[Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
@kesj Bedoel je met korting de prijsverlaging zelf? Die geldt voor iedereen ongeacht wanneer je Sport Compleet hebt afgesloten.

[ Voor 3% gewijzigd door Jay-B op 14-05-2026 11:20 ]

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:42
Jay-B schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 10:40:
@kesj Bedoel je met korting de prijsverlaging zelf? Die geldt voor iedereen ongeacht wanneer je Sport Compleet hebt afgsloten.
Excuus, had het verkeerd verwoord. Ik bedoelde idd de prijsverlaging. Thanks weer!

• pdj73
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 15:18
kesj schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 11:03:
[...]

Excuus, had het verkeerd verwoord. Ik bedoelde idd de prijsverlaging. Thanks weer!
En zoals ik het lees krijg je die €2,50 terug als korting wegens een lopend contract. Ik heb begin mei verlengd met de nieuwe voorwaarden. Ik weet niet of dat ook voor mij geldt. Maar daar lig ik niet wakker van.

Aanvulling: als je UHD espn niet wil, kijk dan even of je broer een Vodafone of Hollandse nieuwe abonnement heeft. Ziggo Sport totaal is dan 5 euro wegens combideal. Hangt dan wel af hoe ze dan omgaan met je contract denk ik. Maar dan moet je even bellen denk ik.

[ Voor 24% gewijzigd door pdj73 op 14-05-2026 13:03 ]

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
pdj73 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 12:57:
En zoals ik het lees krijg je die €2,50 terug als korting wegens een lopend contract. Ik heb begin mei verlengd met de nieuwe voorwaarden. Ik weet niet of dat ook voor mij geldt. Maar daar lig ik niet wakker van.
En zo leest iedereen het, want zo is het simpelweg. Lopende contracten krijgen geen verhoging van €2,50 bij hun TV-abonnement. Zij kunnen wel direct per 01.07.2026 profiteren van de lagere prijs van ESPN Premium.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar Ziggo. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in:
- Coax: [Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie