• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:53
Slonzo schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 17:49:
Kreeg gisteren deze mail i.v.m. de Synergrid lijst:

[...]

Dus "ten laatste" eind september, begin oktober
En zoniet volgt er ongetwijfeld nog wel een reeks excuses :Y)
Heb de voorbije dagen ook met support hierover in contact geweest. Maar communicatie is eigenlijk dramatisch. Kreeg over de tijdslijn eenzelfde antwoord, maar in het Engels
  • eind augustus lijkt me niet realistisch want recent een update van de lijst gepubliceerd
  • als je dan vraagt over het maximaal vermogen krijg je steeds tegenstrijdige antwoorden, zoals met shuko max 800W ontladen, aangeraden om Wieland of directe aansluiting toe te passen, wat in België niet mogelijk is.
  • ze willen of kunnen niets communiceren over de homologatie of toegekende waarden. Zit men dan wel effectief in de finale fase?

• gerlag
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:20
Maurice- schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 15:25:
[...]

Maar dan wordt de huislift dus niet beschermd door de aardlek in een dergelijke situatie(?).
Idd. is ook niet echt nodig, het is een vaste installatie die geaard is. Geen traplift dus. Je zou een aardlekschakelaar kunnen toevoegen. Ik heb daar niet voor gekozen, juist om de kans op uitvallen van de huislift te verkleinen.

9kW U44

• peterpijpelink
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:18

peterpijpelink

07B2 - 11110110010

NiGeLaToR schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 18:39:
@peterpijpelink ik heb denk ik een bug gevonden: hij slaat de postcode niet op. Accepteert hem wel maar vervolgens als ik de settings open: leeg.

Als het daar aan gekoppeld is wellicht de oorzaak gevonden.
Die postcode blijft leeg bij mij inderdaad. En iedere keer vul ik in en kan door. Maar volgende keer idd zelfde. Dus duidelijk een bug. Kan je wel de aankoop en verkoop tarieven zien nu?

07B2 - http://pvoutput.org/list.jsp?userid=22724 [Zonneboiler + 38 zonnepanelen, Warmtepomp 11.2 Ecodan. Home-Assistant]. Anker Solix Max AC 42 kWh.

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:46
peterpijpelink schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 19:19:
[...]

Die postcode blijft leeg bij mij inderdaad. En iedere keer vul ik in en kan door. Maar volgende keer idd zelfde. Dus duidelijk een bug. Kan je wel de aankoop en verkoop tarieven zien nu?
Jawel die zag ik altijd al, maar die zijn gelijk aan elkaar.

Maakt reviews bij IOTDomotica.nl . Podcast bij Kophi: ook op YT.

• Principis
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 20:11
Slonzo schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 17:49:
Kreeg gisteren deze mail i.v.m. de Synergrid lijst:

[...]

Dus "ten laatste" eind september, begin oktober
En zoniet volgt er ongetwijfeld nog wel een reeks excuses :Y)
Ik heb hem hier al gewoon ingestoken. Ze mogen me een boze brief sturen. Zal tegen 2028 misschien op de post zitten.

• berthavekes2
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21:14
Wat is het maximale vermogen dat jullie zien tijdens ontladen?

Anker gaf destijds 3680w op uit mijn hoofd, als je een uitbreiding hebt. Ik dacht dat dat de max was voor de netaansluiting en noodstroompoort samen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ONEBtW27RU4nA17dyI7WjqyKANo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I5jCUWmZfczabfyYTfqYb1zc.jpg?f=fotoalbum_large Afgelopen uur zie ik echter ca. 3800w ontladen.

Ik zou bijna 2000w extra uit de noodstroompoort trekken om te testen wat er dan gebeurt 🙃
berthavekes2 schreef op donderdag 27 augustus 2026 @ 20:59:
Wat is het maximale vermogen dat jullie zien tijdens ontladen?

Anker gaf destijds 3680w op uit mijn hoofd, als je een uitbreiding hebt. Ik dacht dat dat de max was voor de netaansluiting en noodstroompoort samen.

[Afbeelding] Afgelopen uur zie ik echter ca. 3800w ontladen.

Ik zou bijna 2000w extra uit de noodstroompoort trekken om te testen wat er dan gebeurt 🙃
Hoe meet je dit? De Home Assistant integratie? Of aan de stekker?

Mogelijk is dit incl het verlies van de omvormer? 3800 uit de batterij -> 3500 effectief het net op?

Puur een gok dit
Pagina: 1 ... 52 53 Laatste