Dennisdn schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 10:17:
[...]
Ik heb ook wel een beetje het idee dat bij heel veel mensen die echt een big deal maken van de iets mindere camera het tussen de oren zit. Want hoe vaak maak je nou echt een foto waar dat kleine beetje kwaliteitsverschil nou echt zo belangrijk is? Hoe vaak komt zo’n foto nou echt verder dan het iPhone scherm en wat zwaar gecomprimeerde social media? En hoe vaak ga je nou echt naar foto’s zitten kijken? Volgens mij valt dat in het niets vergeleken bij de tijd dat je wel plezier hebt van de Air

Je kan denk ik de mensen die de air overwogen hebben in een paar categorieën indelen.
1. Degenen die voor de looks in de keynote gevallen zijn maar direct al vonden dat er voor hun use cases de air niet voldoende zou zijn en voor de pro gegaan zijn. Content creators, fotografen enz.
2. Degenen die de looks zo mooi vonden en de gok genomen hebben maar het blijkt toch net niet voldoende te zijn. Ik denk dat dit dan te maken heeft met de accu omdat alle andere compromissen duidelijk waren welke je moest maken. Ik denk dat dit mensen zijn die hobbymatig heel veel gebruik van hun telefoon maken om media te consumeren en dan de accu of tegenvallende speaker niet kunnen verkroppen.
3. Dan heb je, zoals ik het ervaar, een groep die wel heel graag de air wilden en waar in mijn beleving de telefoon prima geschikt voor is maar er toch iets in het achterhoofd knaagt dat ze niet de beste specs/camera hebben. Ze zijn continu naar specs en benchmarks aan het kijken en houden heel precies het presteren van hun accu in de gaten zonder dit gewoon te ervaren in hun dagelijks gebruik.
4. En dan de tevreden gebruikers die hem gewoon gebruiken en het over een jaar wel weer zien waar ze staan.
Sorry voor de generalisaties en het is in geen geval beledigend bedoeld naar specifieke users hier.
[
Voor 2% gewijzigd door
Teknix1982 op 05-10-2025 10:31
. Reden: Groep 4 vergeten te vermelden. ]