[Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:31

DON PAPA

Tweaker-fan

SirMemeAlot schreef op maandag 28 september 2026 @ 20:06:
[...]
Ziggo duwt toch niks door de strot? Je kan gewoon akkoord gaan of niet, maar doe je het wel krijg je een jaar contract in ruil voor 6 maanden gratis ESPN. Zie niet zo goed wat ze hier verkeerd doen? Ik zie door de strot duwen alszijnde je geen keus hebt
Misschien gebruik ik de verkeerde bewoordingen, maar als je dit bericht krijgt, omdat er iets fout was gegaan bij Ziggo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1jDniCm3f7r1V4ZCDXkY-KF4mu0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C9pQxe4qndyCDQlIDxaAOS4y.jpg?f=fotoalbum_large

Dan verwacht je als klant toch niet dat Ziggo er ook meteen maar even een nieuw jaarcontract aan vast plakt? Ik vind dat gewoon op slinkse wijze je klant een jaarcontract aan te smeren.

[ Voor 3% gewijzigd door DON PAPA op 28-09-2026 22:33 ]

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:35
Megupe schreef op maandag 28 september 2026 @ 19:55:
[...]

gekregen door dat jij werd gebeld, of heb jij actief iets gedaan?
Ik heb een mailtje gekregen op 16 september met alvast Black Friday korting. Niks voor hoeven doen, ik ben vorig jaar van Delta naar Ziggo gegaan. Kon op een linkje klikken en zo het pakket geactiveerd.
Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar Ziggo. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in:
- Coax: [Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie