Je moet het zo ook zien: de Air koop je echt voor de looks. Wil je functionaliteit in balans met looks dan koop je een 17 Pro (Max). De keus is eigenlijk heel makkelijk vind ik. Snap ook niet dat mensen zo erg twijfelen eerlijk gezegd. En als ik dat wel zou hebben dan koop ik ze allebei haha. De Air is gewoon indrukwekkend en dat maakt mensen hebberig/hunkerend naar dit model. Het is ook weer een nieuw toegevoegd model dus dat triggert het verlangen. Iedereen heeft die Pro’s nu wel gezien, maar zelf kies ik wederom voor een Pro. Ik denk een keer een Oranje.Pufster schreef op donderdag 11 september 2025 @ 12:44:
Ik vind de Air ook een ontzettend mooi toestel en hier ook hard getwijfeld, maar ik ga er denk ik spijt van hebben.
Niet dat ik veel de 3 camera’s gebruikte, maar het is fijn om ze te hebben wanneer je ze wil gebruiken. Ook beluister ik nogal veel youtube of andere filmpjes vanuit de bank of bed en met maar 1 speaker?
Maar vooral ik zou niet echt durven om de Air zonder case te gebruiken, en tjah, vanaf je er een case rond doet heb je er niets meer aan… Zelfs met een dunne case is het nog altijd niet hetzelfde en zie je die mooie glanzende rand er om heen niet meer. Dan heb je dus een “normale” telefoon met 1 camera, 1 speaker en minder batterij. Ik zou teveel denken dat ik voor dit geld gewoon de 17 kon kopen.
I don't have dreams, I have goals!!