[Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• JustRickvD
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 18:50
Bedankt voor de tips hier!

Via het 030-nummer een mooie deal kunnen sluiten op een 1-jarig contract.
  • Eerste 6 maanden 50% korting
  • Eerste 6 maanden gratis Ziggo Sport Totaal (Ik kijk graag CL-wedstrijden van buitenlandse clubs)
  • €7,50 korting i.v.m combineren Vodafone abbo (standaard bij nieuwe contracten)
Komt uit op de eerste 6 maanden €47,15, daarna €85,85.
Dit is een abbo met 1Gbit + TV Complete, ESPN Premium, Ziggo Sport Totaal en 1 extra Next Mini á 6 euro.

• FlyingPineapple
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 21:31
Scheurbuik schreef op maandag 27 juli 2026 @ 11:50:
[...]

Tja.. hollandse nieuwe is altijd nog ziggo natuurlijk :). Je had moeten zeggen dat je een jaartje glasvezel/kpn/.... in gedachte had.
Ja daar had ik met alle liefde mee willen onderhandelen, maar we hebben hier geen glasvezel. Als dat er wel was, dan was ik denk ik sowieso nooit Ziggo klant geweest.

• Scheurbuik
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 21:40
Tja.. en dat weet Ziggo ook. Je hebt weinig tot geen onserhandelingspositie.. dus is je korting nihil.

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23:37
FlyingPineapple schreef op maandag 27 juli 2026 @ 16:20:
[...]

Ja daar had ik met alle liefde mee willen onderhandelen, maar we hebben hier geen glasvezel. Als dat er wel was, dan was ik denk ik sowieso nooit Ziggo klant geweest.
Odido Klik&Klaar, is misschien een alternatief (om mee te "dreigen")

• Toxicfreak
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23:19
JustRickvD schreef op maandag 27 juli 2026 @ 12:16:
Bedankt voor de tips hier!

Via het 030-nummer een mooie deal kunnen sluiten op een 1-jarig contract.
  • Eerste 6 maanden 50% korting
  • Eerste 6 maanden gratis Ziggo Sport Totaal (Ik kijk graag CL-wedstrijden van buitenlandse clubs)
  • €7,50 korting i.v.m combineren Vodafone abbo (standaard bij nieuwe contracten)
Komt uit op de eerste 6 maanden €47,15, daarna €85,85.
Dit is een abbo met 1Gbit + TV Complete, ESPN Premium, Ziggo Sport Totaal en 1 extra Next Mini á 6 euro.
Had je hun zelf gebeld? Vanmiddag kreeg ik een verbaasde medewerker aan de lijn die mij niet kon helpen. Op het bekende 030 nr
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar Ziggo. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in:
- Coax: [Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie