "belangrijkste specificaties" heb ik heel vaak totaal niets aan.. Hoezo moeten jullie bepalen wat voor mij op dat moment "belangrijke specificaties" zijn? De info die ik wel zoek staat er dus vaak niet bij, waardoor ik wederom enkele keren opnieuw moet klikken om wél de specificaties in beeld te krijgen. Weer staat de basic-info dan dubbel op het scherm (uitgelicht in het uitklapvenster, en gedimd op de background).
Als ik het venster breder maak komt het uitklapvenster helemaal van rechts, verschuift tot links voorbíj de tracker/forum-lijst, maar blijft wel die lijst afdekken met een enorm grijs vlak.
Als ik in het uitklap-venster heen en weer klik tussen prijs en specificaties, is de specificatie-lijst elke keer opnieuw weer helemaal ingeklapt.
Waar je voorheen met 1 klik naar de lijst met specificaties kon gaan, heb je nu DRIE kliks nodig.
En als je dat doet, ben je op de main product-pagina eerst omlaag gesprongen, waardoor je nota-bene niet eens meer de header/omschrijving ziet van het product waar je naar het kijken bent (of de uitvoering).. Het overzicht is compleet weg.
Hier als voorbeeld: Hier heb ik de snelste manier geklikt om naar de specificaties te komen...
:strip_exif()/f/image/U6tw3bLIzBZNOOUDUIz7wglJ.png?f=user_large)
Maar dan zeg mij nu eens: Naar WELK product ben ik nu aan het kijken?? Is geheel niet meer zichtbaar hier. Kun je ook niet naar terugscrollen zonder eerst dat uitklap-venster weg te klikken.
Nee, sorry.. dit is écht geen verbetering.
Veel te rommelig overzicht, vereist véél te veel extra compleet onnodige kliks, nuttige informatie die eveneens onnodig verdwijnt van het scherm, en andere informatie die dubbel in beeld is. Het is een zooitje.
En dan moet je voor al die extra kliks ook nog eens geheel kris-kras dwars over je scherm de muis verplaatsen over forse afstanden.. Het is niet alsof al de 'doorklik-knopjes' fijn dicht bij elkaar zitten of zo.
Ik geef niet snel commentaar op site-layout wijzigingen; Meestal pakken ze goed uit, maar hier wordt toch wel finaal de plank misgeslagen.
Lieft geheel terugdraaien en zo snel mogelijk terug naar het oude design.
-They say the User lives outside the Net, and inputs games for pleasure.... No one knows for sure... but I intend to find out!! .... REBOOT!!!!