Maar als je goed kijkt in alle berichten die door de supplychain zijn verspreid had Apple sowieso laag ingezet, was de vraag in China veel hoger dan verwacht en verkoopt ie veel beter dan de Mini’s en de Plus. Dat waren ook geen mislukkingen.DeNachtwacht schreef op vrijdag 10 april 2026 @ 12:22:
@Mog ik reageerde op iemand die betwistte dat het vrij duidelijk is dat de iPhone Air slecht verkoopt. Je kan via een google opdracht een heleboel recentere berichten vinden dat alles er nog steeds op wijst dat de Air slecht verkoopt en prijsverlagingen nodig had om uberhaupt interessant te zijn.
Dat is het enige wat ik zei.
Uiteraard zijn de verkopen niet hoog, dat blijkt ook wel uit dit hele topic. Maar dat maakt de Air m.i. nog geen faal.
[ Voor 6% gewijzigd door DNN!S op 10-04-2026 13:40 ]
:strip_exif()/f/image/TPJqj9Kr2emKSVc1iBBxsWLK.jpg?f=fotoalbum_large)