Heb sinds zaterdagavond een storing met mijn internet verbinding en kan dus via de app eigenlijk niks volgen wat er met mijn Max AC gebeurd. Als ik er naast sta kan ik via Bluetooth wel verbinden, maar dan ook alleen met de accu zelf en niet met het hele systeem waar je dus instellingen kunt aanpassen zoals laad/ontlaad snelheden.
Net zoals als er wel Wifi verbinding is, kun je bij de instellingen van de accu zelf eigenlijk niks aanpassen behalve dan hoe lang het display actief blijft nadat je op het lamp knopje gedrukt hebt.
Valt me eigenlijk wel tegen, als er echte een grote power storing is dan is mijn internet verbinding sowieso weg omdat zowel modem als Huawei "mediaconverter" (glas naar ethernet) dan ook niet meer doet. Hoe kan ik dan het noodstroom contact nog actief maken die normaal gesproken uit staat?
Net zoals als er wel Wifi verbinding is, kun je bij de instellingen van de accu zelf eigenlijk niks aanpassen behalve dan hoe lang het display actief blijft nadat je op het lamp knopje gedrukt hebt.
Valt me eigenlijk wel tegen, als er echte een grote power storing is dan is mijn internet verbinding sowieso weg omdat zowel modem als Huawei "mediaconverter" (glas naar ethernet) dan ook niet meer doet. Hoe kan ik dan het noodstroom contact nog actief maken die normaal gesproken uit staat?
/f/image/AEblwmGwQRoGZfsrEqk6CbEb.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/aCM2qVBmQLSp3onYblylwPGO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cQoIhQ6G3tHXHhe4OqJqwpbs.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/V7NUnz76NokUw4kAQId9AD0O.png?f=fotoalbum_large)