Ik heb het vermoeden dat ze het een beetje drukker dan normaal hebben nu... maar ik geef toe... wachten kan soms lang duren.ymmv schreef op woensdag 26 november 2025 @ 02:03:
Ik heb sinds vorige week glasvezel dus ik kan nu kiezen en Ziggo moeite laten doen om mij te behouden als klant. Ik moet nog opzeggen om zo een aanbieding te forceren, maar ik wil niet in een situatie terecht komen dat ik mijn internetaanslutiing verlies.
Dat is lastig te zeggen als je niet aangeeft wát je er mee doet. Verstuur je regelmatig grote bestanden, download je veel, wil je gamen én op twee telefoon tegelijk Netflixen, enz.sevengemini schreef op woensdag 26 november 2025 @ 08:55:
[...]
Of het verschil significant merkbaar is in snelheid etc. Wij hebben nu Ziggo 100Mb met twee mobieltjes, kijken via Ziggo Go nu en misschien in de toekomst online gamen. Dus is de upgrade naar 400 Mb de moeite waard? Bvd.
Je kunt het ook omdraaien: heb je nu momenten waarop je denkt dat je lijn "vol" zit?
Als dat niet zo is kun je het lekker zo laten...
Dag allen,
Mijn Ziggo abonnement loopt t/m 31-12-2025. Ik heb het al opgezegd en een bevestigingsmail ontvangen. Nu wil ik een nieuw contract afsluiten op naam van mijn partner, de welbekende methode. Op welke datum moet ik dat nieuwe contract in laten gaan? Kan dat bijvoorbeeld al per 30 december zodat we altijd verbonden blijven, of direct na aflopen op 1 januari, of moet er een marge opgebouwd worden en pas op 4 januari? Het liefst komen we uiteraard niet tijdelijk zonder internet te zitten, maar we willen de welkomstkorting ook niet mislopen. Maakt het nog uit hoe ver vantevoren je het ziggopakket laat bezorgen? Alvast bedankt!
Mijn Ziggo abonnement loopt t/m 31-12-2025. Ik heb het al opgezegd en een bevestigingsmail ontvangen. Nu wil ik een nieuw contract afsluiten op naam van mijn partner, de welbekende methode. Op welke datum moet ik dat nieuwe contract in laten gaan? Kan dat bijvoorbeeld al per 30 december zodat we altijd verbonden blijven, of direct na aflopen op 1 januari, of moet er een marge opgebouwd worden en pas op 4 januari? Het liefst komen we uiteraard niet tijdelijk zonder internet te zitten, maar we willen de welkomstkorting ook niet mislopen. Maakt het nog uit hoe ver vantevoren je het ziggopakket laat bezorgen? Alvast bedankt!
Kan mij herinneren dat ik een folder heb binnen gekregen dat ze mij graag als klant willen behouden en 6 maanden korting geven, zie de korting ook op de facturen nu, maar nergens echt staan voor hoe lang helaas.
En de folder/post heb ik niet meer haha.
Iemand dit ook?
En de folder/post heb ik niet meer haha.
Iemand dit ook?
@sevengemini Ik ben het hier mee eens. Upgraden indien je merkt dat het gamen niet goed gaat kan altijd nog.Plucky schreef op woensdag 26 november 2025 @ 10:06:
...
Je kunt het ook omdraaien: heb je nu momenten waarop je denkt dat je lijn "vol" zit?
Als dat niet zo is kun je het lekker zo laten...
Ja ergens in mijn herinnering heb ik deze ook gezien hahaha. Nu dan maar in april kijken wat te doen....
Ik krijg nu 7 maanden 50% korting, waar heb jij die 9 maanden gekregen? via heelvoordelig.nl krijg je 9 maanden bij een 2 jaar abbo.IntToStr schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 13:43:
Ik ben na een uitstapje van 2 jaar naar odido nu toch juist weer overgestapt naar ziggo. Voor 1 jaar, waarvan 9 maanden 50% korting + de andere voordelen was het wel de moeite waard. Eens kijken hoe het gaat bevallen.
Wie weet na een jaar weer shoppen met de black friday aanbiedingen die dan gaan komen, maar effectief heb ik eigenlijk nooit echt verschil gemerkt tussen ziggo en odido. Ja, glasvezel was sneller en lagere ping, maar denk niet dat ik dat merkbaar ga ervaren.
Binnenkort dus weer even de meterkast op orde maken en weer wat kabels aansluiten, maar als het goed is is het uiteindelijk niet veel meer dan kabel in de unifi controller met minimale config aanpassen en alles doet het weer.
Heb alleen gisteravond geen bevestigingsmail gekregen van ziggo, maar wel een opzeggingsmelding gekregen van odido, dus dat wordt nog bellen om te kijken of alles wel ok is... Goed beginHopelijk loopt het goed af
Was heel apart. Ik had een link van hier in het topic gebruikt op mijn telefoon en daar kreeg ik 9 maanden bij een 1 jaar abo. Diezelfde link op mijn PC en op mijn werklaptop gaf in beide gevallen de standaard 6 maanden korting. Incognito mode en cookies verwijderen etc hielp allemaal niet. Uiteindelijk dus maar op mijn telefoon afgemaaktmagrec schreef op woensdag 26 november 2025 @ 10:44:
[...]
Ik krijg nu 7 maanden 50% korting, waar heb jij die 9 maanden gekregen? via heelvoordelig.nl krijg je 9 maanden bij een 2 jaar abbo.
Had jij al een ziggo abonnement die je nu opnieuw afgesloten hebt? Zo ja, hoe heb je dat gedaan met de ingangsdatum van het nieuwe contract en de einddatum van het oude contract? Is er overlap?IntToStr schreef op woensdag 26 november 2025 @ 10:53:
[...]
Was heel apart. Ik had een link van hier in het topic gebruikt op mijn telefoon en daar kreeg ik 9 maanden bij een 1 jaar abo. Diezelfde link op mijn PC en op mijn werklaptop gaf in beide gevallen de standaard 6 maanden korting. Incognito mode en cookies verwijderen etc hielp allemaal niet. Uiteindelijk dus maar op mijn telefoon afgemaakt
Eergisteren abonnement voor mijn moeder opgezegd (via ziggo.nl/opzeggen) en gisteren werd ze gebeld door het 030 nummer. Nieuwe pakketten gekozen en 12 maanden 50% korting bij 2 jaar abonnement..
De rest van de familie ook maar even ingelicht :-)
De rest van de familie ook maar even ingelicht :-)
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Zojuist ook opgezegd.
Via ziggo.nl/opzeggen kwam er nog een ander telefoonnummer tevoorschijn als je kiest voor "Ik heb een beter aanbod gehad van een andere provider", dus dat heb ik gebeld.
Maar daar was niks mogelijk qua aanbod, dus de opzegging is verwerkt.
Ben benieuwd of ze nog terugbellen, anders lekker naar KPN voor een jaartje.
Via ziggo.nl/opzeggen kwam er nog een ander telefoonnummer tevoorschijn als je kiest voor "Ik heb een beter aanbod gehad van een andere provider", dus dat heb ik gebeld.
Maar daar was niks mogelijk qua aanbod, dus de opzegging is verwerkt.
-Geen deurwaarder-
Ze zullen hier ook meelezen. Lijkt erop alsof er dan 2 afdelingen zijn. Retentie terwijl je niet hebt opgezegd en de afdeling die de mensen belt die hebben opgezegd.
Ja zie dus via heelvoordelig.nl een aanbieding van 1 jaar abonnement met 9 maanden voor 50%. Maar als ik dan alles heb ingevuld en akkoord kan aanvinken dan kan je ook de voorwaarden downloaden en dan krijg ik dus voorwaarden voor een contract van onbepaalde tijd voor de duur van 2 jaar..IntToStr schreef op woensdag 26 november 2025 @ 10:53:
[...]
Was heel apart. Ik had een link van hier in het topic gebruikt op mijn telefoon en daar kreeg ik 9 maanden bij een 1 jaar abo. Diezelfde link op mijn PC en op mijn werklaptop gaf in beide gevallen de standaard 6 maanden korting. Incognito mode en cookies verwijderen etc hielp allemaal niet. Uiteindelijk dus maar op mijn telefoon afgemaakt
Kleine edit, heb gebeld en ben daarna teruggebeld en heb voor een abonnement van 1 jaar nu met 9 maanden 50% korting gekregen.
[ Voor 7% gewijzigd door magrec op 26-11-2025 12:22 . Reden: nieuwe informatie ]
Ja natuurlijk. Sowieso 1 persoonDavidrrr schreef op woensdag 26 november 2025 @ 11:25:
Ze zullen hier ook meelezen.
Ik zit nu 2 dagen in de wachtmodus. Aanbod van andere aanbieder staat open. Belangrijkste opnames zijn bekeken, dus ik ben er klaar voor.Deurwaarder schreef op woensdag 26 november 2025 @ 11:23:
Ja die opnames waren nog de grootste drempel hier thuis. Niet zozeer voor mijzelf, maar vrouwlief heeft nog voor 2 jaar aan opnames klaar liggen. Maar goed, nog 1 maand om die te speedrunnen. Ze vond de ~200 euro besparing meer de moeite waard.CreativeS schreef op woensdag 26 november 2025 @ 12:18:
[...]
Ik zit nu 2 dagen in de wachtmodus. Aanbod van andere aanbieder staat open. Belangrijkste opnames zijn bekeken, dus ik ben er klaar voor.
Edit: Dat kan zich wellicht nog ontwikkelen tot custumer-retention middel. Toegang tot media/opnames die je kwijtraakt als je overstapt. Maar dat zal alleen werken als de content bijzonder genoeg is.
[ Voor 16% gewijzigd door Deurwaarder op 26-11-2025 12:27 ]
-Geen deurwaarder-
De rest van wat we hadden staan heb ik zoveel mogelijk gedownloadDeurwaarder schreef op woensdag 26 november 2025 @ 12:22:
Ja die opnames waren nog de grootste drempel hier thuis. Niet zozeer voor mijzelf, maar vrouwlief heeft nog voor 2 jaar aan opnames klaar liggen. Maar goed, nog 1 maand om die te speedrunnen. Ze vond de ~200 euro besparing meer de moeite waard.
Edit: Dat kan zich wellicht nog ontwikkelen tot custumer-retention middel. Toegang tot media/opnames die je kwijtraakt als je overstapt. Maar dat zal alleen werken als de content bijzonder genoeg is.
Mits in goede kwaliteit te vinden...
Ik heb iets van 3 jaar geleden wel een ziggo abonnement gehad, maar ik ben nu effectief een nieuwe klant.Lunatictac schreef op woensdag 26 november 2025 @ 11:03:
[...]
Had jij al een ziggo abonnement die je nu opnieuw afgesloten hebt? Zo ja, hoe heb je dat gedaan met de ingangsdatum van het nieuwe contract en de einddatum van het oude contract? Is er overlap?
In het contract staat 2 jaar, ook wanneer ik 1 jaar aanvink. Even mee uitkijken dus!mrmrmr schreef op zondag 23 november 2025 @ 23:27:
Het lukt niet vanaf mijn IP (non Ziggo, nog geen postcode ingevuld, geen cookies).
***members only***
Mogelijke verklaringen voor het verschil in wat je te zien krijgt: provider cache, lokale cache, a/b tests, IP selecties of een onbeveiligde/no-privacy browser (third party cookies), 'referer' header.
Postcode lijkt het niet te zijn, en cookies ook niet.
Meermetziggo is al wel een aantal keer benoemd/besproken. Ik ken dit bedrijf niet. Maar het lijkt nu het meest waar voor je geld als je zakelijk kunt bestellen:
€32,50 per maand (ex btw)
1200/120 Internet Xtra L & TV Start
12 maanden 50% korting bij 1 jaar
€100,- cashback (onduidelijk of al verwerkt)
Internet only bieden ze niet.. En terugschroeven naar 700/70 scheelt €12,- extra per jaar.
Ziggo biedt hetzelfde alleen dan zonder de €100,- cashback.
€32,50 per maand (ex btw)
1200/120 Internet Xtra L & TV Start
12 maanden 50% korting bij 1 jaar
€100,- cashback (onduidelijk of al verwerkt)
Internet only bieden ze niet.. En terugschroeven naar 700/70 scheelt €12,- extra per jaar.
Ziggo biedt hetzelfde alleen dan zonder de €100,- cashback.
Van de week Ziggo Internet + TV opgezegd via 088-1212812. Zegt de mevrouw aan de telefoon; u heeft 1 maand opzegtermijn en u hoeft de CI+ modules en modem niet terug te sturen. Fijne dag verder..... 2 minuten aan de lijn geweest.
Helemaal geen poging om me binnen Ziggo te houden na 26 jaar onafgebroken klant bij Ziggo te zijn geweest. Geen aanbod met korting. Helemaal niets!
Nu een glasvezel internet jaarcontract bij Youfone afgesloten. 8 mnd 50% korting. Eerste 8 mnd € 21,25 daarna 4 mnd € 42.50 en tevens liep er een cashback van € 75 welke ook werd verwerkt. Top. Meteen bij NLziet een Premium jaarabonnement afgesloten met 25% korting voor € 89,95 met de Black Friday actie.
Helemaal geen poging om me binnen Ziggo te houden na 26 jaar onafgebroken klant bij Ziggo te zijn geweest. Geen aanbod met korting. Helemaal niets!
Nu een glasvezel internet jaarcontract bij Youfone afgesloten. 8 mnd 50% korting. Eerste 8 mnd € 21,25 daarna 4 mnd € 42.50 en tevens liep er een cashback van € 75 welke ook werd verwerkt. Top. Meteen bij NLziet een Premium jaarabonnement afgesloten met 25% korting voor € 89,95 met de Black Friday actie.
Ziggo haalt liever nieuwe klanten binnen ,die na 1 jaar weer weglopen , dan de nieuwe klanten te behouden. Mij zijn ze ook kwijt na ruim 15 jaar omdat er voor de vaste klanten niets inzit met betrekking tot een korting.Vodgen schreef op woensdag 26 november 2025 @ 14:02:
Van de week Ziggo Internet + TV opgezegd via 088-1212812. Zegt de mevrouw aan de telefoon; u heeft 1 maand opzegtermijn en u hoeft de CI+ modules en modem niet terug te sturen. Fijne dag verder..... 2 minuten aan de lijn geweest.
Zou zeggen ga vooral zo door Ziggo en je vaste klanten lopen allemaal weg.
Zo gaat het overal toch? Merendeel blijft ook gewoon verlengen zonder rond te kijken. Gebeurt bij de meeste bedrijven. Ooit korting gehad bij netflix of Spotify omdat je al jaren lid bent? Volgend jaar komen die overstappers wel weer terug want dan hebben zij weer de beste deal.
Zal dat niet overal zo zijn?edebee schreef op woensdag 26 november 2025 @ 14:19:
[...]
Ziggo haalt liever nieuwe klanten binnen ,die na 1 jaar weer weglopen , dan de nieuwe klanten te behouden. Mij zijn ze ook kwijt na ruim 15 jaar omdat er voor de vaste klanten niets inzit met betrekking tot een korting.
Halverwege maart loopt mijn andere KPN glas contract af. Ben heel benieuwd waar de dan als verlengaanbod mee komen. Maar als dat 10 euro pm is of soortgelijks dan ben ik ook weg.
De cijfers wijzen toch al een aantal jaren iets anders uitDavidrrr schreef op woensdag 26 november 2025 @ 14:26:
Volgend jaar komen die overstappers wel weer terug want dan hebben zij weer de beste deal.
Afgelopen zondag een jaarabonnement bij Odido afgesloten voor internet en tv. Tegelijk Ziggo opgezegd via een online formulier. Vandaag ben ik gebeld en heb besloten om toch te blijven, omdat het aanbod past bij wat ik wil:edebee schreef op woensdag 26 november 2025 @ 14:19:
[...]
Ziggo haalt liever nieuwe klanten binnen ,die na 1 jaar weer weglopen , dan de nieuwe klanten te behouden. Mij zijn ze ook kwijt na ruim 15 jaar omdat er voor de vaste klanten niets inzit met betrekking tot een korting.
- WiFi start
- TV start
- Sport Compleet (ESPN Compleet & Ziggo Sport Totaal) 12 maanden gratis.
- Eerste zes maanden € 20 korting.
Dit komt neer op gemiddeld € 43,50 per maand, inclusief ESPN en ZS Totaal voor een jaarcontract. Aangezien ik voornamelijk Eredivisie en Europees clubvoetbal kijk op tv ben ik hier erg blij mee. En de bestelling bij Odido weer geannuleerd.
Heb je toch een goede deal gekregen van ziggo.rclahsen schreef op woensdag 26 november 2025 @ 16:16:
[...]
Afgelopen zondag een jaarabonnement bij Odido afgesloten voor internet en tv. Tegelijk Ziggo opgezegd via een online formulier. Vandaag ben ik gebeld en heb besloten om toch te blijven, omdat het aanbod past bij wat ik wil:
- WiFi start
- TV start
- Sport Compleet (ESPN Compleet & Ziggo Sport Totaal) 12 maanden gratis.
- Eerste zes maanden € 20 korting.
Dit komt neer op gemiddeld € 43,50 per maand, inclusief ESPN en ZS Totaal voor een jaarcontract. Aangezien ik voornamelijk Eredivisie en Europees clubvoetbal kijk op tv ben ik hier erg blij mee. En de bestelling bij Odido weer geannuleerd.
Bij mij blijven zw io de 3x10 euro korting. Ik ga ook geen spelletje spelen, als ik opzeg ga ik weg ook mochten ze dan daarna bellen dan zet in de opzegging gewoon door dan hadden ze maar meteen in het begin een goede deal moeten geven en niet achteraf als de opzegging gedaan is. Ze waarderen je als vaste klant of niet.
@edebee Ik snap je hoor, maar ik sta er wat pragmatischer in. Of je nou coax, glasvezel of DSL hebt: uiteindelijk is het een pijp waar communicatie (tv of data) doorheen gaat. Ik probeer dat voor een goede prijs te krijgen voor de voorkeursbehoeften die ik heb. En de techniek achter de ‘pijp’ maakt mij persoonlijk wat minder uit.
En als mijn huidige aanbieder mijn opzegging ziet als een laatste kans om een goed bod te doen daar sta ik daar altijd voor open. Ook al was het eerste wat ze boden ondermaats.
Ik snap Ziggo wel dat ze liever hebben dat ik maandelijks ca. € 75 betaal, maar ze weten zelf ook wel dat € 45 per maand aan omzet beter is dan € 0 omzet (omdat ik de diensten elders afneem).
En als mijn huidige aanbieder mijn opzegging ziet als een laatste kans om een goed bod te doen daar sta ik daar altijd voor open. Ook al was het eerste wat ze boden ondermaats.
Ik snap Ziggo wel dat ze liever hebben dat ik maandelijks ca. € 75 betaal, maar ze weten zelf ook wel dat € 45 per maand aan omzet beter is dan € 0 omzet (omdat ik de diensten elders afneem).
Vanmorgen om 11 uur online de Ziggo opgezegd. Zojuist door hun gebeld en heb nu de aanbieding gekregen van 6 maanden 50% korting bij een jaarcontract. Ze zijn nu wel snel met bellen
|| System Specs || 36° ONO-WZW 4875Wp ||
Je kunt ze uiteindelijk ook zelf bellen op het 0800-nummer vermeld in de bevestigingsmail, maar dan is het hele principe van 'ik zeg op en de groeten' wegMr.Viper schreef op woensdag 26 november 2025 @ 17:14:
Vanmorgen om 11 uur online de Ziggo opgezegd. Zojuist door hun gebeld en heb nu de aanbieding gekregen van 6 maanden 50% korting bij een jaarcontract. Ze zijn nu wel snel met bellen
Dat is snel... Ik heb maandag online opgezegd en ben nog niet gebeld.Mr.Viper schreef op woensdag 26 november 2025 @ 17:14:
Zelfs met opzeggen maken ze onderscheidbsmpower schreef op woensdag 26 november 2025 @ 18:09:
Dat is snel... Ik heb maandag online opgezegd en ben nog niet gebeld.
Ik de 18e. Ook niks gehoord 🤣. Kennelijk daarna een keer het beleid aangepast.
Volg het topic al een tijdje, zie zojuist dat je als particulier ook Ziggo Zakelijk zou kunnen afsluiten. Dat is misschien interessant ivm de 50% korting voor het gehele jaar bij een 1-jaar contract. Denk er wel even de btw bij (als je als particulier afsluit geen btw vooraftrek)
:strip_exif()/f/image/2BVBKGklYbmz8LHausEtDzvN.png?f=user_large)
Je kunt er overigens ook nog 6 maanden gratis Disney, ESPN of HBO bij krijgen. Gratis wifi-pod en gratis sim-backup met mifi router (die moet je wel kopen meen ik)
Zie de voorwaarden van de huidige actie:
:strip_exif()/f/image/VMFid7Z6aPaLMmswDGqqGg5k.png?f=user_large)
Overige voorwaarden:
https://www.ziggo.nl/zakelijk/voorwaarden
:strip_exif()/f/image/2BVBKGklYbmz8LHausEtDzvN.png?f=user_large)
Je kunt er overigens ook nog 6 maanden gratis Disney, ESPN of HBO bij krijgen. Gratis wifi-pod en gratis sim-backup met mifi router (die moet je wel kopen meen ik)
Zie de voorwaarden van de huidige actie:
:strip_exif()/f/image/VMFid7Z6aPaLMmswDGqqGg5k.png?f=user_large)
Overige voorwaarden:
https://www.ziggo.nl/zakelijk/voorwaarden
Als je dit als particulier bestelt, moet je wel een bedrijfsnaam en KVK invullen. Moet je dan "Particulier" en "000000" invullen? Of wordt je dan alsnog afgewezen?Yorro schreef op woensdag 26 november 2025 @ 20:31:
Volg het topic al een tijdje, zie zojuist dat je als particulier ook Ziggo Zakelijk zou kunnen afsluiten. Dat is misschien interessant ivm de 50% korting voor het gehele jaar bij een 1-jaar contract. Denk er wel even de btw bij (als je als particulier afsluit geen btw vooraftrek)
...
Voor de prijs kom je dan met TV en 700/70 Mbit op net onder de 30 euro netto inc btw per maand uit.
[ Voor 8% gewijzigd door Theswitch op 26-11-2025 21:00 ]
Ik durf het niet te zeggen (ik kijk zelf naar zakelijk vanuit bedrijf en las eens door de voorwaarden) maar zou het vreemd vinden dat ze in de voorwaarden stellen dat je het ook als particulier kunt afsluiten, maar dan in praktijk alleen accepteren met een kvk nummer (want dat heb je niet als particulier)Theswitch schreef op woensdag 26 november 2025 @ 20:58:
[...]
Als je dit als particulier bestelt, moet je wel een bedrijfsnaam en KVK invullen. Moet je dan "Particulier" en "000000" invullen? Of wordt je dan alsnog afgewezen?
Voor de prijs kom je dan met TV en 700/70 Mbit op net onder de 30 euro netto inc btw per maand uit.
[ Voor 24% gewijzigd door Yorro op 26-11-2025 21:13 ]
Ik heb nu een internet giga abonnement, (over een paar weken weer einde contract) en wilde overstappen naar Wifi middel omdat ik de snelheid gewoon niet nodig heb. De klantenservice geeft echter aan dat ik omdat ik een oud abonnement heb alleen kan downgraden naar Wifi groot. Dan kan ik na een jaar downgraden naar wifi middel. De enige andere optie is opzeggen. Dat is toch best raar, ik zou niet gelijk naar wifi middel kunnen omdat het systeem dat niet toestaat. Mijn vrouw is erg gehecht aan een paar ziggo only zenders en gebruiksvriendelijke tv box, anders was ik allang overgestapt naar de Delta glasvezel hier.
Iemand nog tips hoe we toch gelijk kunnen downgraden ?
Je kunt toch gewoon opzeggen en opnieuw afsluiten? Al dan niet met korting.
Ja, maar dan zitten we wellicht ff zonder internet, niet?Davidrrr schreef op woensdag 26 november 2025 @ 21:28:
Je kunt toch gewoon opzeggen en opnieuw afsluiten? Al dan niet met korting.
Waarom? Je zegt op per datum x en sluit af per datum x. Je kan de datum bepalen van zowel einde als start.
Ik zou nog een keer bellen.._--[]--__ schreef op woensdag 26 november 2025 @ 21:26:
Dat is toch best raar, ik zou niet gelijk naar wifi middel kunnen omdat het systeem dat niet toestaat.
Kun je bij Ziggo sowieso die pakketten niet iedere maand aanpassen?
Raar verhaal. Dit moet gewoon kunnen alleen moet het wel via de klantenservice. Houd er rekening mee dat je hiermee overstapt op het wifi-portfolio en een nieuw jaarcontract aangaat._--[]--__ schreef op woensdag 26 november 2025 @ 21:26:
Ik heb nu een internet giga abonnement, (over een paar weken weer einde contract) en wilde overstappen naar Wifi middel omdat ik de snelheid gewoon niet nodig heb. De klantenservice geeft echter aan dat ik omdat ik een oud abonnement heb alleen kan downgraden naar Wifi groot. Dan kan ik na een jaar downgraden naar wifi middel. De enige andere optie is opzeggen. Dat is toch best raar, ik zou niet gelijk naar wifi middel kunnen omdat het systeem dat niet toestaat. Mijn vrouw is erg gehecht aan een paar ziggo only zenders en gebruiksvriendelijke tv box, anders was ik allang overgestapt naar de Delta glasvezel hier.
Moet gewoon kunnen. Begin dit jaar ook overgestapt van een oud 1GB abonnement naar wifi middel. Scheelde veel geld en kreeg een jaar lang korting op de koop toe._--[]--__ schreef op woensdag 26 november 2025 @ 21:26:
Hadden ze jou ook eerst gebeld om te verlengen voor 1 jaar met 6 maand 50% korting?gertraaf schreef op woensdag 26 november 2025 @ 10:28:
[...]
Ja ergens in mijn herinnering heb ik deze ook gezien hahaha. Nu dan maar in april kijken wat te doen....
Want dat hadden ze bij mij wel gedaan en dat heb ik resoluut afgewezen en gezegd dat ik weg ging.
Overigens wel grappig hoe Ziggo aan bepaalde klanten vastklampt met belachelijke kortingen.
Ja het klantenbestand krimpt maar ik denk dat het aan de regio/glasvezel verleden van de klant ligt hoe ze je beoordelen qua korting.
En ik denk ook kwartaalcijfers want ik blijf nu in ieder geval voor hen nog een paar maanden.
Ik zie in ieder geval hier op het forum hoe ze echt trouwe klanten behandelen (net zoals de andere providers) en gezien Ziggo gratis 50% voor trouwe switchers geeft blijf ik lekker switchen, als deze korting is afgelopen natuurlijk..
De netto korting is niet 50% maar 25%, want het geldt maar de helft van de contracttijd.Humma Kavula schreef op woensdag 26 november 2025 @ 23:00:
en gezien Ziggo gratis 50% voor trouwe switchers geeft blijf ik lekker switchen, als deze korting is afgelopen natuurlijk..
Heb via de 3rd party voordeelsites geprobeerd mij als nieuwe klant aan te melden. Oude abo opgezegd. Nieuw abo gekozen en in laten gaan na opzegging. Ander mailadres, bankrekeningnummer en nu gegaan voor zakelijk (kvk).
Alleen mailde de 3rd party al relatief snel met dat er al een abo loopt op dit adres en ze geen 2 abonnementen af kunnen sluiten etc.
Iemand de oplossing hiervoor? Wat gaat er mis?
Alleen mailde de 3rd party al relatief snel met dat er al een abo loopt op dit adres en ze geen 2 abonnementen af kunnen sluiten etc.
Nee ik kreeg dit via de post ineens en dacht ik zie het wel. Tot ik dus weer ging rond kijken en mijn laatste facturen zag.Humma Kavula schreef op woensdag 26 november 2025 @ 23:00:
[...]
Hadden ze jou ook eerst gebeld om te verlengen voor 1 jaar met 6 maand 50% korting?
Want dat hadden ze bij mij wel gedaan en dat heb ik resoluut afgewezen en gezegd dat ik weg ging.
Overigens wel grappig hoe Ziggo aan bepaalde klanten vastklampt met belachelijke kortingen.
Ja het klantenbestand krimpt maar ik denk dat het aan de regio/glasvezel verleden van de klant ligt hoe ze je beoordelen qua korting.
En ik denk ook kwartaalcijfers want ik blijf nu in ieder geval voor hen nog een paar maanden.
Ik zie in ieder geval hier op het forum hoe ze echt trouwe klanten behandelen (net zoals de andere providers) en gezien Ziggo gratis 50% voor trouwe switchers geeft blijf ik lekker switchen, als deze korting is afgelopen natuurlijk..
Denk niet dat bellen nog zin heeft, vind het een mooie deal die ik anders ook had willen hebben.
@Dir123 Als de oude verbinding nog actief is, krijgt de derde partij dat te horen vermoedelijk. Pas als het signaal stopt is "de lijn" vrij.
Hoeveel tijd zat er tussen opzegging en aanvraag?Dir123 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 06:40:
Heb via de 3rd party voordeelsites geprobeerd mij als nieuwe klant aan te melden. Oude abo opgezegd. Nieuw abo gekozen en in laten gaan na opzegging. Ander mailadres, bankrekeningnummer en nu gegaan voor zakelijk (kvk).
Thanks. Zoiets dacht ik ook aan..mrmrmr schreef op donderdag 27 november 2025 @ 08:14:
@Dir123 Als de oude verbinding nog actief is, krijgt de derde partij dat te horen vermoedelijk. Pas als het signaal stopt is "de lijn" vrij.
Iets meer dan een week.Wolly schreef op donderdag 27 november 2025 @ 08:58:
[...]
Hoeveel tijd zat er tussen opzegging en aanvraag?
Nee, in mijn geval niet.mrmrmr schreef op donderdag 27 november 2025 @ 00:59:
[...]
De netto korting is niet 50% maar 25%, want het geldt maar de helft van de contracttijd.
9 maanden 50% korting bij aangaan jaarcontract december vorig jaar, loopt nu december af, vanaf oktober wederom 6 maanden 50% korting zonder contract verlenging dus in April switch ik weer naar een nieuwe aanbieder.
Ik heb dan 1 hele maand volle mep betaald over 17 maanden
Kan je na 1 jaar downgraden in je TV & internet pakket als je een contract voor 2 jaar aangaat met 1 jaar korting?
Kan dit wel via Ziggo zelf? Als ze mij niet meer terugbellen nav de opzegging dan is plan B om een nieuwe abbo aan te vragen met andere gegevens. Kan dit pas als de oude is afgelopen? Want dan zit ik een paar dagen zonder internet. Ik zou denken dat ik een startdatum kan meegeven. Stel 01-01 loopt het huidige abonnement af. Dan laat ik de nieuwe op die dag starten. Plan C is alsnog overstappen naar glasvezel.mrmrmr schreef op donderdag 27 november 2025 @ 08:14:
Ik heb dinsdag opgezegd via het formulier, ben nog niet gebeld dus ik wacht nog rustig even af. Had wel gehoopt vandaag gebeld te worden aangezien ik tijdens werk niet echt makkelijk bereikbaar ben. Mochten ze toch niet bellen dan is het jammer dan maar stap ik ook over met mijn Vodafone abonnementen haha.
Iemand een idee wat de afkoopsom is als je nog een contract hebt voor 1 of 2jaar?
Ik heb maandagochtend online opgezegd... komende maandag gaat mijn bestelling bij de andere provider eruit (FTTH met keurig 200/200 met TV). Ik kan altijd nog annuleren, maar ben er inmiddels echt wel klaar mee. Als bestaande klant zijn er niet al te veel acties en nu met opzeggen maakt men ook weer onderscheidNileZ_ schreef op donderdag 27 november 2025 @ 12:03:
Ik heb dinsdag opgezegd via het formulier, ben nog niet gebeld dus ik wacht nog rustig even af.
Zijn ze nou helemaal besodemieterd
Ja natuurlijk... ik zei toch al... als je nu met je korting en lopend contract overstapt wordt het een dureRuud888 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 12:15:
Iemand een idee wat de afkoopsom is als je nog een contract hebt voor 1 of 2jaar?
Tenzij je nog kan annuleren (binnen 14 dagen) natuurlijk, maar dat kan je niet meer want je bent op 03.11.2025 ingegaan op hun aanbod.
Algemene voorwaarden, artikel 7, lid 2:
2. Als een Klant een Abonnement beëindigt in de minimum-abonnementsduur (op eigen verzoek), is Ziggo gerechtigd een schadevergoeding in rekening te brengen die gebaseerd is op de resterende abonnementstermijnen. Ziggo zal daarbij de richtlijnen van de rechtspraak volgen.
Weer even verder zoeken levert het volgende antwoord op:
Als je het abonnement wil beëindigen in de minimum-abonnementsduur, dan betaal je in een keer 50% van het resterende bedrag tot aan het einde van de minimum-abonnementsduur.
En dat zal dan het reguliere tarief* zijn, niet de verrekende korting
[ Voor 55% gewijzigd door CreativeS op 27-11-2025 12:54 ]
Eens, maar effectief is het nu 1,5 dag geleden.heb volgens mij aan het eind van de dag dat formulier ingevuld. Hield er ook een klein beetje rekening mee dat ze niet direct de dag erna zouden bellen maar vandaag. (Zou goed uitkomen) dus wellicht komt het telefoontje nog, maar als dat morgen is acht ik de kans zeer zeer klein dat ik de telefoon kan opnemen. Maar we zullen wel zien.. Ik houd er ook nog steeds rekening mee dat ze niet bellen, ik twijfel of ik dan het trucje wil uithalen met nieuw contact op andere naam, of dat ik glasvezel ga nemen.CreativeS schreef op donderdag 27 november 2025 @ 12:18:
[...]
Ik heb maandagochtend online opgezegd... komende maandag gaat mijn bestelling bij de andere provider eruit (FTTH met keurig 200/200 met TV). Ik kan altijd nog annuleren, maar ben er inmiddels echt wel klaar mee. Als bestaande klant zijn er niet al te veel acties en nu met opzeggen maakt men ook weer onderscheid![]()
Zijn ze nou helemaal besodemieterd
Men is idd niet erg voornemens klanten te behouden. Zit al sinds jaar en dag bij ziggo inc 4 vodafone red abbonementen. Naar blijkt , misschien mijn eigen onoplettendheid had ik in februari al kunnen overstappen naar de nieuwe wifi pakketten ( groot )en daarmee 14 euro per maand kunnen besparen. DAt dragen ze nu aan als kosten besparing tov mijn huidige abbonement. Als ik voor 2 jaar zou verlengen krijg ik 20 euro voor 9 maanden korting aangeboden. Heb vriendelijk bedankt. dan maar over naar kpn glasvezel
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Zou voldoende moeten zijn. Je moet contact opnemen met 3e partij en uitleggen dat “vorige abonnementhouder” heeft opgezegd per datum x (en dat je daar heel zeker van bent).Wolly schreef op donderdag 27 november 2025 @ 08:58:
[...]
Hoeveel tijd zat er tussen opzegging en aanvraag?
ik heb nooit problemen gehad met het jaarlijks wisselen van contractpartner bij ziggo. Wel in de gaten houden dat er 1 maand opzegtermijn is. Maar ik laat altijd op de dag dat contract A stopt, contract B al ingaan, dit kan je vooraf aangeven.. Zodra het modem wordt geactiveerd is dan het nieuwe contract actief. Vervolgens zet ik het modem in de bridge modus en hang ik mijn eigen fritzbox eraan. Downtime is doorgaans +/- 15 minutenbsmpower schreef op donderdag 27 november 2025 @ 11:12:
[...]
Kan dit wel via Ziggo zelf? Als ze mij niet meer terugbellen nav de opzegging dan is plan B om een nieuwe abbo aan te vragen met andere gegevens. Kan dit pas als de oude is afgelopen? Want dan zit ik een paar dagen zonder internet. Ik zou denken dat ik een startdatum kan meegeven. Stel 01-01 loopt het huidige abonnement af. Dan laat ik de nieuwe op die dag starten. Plan C is alsnog overstappen naar glasvezel.
Verander jij Iban weer terug en gsm nummer?fevaho schreef op donderdag 27 november 2025 @ 13:12:
[...]
ik heb nooit problemen gehad met het jaarlijks wisselen van contractpartner bij ziggo. Wel in de gaten houden dat er 1 maand opzegtermijn is. Maar ik laat altijd op de dag dat contract A stopt, contract B al ingaan, dit kan je vooraf aangeven.. Zodra het modem wordt geactiveerd is dan het nieuwe contract actief. Vervolgens zet ik het modem in de bridge modus en hang ik mijn eigen fritzbox eraan. Downtime is doorgaans +/- 15 minuten
Ik heb dat nu op schoonzus staan. Ook geen probleem maar makkelijker via eigen rekening.
Ja, maar in de praktijk kan je in een telefoongesprek niet echt praten over "vorige abonnementhouder". Een verhaal is meestal wel iets specifieker en dan hebben ze al snel door dat je een truc probeert.Wolly schreef op donderdag 27 november 2025 @ 13:12:
[...]
Zou voldoende moeten zijn. Je moet contact opnemen met 3e partij en uitleggen dat “vorige abonnementhouder” heeft opgezegd per datum x (en dat je daar heel zeker van bent).
Tenzij je echt bereid bent om te liegen en te beweren dat je verhuisd bent ofzo. Maar dat gaat wel ver...
Je bent nu particulier klant, een bedrijf neemt de aansluiting over. Dat zijn twee verschillende entiteiten en er valt dus niets te liegen als je het over de vorige abonnementhouder hebt.Dir123 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 14:26:
[...]
Ja, maar in de praktijk kan je in een telefoongesprek niet echt praten over "vorige abonnementhouder". Een verhaal is meestal wel iets specifieker en dan hebben ze al snel door dat je een truc probeert.
Tenzij je echt bereid bent om te liegen en te beweren dat je verhuisd bent ofzo. Maar dat gaat wel ver...
Dat is een kwestie van “je hebt al internet van Ziggo, of de huidige bewoner heeft al internet van Ziggo”. Op de websites staat ook vermeld dat ze de aanvraag op dit punt afwijzen.Dir123 schreef op donderdag 27 november 2025 @ 06:40:
Ja, waarschijnlijk doen ze gewoon een snelle check of er al een abo actief is op het adres, zoals iemand ook eerder aangaf.Ph046ph schreef op donderdag 27 november 2025 @ 15:46:
[...]
Dat is een kwestie van “je hebt al internet van Ziggo, of de huidige bewoner heeft al internet van Ziggo”. Op de websites staat ook vermeld dat ze de aanvraag op dit punt afwijzen.
Maar het is ook weer raar...regelmatig is er toch ook sprake van verhuizing.
Dan zou er ook nu een actief abo zijn, maar is de nieuwe bewoner onmiskenbaar een nieuwe klant.
Zoals Wolly ook aangaf: eigenlijk ben ik ook gewoon een nieuwe klant...maar hoe dat te regelen zonder dat je overdreven vaag blijft of juist het tegenovergestelde...
Hier gisterochtend het opzegformulier ingevuld, vanmiddag gebeld. Aanbod van 12 maanden 50% korting bij 2-jarig contract (internet only, wifi groot).
Rekening, bijbehorende juiste naam, en telefoonnummer wisselen jaarlijks. Volgens mij zijn er ook die het via revolut (of andere online bank) doen.nafofella schreef op donderdag 27 november 2025 @ 13:55:
[...]
Verander jij Iban weer terug en gsm nummer?
Ik heb dat nu op schoonzus staan. Ook geen probleem maar makkelijker via eigen rekening.
Eigenlijk nemen we de met "spam" nummers niet meer op want de aanbieding voor nieuwe klanten is altijd beter dan voor de trouwe klanten. Dus als ze mij of mijn partner bellen, zeggen we niet te willen verlengen. Online opzeggen en dan weer de telefoontjes negeren, en als nieuwe klant een nieuw abonnement aanvragen.
Met welk 030 nummer belt Ziggo als je het online opzegformulier invult? Is dat wellicht 030-3090159? Dat is namelijk een 030 nummer dat ik terugvind op het community forum van VodafoneZiggo:
https://community.vodafon...59-van-Ziggo/td-p/1374979
Het nummer wat mij belde was +31304101127musicfreak schreef op donderdag 27 november 2025 @ 17:37:
Met welk 030 nummer belt Ziggo als je het online opzegformulier invult? Is dat wellicht 030-3090159? Dat is namelijk een 030 nummer dat ik terugvind op het community forum van VodafoneZiggo:
|| System Specs || 36° ONO-WZW 4875Wp ||
Zou het helpen om dat nummer te bellen en dan te zeggen dat je een gemiste oproep had? 😂. Ben zelf nog niet gebeld na online opzegging dinsdagmiddag haha.
En als ik zie dat de gebelde mensen na een dag al zijn gebeld dan denk ik niet dat ze ook nog gaan bellen. Of is er hier iemand die later pas gebeld is na het opzegformulier ingevuld te hebben?
En als ik zie dat de gebelde mensen na een dag al zijn gebeld dan denk ik niet dat ze ook nog gaan bellen. Of is er hier iemand die later pas gebeld is na het opzegformulier ingevuld te hebben?
[ Voor 38% gewijzigd door NileZ_ op 27-11-2025 20:17 ]
Ze loggen alle contacten dus kunnen het terugzien of je verhaal klopt. Ik belde ze terug naar aanleiding van het belletje dat mijn vrouw van ze had ontvangen en ze konden precies zien wanneer en waarvoor ze gebeld hadden.NileZ_ schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:53:
Zou het helpen om dat nummer te bellen en dan te zeggen dat je een gemiste oproep had? 😂. Ben zelf nog niet gebeld na online opzegging dinsdagmiddag haha.
Maar goed, je kunt het altijd proberen…
Ziggo heeft je in ieder geval waar ze je willen als je zoiets gaat verzinnen 🤣.
Haha ja het was ook gekscherend bedoeld, want juist dat ellendige jaarlijkse belrondje voor een minimaal eerste aanbod en dan ineens een beter aanbod, is precies wat mij tegenstaat.Davidrrr schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:51:
Ziggo heeft je in ieder geval waar ze je willen als je zoiets gaat verzinnen 🤣.
En ik snap ook dat het geen zin heeft want hun systeem logt precies de uitgaande gesprekken met reden haha.
Ik denk dat ze je pas in december willen bellen zodat ze nog een maand extra van jouw centjes kunnen genietenNileZ_ schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:53:
Haha we zullen het zien maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ze gaan bellen. Het is natuurlijk wel zo dat na het weekend de aanbieding anders is, dus een contractwissel/andere naam is dan wel minder interessant.Mrlten schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:59:
[...]
Ik denk dat ze je pas in december willen bellen zodat ze nog een maand extra van jouw centjes kunnen genieten
Zijn ook genoeg alternatieven op mijn adres maar had weinig zin in de 'rompslomp'. Heb een aantal apparaten waar het wijzigen van de Wi-Fi niet zo heel makkelijk gaat😜
https://smartwifiweb.ziggo.nlNileZ_ schreef op donderdag 27 november 2025 @ 21:29:
[...]
Haha we zullen het zien maar ik denk eerlijk gezegd niet dat ze gaan bellen. Het is natuurlijk wel zo dat na het weekend de aanbieding anders is, dus een contractwissel/andere naam is dan wel minder interessant.
Zijn ook genoeg alternatieven op mijn adres maar had weinig zin in de 'rompslomp'. Heb een aantal apparaten waar het wijzigen van de Wi-Fi niet zo heel makkelijk gaat😜
Maar doe je dit elk jaar alleen bij Ziggo?NileZ_ schreef op donderdag 27 november 2025 @ 20:56:
[...]
Haha ja het was ook gekscherend bedoeld, want juist dat ellendige jaarlijkse belrondje voor een minimaal eerste aanbod en dan ineens een beter aanbod, is precies wat mij tegenstaat.
Want in dat geval kan je lang wachten, je blijft toch wel, dat weten ze.
Beter gewoon echt weg, dat voelen ze en mocht je nieuwe (glasvezel) provider echt zo slecht bevallen, het duurt maar 1 jaar en je geniet wel van hun welkomstbonus en! Ziggo staat weer te trappelen om je na dat jaar te verheerlijken met hun welkomstbonus als nieuwe klant
Maar ik snap ook als mensen niet willen/kunnen wennen aan een andere afstandsbediening, zender indeling, instellen van alle wifi wachtwoorden etc..
Alleen weet wel dat je voor die "makkelijkheid" veel geld misloopt, ook dat weten alle providers.
Dat is toch simpel op te lossen?Humma Kavula schreef op donderdag 27 november 2025 @ 21:56:
[...]
Maar doe je dit elk jaar alleen bij Ziggo?
Beter gewoon echt weg, dat voelen ze en mocht je nieuwe (glasvezel) provider echt zo slecht bevallen, het duurt maar 1 jaar en je geniet wel van hun welkomstbonus en! Ziggo staat weer te trappelen om je na dat jaar te verheerlijken met hun welkomstbonus als nieuwe klant
Maar ik snap ook als mensen niet willen/kunnen wennen aan een andere afstandsbediening, zender indeling, instellen van alle wifi wachtwoorden etc..
Alleen weet wel dat je voor die "makkelijkheid" veel geld misloopt, ook dat weten alle providers.
Of je eigen wifi-apparatuur gebruiken of de wifi-gegevens in je router wijzigen ipv op ieder individueel apparaat…
Zeker waar hoor, ik heb eigenlijk altijd nog een goed aanbod gehad waardoor ik niet overgestapt ben. Maar sinds vorig jaar merk ik dat het echt moeizaam gaat, slappe aanbieding in het begin maar dan bij het opzeggen kwam eigenlijk nog wel een nette aanbieding. Ik hoef niet perse hetzelfde als een nieuwe klant, maar een nette aanbieding vind ik wel het minste.Humma Kavula schreef op donderdag 27 november 2025 @ 21:56:
[...]
Maar doe je dit elk jaar alleen bij Ziggo?
Dus ik ben geregeld bijna overgestapt maar toch binnenboord gebleven doordat de prijs redelijk in de buurt kwam bij de alternatieven. Ik ben verder ook geen ontevreden klant eigenlijk.
Klopt ook, maar vooral mijn omvormer is bizar lastig om te switchen van Wi-Fi (maar niet onmogelijk). Warmtepomp idem dito. Daarentegen kan ik natuurlijk ook gewoon letterlijk dezelfde netwerknaam in welke andere modem dan ook plempen, dus daar heb je gelijk in. Denk dat het vooral meer onhandig is dan een werkelijk probleem 😜Plucky schreef op donderdag 27 november 2025 @ 22:02:
[...]
Dat is toch simpel op te lossen?
Of je eigen wifi-apparatuur gebruiken of de wifi-gegevens in je router wijzigen ipv op ieder individueel apparaat…
Nog makkelijker zou zijn als ze gewoon een marktconforme prijs hanteren, beide tevreden en weer door.. zo moeilijk hoeft het allemaal niet.
Sommige apparatuur houdt ook op adres vast. Ik nam zelfde ssid wachtwoord en instellingen. Alleen subnet anders. Alle apparatuur ging over behalve: solaredge omvormer, youless p1 meter en thuya slimme stekkers. Die heb ik spanningsloos gemaakt en dat werkt nu.NileZ_ schreef op donderdag 27 november 2025 @ 23:15:
[...]
Zeker waar hoor, ik heb eigenlijk altijd nog een goed aanbod gehad waardoor ik niet overgestapt ben. Maar sinds vorig jaar merk ik dat het echt moeizaam gaat, slappe aanbieding in het begin maar dan bij het opzeggen kwam eigenlijk nog wel een nette aanbieding. Ik hoef niet perse hetzelfde als een nieuwe klant, maar een nette aanbieding vind ik wel het minste.
Dus ik ben geregeld bijna overgestapt maar toch binnenboord gebleven doordat de prijs redelijk in de buurt kwam bij de alternatieven. Ik ben verder ook geen ontevreden klant eigenlijk.
[...]
Klopt ook, maar vooral mijn omvormer is bizar lastig om te switchen van Wi-Fi (maar niet onmogelijk). Warmtepomp idem dito. Daarentegen kan ik natuurlijk ook gewoon letterlijk dezelfde netwerknaam in welke andere modem dan ook plempen, dus daar heb je gelijk in. Denk dat het vooral meer onhandig is dan een werkelijk probleem 😜
Nog makkelijker zou zijn als ze gewoon een marktconforme prijs hanteren, beide tevreden en weer door.. zo moeilijk hoeft het allemaal niet.
Ik heb dinsdag opgezegd via het online formulier en ben gisteren gebeld door dit nummer. Ze begonnen met wat extra TV zenders etc., maar gelijk aangegeven dat ik alleen geïnteresseerd was in Euro's korting.Mr.Viper schreef op donderdag 27 november 2025 @ 19:09:
[...]
Het nummer wat mij belde was +31304101127
Eerst een aanbod van 6 maanden voor 50% bij een eenjarig abonnement, vervolgens direct door naar de 9 maanden 50% korting met een 1 jarig abonnement. Hiervoor moest even overlegd worden dus heb even in de wacht gehangen.
Deze link https://www.ziggo.nl/tv-internet?zt=prosp-btl-local is trouwens nog steeds actief.
Vervolgens kwamen ze nog aan met een zielig verhaal dat ieder bedrijf nieuwe klanten moet lokken en dan de beste aanbieding doet en wat ik van 20 euro per maand korting vond
Nu dus een 1 jarig contract met 9 maanden 50% korting.