• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:43
NiGeLaToR schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 15:40:
Ok als je denkt ik doe een Solarbank 3 en 4 combineren dan kan dat nu nog niet in 1 energiecentrale zoals Anker het zelf noemt, maar naar verwachting werkt dat na een fw update in Q3 wel. Los van elkaar kan uiteraard wel.
Begrijp ik het goed dat support dit heeft bevestigd? dat zou mooi nieuws zijn!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
CR1992 schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 13:03:
[...]

Ik ben van plan om 1 maal de anker solix 5000 met 1 extended batterij te nemen.

Heb ik dan iets aan een Anker Solix Power Dock ?

ik wil op termijn wel een 2de electrische wagen . maar dan kan ik deze laadpaal beter rechtstreeks op de electriciteitskast aansluiten?
Met 1 systeem zou ik die lekker gewoon normaal aansluiten zonder Dock. En de laadpaal op de meterkast. Dan kan je altijd nog organiseren dat de accu ontlaadt als de EV laadt, dan gaat de stroom alsnog daarheen zonder dat je ze fysiek met elkaar moet verbinden.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22:01
@digital-IMEI ja klopt! :)

@Taro ik zag dat de Anker lader zelf nog niet geschikt is voor ERE vergoedingen ook. Dus tot ze een nieuwe versie hebben is dat wellicht sowieso geen ideale keus op dit moment. Hij is blijkbaar niet MID gecertificeerd.

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – Kophi E24 - 6Mio voor kromme beekjes, 50meter minder huizenbouw & AI = mount stupid.

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Topicstarter
NiGeLaToR schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 18:19:
@Taro ik zag dat de Anker lader zelf nog niet geschikt is voor ERE vergoedingen ook. Dus tot ze een nieuwe versie hebben is dat wellicht sowieso geen ideale keus op dit moment. Hij is blijkbaar niet MID gecertificeerd.
Klopt, ook Zendure heeft dat bij hun EV lader niet voor elkaar omdat de Nederlandse markt wat dat betreft uniek en relatief klein is.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 64 kWh thuisaccu | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp

• CR1992
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 22:43

CR1992

Thor

Taro schreef op donderdag 14 mei 2026 @ 17:54:
[...]

Met 1 systeem zou ik die lekker gewoon normaal aansluiten zonder Dock. En de laadpaal op de meterkast. Dan kan je altijd nog organiseren dat de accu ontlaadt als de EV laadt, dan gaat de stroom alsnog daarheen zonder dat je ze fysiek met elkaar moet verbinden.
Ooh oke. Dat dacht ik ook al .

Iemand hier met een anker solix lader ?ik ben benieuwd hoe deze meevalt?
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste