• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:21
sjaool schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:05:
Ik verwacht dat de RB22 er niet veel anders uit zal gaan zien dan de RB21. Bij Racing Bulls verwacht ik wel een compleet andere livery. Daar gaat Red Bull toch wat vrijer mee om.
Racing Bulls heeft de race pakken al onthuld, en die zijn vrijwel identiek aan vorig jaar. Kleine kans dus dat de livery wel compleet anders zal zijn.

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:13
Ford tempert de verwachtingen. Ik vind alles tot nu toe eigenlijk allemaal maar speculatie en wishful thinking. 8 Maart weten we het zeker. Als het maar weer niet 2014 all over again wordt, want dan hoef ik het niet meer te zien.

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Cheezus schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 13:49:
[...]

Die ziet er uit alsof ie heel snel pakketjes kan bezorgen :+
In Amerika hadden ze die al :+

Afbeeldingslocatie: https://cdn-8.motorsport.com/images/amp/0ZRQygR0/s1000/alex-palou-chip-ganassi-racing.jpg

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:30

sjaool

Every life should have 9 cats

RobertMe schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:09:
[...]

Racing Bulls heeft de race pakken al onthuld, en die zijn vrijwel identiek aan vorig jaar. Kleine kans dus dat de livery wel compleet anders zal zijn.
We gaan het zien.

"When you grow up your heart dies"

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Schermafdruk van een video van Red Bull Racing. Zegt denk ik al genoeg wat de teamkleuren dit jaar gaan worden :)
Afbeeldingslocatie: https://s8.ezgif.com/tmp/ezgif-8f19fd27108d009e-jpg/ezgif-frame-002.jpg

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
De auto's van RBR, Ferrari, Mercedes en Aston Martin zullen er grotendeels hetzelfde uitzien door dezelfde sponsoren en de daaraan gekoppelde herkendbaarheid bij het grote publiek.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14:30

sjaool

Every life should have 9 cats

Chocoball schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:24:
Schermafdruk van een video van Red Bull Racing. Zegt denk ik al genoeg wat de teamkleuren dit jaar gaan worden :)
[Afbeelding]
Het matte Red Bull Blue is denk ik een verplichting. De wijzigingen gaan naar mijn mening in de details zitten. Het Ford logo zal er ook niet supergroot op komen ga ik vanuit. Honda stond ook bescheiden op de zijkant.

"When you grow up your heart dies"

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Cheezus schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 13:49:
[...]

Die ziet er uit alsof ie heel snel pakketjes kan bezorgen :+
Gelijk een nieuwe hoofdsponsor ;)

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:21
sjaool schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 14:30:
[...]

Het matte Red Bull Blue is denk ik een verplichting. De wijzigingen gaan naar mijn mening in de details zitten. Het Ford logo zal er ook niet supergroot op komen ga ik vanuit. Honda stond ook bescheiden op de zijkant.
We gaan het zien.
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Seizoen 2026 topics: (volgt later)
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken