Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12:21

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Nou, zojuist gebeld. Dit was wel een serieuze tante die naar mijn idee wel wat rechten had.
Een en ander uitgesproken aan ontevredenheid, maar dit is mijn verlenging:

1 jaar voor €67,-, 6 maanden 50% korting
-Wifi middel 400
-TV Complete
-ESPN Compleet voor het hele jaar gratis
-SkyShowtime voor het hele jaar gratis

Wel omdat ik ook Vodafone heb.

Steam ID = Ackerfiets

• Davidrrr
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15:21
Door dit gedrag zou je er niet eens moeten willen tekenen. Maar goed. Zo zie je maar. Het zijn gewoon bedrijven die je naaien als ze kunnen en pas iets geven als je wegloopt. Laat je dan ook nooit ompraten met zielige teksten als u bent al zo lang klant

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Family Guy schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:46:
Nou, zojuist gebeld. Dit was wel een serieuze tante die naar mijn idee wel wat rechten had.

-Wifi middel 400
-TV Complete

dat is wel een goede deal.
Want voor 400 Mb emt 67 euro met 6 maanden 50% korting is "standaard". Volgens mij krijg je normaal gesproken 1 pakket kado als je ook Vodafone hebt, maar nu heb je er 2? Gaaf! :)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

• Family Guy

Family Guy

Davidrrr schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:49:
Door dit gedrag zou je er niet eens moeten willen tekenen. Maar goed. Zo zie je maar. Het zijn gewoon bedrijven die je naaien als ze kunnen en pas iets geven als je wegloopt. Laat je dan ook nooit ompraten met zielige teksten als u bent al zo lang klant
Ik opzich wel begrijpen dat het vandaag zo druk is, dat ze niet op tijd waren met bellen. Verders spreek ik ze het hele jaar niet, dus zo erg is het niet. Het enige dat telt is dat ik zo min mogelijk kwijt ben. Ziggo/KPN/Odido/wie dan ook boeit me wat dat betreft niets.

Steam ID = Ackerfiets

• Family Guy

Family Guy

Pietervs schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:50:
[...]

dat is wel een goede deal.
Want voor 400 Mb emt 67 euro met 6 maanden 50% korting is "standaard". Volgens mij krijg je normaal gesproken 1 pakket kado als je ook Vodafone hebt, maar nu heb je er 2? Gaaf! :)
Exact! Ik vroeg er naar en zei dat als ze dat dan toe zouden voegen, ik wel wil blijven. Duurde een paar minuten (overleg) en kreeg toen het akkoord.

Steam ID = Ackerfiets

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:04
Ik vind het een 'okaish' deal - een nieuwe klant kan een 9 maanden korting eruit halen met de link welke hierboven is gedeeld. Hier kun je dan nog een cashback op pakken. En Skyshowtime krijgt een andere klant er ook bij als hij Vodafone/Hollandsnieuwe heeft. Enige verschil is dan een jaar lang gratis ESPN tov de zes maanden.

Maar goed, dan moet je de IBAN truc kunnen uithalen en daar ook maar zin in hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Jewie op 28-11-2025 11:55 ]

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Jewie schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:53:
Ik vind het een 'okaish' deal - een nieuwe klant kan een 9 maanden korting eruit halen met de link welke hierboven is gedeeld. Hier kun je dan nog een cashback op pakken. En Skyshowtime krijgt een andere klant er ook bij als hij Vodafone/Hollandsnieuwe heeft. Enige verschil is dan een jaar lang gratis ESPN tov de zes maanden.
Die link werkt niet voor iedereen: bij mij bijvoorbeeld niet. Ik krijg alleen maar de standaard 50% korting voor 6 maanden.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

• Yorro
  • Registratie: November 2014
  • Nu online
Heb je ook het bericht onder mijn bericht gezien dat het wél mogelijk lijkt in het invulscherm met 00000000 als KvK nummer: Yorro in "[Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen"

En zo ja, wat antwoord Ziggo dan op de vraag dat het expliciet in de voorwaarden staat van Ziggo zakelijk dat je ook als particulier (met en zonder nu al Ziggo te hebben) gebruik kunt maken van de aanbieding?

Want ik zie niet in hoe je als échte particulier kan worden gevraagd om een KvK nummer.

Ben wel benieuwd wat het verhaal is bij jouw chat met Ziggo, is dat nadat je zelf de aanvraag hebt ingediend?

• Marvie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:04
Driek schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:42:
[...]

verlenging zakelijk contract
Ok en heb je zelf gebeld met retentie of online opgezegd en ben te terug gebeld?

Is wel een mooie aanbieding voor een lopend contract!!

Xbox Live Knalle Arie

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:08
Marvie schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:57:
[...]

Ok en heb je zelf gebeld met retentie of online opgezegd en ben te terug gebeld?

Is wel een mooie aanbieding voor een lopend contract!!
Ik bel al jaren op black friday zelf, eerst met de standaard verkoop afdeling.
Dan krijg je het k-aanbod, dan vraag ik om doorverbinden met retentie.

Vervolgens begint het spelletje. Dit jaar wa shet wel wat lastiger dan vorig jaar.

Vorig jaar was wel grappig, toen had ik de medewerker van het jaar ervoor aan de lijn. Op de een of andere manier hielp dat wel mee toen.

Tijd van werken, tijd van rusten

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Yorro schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:57:
Heb je ook het bericht onder mijn bericht gezien dat het wél mogelijk lijkt in het invulscherm met 00000000 als KvK nummer: Yorro in "[Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen"
Yep. Is dat niet gewoon valsheid in geschrifte?
En zo ja, wat antwoord Ziggo dan op de vraag dat het expliciet in de voorwaarden staat van Ziggo zakelijk dat je ook als particulier (met en zonder nu al Ziggo te hebben) gebruik kunt maken van de aanbieding?
Dat het niet op hetzelfde adres als de KvK-inschrijving hoeft te staan.
Want ik zie niet in hoe je als échte particulier kan worden gevraagd om een KvK nummer.
Ik ook niet.
Ben wel benieuwd wat het verhaal is bij jouw chat met Ziggo, is dat nadat je zelf de aanvraag hebt ingediend?
Nee, ik vroeg of het als echte particulier zonder KvK ook mogelijk was.

• Family Guy

Family Guy

Jewie schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:53:

Maar goed, dan moet je de IBAN truc kunnen uithalen en daar ook maar zin in hebben.
Stelt geen ruk voor. Naast je normale bank gewoon een Revolut'je starten.

Steam ID = Ackerfiets

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Remcotenhave schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:42:
Vanmorgen gebeld met afdeling retentie, men kan voor bestaande klanten niet meer dan 9 maanden 10€ korting aanbieden. Zojuist online opgezegd, ik ben benieuwd of en wanneer ik door het 030 nummer gebeld wordt.

Wel even een vraag, stel ik meld mij via mijn vrouw haar naam opnieuw aan als klant, zou ik dan de smartcards voor de CI+ module opnieuw kunnen laten programmeren? Ik heb er 3 in eigen bezit en deze worden ook alle 3 actief gebruikt.
Nee, smartcards worden al jaren niet meer geactiveerd. Die ben je dan definitief kwijt.

• Yorro
  • Nu online
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:06:
[...]

[...]

Dat het niet op hetzelfde adres als de KvK-inschrijving hoeft te staan.

[...]

Ik ook niet.

[...]

Nee, ik vroeg of het als echte particulier zonder KvK ook mogelijk was.
M.b.t. valsheid in geschrifte: het KvK nummer 00000000 bestaat niet, dus dat het webformulier van Ziggo dat accepteert is dan wel bijzonder (ze hebben een koppeling met KvK want als je een bestaand nummer invoert komen de bijbehorende gegevens naar voren)

Mbt de stelling van Ziggo in de chat dat het als echte particulier niet mogelijk is: waarom zetten ze dat dan expliciet in hun Zakelijke voorwaarden? (Dit is een vraag “aan Ziggo” en niet aan jou)

Ik ga zelf voor een “echt” zakelijk abonnement, dus heb de route als particulier niet nodig. Maar als dat wel zo was zou ik het zelf prima met 00000000 durven indienen.

Overigens verwacht ik dan wel dat je expliciet moet bevestigen dat je afziet van de gebruikelijke twee weken bedenktermijn die je als particulier hebt, want dat geldt niet in zakelijk verkeer.

Kortom: heel duidelijk is het niet, benieuwd of er iemand is die de route gaat bewandelen.

• Jewie
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 12:06:
[...]

Vraag is of en wanneer Ziggo hier achter komt - hun hele aanvraag systeem lijkt geautomatiseerd. Het enige persoonlijke contact is er wanneer het contract wordt beeindigd waar dit dan opvalt - dan kan Ziggo of heel moeilijk doen of bedenken dat ze wel weer een periode een klant hebben gehad.

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Mensen gaan eraan voorbij dat er ook particulieren zijn die gewoon overstappen op een zakelijk abonnement omdat ze juist wel een KVK-nummer hebben. Die route is dus niet gek en is ook mogelijk op de bestelpagina. Dat deze mogelijkheid bestaat voor particulieren betekent niet dat ze met 00000000 kunnen overstappen op een zakelijk abonnement. Verkeerde of onjuiste informatie levert gewoon een annulering op. Geen KVK-inschrijving? Geen zakelijk abonnement. Ik snap ook eerlijk gezegd de verwarring hieromtrent ook niet.

[ Voor 11% gewijzigd door CreativeS op 28-11-2025 14:15 ]

• Yorro
  • Nu online
CreativeS schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 14:07:
Mensen gaan eraan voorbij dat er ook particulieren zijn die gewoon overstappen op een zakelijk abonnement omdat ze juist wel een KVK-nummer hebben. Die route is dus niet gek en is ook mogelijk op de bestelpagina. Dat deze mogelijkheid bestaat voor particulieren betekent niet dat ze met 00000000 kunnen overstappen op een zakelijk abonnement. Verkeerde of onjuiste informatie levert gewoon een annulering op. Geen KVK-inschrijving? Geen zakelijk abonnement. Ik snap ook eerlijk gezegd de verwarring hieromtrent ook niet.
Omdat er letterlijk in de actievoorwaarden van Ziggo Zakelijk staat dat je ook als particulier het abonnement kunt afsluiten?

• MAdD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:46
Remcotenhave schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:42:
Vanmorgen gebeld met afdeling retentie, men kan voor bestaande klanten niet meer dan 9 maanden 10€ korting aanbieden. Zojuist online opgezegd, ik ben benieuwd of en wanneer ik door het 030 nummer gebeld wordt.

Wel even een vraag, stel ik meld mij via mijn vrouw haar naam opnieuw aan als klant, zou ik dan de smartcards voor de CI+ module opnieuw kunnen laten programmeren? Ik heb er 3 in eigen bezit en deze worden ook alle 3 actief gebruikt.
die ben je dan kwijt... aangezien de smartcard nummers op jouw naam staan en niet verhuisbaar zijn.....reden dat ik nog niet 123 wil opzeggen.. omdat het je anders bij opnieuw afsluiten weer €2 per maand kost

Assumption is the mother of all fuck-ups / You're MAdD. Well thank God for that, 'cause if I wasn't this would probably never work

• mitsumark
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:30
Yorro schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 14:52:
[...]

Omdat er letterlijk in de actievoorwaarden van Ziggo Zakelijk staat dat je ook als particulier het abonnement kunt afsluiten?
Je kunt als particulier ook een KVK nummer hebben. Je hébt een bedrijf, je bént niet het bedrijf.

• Jewie
Wat men daarmee bedoelt is inderdaad dat huidige particuliere klanten kunnen overstappen naar een zakelijk contract. Als je dat ook probeert tijdens het bestel proces ('ja, ik ben al particuliere klant') dan zie je ook dat er slechts korting voor 4 maanden wordt toegekend. Precies zoals het in de voorwaarden staat.

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22:37
Ik heb uiteindelijk gekozen om via Cashback XL (€27,50 cashback) -> Breedbandwinkel (€95 cashback) een 1-jarig contract af te sluiten met 50% korting voor 6 maanden. Helaas geen betere deal kunnen ontdekken.

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 21:27

fynrd1

Fooled by Randomness

Family Guy schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 11:46:

-Wifi middel 400
-TV Complete

Gesproken met retentie?

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

• nafofella
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 21:11
Morgen zou modem geleverd worden. staat er nu maandag omdat pakket nog niet ontvangen is door postNL.
Ik hoop toch dat dat nog morgen word.

Mijn internet zou er 30-11 uit gaan. kan wel dag zonder maar leuk is anders.

• Rino
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17:24
Tonymalony schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 15:38:
Ik heb uiteindelijk gekozen om via Cashback XL (€27,50 cashback) -> Breedbandwinkel (€95 cashback) een 1-jarig contract af te sluiten met 50% korting voor 6 maanden. Helaas geen betere deal kunnen ontdekken.
Ik ben nog niet een thuis in de cashback deals, maar als het cash(2maal) en 50% kortingvoor 6 maanden is, lijkt me dat een hele goede deal

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:05
Rino schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 16:38:
[...]

Ik ben nog niet een thuis in de cashback deals, maar als het cash(2maal) en 50% kortingvoor 6 maanden is, lijkt me dat een hele goede deal
Het is volgens mij postcode afhankelijk, ik graag namelijk 9 maanden 50%....

Ik meen mij te herinneren als je bij breedbandwinkel in het eerste scherm een postcode ingeeft waar je 9 maanden korting krijgt, je dit later kan aanpassen wanneer je alle gegevens moet opgeven. Mogelijk dat je dan de 9 maanden korting blijft houden.

Ik heb namelijk 2x cashback (cashbackxl + breedbandwinkel) en 9 maanden 50%

[ Voor 6% gewijzigd door Berry powel op 28-11-2025 16:51 ]

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:56
𝐇𝐞𝐛 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐚𝐛𝐨𝐧𝐧𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐩𝐠𝐞𝐳𝐞𝐠𝐝, 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐢𝐤 𝐤𝐫𝐞𝐞𝐠 𝐧𝐚 𝟒 𝐱 𝐝𝐞𝐳𝐞𝐥𝐟𝐝𝐞 𝐚𝐚𝐧𝐛𝐢𝐞𝐝𝐢𝐧𝐠 𝟑 𝐱 €𝟏𝟎 𝐤𝐨𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝟏 𝐣𝐚𝐚𝐫 𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐧 𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐥 𝟐𝟖 𝐣𝐚𝐚𝐫 𝐤𝐥𝐚𝐧𝐭.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• Berry powel
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 21:05
pinokkia schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 16:54:
𝐇𝐞𝐛 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐚𝐛𝐨𝐧𝐧𝐞𝐦𝐞𝐧𝐭 𝐨𝐩𝐠𝐞𝐳𝐞𝐠𝐝, 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐢𝐤 𝐤𝐫𝐞𝐞𝐠 𝐧𝐚 𝟒 𝐱 𝐝𝐞𝐳𝐞𝐥𝐟𝐝𝐞 𝐚𝐚𝐧𝐛𝐢𝐞𝐝𝐢𝐧𝐠 𝟑 𝐱 €𝟏𝟎 𝐤𝐨𝐫𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐯𝐨𝐨𝐫 𝟏 𝐣𝐚𝐚𝐫 𝐞𝐧 𝐛𝐞𝐧 𝐨𝐧𝐝𝐞𝐫𝐡𝐚𝐧𝐝 𝐚𝐥 𝟐𝟖 𝐣𝐚𝐚𝐫 𝐤𝐥𝐚𝐧𝐭.
ja das eigenlijk logisch, ik kreeg 6 maanden 50% aangezien ik pas één jaar klant ben. Blijkbaar gaan ze ervan uit dat langdurige klanten minder snel opzeggen...

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
mrmrmr schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 09:35:
[...]

De 9 maanden aanbieding ziet niet iedereen. Sommigen zien alleen de standaard 12 maanden / 2 jaar aanbieding zonder een keuze voor 9 maanden / 1 jaar.

Screenshot met 9 maanden als optie: https://archive.is/aQNP6

Misschien is er een relatie met het IP adres of indirect met een tracker (Blueriq of region van Google Analytics). Via welke provider heb je deze link bezocht?
Kwestie van schone browser, dus alle cookies cleanen, en vanuit cashbackxl binnenkomen.

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:10
Mr.Viper schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:09:
[...]
Het nummer wat mij belde was +31304101127
Ik heb dit nummer maar zelf gebeld. Aangegeven dat ik had opgezegd en ze konden zien dat ik op de lijst stond om nog gebeld te worden. Dus gelijk maar een deal gemaakt met Black Friday als excuus. Ik heb zelf aangegeven dat ik 50% korting wilde voor 6 maanden en een jaar ESPN. Voor een 1 jaar contract. Nou, dat was zo geregeld. Had misschien zelfs meer ingezeten maar ik was tevreden. Moest wel een basis tv pakket nemen omdat ik anders geen ESPN kon krijgen. Maar ik bespaar ook geld door naar Wifi Middel te gaan (van het oude XXL) waardoor ik effectief evenveel kwijt ben.

Bedankt iedereen voor het delen van zijn ervaringen en tips om goedkoper uit te zijn!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:44
Ik heb ook zojuist opgezegd. Ben al een eeuwigheid klant (en best tevreden), maar baal ervan dat je als vaste klant geen goede aanbieding krijgt. Ik heb 400MB internet en TV Compleet en betaal €69,21 per maand. Als we opnieuw afsluiten betalen we het 1e jaar €33,50. Dat is een voordeel van €428,52! Per telefoon kreeg ik niets wat daar maar in de buurt kwam, dus doei. Er ligt hier ook glasvezel, maar dat is niet per se heel veel goedkoper, dus waarschijnlijk gaat mijn vriendin nu een Ziggo abonnement nemen.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:56
bsmpower schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 17:26:
[...]

Ik heb dit nummer maar zelf gebeld. Aangegeven dat ik had opgezegd en ze konden zien dat ik op de lijst stond om nog gebeld te worden. Dus gelijk maar een deal gemaakt met Black Friday als excuus. Ik heb zelf aangegeven dat ik 50% korting wilde voor 6 maanden en een jaar ESPN. Voor een 1 jaar contract. Nou, dat was zo geregeld. Had misschien zelfs meer ingezeten maar ik was tevreden. Moest wel een basis tv pakket nemen omdat ik anders geen ESPN kon krijgen. Maar ik bespaar ook geld door naar Wifi Middel te gaan (van het oude XXL) waardoor ik effectief evenveel kwijt ben.

Bedankt iedereen voor het delen van zijn ervaringen en tips om goedkoper uit te zijn!
𝐙𝐞𝐥𝐟𝐬 𝐧𝐚𝐚𝐫 𝐝𝐚𝐭 𝐧𝐮𝐦𝐦𝐞𝐫 𝐛𝐞𝐥𝐥𝐞𝐧 𝐤𝐫𝐞𝐞𝐠 𝐢𝐤 𝐝𝐞𝐳𝐞𝐥𝐟𝐝𝐞 𝐚𝐚𝐧𝐛𝐢𝐞𝐝𝐢𝐧𝐠. 😡

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• NileZ_
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19:00
bsmpower schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 17:26:
[...]

Haha lekker bezig!

Ik ben nog niet gebeld na eerder opgezegd te hebben maar dat is dan niet anders. Wel een ontvangstbevestiging gehad, maar verder nog geen daadwerkelijke opzegging.

Nu heb ik 2 opties, over naar een ander, of op naam partner nieuw contract. Twijfel wel welke datum voor ingang dan gebruikt zou moeten worden gezien ik verder nog geen echte opzegging bevestigd heb gekregen. Maar dat nieuwe contract moet natuurlijk wel dit weekend dan aangevraagd worden, want BF enzo.

Ergens wil ik een lange neus trekken naar ze, maar ik kijk ook erg graag motogp dus kanaal 14 is toch wel prettig. De ontvangstbevestiging +30 dagen als ingangsdatum nieuwe contract?

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Wolly schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 17:11:
Kwestie van schone browser, dus alle cookies cleanen, en vanuit cashbackxl binnenkomen.
Dat werkt niet voor mij, het is browser onafhankelijk, wel met ublock origin actief.

• nafofella
mrmrmr schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 19:23:
[...]

Dat werkt niet voor mij, het is browser onafhankelijk, wel met ublock origin actief.
Ik had het ook met een incognito browser geprobeerd maar lukte ook niet. Wellicht toch postcode afhankelijk?
Ik heb nu 6 maand 50% korting en 100 euro cashback via meer met ziggo. Ik ben tevreden daarmee.
Hopelijk veranderd Ziggo haar beleid dat vaste klanten ook goede korting krijgen. Ik was 6 jaar klant en altijd de hoofdprijs betaald. En in begin was het iets van 45 euro maar inmiddels 65 als je niks zou doen.

Geld trouwens voor alle aanbieders. Geef vaste klanten een leuke korting als je lang(er) klant bent en dan word het overstappen minder noodzakelijk.

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21:44

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Ik ga juist overstappen van KPN naar Ziggo. Kan ik eindelijk weer gebruik maken van m'n Apple TV's

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

• Theswitch
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:18
mrmrmr schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 19:23:
[...]

Hier net besteld en gelukt 9 maanden -> schone Chrome browser, VPN uit het buitenland

• Koploper07
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:51
Kreeg als korting 9x €10 bij een 2 jarig abonnement. Wel heb ik nog tot april 50% korting waar ik in oktober niks voor hoefde te doen.

Nu ga ik toch opzeggen en opnieuw afsluiten met een andere IBAN/naam/mailadres. (9 maanden 50% korting)
Huidige abonnement loopt tot 1 jan. is het mogelijk om het nieuwe abonnement op bijvoorbeeld 30/31 december in te laten gaan ivm de feestdagen en de boel pas op 1 jan aan te sluiten zodra de verbinding weg is?

• nafofella
Theswitch schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 20:52:
[...]

Hier net besteld en gelukt 9 maanden -> schone Chrome browser, VPN uit het buitenland
Heb je dan ook de cashback van 100 euro?

• Aldoendex
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 21:01
Ik belde, kreeg 3x €10 korting via het 088 nummer wat je ziet als je wilt opzeggen.
En dat na 4 jaar.

Uitgelegd wat ik op het forum hier had gelezen en wat voor korting ik wilde.
Dus ze ging het hier opzoeken en kon het niet geloven en ze wist niet wie dit soort kortingen kon geven.

Kreeg een 030 nummer wat na 50 minuten nog niet was opgenomen.

Opgehangen en het opzeggen formulier ingevuld.

Sinds een maand heb ik een glasvezel aansluiting en Odido zou dan de enige goede optie zijn.

Als éénpersoonshuishouden, kan ik de iban/naam truc niet uithalen

Meta Quest 3

• Theswitch
nafofella schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 20:58:
[...]

Heb je dan ook de cashback van 100 euro?
Via cashbackxl 38.50 oid cashback. Tv compleet, wifi groot, HBO max 6 maanden

• Theswitch
CreativeS schreef op woensdag 26 november 2025 @ 17:20:
[...]

Je kunt ze uiteindelijk ook zelf bellen op het 0800-nummer vermeld in de bevestigingsmail, maar dan is het hele principe van 'ik zeg op en de groeten' weg :)
0800 0250 202

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Aldoendex schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 21:01:
Ik belde, kreeg 3x €10 korting via het 088 nummer wat je ziet als je wilt opzeggen.
En dat na 4 jaar.

Uitgelegd wat ik op het forum hier had gelezen en wat voor korting ik wilde.
Dus ze ging het hier opzoeken en kon het niet geloven en ze wist niet wie dit soort kortingen kon geven.

Kreeg een 030 nummer wat na 50 minuten nog niet was opgenomen.

Opgehangen en het opzeggen formulier ingevuld.

Sinds een maand heb ik een glasvezel aansluiting en Odido zou dan de enige goede optie zijn.

Als éénpersoonshuishouden, kan ik de iban/naam truc niet uithalen
Met een revolut rekening, voor een jaartje, ben je er volgens mij ook.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

• Yorro
  • Nu online
mitsumark schreef op vrijdag 28 november 2025 @ 15:03:
[...]

Je kunt als particulier ook een KVK nummer hebben.
Je kunt als natuurlijk persoon een KvK nummer hebben omdat je ondernemer bent, maar dat heb je dan omdát je ondernemer bent en niet in capaciteit als ‘particulier’. Iemand die alleen een particulier is (en dus niet al ondernemer) heeft geen KVK nummer.
Je hébt een bedrijf, je bént niet het bedrijf.
Als je als natuurlijk persoon bij de KVK staat ingeschreven dan héb je een bedrijf, maar dat bén je zelf omdat jij degene bent die aansprakelijk is, er is geen aparte rechtspersoon zoals een BV.

…en dan terug ontopic:
Als Ziggo voor deze actie particulieren (dus niet-ondernemers) had willen uitsluiten dan hadden ze dat anders verwoord in de voorwaarden.

[ Voor 10% gewijzigd door Yorro op 28-11-2025 22:56 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar Ziggo. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in:
- Coax: [Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie