VodafoneZiggo Group B.V. is een Nederlandse aanbieder van televisie, internet en telefonie. Het bedrijf is in 2017 ontstaan na een fusie tussen de Nederlandse activiteiten van Liberty Global en Vodafone. Het opereert onder drie merknamen, Vodafone, Ziggo en Hollandsnieuwe. Eind 2024 had het bedrijf 3,4 miljoen huishoudens als vaste klant en 5,6 miljoen mobiele klanten. Bron Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar Ziggo. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in: • [Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11 • [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie Terug naar Inhoudsopgave Ziggo biedt Internet, Bellen en TV aan, dat wil zeggen dat de diensten los of met elkaar kunnen worden afgesloten. Voor een overzicht van alle aangeboden diensten kan er gekeken worden op de website van Ziggo. Het is mogelijk om een cashback van ~5% tot ~10% aan te vragen via Cashback XXL. Verder zijn er kortingen te verkrijgen wanneer het abonnement gecombineerd wordt met de mobiele diensten. Terug naar Inhoudsopgave Alle prijzen genoemd in deze OP zijn aan veranderingen onderhevig, helaas is het voor ons niet mogelijk om de prijzen real-time aan te passen. Verder zijn al deze prijzen gebaseerd op het standaard tarief, zonder eventuele kortingen. Kijk voor de meest actuele prijs altijd even op de website van Ziggo. Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Zal ik hier maar eens beginnen. Ik heb nog steeds geen goede deal kunnen sluiten. 2x zelf gebeld met hetzelfde resultaat (3x 10,- korting bij een jaarcontract). Ben ook nog een keer gebeld door Ziggo zelf. Gesprek begon goed met 9x 10,- korting en gratis zender. Toen ik bijna had gehapt vroeg ik specifiek om welke contractvorm het ging en zei ie 2 jaar. 1 jaar was, verrassing, 3x 10,-. Gratis zender kon ineens ook niet meer omdat ik een ZiggoGo only tv pakket heb (dus geen officieel tv pakket waardoor ik dat voordeel niet kan krijgen.). Ze hebben gevraagd of ze me nog een keer mogen bellen als er een betere deal komt.
Blijf het gek vinden dat de klanten die vorig jaar gebruik hebben gemaakt van de BF deal proactief dezelfde actie nog een keer hebben ontvangen (6x 50%). Ik zit echt al mijn hele leven bij Ziggo en ze doen er niks meer mee. Afgelopen jaren nog wel leuke korting kunnen krijgen maar daar zijn ze nu mee gestopt... Ja ik kan overstappen, maar ben op zich wel tevreden met de Ziggo diensten. Eens kijken wat BF te bieden heeft bij andere providers en anders per december naar een maandelijks opzegbaar abonnement en "downgraden" naar wifi middel (van Internet XXL nu) om de kosten naar beneden te brengen.
Anderen inmiddels meer succes met een leuke verlengdeal?
Blijf het gek vinden dat de klanten die vorig jaar gebruik hebben gemaakt van de BF deal proactief dezelfde actie nog een keer hebben ontvangen (6x 50%). Ik zit echt al mijn hele leven bij Ziggo en ze doen er niks meer mee. Afgelopen jaren nog wel leuke korting kunnen krijgen maar daar zijn ze nu mee gestopt... Ja ik kan overstappen, maar ben op zich wel tevreden met de Ziggo diensten. Eens kijken wat BF te bieden heeft bij andere providers en anders per december naar een maandelijks opzegbaar abonnement en "downgraden" naar wifi middel (van Internet XXL nu) om de kosten naar beneden te brengen.
Anderen inmiddels meer succes met een leuke verlengdeal?
Ik heb wel eens gebeld met de Ziggo-opzeg-lijn (een bepaalde menu keuze om je abonnement op te zeggen) en toen een iets betere deal gekregen. Maar ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin (meer) in en ik vind het ook erg storend dat het zo moet gaan. Dat is ook voor het grootste deel hun verdienmodel, voor wat betreft vaste klanten. Ze weten gewoon dat we lui zijn en toch wel blijven zitten.
We've got that ring of confidence
Prijsvergelijken heeft op dit moment de goedkoopste Ziggo abbo (Ziggo start, alleen internet) voor €275.50 per jaar en 100 mbit. Dit is tevens het goedkoopste internet abbo wat ik kon vinden. Zit nu sterk te twijfelen tussen Ziggo Start 100mbit download/ 25mbit upload en Online.nl 100mbit glasvezel.
Ik heb zojuist een mail gehad nav de blackfriday van vorig jaar met 6 maanden 50% korting. Maar ik wacht de BF deal nog even af.
©2004
Heb je glasvezel? Dan is YouFone inclusief cashback en ING rentepunten misschien nog wel voordeliger.Baran4ik schreef op woensdag 5 november 2025 @ 15:18:
Prijsvergelijken heeft op dit moment de goedkoopste Ziggo abbo (Ziggo start, alleen internet) voor €275.50 per jaar en 100 mbit. Dit is tevens het goedkoopste internet abbo wat ik kon vinden. Zit nu sterk te twijfelen tussen Ziggo Start 100mbit download/ 25mbit upload en Online.nl 100mbit glasvezel.
vorig jaar na bijna 25jr bij ziggo (voorheen @home) gezeten. Kon 6 maanden, 20eu korting krijgen.
Meteen opgezegd (had ze uitgelegd dat ze 1 kans kregen voor een goede aanbieding), week na opzeggen komen ze janken met extra/andere aanbiedingen. ze vriendelijk (ná vriendelijk), verteld dat ze de kans al hadden gehad.
Meest storend is dat ze dan de snelheid van Ziggo hetzelfde zien als bv glasvezel, wat dus pertinent niet zo is, maar goed, heb gelezen dat ze de goede kant op gaan (not).
Mij zien ze voorlopig niet meer.
Meteen opgezegd (had ze uitgelegd dat ze 1 kans kregen voor een goede aanbieding), week na opzeggen komen ze janken met extra/andere aanbiedingen. ze vriendelijk (ná vriendelijk), verteld dat ze de kans al hadden gehad.
Meest storend is dat ze dan de snelheid van Ziggo hetzelfde zien als bv glasvezel, wat dus pertinent niet zo is, maar goed, heb gelezen dat ze de goede kant op gaan (not).
Mij zien ze voorlopig niet meer.
[ Voor 7% gewijzigd door mvrtwkrs op 05-11-2025 20:16 ]
@bsmpower Ik ben idd iemand die de bizarre 6 maand 50% korting zonder verlengen krijgt.
Humma Kavula in "[Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11"
Ik heb tot op heden welgeteld 1 hele maand volle mep betaald en heb de komende 4 maand nog 50% korting terwijl mijn contract dan al is afgelopen.
Ik zou voor de mensen hier zeggen, gebruik mijn foto van die deal en sla ze ermee om de oren voor een betere verleng deal, ik had nota bene als nieuwe klant vorig jaar 9 maand 50% en ziggo sport totaal met espn compleet 12 maanden gratis.
Na die kortings periode ga ik wss weer weg want het is dat ze zo'n goede deal gaven destijds dat ik er weer voor gekozen had. ( heb echt ellende gehad 6 jaar terug, nu valt het mee)
Ik heb tot op heden welgeteld 1 hele maand volle mep betaald en heb de komende 4 maand nog 50% korting terwijl mijn contract dan al is afgelopen.
Ik zou voor de mensen hier zeggen, gebruik mijn foto van die deal en sla ze ermee om de oren voor een betere verleng deal, ik had nota bene als nieuwe klant vorig jaar 9 maand 50% en ziggo sport totaal met espn compleet 12 maanden gratis.
Na die kortings periode ga ik wss weer weg want het is dat ze zo'n goede deal gaven destijds dat ik er weer voor gekozen had. ( heb echt ellende gehad 6 jaar terug, nu valt het mee)
Had ik eerder al genoemd richting de klantenservice/ opzeglijn dat deze BF verlengactie er was. Ze wisten zogenaamd van niks... Volgens mij moet je geluk hebben dat je een persoon te pakken krijgt met meer rechten. De overige 99% zijn simpele callcenter medewerkers met een vast script die niks mogen.Humma Kavula schreef op woensdag 5 november 2025 @ 21:42:
@bsmpower Ik ben idd iemand die de bizarre 6 maand 50% korting zonder verlengen krijgt.
Ik had online opgezegd en werd na 2 dagen al gebeld..
12x20euro korting bij een 2jarig.
En gratis Sky Show en 12mnd Sport Totaal.
Toch maar gedaan.
12x20euro korting bij een 2jarig.
En gratis Sky Show en 12mnd Sport Totaal.
Toch maar gedaan.
Wat een gedoe zeg, om te huilen zo slecht. Ik wil minder gaan betalen voor mijn Ziggo internet only abonnement. Heb nu 250/30 (Internet Start) voor 49,58 euro per maand. Kan bijvoorbeeld niet zelf kiezen voor Wifi Start (100/25) voor 39,50 euro per maand. En korting geven doen ze ook niet aan trouwe klanten, wel korting op een streamingdienst. Maar daar zag ik niet om te wachten. Ze hebben ook nog Wifi Midden (400/40) wat zelfs goedkoper is met 47,50 euro per maand dan wat ik nu heb. Maar uiteindelijk telefonisch toch kunnen wijzigen. Tenminste, dat hoop ik. Zou graag glas willen, maar op dit moment heeft het appartement complex dit niet. Zou ook een heel gedoe zijn om alle appartementen te voorzien, gezien het hier geen nieuwbouw is.
Overigens vriendelijk medewerk aan telefoon gehad, maar service qua aanbiedingen of behouden klanten is er niet bij.
Overigens vriendelijk medewerk aan telefoon gehad, maar service qua aanbiedingen of behouden klanten is er niet bij.
[ Voor 0% gewijzigd door matthys70 op 06-11-2025 10:47 . Reden: typo ]
Je abbo opzeggen en je partner/broer/zus/buurman een abbo laten nemen op jou adres met ander email, iban en naam.matthys70 schreef op donderdag 6 november 2025 @ 10:44:
Wat een gedoe zeg, om te huilen zo slecht. Ik wil minder gaan betalen voor mijn Ziggo internet only abonnement. Heb nu 250/30 (Internet Start) voor 49,58 euro per maand. Kan bijvoorbeeld niet zelf kiezen voor Wifi Start (100/25) voor 39,50 euro per maand. En korting geven doen ze ook niet aan trouwe klanten, wel korting op een streamingdienst. Maar daar zag ik niet om te wachten. Ze hebben ook nog Wifi Midden (400/40) wat zelfs goedkoper is met 47,50 euro per maand dan wat ik nu heb. Maar uiteindelijk telefonisch toch kunnen wijzigen. Tenminste, dat hoop ik. Zou graag glas willen, maar op dit moment heeft het appartement complex dit niet. Zou ook een heel gedoe zijn om alle appartementen te voorzien, gezien het hier geen nieuwbouw is.
Klopt, maar mijn huidige aanbieder is YouFone. Heb uiteindelijk voor Online.nl gekozen, omdat zij glasvezel aanbieden.GioStyle schreef op woensdag 5 november 2025 @ 20:14:
[...]
Heb je glasvezel? Dan is YouFone inclusief cashback en ING rentepunten misschien nog wel voordeliger.
[ Voor 11% gewijzigd door Baran4ik op 06-11-2025 12:43 ]
Zojuist contact gehad maar ze blijven vasthouden aan 3x €10 bij verlenging met 12 maanden.
Als ik nu zou opzeggen (abo op naam van partner) en het nieuwe abonnement op mijn naam zet, dan moet ik waarschijnlijk wel het hele circus door van modem wisselen en alle tv-opnames opnieuw instellen denk ik?
Pff, wellicht maar Odido Klik & Klaar nemen in combinatie met NLziet ofzo.
Als ik nu zou opzeggen (abo op naam van partner) en het nieuwe abonnement op mijn naam zet, dan moet ik waarschijnlijk wel het hele circus door van modem wisselen en alle tv-opnames opnieuw instellen denk ik?
Als je OKK al overweegt zou ik dat doen, vervolgens ziggo opzeggen. En dan eventueel ziggo aanbieding accepteren. (dat je alsnog blijft, dan hoef je niet vanalles terug te sturen) Ik zou er echter niet vanuit gaan dat je zo'n bod krijgt.Plucky schreef op donderdag 6 november 2025 @ 15:03:
Zojuist contact gehad maar ze blijven vasthouden aan 3x €10 bij verlenging met 12 maanden.
Goed punt.W1ck1e schreef op donderdag 6 november 2025 @ 15:11:
[...]
Als je OKK al overweegt zou ik dat doen, vervolgens ziggo opzeggen. En dan eventueel ziggo aanbieding accepteren. (dat je alsnog blijft, dan hoef je niet vanalles terug te sturen) Ik zou er echter niet vanuit gaan dat je zo'n bod krijgt.
Kan OKK allicht eens uitproberen en even kijken of de snelheid niet té beroerd is.
Met die EUR20 die ze per maand rekenen loop je er ook niet op leeg...
Ik moet er wel bij zeggen:bsmpower schreef op woensdag 5 november 2025 @ 23:08:
[...]
Had ik eerder al genoemd richting de klantenservice/ opzeglijn dat deze BF verlengactie er was. Ze wisten zogenaamd van niks... Volgens mij moet je geluk hebben dat je een persoon te pakken krijgt met meer rechten. De overige 99% zijn simpele callcenter medewerkers met een vast script die niks mogen.
Ik was gebeld door Ziggo met een aanbod van 1 jaar abonnement met 6 maand 50% korting.
Die heb ik direct afgewezen en gezegd dat ik sowieso weg ging.
Ik had het abonnement nog niet opgezegd.
Daarna heb ik die flyer ontvangen.
En gezien eerdere reacties lijkt mij gewoon aangeven dat je gaat opzeggen of hun eerste "deal" afwijzen de beste methode is.
Ze moeten weten dat je weg gaat schijnbaar, dan gaat iemand achter de schermen dat recht zetten, denk ik..
Zit nu bij odido. Beste wat ik kan krijgen bij ziggo was 9 maanden tv en internet voor 50% jaar contract. Wil alleen geen tv. Dan max 6 maanden 50%. Ze zijn 4(!) x aan de deur geweest en hebben mij minstens al 10 keer gebeld.
Ben benieuwd wat de bf korting wordt. Anders weer glasvezeltje.
Ben benieuwd wat de bf korting wordt. Anders weer glasvezeltje.
[ Voor 3% gewijzigd door Jelle Brolnir op 06-11-2025 22:16 ]
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
En wat was de aanbieding die je kreeg als ze je zo vaak contacteerde wat je schijnbaar afsloeg want je wacht nog op BF?Jelle Brolnir schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:15:
Ze zijn 4(!) x aan de deur geweest en hebben mij minstens al 10 keer gebeld.
Mijn aanbieding was een deurverkoper vorig jaar.
Mijn aanbieding was exact wat ik net beschreef. Zowel aan de telefoon als aan de deur. En ze blijven het proberen. Zeg steeds kom maar terug als je wat beters hebt. Heb eens een jaar de helft betaald met disney voor een jaarcontract.Humma Kavula schreef op donderdag 6 november 2025 @ 22:18:
[...]
En wat was de aanbieding die je kreeg als ze je zo vaak contacteerde wat je schijnbaar afsloeg want je wacht nog op BF?
Mijn aanbieding was een deurverkoper vorig jaar.
Ik wil 9 maanden korting op internet.
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
Het lijkt er bijna op dat hoe langer je klant bent, hoe minder ze bieden omdat ze denken dat je toch niet meer vertrekt na al die jaren. Zit wel wat in natuurlijk qua denkwijze, maar wel erg nadelig...
[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 06-11-2025 22:29 ]
Jarenlang klant geweest bij Ziggo en alle lof voor de service en stabiele verbinding. Jaarlijks een goede deal gekregen, zoals 9 maanden 20 euro korting op het voordeligste abonnement.
Vorig jaar net als anderen geen goede deal gekregen, ik was er ook klaar mee dat ik moest gaan smeken om korting krijgen. Toen overgestapt naar KPN Glasvezel: stabiel, sneller en fijn die hogere upload (maar geen must) voor veel minder geld.
Ik ben wel even klaar met Ziggo.
Vorig jaar net als anderen geen goede deal gekregen, ik was er ook klaar mee dat ik moest gaan smeken om korting krijgen. Toen overgestapt naar KPN Glasvezel: stabiel, sneller en fijn die hogere upload (maar geen must) voor veel minder geld.
Ik ben wel even klaar met Ziggo.
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Zijn die black friday deals dan vaak nog beter?
ik vind zelf dat bij 1 jaar abbo 6 maand 50% korting al netjes.
Ik heb ook geen behoefte aan allemaal zenderpakketten "gratis".
In 2023 een jaar lang 50% korting bij een jaarcontract, gratis Disney en ook wifipods. Dat was een privé abonnement, vorig jaar zakelijk een vergelijkbare deal.nafofella schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 09:09:
Zijn die black friday deals dan vaak nog beter?
Hierbij die van 2023:
:strip_exif()/f/image/S9dZxYPyPpwJ4vWFGKUxmPkG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Bh4u9BWjriXSKGtMd8pFogwa.jpg?f=fotoalbum_large)
Ja, je hebt meestal niet het basispakket qua snelheid en “moet” ook TV erbij nemen, maar onder aan de streep ben je goedkoper uit dan de aanbiedingen met het internet only pakket (althans, dat was toen)
[ Voor 24% gewijzigd door Yorro op 07-11-2025 12:11 ]
@Yorro Mooi om te lezen dat (in ieder geval 1 keer in het verleden) Disney ook kan worden geschonken.
Daar probeer ik aan te denken wanneer Ziggo met mij contact opneemt om te vragen of ze nog iets voor mij kunnen beteken. Op dit moment hebben we geen voordeel van de vodafone/hollandsnieuwe combideal, door TV max.
Daar probeer ik aan te denken wanneer Ziggo met mij contact opneemt om te vragen of ze nog iets voor mij kunnen beteken. Op dit moment hebben we geen voordeel van de vodafone/hollandsnieuwe combideal, door TV max.
Edit: Off topic natuurlijk, excuus
[ Voor 119% gewijzigd door CreativeS op 07-11-2025 13:02 ]
Afgelopen jaar overgestapt naar Ziggo Zakelijk, en daar ook Disney gratis erbij (meen dat je kon kiezen uit wat alternatieven, films of sport ofzo)W1ck1e schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 12:26:
@Yorro Mooi om te lezen dat (in ieder geval 1 keer in het verleden) Disney ook kan worden geschonken.
:strip_exif()/f/image/MnZjSnPWUVZ4rIT9ye0hv7zF.jpg?f=fotoalbum_large)
Op prijs en snelheid na een vergelijkbare aanbieding: 1 jaar contract, 1 jaar 50% korting, wifipods, disney
[ Voor 5% gewijzigd door Yorro op 07-11-2025 15:49 ]
Als nieuwe klant heb je gewoon meer voordeel... van consument naar zakelijk wordt ook als nieuwe klant gezien... als je aangeeft 'niet eerder klant te zijn geweest'. Niet geheel verrassend.
[ Voor 16% gewijzigd door CreativeS op 07-11-2025 17:07 ]
Ik snap ook niet dat providers in het algemeen geen vaste klanten korting geven dat je met elk jaar opbouwt.
Dan word de incentive al minder om over te stappen als het een paar euro pm is en de service is goed
Dan word de incentive al minder om over te stappen als het een paar euro pm is en de service is goed
Mijns inziens komt dit door de 'korte termijn'-blik die veelvuldig wordt gehanteerd in het Nederlandse bedrijfsleven/politiek. Zorg maar voor nu, kijken we later wel en passen het dan wel weer aan aan de op dat moment gewenste keuzes. Ach ja, daarom staan wij aan de zijlijn
Wat hebben ze trouwens bij Ziggo achterlijke pakketnamen?
Wifi-Klein/Midden/Groot en dat adhv van je oppervlakte van je woning??
Welke marketing frutzel heeft dit nu weer bedacht?
Als het al was, heb ik niks met WiFi te doen van Ziigo ....
Je hebt het er nu wel over, dus de marketing werkt. Het gaat er niet waarom je genoemd wordt. Het gaat er om dat je genoemd wordt.mvrtwkrs schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:01:
Hoeveel mensen “snappen” deze onzin?mvrtwkrs schreef op vrijdag 7 november 2025 @ 18:01:
Ja hier op tweakers wel.
Maar de meeste huishoudens? Of ouderen die er weinig weet van hebben?
Zelfde als die gratis wifi pods die je krijgt. Als dat ding niet bekabeld is als acces point heb je er in de meeste gevallen ook niet veel aan
Maar ja “gratis”.
Opzeggen online en na 10dagen weer een abonnement afsluiten met een ander bankrekeningnummer en mailadres.
Ze kijken alleen naar die 2 zaken.
Er is ook grote kans dat ze binnen 2 dagen na je opzegging al bellen met 6x20euro voor 1jaar.
Ze kijken alleen naar die 2 zaken.
Er is ook grote kans dat ze binnen 2 dagen na je opzegging al bellen met 6x20euro voor 1jaar.
Black friday deals zijn er.
https://meermetziggo.nl/
moet je dan je oude order (14 dagen) annuleren en opnieuw bestellen of ff bellen/mailen?
moet je dan je oude order (14 dagen) annuleren en opnieuw bestellen of ff bellen/mailen?
Ik vind het opvallend dat nu de langzaamste verbinding de meest gekozen is. Eerder was de middelste dat.nafofella schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:54:
nafofella schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:54:
Ik denk dat Ziggo zelf nog met iets komt. Dit lijkt een derde partij te zijn. Gerucht is een week voor BF.
Ziggo zelf geeft (nog 8 uur) veel meer korting: 450 euro bol.com bon.nafofella schreef op maandag 10 november 2025 @ 13:54:
Eens. Daarbij ook matige korting.boostie schreef op maandag 10 november 2025 @ 15:08:
Ik denk dat Ziggo zelf nog met iets komt. Dit lijkt een derde partij te zijn. Gerucht is een week voor BF.
©2004
https://meermetziggo.nl/over
Ah dus iets anders.
Maar als het pas eind november komt.
Ik heb al genoeg korting denk ik
Ah dus iets anders.
Maar als het pas eind november komt.
Ik heb al genoeg korting denk ik
Ik vond het ook al vreemd dat er zoveel positieve Trustpilot-reviews waren... 
Nu doet Ziggo zelf de 'meeste korting'...W1ck1e schreef op maandag 10 november 2025 @ 14:33:
Ik vind het opvallend dat nu de langzaamste verbinding de meest gekozen is. Eerder was de middelste dat.
[Afbeelding]
Meermetziggo is een partner van Ziggo, niet Ziggo zelf. Zie ook https://meermetziggo.nl/contact
Verwacht dat Ziggo z'n black friday actie binnenkort ook online zet.
Neemt niet weg dat je een order <
14 dagen natuurlijk kan annuleren.
Verwacht dat Ziggo z'n black friday actie binnenkort ook online zet.
Neemt niet weg dat je een order <
14 dagen natuurlijk kan annuleren.
Dit zijn toch de standaarddeals muv een rootstofzuiger "€279" of €100 cashback?W1ck1e schreef op maandag 10 november 2025 @ 14:33:
[...]
Ik vind het opvallend dat nu de langzaamste verbinding de meest gekozen is. Eerder was de middelste dat.
[Afbeelding]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Ik zou het niet weten.bombadil schreef op maandag 10 november 2025 @ 16:03:
[...]
Dit zijn toch de standaarddeals muv een robotstofzuiger "€279" of €100 cashback?
Weet iemand hoe ik direct contact kan opnemen met Ziggo, los van de klantenservce? Daar kom ik geen steek verder mee.
Ik wil graag een (nogal fundamentele) formele klacht indienen over de wijze waarop opzeggingen worden behandeld, maar kan geen passend e-mailadres of contactkanaal vinden.
Ik wil graag een (nogal fundamentele) formele klacht indienen over de wijze waarop opzeggingen worden behandeld, maar kan geen passend e-mailadres of contactkanaal vinden.
[ Voor 5% gewijzigd door pieter81! op 10-11-2025 21:13 ]
Daar heb je dus normaal die klantenservice voor. Veel bedrijven zijn tegenwoordig inderdaad lastig te mailen, wellicht eens binnen lopen in één van hun winkels?pieter81! schreef op maandag 10 november 2025 @ 21:12:
Weet iemand hoe ik direct contact kan opnemen met Ziggo, los van de klantenservce? Daar kom ik geen steek verder mee.
Ziggopieter81! schreef op maandag 10 november 2025 @ 21:12:
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
0304101127pieter81! schreef op maandag 10 november 2025 @ 21:12:
Ik kreeg als vaste klant bij een 2jarig contract 12x20euro korting en gratis Sky Show en Sport Toataal.
[ Voor 11% gewijzigd door Ruud888 op 11-11-2025 12:51 ]
Jarenlang ben ik al klant bij Ziggo en heb ik 4 mobiele abonnementen lopen met Red Together Extra bij Vodafone.
Afgelopen jaar heb ik problemen gehad met de Next box waarbij ze me 4/5 nieuwe toegestuurd hebben met hetzelfde probleem. Een zeer vervelende pieptoon als de Next in standby stond. Diverse malen gevraagd voor een Next Mini, maar dat was absoluut niet mogelijk. Op een gegeven moment heb ik het maar geïrriteerd opgegeven.
Omdat ik nu kan verlengen of overstappen ben ik verder gaan neuzen.
Nu zie ik dat je als nieuwe klant (bij een 1-jarig contract) diverse zaken krijgt:
- 50% korting gedurende 6 maanden
- Next Mini
- 2 Wifi Pods.
Bij het bellen naar afdeling opzeggingen was het beste bod van ze: 9 maanden lang €10,- korting. Dat gaan we dus mooi niet doen.
Een kennis van mij is vorig jaar klant geworden bij Ziggo in november en had vorige maand een brief in de brievenbus: "Wij zijn blij met u als klant en vorig jaar heeft u een abonnement afgesloten met een leuke korting. Wij geven u nu 50% korting voor 6 maanden lang, u hoeft hier niets voor te doen"
KPN biedt ook een mooie korting en hebben ook data delen net als Ziggo.
Nu twijfel ik alleen om het abonnement op mijn naam op te zeggen en mijn vrouw als nieuwe klant aan te melden. Heeft iemand dit al (vaker) gedaan?
Mag dit überhaupt, en/of kan dit problemen geven?
Anders wordt het namelijk een overstap richting KPN.
Afgelopen jaar heb ik problemen gehad met de Next box waarbij ze me 4/5 nieuwe toegestuurd hebben met hetzelfde probleem. Een zeer vervelende pieptoon als de Next in standby stond. Diverse malen gevraagd voor een Next Mini, maar dat was absoluut niet mogelijk. Op een gegeven moment heb ik het maar geïrriteerd opgegeven.
Nu zie ik dat je als nieuwe klant (bij een 1-jarig contract) diverse zaken krijgt:
- Next Mini
- 2 Wifi Pods.
Bij het bellen naar afdeling opzeggingen was het beste bod van ze: 9 maanden lang €10,- korting. Dat gaan we dus mooi niet doen.
Een kennis van mij is vorig jaar klant geworden bij Ziggo in november en had vorige maand een brief in de brievenbus: "Wij zijn blij met u als klant en vorig jaar heeft u een abonnement afgesloten met een leuke korting. Wij geven u nu 50% korting voor 6 maanden lang, u hoeft hier niets voor te doen"
Nu twijfel ik alleen om het abonnement op mijn naam op te zeggen en mijn vrouw als nieuwe klant aan te melden. Heeft iemand dit al (vaker) gedaan?
Mijn schoonzus heeft nu een abbo als nieuwe klant.Xtinction89 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 11:12:
Jarenlang ben ik al klant bij Ziggo en heb ik 4 mobiele abonnementen lopen met Red Together Extra bij Vodafone.
- Next Mini
- 2 Wifi Pods.
je hebt een andere naam nodig, iban en mailadres en ik gebruik ff een ander nummer.
(sommigen zeggen dat alleen iban en email voldoende is).
Maar als ik jou was zou ik ff wachten tot black friday deals. ik twijfel ook nog of mijn schoonzus de bestelling moet annuleren en moet wachten
Gewoon online opzeggen.Xtinction89 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 11:12:
- Next Mini
- 2 Wifi Pods.
Het hoofdkantoor belt je dan na circa 2dagen met een veel betere aanbieding om je te behouden. Een 030 foonnummer.
Je kan altijd je opzegging nog intrekken of op naam van je partner een nieuw abonnement nemen.
Of overstappen naar KPN.
Maar het is belangrijk dat je online opzegt. Niet via de foon.
Net ook even gebeld. Ze gaven aan dat er komend weekend of begin volgende week black friday aanbiedingen voor nieuwe klanten komen, en ze tipte me om daarna terug te bellen. Heel benieuwd of er dan wel wat mogelijk is. Ik wacht nog even tot volgende week met opzeggen.
En dan heb je weer een medewerker die nergens wat van weet, want alles wat hij of zij weet is dat BF-deals alleen voor nieuwe klanten zijn en hij of zij beperkt is tot het geven van een paar tientjes korting. Vooral de klant aan het lijntje houden
Ik ga eens even de BF-deal(s) afwachten en dan mooi mijn abonnement opzeggen en op dezelfde dag dat mijn contract afloopt de 'nieuwe klant' laten starten.
Je kan het beter een paar dagen voor afloop al in laten gaan, scheelt een paar dagen zonder internet. Ziggo verstuurt de pakketjes nl. erg laat en de post is traag.Xtinction89 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 13:41:
Ik ga eens even de BF-deal(s) afwachten en dan mooi mijn abonnement opzeggen en op dezelfde dag dat mijn contract afloopt de 'nieuwe klant' laten starten.
Ziggo verstuurt een pakket 1 (werk)dag voor je wensdatum. Om te voorkomen dat klanten spullen gaan aansluiten voor de wensdatum en dan gaan bellen dat het niet werkt.Wolly schreef op woensdag 12 november 2025 @ 14:18:
[...]
Je kan het beter een paar dagen voor afloop al in laten gaan, scheelt een paar dagen zonder internet. Ziggo verstuurt de pakketjes nl. erg laat en de post is traag.
Eigenlijk zouden ze gewoon moeten doen dat het contract ingaat zodra het modem is aangesloten.4POX schreef op woensdag 12 november 2025 @ 16:39:
[...]
Ziggo verstuurt een pakket 1 (werk)dag voor je wensdatum. Om te voorkomen dat klanten spullen gaan aansluiten voor de wensdatum en dan gaan bellen dat het niet werkt.
Mwahh... Ook, zeker als je fysiek nog niet aangesloten bent maar ook andersom. Om te voorkomen dat mensen gaan klagen dat ze pas vanaf de eerder afgesproken dag willen betalen want:4POX schreef op woensdag 12 november 2025 @ 16:39:
[...]
Ziggo verstuurt een pakket 1 (werk)dag voor je wensdatum. Om te voorkomen dat klanten spullen gaan aansluiten voor de wensdatum en dan gaan bellen dat het niet werkt.
Dit is exact hoe het werkt. Op het moment dat het modem aangesloten wordt en de first boot procedure start zal de order verder verwerkt worden en wordt je verbinding dus actief en start daarmee het facturatieproces.Roy Tollenaar schreef op woensdag 12 november 2025 @ 16:43:
[...]
Eigenlijk zouden ze gewoon moeten doen dat het contract ingaat zodra het modem is aangesloten.
[ Voor 5% gewijzigd door Jay-B op 12-11-2025 17:00 ]
Hoe zou ik het dan het beste kunnen regelen qua einddatum van mijn contract en startdatum van het nieuwe contract op mijn vrouw haar naam?
Lees even een paar berichten terug, het ging er vanmiddag nog over.Xtinction89 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 21:48:
Hoe zou ik het dan het beste kunnen regelen qua einddatum van mijn contract en startdatum van het nieuwe contract op mijn vrouw haar naam?
Dus alleen voor nieuwe klanten!NCJ87 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 13:15:
Net ook even gebeld. Ze gaven aan dat er komend weekend of begin volgende week black friday aanbiedingen voor nieuwe klanten komen, en ze tipte me om daarna terug te bellen. Heel benieuwd of er dan wel wat mogelijk is. Ik wacht nog even tot volgende week met opzeggen.
Als je online opzegt dan kan je geen opzegdatum invullen.Xtinction89 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 21:48:
Ziggo hoofdkantoor belt je dan na 2dagen met een betere aanbieding om je te behouden.
Je kan natuurlijk ook je opzegdatum bespreken en opzeggen en dan 5dagen later nieuwe afsluiten op je vrouw der naam.
Ben benieuwd of ze me nog wel gaan bellen na de laatste telefonische gesprekkenRuud888 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 23:15:
[...]
Als je online opzegt dan kan je geen opzegdatum invullen.
Ziggo hoofdkantoor belt je dan na 2dagen met een betere aanbieding om je te behouden.
Je kan natuurlijk ook je opzegdatum bespreken en opzeggen en dan 5dagen later nieuwe afsluiten op je vrouw der naam.
We gaan het zien, eerst maar even afwachten wat de black friday actie wordt.
[ Voor 24% gewijzigd door Xtinction89 op 13-11-2025 00:15 ]
Ik had ze ook 3x gebeld maar ben nooit teruggebeld.Xtinction89 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 23:48:
[...]
Ben benieuwd of ze me nog wel gaan bellen na de laatste telefonische gesprekken![]()
We gaan het zien, eerst maar even afwachten wat de black friday actie wordt.
Na mijn online opzegging belde ze wel snel 😂
wil als BF aanbiedingen er zijn ook eens kijken of ik een nieuw abbo op naam van mijn vriendin kan afsluiten en de oude op te zeggen.
Echter als ik naar de pakketten kijk , Wifi Groot ( of Midden) & TV Complete, zie ik nergens de mogelijkheid om i.p.v. de Next een CI+module aan te vinken.
Kijk ik niet goed of moet ik dat ergens anders aangeven
Echter als ik naar de pakketten kijk , Wifi Groot ( of Midden) & TV Complete, zie ik nergens de mogelijkheid om i.p.v. de Next een CI+module aan te vinken.
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
meer tv opties. dan kun je er een inzetten.rambocus schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:29:
wil als BF aanbiedingen er zijn ook eens kijken of ik een nieuw abbo op naam van mijn vriendin kan afsluiten en de oude op te zeggen.
Bedankt , maar dat is 1 extra module van € 4,--/pm.nafofella schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:18:
[...]
meer tv opties. dan kun je er een inzetten.
Ik wil geen next maar gewoon een ci+ module daar kan ik geen optie voor vinden
bij mij oude abbo was dat ook.rambocus schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:36:
[...]
Bedankt , maar dat is 1 extra module van € 4,--/pm.
Ik wil geen next maar gewoon een ci+ module daar kan ik geen optie voor vinden
standaard kwam je abbo met een settopbox.
en daarna kon je pas een extra ci+ module nemen.
Heb toen wel eens gevraagd of ik niet gewoon settopbox kon omruilen maar dat deden ze niet.
Ik ben al aan chatten, blijkt als je het telefonisch doet het wel kan via een ziggo medewerker, niet online. Nu effe de BF aanbiedingen afwachten
Ik had bij mijn 3 foongesprekken gevraagd of ze echt van Ziggo waren en de maximale rechten hadden.rambocus schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:48:
Ik ben al aan chatten, blijkt als je het telefonisch doet het wel kan via een ziggo medewerker, niet online. Nu effe de BF aanbiedingen afwachten
Maar bleef steken op mijn 9x10euro voor 2jaar.
Na mijn online opzegging werd ik gebeld door een echte echte Ziggo medewerker die wel meer mocht toezeggen!!
Als je online zakelijk opzegt? Wat gebeurt er Dan heb je meteen geen internet, TV en mail toegang meer?Ruud888 schreef op woensdag 12 november 2025 @ 12:10:
[...]
Gewoon online opzeggen.
Het hoofdkantoor belt je dan na circa 2dagen met een veel betere aanbieding om je te behouden. Een 030 foonnummer.
Je kan altijd je opzegging nog intrekken of op naam van je partner een nieuw abonnement nemen.
Of overstappen naar KPN.
Maar het is belangrijk dat je online opzegt. Niet via de foon.
Je hebt een opzegtermijn. Even goed je agenda bijhouden en de order annuleren mocht niemand contact opnemen.R.G schreef op donderdag 13 november 2025 @ 14:44:
[...]
Als je online zakelijk opzegt? Wat gebeurt er Dan heb je meteen geen internet, TV en mail toegang meer?
Oh dus ik kan het nog terugtrekken als ze geen contact opnemen?4POX schreef op donderdag 13 november 2025 @ 20:15:
[...]
Je hebt een opzegtermijn. Even goed je agenda bijhouden en de order annuleren mocht niemand contact opnemen.
https://www.ziggo.nl/campagne/sneller
https://www.ziggo.nl/zakelijk/campagne/sneller
Nu met postcode checker/updates!
Als die er bij stond zou het wel makkelijk zijn. Op dit moment moet je nog echt contact opnemen. Bellen, chatten of langsgaan bij winkel.neeecht schreef op donderdag 13 november 2025 @ 20:44:
https://www.ziggo.nl/campagne/sneller
Hoe zit dat eigenlijk met ingangsdatum en kosten.
Als je je abbo 25 nov laat ingang betaal je dan heel november als maand of alleen paar dagen van die maand?
Als je je abbo 25 nov laat ingang betaal je dan heel november als maand of alleen paar dagen van die maand?
"uiteraard" betaal je alleen die paar dagen van de maand. Iets anders (behalve gratis) zou waarschijnlijk op weinig begrip kunnen rekenen.nafofella schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 08:15:
Hoe zit dat eigenlijk met ingangsdatum en kosten.
[ Voor 10% gewijzigd door W1ck1e op 14-11-2025 08:24 ]
Via Breedbandwinkel kun je het gewoon checken, daar wordt het al verkocht op adressen waar het beschikbaar is.W1ck1e schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 06:44:
[...]
Als die er bij stond zou het wel makkelijk zijn. Op dit moment moet je nog echt contact opnemen. Bellen, chatten of langsgaan bij winkel.
//
Alleen als ik lieg dat ik nog geen ziggo heb kan ik "Wifi Extra groot" bestellen. Maar voor mij als bestaande klant is het nog niet beschikbaar. Echter geen interesse want 400/40 is voor mij voldoende.man-o-script schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 08:31:
Via Breedbandwinkel kun je het gewoon checken, daar wordt het al verkocht op adressen waar het beschikbaar is.
Ja. Een medewerker kan de opzegging annuleren.R.G schreef op donderdag 13 november 2025 @ 20:38:
[...]
Oh dus ik kan het nog terugtrekken als ze geen contact opnemen?
Ik ga denk ik ga voor de aanbieding via cashbackXL bij meervoordeel.nl . Ik krijg dan 35 euro cashback, 50 euro teruggestort op de rekening en 6 maanden 50% korting en 6 maanden ESPN compleet.
Ja dan bel je ze gewoon op wat voor kortingen ze kunnen geven en loopt je aansluiting gewoon door.R.G schreef op donderdag 13 november 2025 @ 20:38:
[...]
Oh dus ik kan het nog terugtrekken als ze geen contact opnemen?
Je zou ook eens kunnen kijken op https://meermetziggo.nl/BvZwolle schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 09:26:
Ik ga denk ik ga voor de aanbieding via cashbackXL bij meervoordeel.nl . Ik krijg dan 35 euro cashback, 50 euro teruggestort op de rekening en 6 maanden 50% korting en 6 maanden ESPN compleet.
Geen cashbackXL, maar wel 100 euro teruggestort.
Disclaimer: heb zelf geen ervaring met deze verkoper
Ik heb na ongeveer 24 jaar mijn abonnement maar opgezegd. Als zelfs mensen die vorig jaar een black friday aanbieding hebben gekregen nu automatisch weer korting krijgen en er kan voor mij 3x10 euro korting af ben ik er wel klaar mee. De huidige producten zijn ook nog eens na de kortingsperiode goedkoper dan wat ik nu heb. Dagpas bestellen voor ESPN deed ik nog wel eens, maar dat stopt ook per 17 november voor mij. Het is wel goed. Ik snap dat je soms acties doet voor nieuwe klanten, maar dit is echt niet meer ok. Op zich jammer, want ik ben altijd wel tevreden geweest.
Er ligt nu ook glas in de meterkast, dus gaan we dat maar eens proberen.
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
Heel begrijpelijk. Wij zijn net na 100 jaar overgestapt naar Odido omdat er sinds ruim een jaar glasvezel ligt bij ons.P_de_B schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 19:14:
Ik heb na ongeveer 24 jaar mijn abonnement maar opgezegd. Als zelfs mensen die vorig jaar een black friday aanbieding hebben gekregen nu automatisch weer korting krijgen en er kan voor mij 3x10 euro korting af ben ik er wel klaar mee. De huidige producten zijn ook nog eens na de kortingsperiode goedkoper dan wat ik nu heb. Dagpas bestellen voor ESPN deed ik nog wel eens, maar dat stopt ook per 17 november voor mij. Het is wel goed. Ik snap dat je soms acties doet voor nieuwe klanten, maar dit is echt niet meer ok. Op zich jammer, want ik ben altijd wel tevreden geweest.
Overstap ging perfect en makkelijk en betalen nu bij Odido voor hetzelfde de eerste 12 maanden 15 ipv 105 bij Ziggo, daarna iets van 73 incl. ESPN compleet.
Als je het online hebt opgezegd dan wordt je maandag of dinsdag gebeld door een 030 nummer.P_de_B schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 19:14:
Dit is dan het hoofdkantoor met een aantrekkelijke aanbieding.
Ik heb gebeld en kreeg toen telefonisch het ultieme bod van 3x10 euro. Benieuwd of het dan ook gebeurd. En anders maar niet, ik kan prima ergens anders naar toe.Ruud888 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 09:33:
[...]
Als je het online hebt opgezegd dan wordt je maandag of dinsdag gebeld door een 030 nummer.
Dat is gewoon een callcenter, heeft niets met hoofdkantoor te doen.Ruud888 schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 09:33:
[...]
Als je het online hebt opgezegd dan wordt je maandag of dinsdag gebeld door een 030 nummer.
@P_de_B Het is echt schandalig hoe ze met trouwe klanten omgaan. Niet alleen Ziggo btw.
Ik ben iemand die ieder jaar wisselt en heb na de BF deal vorig jaar nu weer 6 maand 50% zonder verlengen.
Ter info: Ze hadden daarvoor al gebeld voor een 1 jaar verlengen aanbod met ook 6 maand 50% korting, die heb ik afgewezen.
Dus dat ze trouwe klanten zo te kakken zetten met 3 x €10,- is gewoon schandalig.
Des te meer reden om weg te gaan, ik in ieder geval wel zodra de korting is afgelopen.
Ik ben iemand die ieder jaar wisselt en heb na de BF deal vorig jaar nu weer 6 maand 50% zonder verlengen.
Ter info: Ze hadden daarvoor al gebeld voor een 1 jaar verlengen aanbod met ook 6 maand 50% korting, die heb ik afgewezen.
Dus dat ze trouwe klanten zo te kakken zetten met 3 x €10,- is gewoon schandalig.
Des te meer reden om weg te gaan, ik in ieder geval wel zodra de korting is afgelopen.
In april loopt mijn kpn 2 jarig contract af. Wij zijn daar ook al jaren klant. Duurste abbo, telefoon abbo erbij en paar streamingdiensten. Ook ik verwacht geen denderend aanbod voor verlening.Humma Kavula schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 10:26:
@P_de_B Het is echt schandalig hoe ze met trouwe klanten omgaan. Niet alleen Ziggo btw.
Ik snap die gedachte bij providers ook niet. Je wilt toch je klanten behouden?
Ik snap dat je klanten lokt met een welkomstbonus.
Maar geef dan iets als trouwe klantenkorting (per jaar extra korting) die daarbij in de buurt komt zodat overstappen minder aantrekkelijk word.
Maar ik vermoed dat weinig mensen actief bezig zijn met overstappen en dat mensen bang zijn voor gedoe en zonder internet te komen zitten. Zo hielp ik laatst mensen met overstappen van energie levererancier. Die waren dus bang dat ze zonder gas en elektra kwamen te zitten
En ook veel mensen die denken "tis best zo" alles werkt.
Dan stap ik liever elk jaar over en koop met de bonus leuke (unifi) spulletjes
En dan wordt het uiteindelijk voor iedereen goedkoper. Dus dat willen ze niet.nafofella schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 11:08:
...
Ik snap dat je klanten lokt met een welkomstbonus.
Maar geef dan iets als trouwe klantenkorting (per jaar extra korting) die daarbij in de buurt komt zodat overstappen minder aantrekkelijk word.
...
Dit noemde ik tijdens het opzeggesprek. Iemand die vorig jaar met BF korting komt krijgt zonder te vragen nog 6 maanden korting want "we zijn blij met jou als klant". Toen ik jouw kopie van die folder zag heb ik direct gebeld en opgezegd. De dame vond ook deze actie 'niet passend' maar kon er niets aan doen.Humma Kavula schreef op zaterdag 15 november 2025 @ 10:26:
Marketingtechnisch snap ik het wel, iemand die met een actie klant wordt is eerder genegen om weer een nieuwe deal te scoren dan iemand die al tig jaar lid is. Het is een simpele risicoberekening, maar die ging mij nu toch te ver.
vorig jaar volgens mij verlengd dus val ik niet in de categorie BF deal. Heb helaas geen aanbod gekregen voor 6 maanden 50% want daar had ik wel op in gegaan.
Kreeg 3x10 korting (waardeloos) en 6 maanden ESPN+Ziggo sport totaal (iets beter dan online want dan krijg je alleen 6 maanden ESPN).
alles bij elkaar scheelt het 200 euro tussen nieuw afsluiten en verlengen, en dat vind ik teveel.
Kreeg 3x10 korting (waardeloos) en 6 maanden ESPN+Ziggo sport totaal (iets beter dan online want dan krijg je alleen 6 maanden ESPN).
alles bij elkaar scheelt het 200 euro tussen nieuw afsluiten en verlengen, en dat vind ik teveel.
Hallo, staat er misschien ook ergens welke cadeaus je precies kunt krijgen ? Dus ook graag de modellen die je als cadeau uit kunt kiezen, specificaties graag enzo.
https://deal.meervoordeel...er=0&unique_internet=1729
https://meervoordeel.nl/ziggo/cadeaus
https://meermetziggo.nl/b...o=598&internet=500&tv=505
https://www.gratis.nl/zig...hp?utm_source=chatgpt.com
https://xgratis.nl/ziggo-...50?utm_source=chatgpt.com
Voor de 65 inch Hisense TV moet het haast wel deze zijn: https://nl.hisense.com/pr...-HSN/p/000000000020011802 uitvoering: Hisense 65A6K Zwart
En 55 inch model: https://www.displayspecifications.com/en/news/eed299f uitvoering: Hisense 55U79KQ Zwart
https://deal.meervoordeel...er=0&unique_internet=1729
https://meervoordeel.nl/ziggo/cadeaus
https://meermetziggo.nl/b...o=598&internet=500&tv=505
https://www.gratis.nl/zig...hp?utm_source=chatgpt.com
https://xgratis.nl/ziggo-...50?utm_source=chatgpt.com
Voor de 65 inch Hisense TV moet het haast wel deze zijn: https://nl.hisense.com/pr...-HSN/p/000000000020011802 uitvoering: Hisense 65A6K Zwart
En 55 inch model: https://www.displayspecifications.com/en/news/eed299f uitvoering: Hisense 55U79KQ Zwart
[ Voor 28% gewijzigd door Pentiummania op 16-11-2025 20:15 ]
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Is het hier iemand wel gelukt om nog een beetje een goede aanbieding te krijgen?
Ben normaal ook van het jaarlijkse belrondje voor korting maar ben wel een beetje klaar met het moeten vragen naar een aanbieding. Ben tevreden met Ziggo, maar wordt gewoon te duur. Heb heel veel alternatieven op mijn adres, wil best blijven bij Ziggo, maar wordt een beetje moe van dat geleur om korting. Iemand wel een leuk voorstel gekregen?
Denk er aan om gewoon het opzegformulier in te vullen. Ze zullen dan nog wel bellen maar ik ben overdag tijdens werk lastig telefonisch te bereiken dus succesrate daarvan zal erg laag zijn haha. Huidige Vodafone abonnement kan dan ook per direct over naar een leuke BF simonly deal.
Ben normaal ook van het jaarlijkse belrondje voor korting maar ben wel een beetje klaar met het moeten vragen naar een aanbieding. Ben tevreden met Ziggo, maar wordt gewoon te duur. Heb heel veel alternatieven op mijn adres, wil best blijven bij Ziggo, maar wordt een beetje moe van dat geleur om korting. Iemand wel een leuk voorstel gekregen?
Denk er aan om gewoon het opzegformulier in te vullen. Ze zullen dan nog wel bellen maar ik ben overdag tijdens werk lastig telefonisch te bereiken dus succesrate daarvan zal erg laag zijn haha. Huidige Vodafone abonnement kan dan ook per direct over naar een leuke BF simonly deal.
Goed van jou dat je blij bent met kpn, ook dat je de "leugen" van ziggo doorziet.MCP cloud schreef op maandag 17 november 2025 @ 07:43:
Sinds de komst van (echt KPN) glasvezel bij ik weg gegaan bij upc/Ziggo. Als je zo klanten moet paaien ben je diep gezonken vind ik.
En blijven liegen over glasvezel, ook deur verkopers hier aan de deur al jaren...
[Afbeelding]
Anderen hier begrijpen gewoon dat een verbinding van ziggo voor een deel uit glas bestaat en het laatste stuk uit coax.
En als een ziggo klant het niet weet dan boeit het wellicht niet.
ziggo geeft aan
"onze beste black friday deal ooit"
bij 2 jaar 12 maand 50% korting en een tv.
1 jaar is hetzelfde als eerst.
niet echt geweldig. ik had voor 1 jaar 50% gedacht.
https://www.ziggo.nl/tv-internet
Is ook gewoon een leugen. Ik geloof twee jaar geleden was het gewoon 50% korting op het totaal bij 12 maanden contract.nafofella schreef op maandag 17 november 2025 @ 08:43:
ziggo geeft aan
Steam ID = Ackerfiets
Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar Ziggo. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in:
- Coax: [Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar Ziggo. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in:
- Coax: [Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
/f/image/MivNuyIAg2AtP7mGJrqZVIoL.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Yxp1HDLqYkZmZD7dacc646cV.jpg?f=fotoalbum_large)