Wat betreft de opbrengsten die worden voorgespiegeld: ik zou er niet te veel naar kijken. Ik ga straks (als er wat meer duidelijkheid is tussen de aanbieder en of dit definitief door de EK komt) puur kiezen op basis van marge van de aanbieder.
Als dit breed bekend wordt (zal vast gebeuren) en iedereen gaat massaal zijn laadpaal koppelen (want is super simpel), dan zal er naar mijn idee megaveel aanbod van die ERE-certificaten ontstaan. En aangezien de prijs voor die certificaten een marktprijs is, zal die vervolgens dalen bij veel aanbod.
Ik zie het dan vooral als leuke meevaller maar zou er niet mijn installatie op aanpassen. Zeker niet in het eerste jaar.
Overigens heb ik makkelijk praten met een Zaptec Go 2 die dus wel al ondersteund wordt.
Ik blijf dit topic met veel interesse volgen!
Als dit breed bekend wordt (zal vast gebeuren) en iedereen gaat massaal zijn laadpaal koppelen (want is super simpel), dan zal er naar mijn idee megaveel aanbod van die ERE-certificaten ontstaan. En aangezien de prijs voor die certificaten een marktprijs is, zal die vervolgens dalen bij veel aanbod.
Ik zie het dan vooral als leuke meevaller maar zou er niet mijn installatie op aanpassen. Zeker niet in het eerste jaar.
Overigens heb ik makkelijk praten met een Zaptec Go 2 die dus wel al ondersteund wordt.
Ik blijf dit topic met veel interesse volgen!
:strip_exif()/f/image/JC87Tj9kewEehvJjlOWpVH0V.jpg?f=fotoalbum_large)

/f/image/xWAaxE2pTn8vqNvAHXqR54Mn.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9cZlqk6HUAXRWaNpiNUwARsB.jpg?f=fotoalbum_large)