• tono
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:02
Zentac schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 19:15:
Top, dank je wel. Wellicht ben ik te ongeduldig. :)
Ik ga het eens een dagje aankijken.

/edit
Werkt! Hij heeft gewoon voor een paar minuten een bepaalde lading nodig.
Mooi zo!
Ik wa's ook te ongeduldig hoor;-)

• Bammos
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Heb nu ook 2 x solarbank 3 met powerdock geïnstalleerd. Gelijk door een elektricien een zwaardere groep laten aansluiten waardoor het systeem z'n eigen groep heeft + voorbereiding voor een eventuele EV auto in de toekomst. Alleen nog even wat extra installatiebuisjes plaatsen zodat het wat netter is.
In en output is nu allebei 2400w waarmee het meeste wel wordt opgevangen. Ben nu nog aan uitproberen qua instellingen voor schema's met laden en ontladen in de winter periode.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pyQpxM5tS8AQkSOBAytd4mcRKx8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vuEeSrLfGb6c6SKWPH3SngDa.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y5GajzBgCznylSH-PcyjUpJaJyQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fDBiUx9R6MXZlcbuRobj3Lw4.jpg?f=fotoalbum_tile

• nakatomi47
  • Registratie: December 2025
  • Laatst online: 17:03
Heel vet Bammos, ik heb hetzelfde systeem (maar dan met 3 torens Solarbank). Echter met geen mogelijkheid krijg ik een P1 meter toegevoegd in dat systeem (heb zelfs 2 meters geprobeerd). Hoe is dat jou gelukt? Ik heb nu maar een Smart Meter besteld en hoop dat dat wel werkt.

• Bammos
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Ik gebruik een slimme meter met de CT klemmen. P1 vond ik geen optie aangezien m'n 'oude' slimme meter maar elke 10 sec een signaal stuurt.

Ik had eerst 1 stapel en later pas uitgebreid met een 2de en de power dock. Toen ik kreeg ik ze ook niet gekoppeld en heb vervolgens alles verwijderd en opnieuw toegevoegd. En toen pakte ie hem wel.

[ Voor 42% gewijzigd door Bammos op 17-12-2025 18:05 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste