VodafoneZiggo Group B.V. is een Nederlandse aanbieder van televisie, internet en telefonie. Het bedrijf is in 2017 ontstaan na een fusie tussen de Nederlandse activiteiten van Liberty Global en Vodafone. Het opereert onder drie merknamen, Vodafone, Ziggo en Hollandsnieuwe. Eind 2024 had het bedrijf 3,4 miljoen huishoudens als vaste klant en 5,6 miljoen mobiele klanten. Bron Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar Ziggo. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in: • [Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11 • [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie Terug naar Inhoudsopgave Ziggo biedt Internet, Bellen en TV aan, dat wil zeggen dat de diensten los of met elkaar kunnen worden afgesloten. Voor een overzicht van alle aangeboden diensten kan er gekeken worden op de website van Ziggo. Het is mogelijk om een cashback van ~5% tot ~10% aan te vragen via Cashback XXL. Verder zijn er kortingen te verkrijgen wanneer het abonnement gecombineerd wordt met de mobiele diensten. Terug naar Inhoudsopgave Alle prijzen genoemd in deze OP zijn aan veranderingen onderhevig, helaas is het voor ons niet mogelijk om de prijzen real-time aan te passen. Verder zijn al deze prijzen gebaseerd op het standaard tarief, zonder eventuele kortingen. Kijk voor de meest actuele prijs altijd even op de website van Ziggo. Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
In 2023 een jaar lang 50% korting bij een jaarcontract, gratis Disney en ook wifipods. Dat was een privé abonnement, vorig jaar zakelijk een vergelijkbare deal.nafofella schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:09:
Zijn die black friday deals dan vaak nog beter?
ik vind zelf dat bij 1 jaar abbo 6 maand 50% korting al netjes.
Ik heb ook geen behoefte aan allemaal zenderpakketten "gratis".
Hierbij die van 2023:
:strip_exif()/f/image/S9dZxYPyPpwJ4vWFGKUxmPkG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Bh4u9BWjriXSKGtMd8pFogwa.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja, je hebt meestal niet het basispakket qua snelheid en “moet” ook TV erbij nemen, maar onder aan de streep ben je goedkoper uit dan de aanbiedingen met het internet only pakket (althans, dat was toen)
[ Voor 24% gewijzigd door Yorro op 07-11-2025 12:11 ]
Afgelopen jaar overgestapt naar Ziggo Zakelijk, en daar ook Disney gratis erbij (meen dat je kon kiezen uit wat alternatieven, films of sport ofzo)W1ck1e schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 12:26:
@Yorro Mooi om te lezen dat (in ieder geval 1 keer in het verleden) Disney ook kan worden geschonken.
Daar probeer ik aan te denken wanneer Ziggo met mij contact opneemt om te vragen of ze nog iets voor mij kunnen beteken. Op dit moment hebben we geen voordeel van de vodafone/hollandsnieuwe combideal, door TV max.
:strip_exif()/f/image/MnZjSnPWUVZ4rIT9ye0hv7zF.jpg?f=fotoalbum_large)
Op prijs en snelheid na een vergelijkbare aanbieding: 1 jaar contract, 1 jaar 50% korting, wifipods, disney
[ Voor 5% gewijzigd door Yorro op 07-11-2025 15:49 ]
Ik vind het opvallend dat nu de langzaamste verbinding de meest gekozen is. Eerder was de middelste dat.nafofella schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:54:
Black friday deals zijn er.
https://meermetziggo.nl/
moet je dan je oude order (14 dagen) annuleren en opnieuw bestellen of ff bellen/mailen?
nafofella schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:54:
Black friday deals zijn er.
https://meermetziggo.nl/
moet je dan je oude order (14 dagen) annuleren en opnieuw bestellen of ff bellen/mailen?
Ik vond het ook al vreemd dat er zoveel positieve Trustpilot-reviews waren... 
Nu doet Ziggo zelf de 'meeste korting'...W1ck1e schreef op maandag 10 november 2025 @ 14:33:
Ik vind het opvallend dat nu de langzaamste verbinding de meest gekozen is. Eerder was de middelste dat.
[Afbeelding]
Inmiddels is de nieuwe snelheid al ingegaan:
:strip_exif()/f/image/VK0p4ay1IdMlXT4m5DBKwFy2.png?f=user_large)
De speedtest met een 2.5Gbit-adapter houden jullie nog van mij tegoed.
De ping is onveranderd trouwens, hoger dan bij het oude Motorola-modem (Docsis 2.0) of Arris (3.0) en VDSL2 die allemaal rond de 5ms zitten bij de eerst hub. Ik zit nu op gemiddeld 10ms met Docsis 3.1 + Sagecom-modem. Niet echt concurrerend met glasvezel.
Deze hele aankoop was trouwens best impulsief: ik heb aan 100Mbit meer dan genoeg.
---
Waarschuwing: zojuist kreeg ik de bevestiging per mail. Hier staat dat de minimale doorlooptijd 12 maanden is. De medewerker vertelde echter dat ik ieder moment weer mijn snelheid kan verlagen. Er heerst dus nog wat onduidelijkheid hierover. Als ik nu een jaar hier aan vastzit dan trek ik mij binnen 14 dagen weer terug.
:strip_exif()/f/image/VK0p4ay1IdMlXT4m5DBKwFy2.png?f=user_large)
De speedtest met een 2.5Gbit-adapter houden jullie nog van mij tegoed.
De ping is onveranderd trouwens, hoger dan bij het oude Motorola-modem (Docsis 2.0) of Arris (3.0) en VDSL2 die allemaal rond de 5ms zitten bij de eerst hub. Ik zit nu op gemiddeld 10ms met Docsis 3.1 + Sagecom-modem. Niet echt concurrerend met glasvezel.
Deze hele aankoop was trouwens best impulsief: ik heb aan 100Mbit meer dan genoeg.
---
Waarschuwing: zojuist kreeg ik de bevestiging per mail. Hier staat dat de minimale doorlooptijd 12 maanden is. De medewerker vertelde echter dat ik ieder moment weer mijn snelheid kan verlagen. Er heerst dus nog wat onduidelijkheid hierover. Als ik nu een jaar hier aan vastzit dan trek ik mij binnen 14 dagen weer terug.
[ Voor 59% gewijzigd door ffk op 18-11-2025 19:40 ]
Haha, ik snap je sarcasme nu. Zo gek is die aanbieding toch niet? Wanneer je nu op Wifi Start zit, kun je voor €5,50 extra per maand 6 maanden lang 1Gbit hebben i.p.v. 100Mb. Nadeel is wel dat, omdat het een aanbieding is, je 12 maanden langer klant bij Ziggo moet blijven.CreativeS schreef op woensdag 19 november 2025 @ 08:29:
[...]
Nee, ik zag die 'korting' en ben niet doorgegaan. Vrijheid blijheid
Zojuist heb ik contact met de helpdesk gehad. Er is mij verzekerd dat ik volgende maand mijn snelheid alweer zou kunnen downgraden gelukkig.
Hier trouwens een speedtest onder 802.11ax:
Dus als je zegt mijn vriendin en ik gaan uit elkaar en zij neemt een eigen abonnement nu op haar naam gaan ze zeggen dat ze geen nieuwe klant is? Zou grappig zijn. Ze sluiten een contract af met een klant, een natuurlijk persoon. Niet met een woning. Dit staat in hun eigen actievoorwaarden.
[ Voor 50% gewijzigd door Davidrrr op 19-11-2025 14:28 ]
rambocus schreef op donderdag 20 november 2025 @ 07:31:
[...]
Ik heb gezocht maar krijg die optie niet te zien, bij Wifi Groot & TV Complete.
Kan jij mij wellicht een link sturen waar jij dit wel ziet.
:strip_exif()/f/image/22gjhpop8J6HJA9FJhXXmXx3.png?f=user_large)
https://www.internetten.nl/aanvragen/6033?position=12
edit:
Let op dat installatie niet wordt genoemd via internetten.nl, dat is wel zo bij Ziggo zelf: Installatie zoals jij wil t.w.z. € 249. Als de benodigde kabels/aansluitpunten al aanwezig zijn kun je zelf installeren, maar als er kabels getrokken moeten worden dan is het misschien toch voordeliger om het via ziggo.nl te doen..
edit2:
De Ziggo helpdesk vind dat installeren bestaat uit het plaatsen van wifi. Hooguit gaan ze de aansluiting in de meterkast aanpassen en een gratis coax kabeltje leveren. Kabels trekken kost extra, aansluitpunt plaatsen ook, € 50 voor het eerste half uur, € 15 per kwartier, € 1 per meter, € per connector. De technische helpdesk weet nog minder dan de verkoopafdeling.
[ Voor 42% gewijzigd door mrmrmr op 21-11-2025 04:43 ]
mrmrmr schreef op donderdag 20 november 2025 @ 07:52:
[...]
[Afbeelding]
https://www.internetten.nl/aanvragen/6033?position=12
edit:
Let op dat installatie niet wordt genoemd via internetten.nl, dat is wel zo bij Ziggo zelf: Installatie zoals jij wil t.w.z. € 249. Als de benodigde kabels/aansluitpunten al aanwezig zijn kun je zelf installeren, maar als er kabels getrokken moeten worden dan is het misschien toch voordeliger om het via ziggo.nl te doen.
:strip_exif()/f/image/YPycW7n7BP4lMjWMddPFFqkC.jpg?f=fotoalbum_large)
heel bijzonder krijg die mogelijk niet te zien via edge en chrome. Zou het aan het adres liggen?
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Dingdong. Mannetje van Ziggo aan de deur. Heel lulverhaal.... "Ik heb al Ziggo". Oh dan kan ik niks voor je doen.CreativeS schreef op donderdag 20 november 2025 @ 18:39:
[...]
Kunstmatig mensen binnenhouden door kortingen te verlengen... nee, ik ben niet pessimistisch, maar dat men vreemde dingen doet om mensen binnen te houden... merkwaardig. Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen men op deze manier tot in het nieuwe jaar bindt.
Ziggo is gewoon actief de deur aan het sluiten lijkt het wel.
Ze hebben het boek van Guido Thys goed gelezen. (meesterlijke spreker btw ook)
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
https://community.vodafon...xt-uitgelegd/td-p/1095684W1ck1e schreef op vrijdag 21 november 2025 @ 11:26:
Ik hoor geen piep, maar dat kan aan mij liggen maar ook aan het type. Geen idee welke we hebben.
:strip_exif()/f/image/hESjkDlDN0B7vhUURbFhT0LZ.jpg?f=fotoalbum_large)
Is ook te vinden in de Vodafone&Ziggo-app.
[ Voor 51% gewijzigd door CreativeS op 21-11-2025 12:27 ]
Staat op de site van Ziggo zelf... dus... is van Ziggo zelf. Of is bol.com de filantroop in deze?Mistraller schreef op zondag 23 november 2025 @ 13:49:
Maar die bol.com is geen actie van ziggo zelf.
De zichtbare aanbieding op de Ziggo site is 9 maanden 50% internet only bij een 2 jarig abonnement:
https://www.ziggo.nl/aanbiedingen
:strip_exif()/f/image/OvvZ7XEFjzkdgTWHIly2Q33w.png?f=user_large)
Deze aanbieding wordt soms omgezet naar 12 maanden 50% bij 2 jaar na klikken.
De deal met 9 maanden 50% voor 1 jaar is 4 weken geleden verlopen volgens pepper.com.
https://www.ziggo.nl/tv-internet?zt=prosp-btl-local
Cookies of geen cookies maakt voor mij geen verschil.
https://www.ziggo.nl/aanbiedingen
:strip_exif()/f/image/OvvZ7XEFjzkdgTWHIly2Q33w.png?f=user_large)
Deze aanbieding wordt soms omgezet naar 12 maanden 50% bij 2 jaar na klikken.
De deal met 9 maanden 50% voor 1 jaar is 4 weken geleden verlopen volgens pepper.com.
https://www.ziggo.nl/tv-internet?zt=prosp-btl-local
Cookies of geen cookies maakt voor mij geen verschil.
Volg het topic al een tijdje, zie zojuist dat je als particulier ook Ziggo Zakelijk zou kunnen afsluiten. Dat is misschien interessant ivm de 50% korting voor het gehele jaar bij een 1-jaar contract. Denk er wel even de btw bij (als je als particulier afsluit geen btw vooraftrek)
:strip_exif()/f/image/2BVBKGklYbmz8LHausEtDzvN.png?f=user_large)
Je kunt er overigens ook nog 6 maanden gratis Disney, ESPN of HBO bij krijgen. Gratis wifi-pod en gratis sim-backup met mifi router (die moet je wel kopen meen ik)
Zie de voorwaarden van de huidige actie:
:strip_exif()/f/image/VMFid7Z6aPaLMmswDGqqGg5k.png?f=user_large)
Overige voorwaarden:
https://www.ziggo.nl/zakelijk/voorwaarden
:strip_exif()/f/image/2BVBKGklYbmz8LHausEtDzvN.png?f=user_large)
Je kunt er overigens ook nog 6 maanden gratis Disney, ESPN of HBO bij krijgen. Gratis wifi-pod en gratis sim-backup met mifi router (die moet je wel kopen meen ik)
Zie de voorwaarden van de huidige actie:
:strip_exif()/f/image/VMFid7Z6aPaLMmswDGqqGg5k.png?f=user_large)
Overige voorwaarden:
https://www.ziggo.nl/zakelijk/voorwaarden
Yorro schreef op woensdag 26 november 2025 @ 20:31:
Volg het topic al een tijdje, zie zojuist dat je als particulier ook Ziggo Zakelijk zou kunnen afsluiten. Dat is misschien interessant ivm de 50% korting voor het gehele jaar bij een 1-jaar contract. Denk er wel even de btw bij (als je als particulier afsluit geen btw vooraftrek)
Zoals eerder gezegd heb ik er zelf geen baat bij, want ik heb zelf via BV afgesloten. Maar ik meende er misschien iemand mee op weg te kunnen helpen. Inmiddels via DM begrepen dat iemand het ook via 00000000 heeft kunnen indienen en bevestiging gehad.CreativeS schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 14:34:
[...]
Ja we kunnen door blijven zeuren... feit blijft dat je je particuliere abonnement kunt oversluiten naar een zakelijk abonnement.... mét een KVK-nummer. Het kan niet zonder KVK-nummer. Punt. Je kunt blijven klagen, maar dan moet je je ongenoegen bij Ziggo dumpen. Kijken hoever je ermee komt. Ja, ze moeten dan waarschijnlijk hun voorwaarden aanpassen voor zij die denken dat zakelijk ook voor particulieren geldt, maar iedere *** heeft toch wel door dat je voor een zakelijk abonnement een KVK-nummer nodig hebt? Beetje *** in de marge.
Jouw opmerkingen mbt “zeuren” vind ik wel bijzonder, met name omdat je stelling “particulier met KvK” simpelweg onjuist is.
En zoals eerder gezegd heeft ziggo de mogelijkheid voor particulieren gewoon zelf in de actievoorwaarden van Zakelijk staan:
[ Voor 12% gewijzigd door Yorro op 29-11-2025 15:35 ]
Ik ben ook net gebeld... na een week wachten en ben gewoon een zwakke lulNileZ_ schreef op maandag 1 december 2025 @ 12:09:
Iemand enig idee tot hoe laat dat 030 nummer bereikbaar is? Ben bijna een week later dan toch nog gebeld, gemiste oproep haha..
Dat wordt nu Wifi Middel en TV Max voor 2 jaar met 1 jaar 50% korting à €40,- per maand. Tweede jaar €80,- per maand. Effectief dus 24 maanden €60,-. 24 maanden 25% korting is een mooie deal. Zeker in de huidige omstandigheden. Nu wachten op de mail. Mail ontvangen.
Bestelling bij Delta (aanbod BF) welke ik vanochtend heb gedaan annuleer ik zodra het abonnement bij Ziggo is geactiveerd.
Alles is al geactiveerd, dus bestelling Delta is geannuleerd.
Ter info... specs bij Delta BF waren voor een jaar redelijk gelijk (behalve upload):
[ Voor 35% gewijzigd door CreativeS op 01-12-2025 21:54 ]
Als je de moeite had genomen om het privacy statement even te downloaden uit de link die gegeven is, had je bijvoorbeeld geweten hoelang ze het maximaal bewaren:Pietervs schreef op dinsdag 2 december 2025 @ 08:12:
[...]
Heb je dat zelf wel gelezen? Dan had je namelijk gezien dat er niet meer dan wat standaard platitudes staan en er inhoudelijk geen enkel antwoord wordt gegeven op de vragen die ik stel.
Hoe lang? => "niet langer dan de wettelijke bewaartermijn." Inhoudelijk zegt dat geen fuck, alleen dat ze beweren de wet niet te overtreden.
"op welke manier" => al helemaal niet terug te vinden
"waarom" => wordt ook niet beantwoord.
Naja ik lees 9 maanden 50% korting en de ESPN 12 maanden gratis.W1ck1e schreef op woensdag 14 januari 2026 @ 09:45:
[...]
Het zou mij verbazen wanneer er voor de hele looptijd 50% korting wordt gegund. Dus ik verwacht 24 maanden (of meer)
Wat wel mogelijk is via de pepper link behalve de ESPN gratis dan.
https://nl.pepper.com/aan...et-en-tv-van-ziggo-387366
Ben je al klant of ben je nieuw?triesvan schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 10:31:
Ik kreeg hier net 3 maanden 10 euro korting als aanbod.![]()
Hebben jullie meerdere keren moeten bellen voor deze deal?
Daarnaast: Voor nieuwe klanten is de kortingsperiode tot en met Wifi Groot bij 2 jaar weer 10 maanden 50% geworden ipv eerder tijdelijk 12 maanden 50%. Bij 1 jaar nog 6 maanden 50% ipv eerder tijdelijk 9 maanden 50%. Voor Wifi Extra Groot is dit 9 maanden 50% bij een 2 jarig contract. Maar dat laatste kan ook een foutje zijn, want die pagina is nog niet in de nieuwe huisstijl.
Tot en met Wifi Groot:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/DXrGCzjy777Nqe7plYZzbJIx.jpg?f=user_large)
Wifi Extra Groot:
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/Ez8WyeaCoEgNaCWvYNU1OR61.jpg?f=user_large)
Edit: is nu rechtgetrokken naar 9 maanden 50% bij alle 2 jarige abonnementen (internet + TV).
[ Voor 71% gewijzigd door CreativeS op 21-01-2026 18:57 ]
Ik heb maar 1 keer gebeld nieuw klant ik wordt wel over 1 maand terug gebeld want ze hadden ook een goede deal voor de iphone 17 pro.triesvan schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 10:31:
[...]
Ik kreeg hier net 3 maanden 10 euro korting als aanbod.![]()
Hebben jullie meerdere keren moeten bellen voor deze deal?
Alles unlimited plus 30 euro per maand 2 jaar lang en 760 euro eenmalig bijbetalen.
Nieuwe klanten kunnen beter de link van Pepper gebruiken zojuist nog gecheckt daar is 1 jaar contract met 9 maanden nog beschikbaar met Wifi groot & Tv complete.CreativeS schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 10:51:
[...]
Ben je al klant of ben je nieuw?
Daarnaast: Voor nieuwe klanten is de kortingsperiode tot en met Wifi Groot bij 2 jaar weer 10 maanden 50% geworden ipv eerder tijdelijk 12 maanden 50%. Bij 1 jaar nog 6 maanden 50% ipv eerder tijdelijk 9 maanden 50%. Voor Wifi Extra Groot is dit 9 maanden 50% bij een 2 jarig contract. Maar dat laatste kan ook een foutje zijn, want die pagina is nog niet in de nieuwe huisstijl.
Tot en met Wifi Groot:
[Afbeelding]
Wifi Extra Groot:
[Afbeelding]
Als ik de prijzen naast elkaar leg, kijken Ziggo en KPN ontzettend naar elkaar. Odido stunt met glasvezel het eerste jaar 15 euro (10 als je Odido/Ben mobiel ook hebt) bij ons omdat glasvezel nu ~2 jaar ligt en dus hun exclusiviteit is komen te vervallen bij ODF. Eigenlijk heb ik een jaar te lang gewacht, hopende op die ene goede aanbieding die Ziggo vroeger nog weleens gaf. Nu de mobiele abo's ook verlopen zijn, kan ik met het hele pakket gaan schuiven.
En Ziggo Sport gebruik ik alleen voor racen, dus effectief zijn KPN en Odido nog iets voordeliger dan in deze tabel.
En Ziggo Sport gebruik ik alleen voor racen, dus effectief zijn KPN en Odido nog iets voordeliger dan in deze tabel.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Dan zou ik proberen te testen. Zoek iemand in je omgeving die daarbij wil helpen. Of probeer het een maandje. Kost wel wat maar dan weet je het.
Kijk via het Odido Klik & Klaar topic naar de kaart met de zendmasten in je omgeving.
Ik heb vorig jaar OK&K getest, mijn snelheden waren een veelvoud van wat er nu aangegeven wordt. Mijn echte snelheden (rond/boven de 800/90) heb ik toen ook gemeld in dat draadje.
[ Voor 62% gewijzigd door W1ck1e op 17-02-2026 11:27 ]
Op 12 februari bestelde ik Internet +TV via de website van Ziggo. Ik kreeg netjes bevestiging.
Op 28 februari ontving ik een pakket met modem, Next Mini en een Wifi repeater. Deze heb ik nog niet aangesloten, ik heb nog steeds het modem wat ik een jaar geleden heb gekregen (zwarte ConnectBox).
Ik ben al meer dan 15 jaar klant van Ziggo (Casema) vanaf Alles-in-Eén Plus en betaal nu ongeveer €74 per maand inclusief telefonie. Mijn telefoonnummer wil ik denk ik onderbrengen bij CheapConnect en thuis een ATA aansluiten.
Nou vraag ik me af of ik dit abonnement gewoon krijg zoals aangegeven in de bevestigings-mail.
:strip_exif()/f/image/xYdUlP22KGYopgx0kS7om7XW.jpg?f=fotoalbum_large)
Gaat dit gewoon werken, of zet het systeem er dat abonnement zonder korting voor in de plaats?
Op 28 februari ontving ik een pakket met modem, Next Mini en een Wifi repeater. Deze heb ik nog niet aangesloten, ik heb nog steeds het modem wat ik een jaar geleden heb gekregen (zwarte ConnectBox).
Ik ben al meer dan 15 jaar klant van Ziggo (Casema) vanaf Alles-in-Eén Plus en betaal nu ongeveer €74 per maand inclusief telefonie. Mijn telefoonnummer wil ik denk ik onderbrengen bij CheapConnect en thuis een ATA aansluiten.
Nou vraag ik me af of ik dit abonnement gewoon krijg zoals aangegeven in de bevestigings-mail.
:strip_exif()/f/image/xYdUlP22KGYopgx0kS7om7XW.jpg?f=fotoalbum_large)
Gaat dit gewoon werken, of zet het systeem er dat abonnement zonder korting voor in de plaats?
Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323
Pagina: 1
Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar Ziggo. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in:
- Coax: [Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar Ziggo. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in:
- Coax: [Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
/f/image/MivNuyIAg2AtP7mGJrqZVIoL.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Yxp1HDLqYkZmZD7dacc646cV.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/EUboF8JECtgraJG9L75lmBHq.png?f=fotoalbum_large)