Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Ziggo] Prijzen, overstappen en aanbiedingen

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
@Justie Als je ook Vodafone hebt dan kan je Ziggo Sport Totaal als extra zenderpakket voor 4,95 per maand afnemen. Dit kan dan dus al met het goedkoopste pakket met DTV.

• Appelkoeken
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 00:50
franssie schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 18:29:
[...]

Ze hebben echt een probleem met wegrennende klanten, genoeg artikelen over te vinden, maar wie niet piept, krijgt niets extra (beetje zoals veel werkgevers omgaan met werknemers - het werkt blijkbaar).
Maar zo gaat het ook bij KPN (niet dat je daar iets aan hebt) maar mijn schoonmoeder ga ik overzetten op Youfone (notabene een KPN merk) en gaat minder dan de helft betalen voor meer :P
Valt me wel op dat het bij de kleinere en goedkopere partijen het tv aanbod mager is.
Hangt er natuurlijk helemaal van af wat je kijkt of dat een issue is maar bijvoorbeeld bij youfone zit er erg weinig buitenlandse zenders in. Ik kijk bijvoorbeeld veel Duits en dat zit er totaal niet in. Andere functionaliteiten bij tv lijken ook te verschillen. Zo lijkt bij Odido opnemen vanaf het begin in een al begonnen programma niet mogelijk. Bij ziggo maak ik daar nog vrij veel gebruik inclusief de mogelijkheid om reclames door te spoelen. Ook lijkt het bij een aantal providersd slechts mogelijk om 1 programma tegelijkertijd op te nemen.

Weet iemand toevallig hoe dit bij KPN zit? Kan je opnames later starten en nemen ze dan toch vanaf de start van het programma op? En kan je meerder opnames tegelijkertijd doen en altijd reclames doorspoelen in opnames?

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:15
mitsumark schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 18:18:
[...]

Je kunt beter voor de bol.com bon gaan, meer vrijheid. Of 12M korting als je een duurder abbo hebt.
uitvoering: Samsung U8020F 55" Zwart
Hoe kan dat nou? Ziggo adverteert met een TV t.w.v 649 voor een apparaat wat nog nooit voor meer dan 499 is verkocht.

Bij Bol is een vergelijkbare 349: https://www.bol.com/nl/nl...e-model/9300000232103523/

Zou ik inderdaad ook lekker die Bol bon pakken.

• supersnathan94
Appelkoeken schreef op zondag 23 november 2025 @ 00:38:
[...]

Valt me wel op dat het bij de kleinere en goedkopere partijen het tv aanbod mager is.
Hangt er natuurlijk helemaal van af wat je kijkt of dat een issue is maar bijvoorbeeld bij youfone zit er erg weinig buitenlandse zenders in. Ik kijk bijvoorbeeld veel Duits en dat zit er totaal niet in. Andere functionaliteiten bij tv lijken ook te verschillen. Zo lijkt bij Odido opnemen vanaf het begin in een al begonnen programma niet mogelijk. Bij ziggo maak ik daar nog vrij veel gebruik inclusief de mogelijkheid om reclames door te spoelen. Ook lijkt het bij een aantal providersd slechts mogelijk om 1 programma tegelijkertijd op te nemen.

Weet iemand toevallig hoe dit bij KPN zit? Kan je opnames later starten en nemen ze dan toch vanaf de start van het programma op? En kan je meerder opnames tegelijkertijd doen en altijd reclames doorspoelen in opnames?
Schijnt wel te kunnen hoor: https://community.odido.n...anaf-begin-opnemen-349165
Onlangs is juist de functie toegevoegd zoals bovenaan beschreven, dus dat een programma helemaal wordt opgenomen, ook als je pas halverwege op opnemen drukt. Dat is juist handig voor als je het begin gemist hebt. Het voordeel van opnemen is dat je het programma makkelijk kunt doorspoelen tot het punt waar je gebleven was.
​@miesop1 Beetje late reactie, maar bij dezen kan ik bevestigen dat dit inmiddels wel kan. Zelfs als je 1 minuut voor het einde van een programma op Opnemen drukt, krijg je toch het hele programma.

• supersnathan94
Voor KPN:
https://community.kpn.com...-programma-starten-612306
Als ik een film kijk kan ik deze niet halverwege opnemen, maar krijg hem helemaal. Dat vind ik niet altijd handig. Kun je kiezen voor hele programma of vanaf moment van kijken?

Beste antwoord door Nick83

De meeste mensen vinden dat juist wel handig.

Vroeger gebeurde precies wat u wilde: opnemen vanaf het moment dat de opname gestart werd.

Maar daar werd nogal eens over gemopperd. Bij Ziggo word namelijk wel het hele programma opgenomen, waarom bij KPN niet? Als je het eerste gedeelte niet gezien hebt, dan mis je dat. Bij Ziggo kun je het gewoon nog helemaal kijken. Veel beter.

Daarom heeft KPN dat bij de nieuwe ontvangers gewijzigd. Nu wordt het hele programma opgenomen. En daarmee zijn heel veel mensen blij.

Maar nu moppert u daar weer over 😄 ik denk dat u maar gewoon even door moet spoelen...

• Appelkoeken
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 00:50
Ah dank voor de info, had blijkbaar oudere info hierover gevonden.

• supersnathan94
franssie schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 18:29:
[...]

Dat is ondertussen wel aan het veranderen maar mensen die niet bewegen laten ze lekker zitten :P

Ze hebben echt een probleem met wegrennende klanten, genoeg artikelen over te vinden, maar wie niet piept, krijgt niets extra (beetje zoals veel werkgevers omgaan met werknemers - het werkt blijkbaar).
Ja dat begrijp ik ook niet echt. Klantenbinding is echt dramatisch bij Ziggo (leegloop van ~100.000 per jaar)
Maar zo gaat het ook bij KPN (niet dat je daar iets aan hebt) maar mijn schoonmoeder ga ik overzetten op Youfone (notabene een KPN merk) en gaat minder dan de helft betalen voor meer :P
Mwah, Youfone heeft wel hele andere voorwaarden en bijvoorbeeld mobiel ook andere QoS en snelheden. Dat merk je echt wel als je in drukkere gebieden zit.
Wel vreemd dat als je wel piept maar niet opzegt, je een slechtere deal krijgt
Mja die begrijp ik ook nog niet. Odido had laatst een mooie aanbieding, maar alleen voor nieuwkomers, voor bestaande klanten konden er 2 tientjes vanaf totaal op 24 maanden. Ja doei. terwijl je het spulleboeletje voor nieuwe klanten een jaar aanbied voor 15 ipv 60.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoeld voor het bespreken van aanbiedingen, contractverleningen of overstappen naar Ziggo. Technisch inhoudelijke onderwerpen horen thuis in:
- Coax: [Ziggo Coax] Ervaringen & Discussie - Deel 11
- Glasvezel: [Ziggo Glasvezel] Ervaringen & Discussie