Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/
Je krijgt nog steeds extra data bij een combinatie met Ziggo en Hollandsnieuwe. Alleen geen extra pakket meer. Met Vodafone krijg je overigens ook geen extra pakket meer (maar wel extra korting op Ziggo internet).Sjakie0101 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 11:41:
Hollandsnieuwe wordt vermoedelijk nu separaat getrokken en niet meer samen met Ziggo aangeboden, aangezien Hollandsnieuwe zelf internet en tv provider op het netwerk van Ziggo is.
Ik kan me voorstellen dat je meer korting krijgt wanneer je alles Hollandnieuwe afneemt.
Maar ik ken alle voorwaarden niet.
Maar ik ken alle voorwaarden niet.
Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/
Hmm. Wil liever SkyShowtime niet kwijt als gratis content. Ik doe niks en kijk de kat wel even uit de boom.
Blijkbaar zijn de pakketten sinds vandaag of gisteren aangepast.outlandos schreef op zondag 7 juni 2026 @ 22:49:
[...]
Mooie cashback hoor. Ik kreeg "maar" 100 euro cashback.
Nou zie ik wel mijn pakket er niet tussen bij overstappen.nl, namelijk internet Extra Groot en tv Start. Of kijk ik eroverheen?
100 mbit wordt 200 mbit
400 mbit wordt 500 mbit
Dit is van meermetziggo.nl. Daar krijg je 100 euro cashback voor het 500 mbit pakket (voorheen 400 mbit). Ik heb ook nog eens via woolsocks afgesloten daar krijg je 50 euro extra cashback nog via MeerMetZiggo.
De nieuwe combi voordeel is dan weer netto duurder geworden in een heel aantal situaties. De gratis streamingdienst is vervallen sinds vandaag.
In mijn geval komt er €5/maand korting, maar moet ik €9,99/maand extra gaan betalen als ik skyshowtime wil behouden...
In mijn geval komt er €5/maand korting, maar moet ik €9,99/maand extra gaan betalen als ik skyshowtime wil behouden...
Yes, zie ook frontpage tweakers.haste schreef op maandag 8 juni 2026 @ 12:09:
[...]
Blijkbaar zijn de pakketten sinds vandaag of gisteren aangepast.
100 mbit wordt 200 mbit
400 mbit wordt 500 mbit
[Afbeelding]
Dit is van meermetziggo.nl. Daar krijg je 100 euro cashback voor het 500 mbit pakket (voorheen 400 mbit). Ik heb ook nog eens via woolsocks afgesloten daar krijg je 50 euro extra cashback nog via MeerMetZiggo.
Ziggo is een beetje vervelend bezig. Als ik m'n wifi start wil omzetten naar het nieuwe internet 200, raak ik SkyShowtime kwijt maar krijg ik 2,50 korting. SkyShowtime vertegenwoordigd een waarde van 9,99, dus ik zou netto 7,50 meer gaan betalen voor 100Mb naar 200Mb en geen SkyShowtime meer.
In het verleden kreeg je om de zoveel tijd gewoon een " gratis" snelheidsverhoging zonder allerlij poespas.
Ik blijf zitten waar ik zit.
In het verleden kreeg je om de zoveel tijd gewoon een " gratis" snelheidsverhoging zonder allerlij poespas.
Ik blijf zitten waar ik zit.
Ik zie bij zakelijk ook de nieuwe snelheden staan, wordt dit automatisch verhoogd? Zit nu nog op de oude snelheid!
Als je naar het nieuwe portfolio overstapt dan ga je een nieuw jaarcontract aan. Dit geldt niet voor zakelijke abonnementen.neeecht schreef op maandag 8 juni 2026 @ 11:38:
[...]
Bij aanpassen abo zie ik nergens een looptijd staan.
Bij aanpassen is het maandelijks opzegbaar?
Edit:
Mijn abo was contract vrij in nov 2025.
Abo aanpassing gedaan, nu 8.26 eur extra korting omdat ik Vodafone heb.
Nog steeds maandelijks opzegbaar.
Zakelijk abo.
Nee, deze worden niet meer aangeboden.Dekkertje schreef op maandag 8 juni 2026 @ 11:41:
Geen internet + kabel tv (en ziggo go) meer af te sluiten?
Dit is al meer dan een jaar zo en niet specifiek in de wijziging vanaf vandaag.Harmen schreef op maandag 8 juni 2026 @ 12:06:
In mijn ziggo abbonement proberen aan te passen en het eindoverzicht ingeladen.
Zie er doodleuk een contract van 12maand aan vast zit. Dat vind ik wel bijzonder!
[Afbeelding]
[ Voor 28% gewijzigd door Jay-B op 08-06-2026 13:16 ]
Dan wordt het weleens tijd dat Ziggo het gewoon bij elk tv-pakket mogelijk maakt om te kiezen voor app-only (dus afzien van mediabox of module) tegen een korting van € 2,50 per maand. Maar nu ESPN 2, 3 en 4 in het basispakket alleen beschikbaar komen via Next of CI+ lijkt Ziggo juist eerder de tegenovergestelde weg te bewandelen: Next wordt nóg belangrijker en de opties voor de app worden ingeperkt.
Jammer, want steeds meer mensen verkiezen apps op hun eigen apparaten boven een box van hun provider.
Komt ESPN 2,3 en 4 niet in Ziggo Go komend seizoen? Hoezo niet? Ik ben die wel gewend te hebben in de KPN TV app (vergelijkerbaar met Ziggo Go).TexMex schreef op maandag 8 juni 2026 @ 13:32:
[...]
Dan wordt het weleens tijd dat Ziggo het gewoon bij elk tv-pakket mogelijk maakt om te kiezen voor app-only (dus afzien van mediabox of module) tegen een korting van € 2,50 per maand. Maar nu ESPN 2, 3 en 4 in het basispakket alleen beschikbaar komen via Next of CI+ lijkt Ziggo juist eerder de tegenovergestelde weg te bewandelen: Next wórdt nog belangrijker en de opties voor de app worden ingeperkt.
Jammer, want steeds meer mensen verkiezen apps op hun eigen apparaten boven een box van hun provider.
Ah helemaal gemist. Gaat dus nog 9.95 extra bijkomen. Nou kijk ik zelden op de app dus het is die 120 per jaar niet waard. Twijfel alleen of het het waard is voor de UHD kwaliteit. Volgens mij is dat gewoon full hd (1080p) net als normaal, maar dan HDR er aan toegevoegd. Vond dat in het verleden juist minder ogen dan de normale 1080p zonder HDR, maar wellicht is dat anno 2026 wel verbeterd.TexMex schreef op maandag 8 juni 2026 @ 13:39:
@outlandos Nee, als je ESPN 2, 3 en 4 ook via Ziggo GO wilt ontvangen, of als je ook toegang wilt tot ESPN Watch, dan heb je alsnog ESPN Premium nodig.
Als ik nu een 1-jarig contract afsluit ben ik €2,50 duurder uit per maand en geen SkyShowtime erbij. Ziggo maakt het mooi voor (dure) Vodafone klanten en niet voor hollandsnieuwe klanten. Ik hou gewoon ziggo abonnement dat in februari 2026 is afgesloten voor 1 jaar en stap niet over naar de nieuwe
[ Voor 22% gewijzigd door pinokkia op 08-06-2026 18:20 ]
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Even wat checken: hebben diegenen die ooit zijn overgestapt via sites als Pricewise, overstappen.nl enzo, ook echt de beloofde cashback gekregen?
Het klinkt alsof het te mooi is om waar te zijn namelijk. Of ben ik te achterdochtig?
Het klinkt alsof het te mooi is om waar te zijn namelijk. Of ben ik te achterdochtig?
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar Ziggo. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in:
- Coax: [Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar Ziggo. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in:
- Coax: [Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
:strip_exif()/f/image/hjFSvbzTpPj3AwL7oN37Tszx.jpg?f=fotoalbum_medium)