Zelfde hier. Alleen vanwege al heel lang bij Ziggo heb ik nog steeds 7 dagen terugkijken ipv 2.
Maar het interesseert me niet hoeveel ik betaal, zolang het in de 6x range blijft is het okay. Het is een commodity en het moet werken, dat is veel belangrijker dan of ik 5x of 6x betaal.
Gedeeltelijk mee eens. Betalen voor een goede dienst is prima, maar ik wil niet het idee hebben dat ik voor nieuwe abonnementen betaal en zelf met een fooitje word weggestuurd. En raad eens: dat gevoel heb ik!
Ik ben ZEER tevreden over Ziggo. Ex Ziggo gebied dus een werkende smartcard in een oude Humax 5200c. Praktijk is dat we 95% van de tijd gewoon via de Ziggo App kijken (Apple TV).
Humax is al verkocht, Ziggo hoefde 'm niet meer. CAM CI+ kaarten zitten nog in de tv's, maar zijn al tijden niet meer gebruikt. Het is hier 100% Ziggo Go via de Apple TV.
We hebben ook nog Vodafone (partner heeft abbo daar), dus daar zitten her-en-der (blijkbaar) wat voordeeltjes. Dochter kijkt met enige regelmaat naar Skyshowtime (dat was blijkbaar gratis te activeren) en ik heb zelf in december 2025 24 maanden gratis ESPN premium bedongen. Toen moest ik me weer wel 24 maanden commiteren. ESPN gebruik ik ook echt, ook buitenshuis.. Ik weet dat het nu sowieso "gratis" is maar alleen via je decoder (dus niet via Ziggo go)..
Sport boeit me niet, dat is een voordeeltje voor mij... of niet?
Anyway, aanbod wat ik telefonisch kreeg sloeg nergens op. Ik zou dan mezelf weer twee jaar moeten commiteren (dat vind ik geen probleem) maar wat ik dan kreeg was vooral 1000mbit. Sky Showtime zou vervallen (blijkbaar) en we zouden ook niks doen ESPN. Toen ik zei dat ik 1000mbit niet nodig heb en wat hij dan met 500mbit zou kunnen doen werd het een moeilijk verhaal. Daarna kwam hij nog met alles houden zoals het is (dus ook Skyshowtime), wel 2 jaar commiteren en dan 6 maanden lang een tientje korting. Schiet allemaal niet op. Wat heb ik nou aan 60 euro?
Wederom hetzelfde hier.
2 jaar vastleggen met een voordeeltje van €60, terwijl nieuwe abonnees 12 x €35 = €420 krijgen. Dat is 7 x zoveel!
Misschien had ik er nog 12 x €20 van kunnen maken, dus 4 x zoveel, maar die kans acht ik klein als ik alles zo lees. Dus helaas, op bijna alle gebieden zeer tevreden Ziggo klant gaat weg.
Ik heb hem gezegd dat ik mezelf best 2 jaar wil commiteren maar dan moet hij weer iets met ESPN premium doen. En gratis Skyshowtime. En dan ergens in de 6x range qua prijs.. Maar daar kon hij niks mee..
Anyways, ik zit nog tot december 2027 goed, daarna zien we wel weer. Ik heb ook het idee dat ik geen Ziggo aan de lijn had maar een 3e partij?
Je moet bij retentie / opzeggen zijn voor de beste deals. Even zoeken hier en je vindt een rechtstreeks telefoonnummer.
Internetsnelheden interesseren me verder niet, zolang de download minimaal 150/200mbit is en de upload minimaal 30mbit. Het zwaarste wat ik doe ik wat rsyncs over de lijn gooien in de nacht (NAS hier en bij ouders) maar dan slaap ik.. En dat gaat over een paar MB per dag.. Soms is het ineens 4 of 5gb (foto's van vakantie bijvoorbeeld), maar zelfs dat gaat binnen een uur naar de andere kant...
Mijn 500/40 snelheid is voor alles wat ik doe, en dat is best veel en ook tegelijk, ruimschoots voldoende.