WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

• rem_hopster
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:13
Hi all,

Zie mijn eerdere post over bluetooth euvel.

Wanneer ik de solix 3 uitzet en aan, dan zie ik de bluetooth connectie op mijn android tab7. De app draait daar ook, maar koppelen wil niet.

Op de samsung s22 zie ik de connectie helemaal niet.

Beide apparaten geven aan "geen verbinding met LE-apparaat (low-energy)".

Maar ik heb de app draaien op de tab7...

Android dingetje?

• zorazori
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:46
Z-Marnix schreef op dinsdag 2 juni 2026 @ 23:42:
[...]

Je hebt nu al verschillende keren deze vraag hier gesteld, waarom vraag je het niet aan Anker support zelf? Die antwoorden binnen de paar uur. Als je de vraag kort en duidelijk houdt krijg je een kort en duidelijk antwoord terug :)
Sorry man , maar daar dient een forum voor toch ? Ik heb anker al x aantal keer gevraagd achter de synergrid keuring , en nog meerdere mensen hier op het forum . Maar daar krijg je ook geen duidelijk antwoord ......en het was mij niet duidelijk ivm de p1 meter . Net nog een mail gedaan of het nu voor ons Belgen een Plugin is ja of neen ?

[ Voor 28% gewijzigd door zorazori op 03-06-2026 20:01 ]

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Taro schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 19:01:
[...]

Dat kan zeker, maar, ik weet van Zendure dat als je een vaste waarde wegschrijft dat als een write naar het geheugen gaat en dat betekent dat je binnen een paar jaar een defecte accu hebt. Daarvoor is MQTT bijv. bedoeld, dan is dat niet het geval. Ik durf het nu niet aan om bijv. iedere seconde die waarde opnieuw weg te schrijven, maar het kan wel.

Het minimum is nu nog 100 Watt per device, maar met een volgende update wordt dat 0 als minimum.
Ah, het kan dus wel, maar mogelijks met risico om de eMMC (of dergelijke) door teveel writes te verslijten.
Goeie info, daar had ik nog niet bij stilgestaan d:)b
Pagina: 1 ... 22 23 Laatste