Hahaha, sorry hoor... Denk dat als jij een CEO van een provider bent je het bedrijf snel naar de k hebt met zo'n instelling.DeLongie schreef op zondag 5 april 2026 @ 09:32:
Dus even hè… jullie zijn best tevreden over Ziggo. Aasgier als je bent zeg je op want poeh nee te weinig korting. Hopend op een belletje van 030 of je alsjeblieft klant wilt blijven met als lokkertje nog een tientje per maand eraf. Maar dat belletje blijft uit. En uit. En nu zenuwachtig worden en zelf maar weer contact opnemen met Ziggo? Ik had jullie geeneens meer teruggenomen als klant. Veel plezier bij KPN, Odido of whatever.
En ja ik ben ook gebeld door 030 maar nam genoegen met €90 korting over 9 maanden en gratis Ziggo Sport Totaal tot einde contract.
Voor de plaatjesdenkers; €43 1e 9 maanden en daarna €53.
Helaas werkt het in NL nou eenmaal zo dat je met veel korting wordt binnen gelokt om daarna hopelijk langer te blijven, zoals jij en gewoon met minder genoegen neemt want makkelijk.
Die €10,- korting die jij nu krijgt valt in het niet met wat ik ieder jaar aan korting krijg.
Afgelopen 1,5 jaar 50% korting gehad bij Ziggo, nu weer naar Youfone, weer 8 maanden 50% bij 1 jaar abonnement.
Heeft in mijn geval niks te maken met tevreden of niet, puur geld en zolang iedere provider deze praktijken blijft volhouden, blijf ik switchen..
:strip_exif()/f/image/kGc2SRrcncSLqg4rb3yFsJgu.png?f=user_large)
/f/image/XPrn2z2aKIYHd0439ac95eG1.png?f=fotoalbum_large)

/f/image/MpbymUd59LyXs9ITavulVg6k.png?f=fotoalbum_large)