Die informatie is gewoon terug te lezen als je even had gezocht:Pietervs schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 00:15:
[...]
Daar gaat het dus wel om.
Lees mijn eerste post nog eens: ik was al ruim een jaar geen klant meer van Ziggo, dus waarom houden ze die gegevens nog steeds? Voor hoelang? Op welke manier?
https://www.ziggo.nl/privacy
Jij begon je post met een reactie op iemand die zijn Skyshowtime account niet kon activeren en claimde dat dat kwam omdat Ziggo deze adressen opslaat. Wat niet zo is. Vervolgens verander je de discussie compleet door het ineens over je eigen situatie te hebben waardoor je geen korting kon krijgen. Ik zeg alleen dat dat twee compleet verschillende scenario's betreffen. Die je voor jou eigen gemak niet zomaar even op één hoop kan gooien.Je schuift het af op “externe aanbieders”, wat mogelijk ook een rol speelt, maar vergeet voor het gemak de twijfelachtige rol die Ziggo daarin speelt.
[ Voor 3% gewijzigd door Jay-B op 02-12-2025 08:24 ]
:strip_exif()/f/image/4MDssjhzlkD7VjLYataLoOp9.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Y5qDuNsjyYNa42sWIR2nm4eM.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DXrGCzjy777Nqe7plYZzbJIx.jpg?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ez8WyeaCoEgNaCWvYNU1OR61.jpg?f=user_large)
/f/image/G3gjRqS3g7LsubWlqbolmdcM.png?f=fotoalbum_large)