Je kan uiteraard niet ESPN opzeggen tenzij je ESPN Compleet hebt wat straks Premium wordt. De 50% korting wordt gewoon toegepast._nethack schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 14:12:
[...]
Zoals ik zei, 'warrig verhaal'...
Ik begrijp hem ook niet. Ik zei hetzelfde. Ze zegt 'je kunt voor 1 oktober, per 1 november, je ESPN opzeggen' - Ik zeg dan dus 'mijn hele abonnement opzeggen dus, want in de communicatie staat dat ESPN onderdeel wordt van het standaard TV pakket - Ik heb dus geen apart ESPN pakket om op te zeggen'
Maar ze bleef bij hoog en laag volhouden dat omdat ik na 1 april klant geworden ben, ik dan wel ESPN apart kan opzeggen. Dus we wachten het nog wel even af.
(En anders zeg ik eenzijdig op, desnoods via de rechtsbijstandverzekering)
edit:
Ik ben eens de kleine lettertjes beter gaan lezen, het lijkt erop dat ze mogelijk dit wel kunnen maken, omdat die ***** de algemene voorwaarden (ik vermoed per 1 april) hebben gewijzigd...
Artikel 10.1 lid b heeft het over extra tariefsverhoging bij o.a. " (iii) we onze diensten uitbreiden of verbeteren." - Hoewel ESPN toevoegen nou niet echt een verbetering is...
In ieder geval, als dit inderdaad klopt, maar even in de gaten houden dat ik wel het eerste jaar 50% korting heb, en ze dus het normale maandbedrag dan met €2,50 verhogen, waarna ik de afgesproken 50% korting krijg en dan netto €1,25 meer betaal...
edit2:
Maar volgens 10.3 heb ik dan wel weer het recht op te zeggen. Een verhoging vanuit 10.1 lid a (inflatiecorrectie) wordt daarin in 10.3b uitgesloten, maar een extra verhoging op basis van 10.1 lid b niet. En er is geen aantoonbaar voordeel (10.3a) te claimen lijkt me; het is financieel in mijn nadeel, en functioneel neutraal. (Geen nadeel want die extra zenders doen me op zich geen pijn, maar ook geen voordeel want ik hoef ze niet en kijk er niet naar)
Welk pakket heb je?Microkid schreef op dinsdag 26 mei 2026 @ 14:20:
[...]
Correct, en daar loopt het dus mank. Volgens mij was de opzet van deze regel juist dat de provider je kon wijzen op een betere oplossing, ook al is dat een ander pakket met technisch dezelfde specs maar een andere naam. Ik ga voortaan wel een paar x per jaar op de Ziggo site kijken of ik niks mis...
:strip_exif()/f/image/mokHsMmau13DZivuBlC4MyDh.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/MdfLca3DGPJLKbQ4JohMmN4J.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5nfJfmS2TfhVYSb0XybE2EQJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LyZK68TwYbIkBFsEDPNMKPVu.jpg?f=fotoalbum_medium)
/f/image/cOCAYyeDgDe0ceBEgv5aF6ty.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8yaPYo6j4sa4wAPeDhgm5BGD.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/hjFSvbzTpPj3AwL7oN37Tszx.jpg?f=fotoalbum_medium)
:strip_exif()/f/image/e6MBV4igLZHkHSZT0pwTuYoh.jpg?f=fotoalbum_large)