Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• tiesvts
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:49
HHF schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:23:
[...]

Inderdaad dat kan. Maar dan zou ik nog een paar panelen bijplaatsen (als je nog ruimte hebt) en die dan permanent aan de Anker verbinden en de panelen van je huidige installatie lekker laten liggen. Panelen kosten tegenwoordig ~50 euro voor 400wp+ panelen, en de omvormer krijg je "gratis" bij de stekkerbatterij. (Komen nog wel de kosten voor de bevestigingsrails bij natuurlijk, Kabels moet je toch al maken/kopen).
Voordeel is dat je minder verliezen hebt als de panelen direct aan de stekkerbatterij hangen.
Dit is inderdaad interessanter ..gewoon 2 panelen erbij kopen die ik op dak leg. Hoef ik ook niet aan bestaande installatie te klooien.

• HHF
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18:49

HHF

tiesvts schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 09:18:
[...]

Dit is inderdaad interessanter ..gewoon 2 panelen erbij kopen die ik op dak leg. Hoef ik ook niet aan bestaande installatie te klooien.
Inderdaad. Afhankelijk van welke stekkerbatterij je koopt kunnen er 4 tot 8 panelen aan.

15 kWp panelen, Solax omvormer, gasloos, warmtepomp Bosch Nefit, 1EV EQA

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Topicstarter
Anker heeft zojuist firmware 1.0.3.13 naar mijn E2700's gepushed en direct daarna kwam de P1-meter online :)

Anderen zullen ditzelfde probleem waarschijnlijk niet ervaren, maar ik had in afwachting van de Anker P1-meter dus alvast mijn Shelly Pro 3EM gebruikt in de Anker App. Die kon ik wel verwijderen, maar op de achtergrond werd daardoor geen ruimte geboden aan de Anker P1-meter om die plaats volledig in te nemen. Dus lag gelukkig niet aan mijn slimme meter of een kapotte P1-meter. Ook hebben ze aangegeven dat de nieuwe batch P1-meters met de nieuwste P1 firmware wordt verstuurd, dus als het goed is kan je nu ook direct een Landis + Gyr E360 CM3D zonder firmware upgrade gebruiken als je hem binnenkrijgt.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Pagina: 1 2 3 Laatste