Ik heb het vermoeden dat ze het een beetje drukker dan normaal hebben nu... maar ik geef toe... wachten kan soms lang duren.ymmv schreef op woensdag 26 november 2025 @ 02:03:
Ik heb sinds vorige week glasvezel dus ik kan nu kiezen en Ziggo moeite laten doen om mij te behouden als klant. Ik moet nog opzeggen om zo een aanbieding te forceren, maar ik wil niet in een situatie terecht komen dat ik mijn internetaanslutiing verlies.
Dat is lastig te zeggen als je niet aangeeft wát je er mee doet. Verstuur je regelmatig grote bestanden, download je veel, wil je gamen én op twee telefoon tegelijk Netflixen, enz.sevengemini schreef op woensdag 26 november 2025 @ 08:55:
[...]
Of het verschil significant merkbaar is in snelheid etc. Wij hebben nu Ziggo 100Mb met twee mobieltjes, kijken via Ziggo Go nu en misschien in de toekomst online gamen. Dus is de upgrade naar 400 Mb de moeite waard? Bvd.
Je kunt het ook omdraaien: heb je nu momenten waarop je denkt dat je lijn "vol" zit?
Als dat niet zo is kun je het lekker zo laten...
Dag allen,
Mijn Ziggo abonnement loopt t/m 31-12-2025. Ik heb het al opgezegd en een bevestigingsmail ontvangen. Nu wil ik een nieuw contract afsluiten op naam van mijn partner, de welbekende methode. Op welke datum moet ik dat nieuwe contract in laten gaan? Kan dat bijvoorbeeld al per 30 december zodat we altijd verbonden blijven, of direct na aflopen op 1 januari, of moet er een marge opgebouwd worden en pas op 4 januari? Het liefst komen we uiteraard niet tijdelijk zonder internet te zitten, maar we willen de welkomstkorting ook niet mislopen. Maakt het nog uit hoe ver vantevoren je het ziggopakket laat bezorgen? Alvast bedankt!
Mijn Ziggo abonnement loopt t/m 31-12-2025. Ik heb het al opgezegd en een bevestigingsmail ontvangen. Nu wil ik een nieuw contract afsluiten op naam van mijn partner, de welbekende methode. Op welke datum moet ik dat nieuwe contract in laten gaan? Kan dat bijvoorbeeld al per 30 december zodat we altijd verbonden blijven, of direct na aflopen op 1 januari, of moet er een marge opgebouwd worden en pas op 4 januari? Het liefst komen we uiteraard niet tijdelijk zonder internet te zitten, maar we willen de welkomstkorting ook niet mislopen. Maakt het nog uit hoe ver vantevoren je het ziggopakket laat bezorgen? Alvast bedankt!
Kan mij herinneren dat ik een folder heb binnen gekregen dat ze mij graag als klant willen behouden en 6 maanden korting geven, zie de korting ook op de facturen nu, maar nergens echt staan voor hoe lang helaas.
En de folder/post heb ik niet meer haha.
Iemand dit ook?
En de folder/post heb ik niet meer haha.
Iemand dit ook?
Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar Ziggo. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in:
- Coax: [Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar Ziggo. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in:
- Coax: [Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie