• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

MGZ schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 21:06:
[...]

De droger en wasmachine zijn ooit geleverd inclusief plaatsing,en dat is op de 1e verdieping, de batterij zou nog een trap hoger moeten
Dan heb je dus ook kunnen zien hoe je ~75Kg aan onhandelbaar gewicht (vanwege het volume in kubieke meters) met twee personen over een gemiddelde trap in een woning kunt (laten) transporteren.

Ik mag hopen dat je dat zelfde trucje ook wel kunt herhalen met een vriend / vriendin / 'de buurman' ?

A -Je -To :9

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• juliantje15
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:18
Zolang je hem maar niet over de grond sleept. Ik heb een mooie anker handtekening in mn pvc vloer :+

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:43

duderuud

Sliden is koel

MGZ schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 19:40:
Goedendag allen,

Ook ik zit enorm te kijken naar de solarbank max ac. Zijn er hier mensen die dit zware ding 2 verdiepingen (2 trappen met een draai) naar boven hebben geploeterd? Zoja,hebben jullie iets van een hulpmiddel daarvoor gebruikt? Om 73kg 2 verdiepingen naar boven te sjouwen lijkt me nogal een opgave. Mensen die misschien iets van een trapklimmer hebben gebruikt? (Steekkar met wielen voor een trap). Of misschien iets anders gebruikt?
Ik heb samen met een vriend de Max AC en BP7000 naar zolder gesleept

Vriend van me had het relatief makkelijk, die ging voorwaarts als laatste de trap op. Ik ging als eerste, achterstevoren.

Ik was compleet gesloopt na de 2e keer lopen. Maar het was gelukt 😉

Motor-Forum.nl

• mikeyfire643
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:06
Mede tweakers, vergeten jullie niet je anker punten in te wisselen voor cadeaubonnen! Ik kon met een 14 kwh pakket nog een cadeaubon van 40 euro aanvragen!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

duderuud schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 21:32:
[...]

Ik heb samen met een vriend de Max AC en BP7000 naar zolder gesleept

Vriend van me had het relatief makkelijk, die ging voorwaarts als laatste de trap op. Ik ging als eerste, achterstevoren.

Ik was compleet gesloopt na de 2e keer lopen. Maar het was gelukt 😉
Béétje motorrijder draait z'n hand daar niet voor om, hé >:)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• Out.of.Control
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:29
Wat zijn jullie bevindingen met de RTE?
Ik heb de Max AC nu een aantal weken staan, gebruik hem in NOM modus en sinds eind juli meet ik ook de energie die erin gaat en eruit komt (aan de AC zijde) en de RTE valt mij eerlijk gezegd enorm tegen.
Ik kom op een krappe 72%.
Geen idee waarom dit zoveel afwijkt van de getallen die ik reviews zie, dat zit meestal boven de 80%. Dat gat vind ik vrij groot.

Het valt me wel op dat hij bij het laden behoorlijk warm wordt en die warmte is uiteraard verlies, dus ik ga nu eens kijken of het verbetert als ik de laadsnelheid beperk tot 2 kW.

Wat zijn jullie praktijk ervaringen?

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:27
MGZ schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 21:08:
[...]

2 tredes is nog te doen,maar 30 tredes is dan toch een ander verhaal, daar zie ik toch wel tegenop
Hulp vragen dus. Voor sommigen nét zo lastig als Worcestersauce uitspreken of sorry zeggen :+

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Pagina: 1 ... 48 49 Laatste