[iPhone Air] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Pufster schreef op donderdag 11 september 2025 @ 12:44:
Ik vind de Air ook een ontzettend mooi toestel en hier ook hard getwijfeld, maar ik ga er denk ik spijt van hebben.

Niet dat ik veel de 3 camera’s gebruikte, maar het is fijn om ze te hebben wanneer je ze wil gebruiken. Ook beluister ik nogal veel youtube of andere filmpjes vanuit de bank of bed en met maar 1 speaker?
Maar vooral ik zou niet echt durven om de Air zonder case te gebruiken, en tjah, vanaf je er een case rond doet heb je er niets meer aan… Zelfs met een dunne case is het nog altijd niet hetzelfde en zie je die mooie glanzende rand er om heen niet meer. Dan heb je dus een “normale” telefoon met 1 camera, 1 speaker en minder batterij. Ik zou teveel denken dat ik voor dit geld gewoon de 17 kon kopen.
Je moet het zo ook zien: de Air koop je echt voor de looks. Wil je functionaliteit in balans met looks dan koop je een 17 Pro (Max). De keus is eigenlijk heel makkelijk vind ik. Snap ook niet dat mensen zo erg twijfelen eerlijk gezegd. En als ik dat wel zou hebben dan koop ik ze allebei haha. De Air is gewoon indrukwekkend en dat maakt mensen hebberig/hunkerend naar dit model. Het is ook weer een nieuw toegevoegd model dus dat triggert het verlangen. Iedereen heeft die Pro’s nu wel gezien, maar zelf kies ik wederom voor een Pro. Ik denk een keer een Oranje.

I don't have dreams, I have goals!!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:25

Jrz

––––––––––––

Air is simpler te groot. Was hij smaller dan zou ik dit nemen, maar helaas. En Apple batterij claims hecht ik weinig waarde aan

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:15
refused81 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 18:36:
iemand nog een goede video om de kleuren te vergelijken?
half YouTube afgestruind maar bij elke video heb ik een andere indruk van de kleur voor de air
Nikias Molina is wel interessant. Heeft heel veel Apple devices getest. Wel redelijk fanboy. https://m.youtube.com/watch?v=MRDIE-FZuy4

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:20
TheKerremenke schreef op donderdag 11 september 2025 @ 18:59:
[...]

Nikias Molina is wel interessant. Heeft heel veel Apple devices getest. Wel redelijk fanboy. https://m.youtube.com/watch?v=MRDIE-FZuy4
Haha die skip ik altijd, wat een irritantje is dat 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
refused81 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 18:36:
iemand nog een goede video om de kleuren te vergelijken?
half YouTube afgestruind maar bij elke video heb ik een andere indruk van de kleur voor de air
Dat is toch elk jaar weer een dingetje, ondanks de fantastische belichting daar is het toch altijd net lastig.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:32
TheKerremenke schreef op donderdag 11 september 2025 @ 18:59:
[...]

op basis van dit filmpje moet het wit worden ;)

Ik ga een onmogelijke vraag stellen.......ik heb zelf de Sky Blue MacBook Air, heeft iemand een foto/filmpje geworden waar bij de iPhone Air Skye Blue naast deze MacBook ligt om de kleur te vergelijken? :)

iRacing Profiel

• TheKerremenke
refused81 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:21:
[...]

Ik ga een onmogelijke vraag stellen.......ik heb zelf de Sky Blue MacBook Air, heeft iemand een foto/filmpje geworden waar bij de iPhone Air Skye Blue naast deze MacBook ligt om de kleur te vergelijken? :)
Denk niet dat er ook maar één persoon. Een MacBook blue bij zich had, tijdens het event. Misschien volgende week als de reviews online komen.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
refused81 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:21:
[...]

Het is volgens mij nooit 100% gelijk aan (ander materiaal), maar komt wel in de buurt. Als je het zeker wilt weten zul je de reviews moeten afwachten.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

• refused81
THE_BASE schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:26:
[...]

Het is volgens mij nooit 100% gelijk aan (ander materiaal), maar komt wel in de buurt. Als je het zeker wilt weten zul je de reviews moeten afwachten.
ik persoonlijk verwacht, ondanks dezelfde kleurcode, dat het heel ver uit elkaar ligt. De iPhone is wit glossy met sky blue tint, de MacBook is silver als met sky blue tint.
De iPhone is dus wit/sky blue and de MacBook zilver/sky blue.

Geen 'setje'. als het exact hetzelfde was dan was het voor mij no-brainer die kleur.
Omdat het toch niet 'matched', dan kan ik net zo goed voor wit gaan :D

iRacing Profiel

• TheKerremenke
Cardwizard schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:10:
[...]

Haha die skip ik altijd, wat een irritantje is dat 🤣
Dat probleem heb ik niet. Vind iJustine vaker irritanter.

• Toppe
  • Laatst online: 22:17

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:15:
[...]

Dat is toch elk jaar weer een dingetje, ondanks de fantastische belichting daar is het toch altijd net lastig.
Wachten tot het embargo komt te vervallen

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
TheKerremenke schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:34:
[...]
Dat probleem heb ik niet. Vind iJustine vaker irritanter.
Hij is wel erg enthousiast maar vind hem ook wel weer geinig altijd. iJustine vind ik wel leuk zonder geluid, anders kan ik dat niet aan 😏

• refused81
is er ergens info over de bezel van de Air, ter vergelijking met andere modellen?

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
refused81 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:42:
is er ergens info over de bezel van de Air, ter vergelijking met andere modellen?
Die is ongetwijfeld ook dun. >:)
Maar misschien begrijp ik de vraag niet zo goed. O-)

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:48
Donstil schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:39:
[...]

Hij is wel erg enthousiast maar vind hem ook wel weer geinig altijd. iJustine vind ik wel leuk zonder geluid, anders kan ik dat niet aan 😏
Snap nog steeds niet dat die schreeuwerd zo populair is, want het blijft altijd enorm oppervlakkig en alles wat door Apple gemaakt is is perfect.

En nee haar looks zijn ook zwaar overdreven :p

• Donstil
  • Niet online
schumi1986 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:50:
[...]

Snap nog steeds niet dat die schreeuwerd zo populair is, want het blijft altijd enorm oppervlakkig en alles wat door Apple gemaakt is is perfect.

En nee haar looks zijn ook zwaar overdreven :p
Nou ik laat mij even niet uit over haar uiterlijk, voor dat mensen weer wat van vinden van het oordelen enz.

Maar laten we het erop houden dat het meer mijn smaak is dan al die gasten van concurrerende kanalen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
refused81 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:42:
Bezel lijkt gelijk aan de iPhone 17 Pro.

• refused81
TheKerremenke schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:46:
[...]

Die is ongetwijfeld ook dun. >:)
Maar misschien begrijp ik de vraag niet zo goed. O-)
ik bedoel de 'zwarte ruimte' tussen de behuizing en het effectieve beeld/scherm.
Tijdens de presentatie maakte ze duidelijk dat de 17 tov 16 met beeld ruimte had 6.3 vs 6.1 doormiddel minder zwarte ruimte.
Ik was benieuwd of de Air ook deze super smalle bezel (zwarte ruimte) heeft.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheKerremenke
refused81 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:54:
[...]

ik bedoel de 'zwarte ruimte' tussen de behuizing en het effectieve beeld/scherm.
Tijdens de presentatie maakte ze duidelijk dat de 17 tov 16 met beeld ruimte had 6.3 vs 6.1 doormiddel minder zwarte ruimte.
Ik was benieuwd of de Air ook deze super smalle bezel (zwarte ruimte) heeft.
Ah zo. Heb dat hele smallere bezel verhaal gemist tijdens de Keynote. Was waarschijnlijk afgeleid op het tweakers :twk topic. 8)

Inhoudelijk dus totaal geen idee of daar iets aan veranderd is.

• Chun
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Ik lees in dit forum dat men spreekt over 1 speaker, welke bedoeld men dan? Ik keek net een video van MKBHD, maar de onderkant heeft smallere speaker grills. En als ook de speaker aan de bovenkant gebruikt wordt voor media afspelen, dan heb je toch stereo geluid?
Ik lees nergens dat het alleen maar 1 speaker heeft of lees ik ergens overheen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Chun schreef op donderdag 11 september 2025 @ 20:35:
Ik lees in dit forum dat men spreekt over 1 speaker, welke bedoeld men dan? Ik keek net een video van MKBHD, maar de onderkant heeft smallere speaker grills. En als ook de speaker aan de bovenkant gebruikt wordt voor media afspelen, dan heb je toch stereo geluid?
Ik lees nergens dat het alleen maar 1 speaker heeft of lees ik ergens overheen?
Onderkant zijn geen speaker grills, maar microphone grills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21:43
Heeft idd maar 1 speaker bovenaan. Wat die gaten onderaan zijn geen idee wss microfoon.

• Pufster
Mss dat ik toch morgen een air en pro max bestel en dan vergelijk :D toch 2 weken retour. Ze zijn wel gesaved in mijn winkelmandje al, maar is wel een (tijdelijk) duur grapje

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

R.G

Vereist de apple airpods 3 een iPhone?
Gaat het ook werken met android?

En de live vertalingen zit dit in de airpod of loopt daf via apple wireless met De Apple intelligence op de iPhone?

Ik kon geen airpods forum topic vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pufster
R.G schreef op donderdag 11 september 2025 @ 20:51:

En de live vertalingen zit dit in de airpod of loopt daf via apple wireless met De Apple intelligence op de iPhone?

Voor enkel muziek kan een android. Voor de live translation moet je iphone hebben. Er is geen verwerking op de airpods zelf.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
R.G schreef op donderdag 11 september 2025 @ 20:51:

Dan moet je echt wat beter leren zoeken:

[AirPods Pro 3] Ervaringen & Discussie (9e topic in de "recent" lijst) en [AirPods Pro] Ervaringen & Discussie (14e in de rij)

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Wat ik mij afvraag; is het scherm van de Air van dezelfde kwaliteit als dat van de Pro’s? De Air heeft net als de andere nieuwe iPhones OLED super retina XDR 120 hz schermen, maar wordt door iOS in de aansturing van de schermen ook onderscheid gemaakt (lees: gedowngraded voor de Air)? Dan bedoel ik in termen van kleurechtheid, kleurzweem, etc.

3 in de rij, kassa erbij

• THE_BASE
  • Niet online
Wat wordt het lastig gemaakt dit jaar. Voor de looks bestel ik morgen een Air, voor de specs bestel ik een 17 Pro en voor m’n bankrekening houd ik gewoon mijn 16 Pro. :)

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:42
Voor mensen die bang waren voor een nieuwe bendgate, don't worry. :+

It's All In The "Mix"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
@Dennisdn Welke kleur wordt het vandaag? Blauw/goud/wit/zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Heerlijk hoe die de air zo over gooit. :+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
Hoe zit het met de krasgevoeligheid van de zijkant?
Slechte ervaringen met de iPhone X… maar dit is nu titanium… dat betekend 0 krasjes etc?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:05
refused81 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:11:
Slechte ervaringen met de iPhone X… maar dit is nu titanium… dat betekend 0 krasjes etc?
Titanium is toch wel echt een duurzamer dan aluminium is mijn ervaring tot nu toe. Niets is krasbestendig, maar een iPhone met titanium behuizing is toch echt wel een toppertje gebleken.

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Gr4mpyC3t schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:15:
[...]

Titanium is toch wel echt een duurzamer dan aluminium is mijn ervaring tot nu toe. Niets is krasbestendig, maar een iPhone met titanium behuizing is toch echt wel een toppertje gebleken.
Echter de glanzende rand lijkt me wel kras gevoelig. Gaan ze nooit volledig voorkomen ongeacht het materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
refused81 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:11:
Ik vrees dat het glimmende ook wel vlek en kras gevoelig is, voor de X zelfs eens van die polijstdoekjes laten komen om de zijkant weer redelijk shiny te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Hele lichte twijfel over de cloudwitte maar ik denk dat ik toch voor de gouden ga vanmiddag :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002

JB

Cédric roelt!

Gr4mpyC3t schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:15:
[...]

De X was van RVS. Zeker de witte toentertijd kon je mooi polijsten om weer helemaal gaaf te krijgen :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ik ga eerst de reviews afwachten en zelf in de Apple store even de Air in handen houden, heb er geen haast mee mijn 15 Pro doet het nog prima.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Slasher schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:47:
Ik ga eerst de reviews afwachten en zelf in de Apple store even de Air in handen houden, heb er geen haast mee mijn 15 Pro doet het nog prima.
Ligt hij vanaf vandaag in de store?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JB schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:47:
[...]

De X was van RVS. Zeker de witte toentertijd kon je mooi polijsten om weer helemaal gaaf te krijgen :)
Ja dat was echt waanzinnig aan de eerdere RVS watches en iPhones. Helaas kregen ze later een coating waardoor dat niet meer ging :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SURFivor schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:48:
[...]

Ligt hij vanaf vandaag in de store?
Nee volgende week vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:41
TheKerremenke schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 07:46:
@Dennisdn Welke kleur wordt het vandaag? Blauw/goud/wit/zwart?
Op de shortist zijn alleen goud en blauw nog over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:55:
[...]
Ah goed nieuws voor de wit bestellers dus.
Ga je nog ophalen in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Dennisdn schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:55:
[...]

👍🏽 Kunt nog even door twijfelen. De store is wel al dicht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Donstil schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:57:
[...]

Inderdaad goed nieuws voor hen die een witte 😇 of zwarte willen. Denk dat ik hem vanmiddag bestel. Kijk dan wel hoe die bevalt. (Twee weken bedenktijd toch?) Eens zien of het een waardige vervanger voor de 15 pro is.

Of zoals @Donstil zou zeggen. Gun het jezelf. >:)

[ Voor 7% gewijzigd door TheKerremenke op 12-09-2025 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 08:57:
[...]
Nee, geen zin om in een rij te staan, gewoon bezorgen.
Tenzij ik er echt niet tussen kom voor de eerste bezorgdagen en er nog wel afhaal tijden zijn :)
Het is nog nooit niét gelukt, dus komt vast goed.

En heb ergens het idee dat het met de Air helemaal niet zo hard zal gaan omdat veel hem toch eerst in real life willen zien of reviews af willen wachten.

[ Voor 22% gewijzigd door Dennisdn op 12-09-2025 09:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:11:
[...]

Nee, geen zin om in een rij te staan, gewoon bezorgen.
Tenzij ik er echt niet tussen kom voor de eerste bezorgdagen en er nog wel afhaal tijden zijn :)
Nee ik eigenlijk ook niet maar weet nu al dat ik de bezorgtijden van DHL en UPS hier niet ga halen, dus moet wel.
Kan ik gelijk even naar die lelijke oranje Pro kijken :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:12:
[...]

Kan ik gelijk even naar die lelijke oranje Pro kijken :P
Ik sta er echt van te kijken hoeveel mensen het serieus een mooie kleur vinden :P
Ik dacht echt: wat were they thinking... Maar blijkbaar heb ik geen nieuwerwetse smaak dan als ie toch zo populair is.

Maar ze zijn niet de eerste, moet steeds aan deze denken :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U09fEBRFdcLO7YJgdl7LRIF-rzs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/oRb8zuj6QYc5oOUujdcLBptL.png?f=user_large

[ Voor 41% gewijzigd door Dennisdn op 12-09-2025 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Dennisdn schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:14:
[...]

Ik sta er echt van te kijken hoeveel mensen het serieus een mooie kleur vinden :P
Ik dacht echt: wat were they thinking... Maar blijkbaar heb ik geen nieuwerwetse smaak dan als ie toch zo populair is.

[Afbeelding]
Oehhh die Nokia heb ik ooit ook willen kopen. #nostalgie. Maar vind de oranje 17 Pro interessant maar bang dat de kleur heel snel gaat vervelen.

Gewoon de Air in het wit. Lekkere X vibes. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
TheKerremenke schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:25:
[...]

Oehhh die Nokia heb ik ooit ook willen kopen. #nostalgie.
Met de gewone Nokia's kon je huizen timmeren, deze konden ze op een heimachine zetten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
Dennisdn schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:27:
[...]

Met de gewone Nokia's kon je huizen timmeren, deze konden ze op een heimachine zetten :9
Het was gewoon een heimachine. _/-\o_ d:)b 7(8)7 _O- oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Het is gewoon de beste kleur van de drie en iets totaal anders. Dat oranje heb je natuurlijk al gezien bij Apple Watch Ultra en heeft wel iets. Maar ook mijn smaak niet voor een Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

[...]

[Afbeelding]
Die heb ik nog gehad, kon je zelf swappen. Was gewoon een behuizing om de Nokia :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SE USER
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 22:54
Dennisdn schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 09:11:
[...]

En heb ergens het idee dat het met de Air helemaal niet zo hard zal gaan omdat veel hem toch eerst in real life willen zien of reviews af willen wachten.
Ik denk net van wel. Als je ziet hoeveel aandacht er al overal aan wordt gegeven en de hoeveelheid views, dit zegt toch al veel. Het is toch echt wel een opmerkelijke uitschieter, veel meer dan de andere nieuwe iPhones.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

SE USER schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 10:08:
[...]

Ik denk net van wel. Als je ziet hoeveel aandacht er overal aan wordt gegeven en de hoeveelheid views, dit zegt toch al veel. Het is toch echt wel een uitschieter, veel meer dan de andere nieuwe iPhones.
Verwacht ook de Air en de normale iPhone 17 ivm 120Hz scherm als favorieten.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
[...]

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-c6zF2L1pRpq79oJXvvuzefrL5Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TXJX6pNhnSj4T9Jd24TzEO0x.jpg?f=fotoalbum_large

Heerlijke memes online wel over die oranje 17 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
Donstil schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 10:26:
[...]

[Afbeelding]

Heerlijke memes online wel over die oranje 17 pro.
Haha ja, maar wel gratis aandacht >:)

Hebben de meesten niet eens door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
[...]

[Afbeelding]
De ultieme bouwfoon haha.

Ik vind de oranje ook mooi. Zakelijk zwaar incorrect dus ja...dat wordt een dingetje. Oranje is vooral bij jonge mensen erg populair. Misschien is het een verwijzing naar ons landje, daar weleens aan gedacht? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Redondo1982 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 10:49:
[...]

Haha ja, maar wel gratis aandacht >:)

Hebben de meesten niet eens door ;)
Haha nee precies. De grootste haters doen er gewoon aan mee maar hebben totaal niet door wat een enorme impact dat heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Redondo1982 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 10:51:
[...]

Ik vind de oranje ook mooi. Zakelijk zwaar incorrect dus ja...dat wordt een dingetje. Oranje is vooral bij jonge mensen erg populair. Misschien is het een verwijzing naar ons landje, daar weleens aan gedacht? :+
The Dutch Edition:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_ayPAkqjQCnFOluUcxyioJin08Q=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dAmeHphm8mFgOIpkJVI1Ejz5.jpg?f=fotoalbum_large

:7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:56
JB schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 10:09:
[...]

Verwacht ook de Air en de normale iPhone 17 ivm 120Hz scherm als favorieten.
Zag ergens een polletje (dacht op reddit) en daar kwam de pro nipt als winnaar naar voren uit de vraag “welke iPhone ga jij bestellen?” Maar goed die zijn vaak vertekend. Van mij mag iedereen de pro en de gewone bestellen, zodat er meer Airs voor ons overblijven 8)

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
[...]

[Afbeelding]
Ha, die heb ik hier nog in de la liggen! :*)

It's All In The "Mix"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Redondo1982 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 10:51:
[...]
Misschien is het een verwijzing naar ons landje, daar weleens aan gedacht? :+
Perplexity zegt dan “in Amerika wordt de kleur oranje vooral geassocieerd met Halloween en gevangeniskleding”

Dus dat laatste past wel weer mooi bij het eco-systeem :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Donstil schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:21:
[...]

Perplexity zegt dan “in Amerika wordt de kleur oranje vooral geassocieerd met Halloween en gevangeniskleding”

Dus dat laatste past wel weer mooi bij het eco-systeem :+
Gelukkig valt Mr Fake News aka Donald Trump onder Halloween :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Nog twee uur om te beslissen, ik ga even een dobbelsteen pakken...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisdn
THE_BASE schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:57:
Tafel is hier al ingesleten van al het rollen vanochtend….

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZQCWT6khQGHoO29OQmXO3osUuJk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/251AwITCS4tcM7jOBGEE0sdN.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
THE_BASE schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 11:57:
Ik twijfel ook nog steeds, 16 Pro max houden, Air of 17 Pro max nemen en dan nog de kleur :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Cardwizard schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:05:
[...]

Ik twijfel ook nog steeds, 16 Pro max houden, Air of 17 Pro max nemen en dan nog de kleur :X
Haha, Apple maakt het wel erg lastig dit jaar. Ik was gisterenavond ineens om naar een 17 Pro, maar echt: dat design en dat gekke vlak op de achterkant, weer dikker, weer zwaarder. En bovendien geen grote stap vanaf een 16 Pro in mijn optiek.

Dan blijkt de Air over, maar ga ik wel wat functies missen... maar die er wel gelikt uit ziet ik het zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb dat dit jaar dus helemaal niet echt, afgelopen jaren was het upgraden naar de pro een beetje op de automatische piloot maar nu met de Air ben ik wel weer echt hyped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
@THE_BASE zo denk ik eigenlijk ook maar denk toch dat ik er spijt van krijg…

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Cardwizard schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:05:
[...]

Adem in, adem uit. Niets hoeft vandaag besloten te worden. Het is volkomen acceptabel om gewoon even te wachten. Wachten tot de eerste reviews online verschijnen of tot de modellen in retail te bewonderen zijn.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
Mog schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:14:
[...]

Adem in, adem uit. Niets hoeft vandaag besloten te worden. Het is volkomen acceptabel om gewoon even te wachten. Wachten tot de eerste reviews online verschijnen of tot de modellen in retail te bewonderen zijn.
Dit is het meest verstandig. Bij twijfel gewoon nog even wachten. Het is wel verleidelijk en FOMO speelt een grote rol. Ik zou zelf ook niet bestellen als ik het nog niet zeker wist.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Cardwizard schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:14:
@THE_BASE zo denk ik eigenlijk ook maar denk toch dat ik er spijt van krijg…
Je kunt beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet hebt gedaan.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Cannondale schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:16:
[...]

Dit is het meest verstandig. Bij twijfel gewoon nog even wachten. Het is wel verleidelijk en FOMO speelt een grote rol. Ik zou zelf ook niet bestellen als ik het nog niet zeker wist.
Ik ben blij met mijn blauwe iPhone 16, maar ik word heel hebberig van alle drie de nieuwe iPhones dit jaar. Ik kijk te veel video's. De Air vind ik het minst aantrekkelijk, maar ik weet bijna zeker dat je de dunheid alleen in persoon kan ervaren. Daarentegen is de normale iPhone 17 goedkoper en een zeer solide upgrade. En de Pro's vind ik lelijk, maar wel weer meer Pro uitstralen dan de Air en gewone 17. Ik moet steeds een stapje terug doen en tegen mezelf zeggen "je hebt geen nieuwe iPhone nodig".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Donstil schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:17:
[...]

Je kunt beter spijt hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet hebt gedaan.”
Haha :D Dat klinkt als een quote die Holland Casino op de muur moet schrijven.

Het doet me denken aan een citaat die bij een lokale winkel op de muur stond:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pAdKMf4OEogrJx2kkxRh-inqI4w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DdtGkvd3MFN4FMUN65Ij9m6g.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisdn
Mog schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:14:
[...]

Ik adviseer ook echt iedereen om nog even te wachten. In ieder geval tot 14.30 >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mog schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:21:
[...]

Haha :D Dat klinkt als een quote die Holland Casino op de muur moet schrijven.

Het doet me denken aan een citaat die bij een lokale winkel op de muur stond:

[Afbeelding]
Haha die is ook heel goed. Die ga ik onthouden 👌🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dennisdn schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:23:
[...]
Ik adviseer ook echt iedereen om nog even te wachten. In ieder geval tot 14.30 >:)
Ik ook! Echt onwijs verstandig om even in je beredenering mee te nemen welke de rest genomen heeft.

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 12-09-2025 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
THE_BASE schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:07:
[...]

Haha, Apple maakt het wel erg lastig dit jaar. Ik was gisterenavond ineens om naar een 17 Pro, maar echt: dat design en dat gekke vlak op de achterkant, weer dikker, weer zwaarder. En bovendien geen grote stap vanaf een 16 Pro in mijn optiek.

Dan blijkt de Air over, maar ga ik wel wat functies missen... maar die er wel gelikt uit ziet ik het zwart.
Ik denk dat een ander argument gewoon kan zijn ga je een case aan de Air doen of niet. Doe je dat wel zal het al wat minder wauw effect geven dan zonder. Zo iets lijkt me echt gemaakt te zijn voor zonder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cardwizard
Donstil schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:17:
[...]

Maar die lijst is al best behoorlijk….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:05
De Air is echt zo’n ding dat je mee wil nemen als je het probeert. Eigenlijk hetzelfde verhaal met de GOAT (iPhone X). Die kon je ook niet laten liggen als je er even mee gespeeld had.

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Pufster schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:28:
[...]

Ik denk dat een ander argument gewoon kan zijn ga je een case aan de Air doen of niet. Doe je dat wel zal het al wat minder wauw effect geven dan zonder. Zo iets lijkt me echt gemaakt te zijn voor zonder.
Klopt! En dat zal ik dan proberen, meestal onderweg heb ik een case, maar thuis of op het werk is die er gewoon af. En dat gaat met het titanium van de 16 Pro in elk geval prima.

Ik ga de iPhone Air in het zwart bestellen. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:34
Woon 500 meter van het Leidseplein, net de Apple Store binnengelopen.
M'n 14 Pro met 97% accu bevalt nog prima, de 17 Pro roept wel.
Maak veel foto's in de stad, vind de camera's en batterij gebruiksduur belangrijk.
Heb geen enkele haast.
Loop volgende week vrijdag weer langs om de iPhones te bekijken en mee te spelen.
Dan zie we verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 17:35
Dennisdn schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:05:
[...]

Tafel is hier al ingesleten van al het rollen vanochtend….

[Afbeelding]
Ah het wordt dus in elk geval een Iphone 13 Pro. :P
Mooie smartphone, die nog prima meekan in 2025. Alleen de kleur is nog onzeker? Ik hou wel van dat mooie lichtblauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
PKHS schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:41:
Woon 500 meter van het Leidseplein
Hoi bijna-buurman!
Ik sta ook in een paar minuten in de Apple Store op t Leidseplein.
1000u m'n Air ophalen. 1030u thuis, 1100u alles up and running verwacht ik.
Een uurtje "wow!" "Gaaf" , "wat licht!"
Uurtje later..."iOS 26 is nog steeds mager." 🤪

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:34
_Bailey_ schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:05:
[...]

Hoi bijna-buurman!
Ik sta ook in een paar minuten in de Apple Store op t Leidseplein.
1000u m'n Air ophalen. 1030u thuis, 1100u alles up and running verwacht ik.
Een uurtje "wow!" "Gaaf" , "wat licht!"
Uurtje later..."iOS 26 is nog steeds mager." 🤪
Leidsegracht hier.
Maandag a.s. m'n eerste iOS 26 ervaring, ben niet zo van de bèta's.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

Ik heb weer een formuliertje online gegooid... Het zou erg leuk zijn als iedereen de moeite neemt om na het bestellen deze even in te vullen!

Link naar de sheet: https://forms.gle/CEvkoEiiUj59hzDUA
Link naar de resultaten: https://docs.google.com/s...jdgaVla8/edit?usp=sharing

Let op! Alles wat een timestamp heeft vóór 14:00:01 verwijder ik!

(CP!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:59
Toppe schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:25:
Ik heb weer een formuliertje online gegooid... Het zou erg leuk zijn als iedereen de moeite neemt om na het bestellen deze even in te vullen!

Link naar de sheet: https://forms.gle/CEvkoEiiUj59hzDUA
Link naar de resultaten: https://docs.google.com/s...jdgaVla8/edit?usp=sharing

Let op! Alles wat een timestamp heeft vóór 14:00:01 verwijder ik!

(CP!)
Leuk dat je dit doet en tijd erin hebt gestoken :) Ben benieuwd! Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe

Toppe

Oké ✅

mprkooij schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:30:
[...]

Leuk dat je dit doet en tijd erin hebt gestoken :) Ben benieuwd! Thanks!
Kan jij ze vastpinnen voor me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MEJ
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 21:03

MEJ

Hier de Air in space black besteld bij KPN.
Nog een mooie €125 korting.

Apple | LEGO | Sony Playstation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Hier is de Hemelsblauwe ook besteld bij Odido, was wel even een gedoe om mijn persoonlijke deal te gebruiken dus maar nummerbehoud achteraf gekozen. :D

It's All In The "Mix"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
En dan nu de grote vraag, waar is @Dennisdn voor gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
Air, 256 Gb wolkenwit. (Silver X vibes) besteld. Tevens MagSafe batterij. Kan de oude MagSafe batterij naar mijn vrouw. 😉

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dennisdn
Donstil schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:11:
En dan nu de grote vraag, waar is @Dennisdn voor gegaan.
Goud :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
Iemand de providers-meme al klaar staan? Die blijft altijd grappig oOo

[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 12-09-2025 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
De witte in 256 hier. Meteen Apple Care erbij gepakt maar. Kijk er ontzettend naar uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SURFivor
  • Niet online
Cannondale schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:16:
Meteen Apple Care erbij gepakt maar.
Mag ik vragen waarom? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Zojuist de witte in 512 gb besteld. Totaal onnodig omdat ik nu een 16 Pro Max heb, maarja het gimmick-gehalte van de Air is te hoog... O-)

3 in de rij, kassa erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:47
Hier de 256GB Spacezwarte Air besteld (via Apple website, Ideal). #zinin!

Als ik het Google Form van Toppe bekijk hebben 13 v.d. 66 mensen een Air besteld. 1 op de 5 zoiets dus. Vind ik opzich nog best veel.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Edit: Verkeerde topic 8)7

[ Voor 95% gewijzigd door Donstil op 12-09-2025 14:36 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11
En voor discussies en ervaringen met accessoires, hoesjes, wallets, screenprotectors, en andere beschermmiddelen is er:
[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.