[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air accessoires: Cases, MagSafe, Adapters & Meer

Welkom in het officiële accessoire-topic voor de iPhone 17-serie! Hier bespreken we alles rondom hoesjes, screenprotectors, MagSafe-opladers, adapters, straps en andere accessoires die compatibel zijn met de iPhone 17, 17 Pro, 17 Pro Max en iPhone Air.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pfZNQ0lhupwWYe7If3WcMmWmxt8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/CSMV5qofogJKZoNiGSHR0Vvs.png?f=fotoalbum_large
Beschikbare Accessoires
Apple officiële accessoires:
  • TechWoven Case – verkrijgbaar in 5 kleuren, met MagSafe-ondersteuning en verbeterde grip
  • Clear Case – transparant, krasbestendig en dun design
  • Silicone Case – zachte afwerking, 6 kleuren, MagSafe-compatibel
  • Crossbody Strap – 10 kleuren, gemaakt van 100% gerecycled garen, handsfree draagcomfort
  • 40W Dynamic Power Adapter, snelladen tot 50% in 20 minuten
  • Qi2 MagSafe Chargers – verbeterde magnetische uitlijning en snelladen
Derde partij accessoires
Heb je ervaringen met merken zoals Nomad, Pitaka, Spigen, ESR, Belkin of Mous? Deel hier je reviews, foto’s en tips!
  • Welke merken leveren echt goede bescherming?
  • Zijn er alternatieven voor MagSafe die goed werken?
  • Welke straps, stands of mounts zijn handig voor dagelijks gebruik?
Nieuwe features & compatibiliteit
MagSafe blijft een belangrijk ecosysteem, nu met ondersteuning voor Qi2
iPhone 17-serie heeft een iets aangepast camera-eiland en afgeronde hoeken: let op bij hoesjes van oudere modellen
USB-C poort: nieuwe kabels en adapters zijn breder beschikbaar, maar let op laadvermogen en certificering
Duurzaamheid & Materialen
  • Apple gebruikt gerecycled kobalt, goud en aluminium in accessoires
  • Crossbody straps en cases bevatten gerecycled garen en vezels
  • Verpakking is volledig recyclebaar en plasticvrij
Accessoire tips & ervaringen
Deel hier je favoriete combinaties, zoals:

Welke case + MagSafe charger werkt het best?
Welke strap is comfortabel voor dagelijks gebruik?
Zijn er screenprotectors die goed passen bij het nieuwe Ceramic Shield 2?
Foto’s & Reviews
Reviews en foto's van jullie zijn zeer welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Executor16
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik zocht het topic al :)

Eerste hoesje hier is al besteld: de Torras Q3 Air. Niet heel goedkoop maar wel een van de betere cases die ik al eerder heb getest. Met code "EXCESSME16e" iets meer dan 10,- Euro korting (geen ref of aandelen).

Screenprotector heb ik normaal altijd de Spigen maar ben dit keer voor de FLOLAB ONETIME PRO NanoArmour, enige reden is dat ik met een gepolariseerde zonnebril echt wazige strepen zag en dat moet bij deze niet zo zijn volgens reviews. Ik ben benieuwd.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15:52
De TechWoven in het blauw besteld. Hopelijk is 'ie beter dan de FineWoven, al was die voor mij ook lang niet slecht. Maar heb hem ook niet het hele jaar gebruikt, toen. Zeer benieuwd, komt morgen binnen.

• cvanderkaaij
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:24
Ik heb de leren wallet case van Mujjo besteld voor mijn toekomstige 17 Pro. Moet dagelijks mijn rijbewijs en OV-kaart (vanwege abonnementen) meenemen. Waar moet ik die anders laten?

Ik ben nog op zoek naar een goeie screen protector die niet van die lelijke randjes heeft en dus perfect over de rand valt. En natuurlijk gemakkelijk erop te plakken. Heb voor mn huidige 13 Pro een screen protector van Frysha, maar dit bedrijf lijkt niet meer te bestaan.

• bleekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:01
Zouden er ook techwoven kaarthouders komen? Ik zie alleen nog de finewoven op dit moment.

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 09:16

CerandoX.nl

Vides

Ik vind de Sheath precision case van Caudabe wel interessant, maar vraag mij af of deze op tijd gaat komen en dan ga ik liever voor de Techwoven case, maar die grote camera cutout en dat kwetsbare aluminium baard mij zorgen.

https://caudabe.com/produ...iphone-17-pro-max-precise

[ Voor 14% gewijzigd door CerandoX.nl op 10-09-2025 16:40 ]

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:49

JB

Cédric roelt!

Screenprotector ook maar besteld voor de 17Pro. Geloof niet in een iPhone X krasbestendig glas met hun 3x bla bla. Laatste jaren krast het glas al zodra je er naar kijkt.

Nu nog een leren pouch / sleeve omdat ik de iPhone nooit in een case doe. Uitdaging… want Sena bestaat niet meer :(

Mijn boefje is liev!

• Azmodann
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 14:09
Ik me me deze al voorlopig besteld : https://www.amazon.de/-/nl/dp/B0FFMRLTQ7/

Na de release van de iphone zullen we meerdere hoesjes verkrijgbaar zijn.
Ik gebruik nu de supcase op de 16 pro max en daar ben ik wel heel tevreden over.

• Azmodann
CerandoX.nl schreef op woensdag 10 september 2025 @ 16:40:
Ik vind de Sheath precision case van Caudabe wel interessant, maar vraag mij af of deze op tijd gaat komen en dan ga ik liever voor de Techwoven case, maar die grote camera cutout en dat kwetsbare aluminium baard mij zorgen.

Die grote camera cutout zou ik toch zelf ook graag beschermd willen.

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Azmodann schreef op woensdag 10 september 2025 @ 16:52:
[...]

Die grote camera cutout zou ik toch zelf ook graag beschermd willen.
Je hebt twee versies met en zonder grote camera cutout.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Azmodann
SL65 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 17:13:
[...]

Je hebt twee versies met en zonder grote camera cutout.
Ik zie het nu , dank je wel.

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
CerandoX.nl schreef op woensdag 10 september 2025 @ 16:40:

Ik vrees van niet. Als je rechtstreeks bij ze besteld ben je mogelijk wel eerder als online retailers. Althans dat was mijn ervaring vorig jaar. Wel nog steeds de mooiste case naar mijn mening.

• Executor16
  • Niet online
Caudabe Sheath staat ook altijd op mijn favorieten lijst, dit keer nog niet gelijk besteld.

Ook de discount code niet vergeten bij Caudabe zelf: "PREORDER17". Scheelt weer wat Euro's.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:30

JSchut

.....

Executor16 schreef op woensdag 10 september 2025 @ 18:00:
Caudabe Sheath staat ook altijd op mijn favorieten lijst, dit keer nog niet gelijk besteld.

Ook de discount code niet vergeten bij Caudabe zelf: "PREORDER17". Scheelt weer wat Euro's.
Ik vind die andere variant ook wel Nice. Die oranje. Zie zo snel geen grote verschillen.

De Paragon: https://caudabe.com/produ...se?variant=42370173993057

[ Voor 11% gewijzigd door JSchut op 10-09-2025 21:02 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:17

The Legend

*Plop*

Ik overweeg de Dbrand Ghost case 2.0. Iemand daar ervaring mee opgedaan met de 16 Pro? Van een eerdere versie las ik dat de case zeer snel krast, maar ik weet niet zeker of dat al deze 2.0 was.

Ik ben toch malle pietje niet!

• JB

JB

Cédric roelt!

Iemand nog een aanbeveling cq. tip mbt USB-C lader? Ik wil nu eigenlijk wel van de 25W MagSafe charging gebruik kunnen maken, dus de huidige USB-C 20W adapter van Apple doet te weinig leveren, maar de 30W adapter is meteen zo'n mega lomp ding?

In de US hebben ze een compactere beschikbaar zo te zien;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1nRS58GLbP-dpBd6i4ZinNYyTc0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OEpMQMsGQePutfSeJ7vAjdhE.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 44% gewijzigd door JB op 10-09-2025 23:53 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
JB schreef op woensdag 10 september 2025 @ 23:45:
Iemand nog een aanbeveling cq. tip mbt USB-C lader? Ik wil nu eigenlijk wel van de 25W MagSafe charging gebruik kunnen maken, dus de huidige USB-C 20W adapter van Apple doet te weinig leveren, maar de 30W adapter is meteen zo'n mega lomp ding?

[Afbeelding]
Deze van Anker is klein, goed, 30W en in de aanbieding nu:
https://www.amazon.nl/Ank...inbegrepen/dp/B0B2VQ462Z/

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:26
Helaas is de Nomad Magnetic Leather Back voor de Max nog niet te krijgen

Gewoon spullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• royvdhoek
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:14
JB schreef op woensdag 10 september 2025 @ 23:45:

[Afbeelding]
Voor onderweg (reizen) neem ik de Apple 35W met twee USB‑C-poorten mee, ook vanwege de verwisselbare kop (duckhead) en tevens laadt het mijn MacBook Air.

https://www.apple.com/nl/...wee-usb%E2%80%91c-poorten

Zoek je iets compacter dan een Anker nemen.

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 14:36
Soepie schreef op donderdag 11 september 2025 @ 01:24:
Helaas is de Nomad Magnetic Leather Back voor de Max nog niet te krijgen
De nomad case in het bruin zag ik gisteren al online staan en is kennelijk nog beschikbaar: https://www.sbsupply.nl/n...08QSdVEAQYCCABEgLWY_D_BwE

Anders heeft suti ook soortgelijke cases (geen leer).

• svencp
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 15:36
Heeft iemand een aanbeveling voor een magsafe wallet? Ik heb al jaren MOFT magsafe Wallets, alleen die gaan snel toch stuk.

• Cappuccino
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
14 Pro Max verzopen (les geleerd 😅), dus ik ga voor een iPhone 17 zwart.
Op zoek naar een superdunne, grippy, MagSafe-compatibele case die niet bulky is.

Iemand ervaring met Pitaka, Caudabe, dbrand of Spigen Thin Fit? Hoe zit het met grip, bescherming bij camera/hoeken en MagSafe-sterkte?

Twijfel ook nog tussen gewoon een skin zoals dbrand of Xtremeskins. Wie is zo geswitched en hoe bevalt dat?

Tips welkom! 🙌

[ Voor 46% gewijzigd door Cappuccino op 11-09-2025 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tPP7d5i_Beu0JKsiyAnYfHptqQA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Z3KbxzSEaPQAM4LjFI9TFFCn.jpg?f=fotoalbum_large
TechWoven case in het blauw. Voelt een beetje als de Caudabe Sheath. Ik weet nu al dat dit hoesje niet voor iedereen lekker aan gaat voelen. Heb ik geen problemen mee. ;)

• Dennisweb
Cappuccino schreef op donderdag 11 september 2025 @ 09:55:
14 Pro Max verzopen (les geleerd 😅), dus ik ga voor een iPhone 17 zwart.
Op zoek naar een superdunne, grippy, MagSafe-compatibele case die niet bulky is.

Iemand ervaring met Pitaka, Caudabe, dbrand of Spigen Thin Fit? Hoe zit het met grip, bescherming bij camera/hoeken en MagSafe-sterkte?

Twijfel ook nog tussen gewoon een skin zoals dbrand of Xtremeskins. Wie is zo geswitched en hoe bevalt dat?

Tips welkom! 🙌
Ik heb Caudabe en dbrand gehad. De Caudabe Sheath gebruik ik nu op de 16 Pro Max. De grip is prima, maar wel een beetje glad, al is dat door het reliëf wel minder. De bescherming bij de hoeken is prima, hij zit er wel lekker snug om. En MagSafe is prima. Ik gebruik de MagSafe altijd tijdens het videobellen. De lader is er nog nooit af gevallen.

De dbrand Ghost 2.0 16 Pro Max is ook een heel fijn hoesje. Goede bescherming, veel grip aan de zijkanten. De MagSafe is heel erg sterk en het is bijna een strijd om de magneet er weer af te krijgen. De beste clear case die ik ooit heb gehad. Helaas heb ik de Ghost 2.0 en de Grip case niet meer. Verloren, ergens in Praag. :-(

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Dennisweb schreef op donderdag 11 september 2025 @ 14:20:
[Afbeelding]
TechWoven case in het blauw. Voelt een beetje als de Caudabe Sheath. Ik weet nu al dat dit hoesje niet voor iedereen lekker aan gaat voelen. Heb ik geen problemen mee. ;)
Voelt het hoesje heel stug? Ziet er heel hard/stug uit. Vond de Finewoven heel fijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
mprkooij schreef op donderdag 11 september 2025 @ 14:33:
[...]

Voelt het hoesje heel stug? Ziet er heel hard/stug uit. Vond de Finewoven heel fijn..
Het is ook heel stug en hard. Totaal niet zoals de FineWoven was. Die was heel zacht, bijna suede achtig. Dit voelt meer als geweven hard plastic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soepie
Dennisweb schreef op donderdag 11 september 2025 @ 14:36:
[...]

Het is ook heel stug en hard. Totaal niet zoals de FineWoven was. Die was heel zacht, bijna suede achtig. Dit voelt meer als geweven hard plastic.
Klinkt een beetje als een Pitaka case. Op zich prima maar echt mega stug.
Cariernb schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:48:
[...]

De nomad case in het bruin zag ik gisteren al online staan en is kennelijk nog beschikbaar: https://www.sbsupply.nl/n...08QSdVEAQYCCABEgLWY_D_BwE

Held!!!! De zwarte is blijkbaar ook op voorraad. Gelijk besteld!

Gewoon spullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Cariernb schreef op donderdag 11 september 2025 @ 08:48:
[...]

Das wel top voor tijdelijk :) Ik wil bescherming als ik de iPhone ergens neerleg, totdat ik een geschikte pouch/sleeve heb ala Sena ultraslim leather.

Blijft dat goed zitten in de broekzak?
edit:
Niet op voorraad voor 17 Pro :(

[ Voor 3% gewijzigd door JB op 11-09-2025 15:09 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soepie
JB schreef op donderdag 11 september 2025 @ 15:05:
[...]

Das wel top voor tijdelijk :) Ik wil bescherming als ik de iPhone ergens neerleg, totdat ik een geschikte pouch/sleeve heb ala Sena ultraslim leather.

edit:
Voor de 17 pro is ie wel op voorraad bij Nomad zelf.

De reden dat ik de Nomad prefereer boven de Süti is dat hij door de microsuction dingen op de hoeken beter blijft zitten. Juist in je broekzak.

Gewoon spullen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cariernb
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 14:36
[...]

edit:
Ik heb deze case zelf gebruikt voor de 16 PM en deze bleef, zelfs in de broekzak, keurig op zijn plek zitten. Alleen na verloop van tijd (en door het frequent verwijderen en plaatsen) begon hij bij de camera iets los te raken. Verder een topding!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
De bruine TechWoven binnen. Best een hard ding inderdaad, op een goede manier wat mij betreft.

Hij lijkt op mijn foto’s wat donkerder dan in het echt.

Die Pro Max wordt wel een flinke/dikke unit zo te voelen, komende vanaf een 13 Pro :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_UEqm9mzwS9fygwWh1fp8Yl2Jfk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ATmohymbJLS3YKA3Fl05FUkX.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zVaq2hDiIjlPujCjsuEDNl1oGIA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/G5sALEWldqCA3svv0D9OY7K0.jpg?f=fotoalbum_large

• Soepie
GeorgeMichael schreef op donderdag 11 september 2025 @ 16:39:
De bruine TechWoven binnen. Best een hard ding inderdaad, op een goede manier wat mij betreft.

Die Pro Max wordt wel een flinke/dikke unit zo te voelen, komende vanaf een 13 Pro :)

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik vind ze er best netjes uit zien zo.
Die zijkanten zijn die dan ook hetzelfde materiaal?

Gewoon spullen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Penny
  • Registratie: Mei 2006

Penny

Aanhangsel

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Weet je zeker dat dit niet de paarse is?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
Soepie schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:03:
[...]

Ik vind ze er best netjes uit zien zo.
Die zijkanten zijn die dan ook hetzelfde materiaal?
Ziet er goed uit inderdaad. De zijkant heeft een wat andere textuur. Er zit wel al een lelijk grijs vlekje op uit de verpakking :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/o3S2u9I9yuwkgGu5DZm0g77ifsg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XyZUZpXETlrRqd9TGnNtOsuI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AOGhCUWus0mZXrb2dISGzb6jVvc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qs7kkswEgi0Jd7gtIbAQNy3C.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d0CzYiR1WKwRbpWwAEotSI07dxU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sXxXwHXX8vv6s7Oqt5U1LZHw.jpg?f=fotoalbum_large

• Penny

Penny

Aanhangsel

Daglicht doet wonderen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
Haha ja, compleet anders nu ik het zo zie.

• Penny

Penny

Aanhangsel

Mocht er trouwens wél iemand zijn met de paarse woven of siliconen variant hou ik mij te zeerste aanbevolen voor daglicht foto’s.
Ik twijfel nog steeds over oranje met paars of toch de blauwe (met paars).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Penny

Penny

Aanhangsel

GeorgeMichael schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:13:
[...]

Haha ja, compleet anders nu ik het zo zie.
Ja, wat een verschil!
Goeie close up ook. Ik vind die verschillende kleurtjes in het woven wel heel tof en nog niet eerder van zo dichtbij gezien. d:)b

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:57
Soepie schreef op donderdag 11 september 2025 @ 14:50:
[...]

Klinkt een beetje als een Pitaka case. Op zich prima maar echt mega stug.
En een absolute nachtmerrie om te verwijderen, toch op mijn 15 Pro.

• GeorgeMichael
  • Niet online
Ik erger me nu al :)! Random vlekjes vanuit het niets. Wát is dit.

Wel grappig zo, die kleuren van dichtbij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K9NRfCnjvyoOxerEfeiKGYcPOwI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S5pUU5Izu0Dmx9X3WwfXsIHh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UJcsSLfXwc3GajbxLQu8L6fbZqA=/x800/filters:strip_exif()/f/image/NieGskh96tD8cZXvRKECIpR3.png?f=fotoalbum_large

• SanderH_
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12:57

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Met welke kleur iPhone ga je die combineren als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Niet online
SanderH_ schreef op donderdag 11 september 2025 @ 18:00:
[...]

Met welke kleur iPhone ga je die combineren als ik vragen mag?
Met oranje, voor deze combi:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L4ofhJcsrLETH6zS5sIWDh6sW-E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TlO0euelvKK4qFpQuDPPEjfM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

GeorgeMichael schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:55:

[Afbeelding]
Gewoon terugsturen. Dit lijkt me niet normaal of wenselijk.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Deze hoesjes zijn ondertussen onderweg naar mij voor de 17 Pro Max, de Woolnut voor casual/prive/kantoor dagen:

https://www.appelhoes.nl/...e-17-pro-max-hoesje-zwart

De Spigen voor tijdens het sporten:

https://www.appelhoes.nl/...one-17-pro-max-hoesje-wit

Daarnaast een setje van 3 ESR screenprotectors

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Mittavic
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Geeft de TechWoven meer grip dan de siliconen hoes? Ik heb die van Apple nog nooit gehad.

Ik vind de clear cases altijd mooi maar die zijn vaak een stuk dikker en liggen gladder in de hand. Ik probeer daar nu van weg te blijven.

Al is deze best mooi:
https://www.spigen.com/pr...it?variant=44454258933807

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Penny

Penny

Aanhangsel

Ik ga voor de hysterische combinatie van een oranje 17 pro en het paarse techwoven hoesje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:54
GeorgeMichael schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:11:
[...]

Ziet er goed uit inderdaad. De zijkant heeft een wat andere textuur. Er zit wel al een lelijk grijs vlekje op uit de verpakking :+

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Had al twijfels bij de nieuwe hoesjes, zeker bij de oranje variant. vind het er echt lelijk uit zien zo sorry.
Maar goed hoop dat de kwaliteit er beter op geworden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dalive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:53
https://amzn.eu/d/40c84lO

Deze inmiddels ook binnen, totdat de Dbrand grip en tank case binnen zijn. Persoonlijk vind ik het mooier als de case de camera bedekt ipv het open eiland. Gelukkig zijn er dan nog genoeg keuzes maar de overgrote meerderheid heeft toch wel een open frame helaas.

• The Legend

The Legend

*Plop*

Dalive schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:18:
https://amzn.eu/d/40c84lO

Deze inmiddels ook binnen, totdat de Dbrand grip en tank case binnen zijn. Persoonlijk vind ik het mooier als de case de camera bedekt ipv het open eiland. Gelukkig zijn er dan nog genoeg keuzes maar de overgrote meerderheid heeft toch wel een open frame helaas.
Vind ik ook mooier. Dbrand blijkt hier lastig te krijgen, en ga geen 100 euro betalen omdat er nog inklaringskosten e.d. bij komen. Deze van Spigen wordt het nu denk ik. https://www.amazon.nl/ssp...aref=n1ruVT91KS&sp_cr=DUB

• Dalive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:53
The Legend schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:28:
[...]

Vind ik ook mooier. Dbrand blijkt hier lastig te krijgen, en ga geen 100 euro betalen omdat er nog inklaringskosten e.d. bij komen. Deze van Spigen wordt het nu denk ik. https://www.amazon.nl/ssp...aref=n1ruVT91KS&sp_cr=DUB
Voorheen nog wel eens premium gekozen, inweze DDP, dus dan heb je geen gekke duties meer. Dat is omgerekend ongeveer €15,-. Spigen is omgerekend niet eens heel veel goedkoper meer, maar ze hadden dit keer wel een leuke range voor de 17.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
The Legend schreef op donderdag 11 september 2025 @ 19:28:
[...]

Ik meen dat Dbrand inmiddels een OSS is in de Europese Unie, dus volgens mij betaal je geen inklaringskosten meer. Weet ik niet 100% zeker, maar had het laatst ergens op Reddit gezien.

@GeorgeMichael Even mijn blauwe TechWoven gecheckt, maar ik zie deze beschadigingen (nog) niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soepie
SanderH_ schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:43:
[...]

En een absolute nachtmerrie om te verwijderen, toch op mijn 15 Pro.
Heb nog een pitaka op mijn Samsung s22 en inderdaad je bent een kwartier bezig om hem van je telefoon “af te slopen” (want zo voelt het wel een beetje)

Gewoon spullen

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:30

JSchut

.....

Blijf maar terug komen op de oranje. Ik vind dat erg mooi.

Zit ook te kijken naar deze case: https://caudabe.com/produ...se?variant=42370173993057

En dan maakt eigenlijk de kleur van de telefoon niet meer uit. Dan kan ik net zo goed blauw nemen haha.

Nadeel is wel dat het nog wel even duurt voordat de case er zou zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door JSchut op 11-09-2025 21:49 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:25
Is die ook een beetje krasbestendig?

• JB

JB

Cédric roelt!

JSchut schreef op donderdag 11 september 2025 @ 21:49:
Blijf maar terug komen op de oranje. Ik vind dat erg mooi.

Zit ook te kijken naar deze case: https://caudabe.com/produ...se?variant=42370173993057

En dan maakt eigenlijk de kleur van de telefoon niet meer uit. Dan kan ik net zo goed blauw nemen haha.

Nadeel is wel dat het nog wel even duurt voordat de case er zou zijn.
Met zo’n case kun je net zo goed een blauwe kopen :+

Mijn boefje is liev!

• Shifter3
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 11:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KgJoNvZOB2fgsi3sZfgjY9QRo0o=/x800/filters:strip_exif()/f/image/l5XnBysIaMAIA6cBWTwqGUd4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b1ldMfgNkHOsNu3kXiMze-lRsIk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5OA4Fgjigc8BgedxXwtgm3at.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb deze wrist trap zelf nagemaakt.
Een stukje koord.
Met tape vastgemaakt.

Maar ik kom morgen wel met een foto.
Ik kan geen foto nu nemen omdat mijn IPhone geen
Foto van zichzelf kan nemen.

Spiegel 😀

[ Voor 49% gewijzigd door Shifter3 op 11-09-2025 23:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CarolV
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11-09 23:36

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie case!😍
Ga zelf voor die andere of de doorzichtige;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Shifter3 schreef op donderdag 11 september 2025 @ 23:23:
[Afbeelding]

[Afbeelding]

Ik heb deze wrist trap zelf nagemaakt.
Een stukje koord.
Met tape vastgemaakt.

Maar ik kom morgen wel met een foto.
Ik kan geen foto nu nemen omdat mijn IPhone geen
Foto van zichzelf kan nemen.

Spiegel 😀
Ik wil niet die Tweaker zijn die jouw creatieve MacGyver-idee afschiet, maar dit lijkt me niet heel handig. De iPhone is hoe dan ook een zwaar toestel en een plakbandje moet dat touwtje op z’n plek houden, terwijl er zo’n 200 gram aan vast bungelt. Als een magneet daar al moeite mee heeft, dan lijkt me plakband niet de meest geschikte oplossing.

Koop dan gewoon een lanyard, ook al is ‘ie van Temu. Lijkt me altijd nog iets beter dan plakband. Een 10 voor de creativiteit, maar de uitvoering is minder. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifter3
Dennisweb schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 00:11:
[...]

Ik wil niet die Tweaker zijn die jouw creatieve MacGyver-idee afschiet, maar dit lijkt me niet heel handig. De iPhone is hoe dan ook een zwaar toestel en een plakbandje moet dat touwtje op z’n plek houden, terwijl er zo’n 200 gram aan vast bungelt. Als een magneet daar al moeite mee heeft, dan lijkt me plakband niet de meest geschikte oplossing.

Koop dan gewoon een lanyard, ook al is ‘ie van Temu. Lijkt me altijd nog iets beter dan plakband. Een 10 voor de creativiteit, maar de uitvoering is minder. ;)
Nee valt wel mee 😀

Maar mischien kun je het op de foto het niet goed zien.
Maar op bijna de hele achterkant van de IPhone heb
Ik brede doorzichtige tape geplakt die het koordje
Goed op zijn plaats houd.

Ik heb hem voor de zekerheid hem nog even voor
De 2e keer gedaan met een wat langer koordje
En wat meer tape.

Het gaat mij er om dat ik mijn IPhone niet kan laten vallen op de grond.
Dus er komt alleen spanning op het koordje als je de
iPhone los laat.

Ik bedoel mijn IPhone hoef ik niet steeds om mijn hand heen.
Het is alleen bedoeld voor dat mijn IPhone niet op
De grond kan vallen.

Mijn screenprotector heb ik gelijk verwijderd.
Ook mijn case heb ik verwijderd.

Heb ik nu niet meer nodig 😀

En mijn IPhone is nu een stuk dunner zonder screenprotector en case.
Dus ik kan mijn IPhone nu veel makkelijker
Met 1 hand en 1 duim bedienen.
Je hebt gewoon veel meer ruimte voor je duim.

En ik kan veel beter mijn scherm kantelen en zo veel
Makkelijker typen.
En ik gebruik de functie scherm omlaag doen zodat
Je daar ook veel beter bij kunt met 1 hand en 1 duim.
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

[ Voor 21% gewijzigd door Shifter3 op 12-09-2025 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Laatst online: 15:58
Shifter3 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 01:23:
[...]

Nee valt wel mee 😀

En wat meer tape.

iPhone los laat.

De grond kan vallen.

Makkelijker typen.
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Wil niet flauw doen, maar ben het wel met @Dennisweb eens. Hoop echt dat je Apple care hebt afgesloten. Want deze DIY ondanks de 10 voor de moeite, zou kunnen falen in zijn gebruik.

Koop dan desnoods een camera wrist strap van Peak design ofzo.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maastricht1990
  • Laatst online: 15:33
Ik ga toch weer voor de Bullstrap,Sienna en de Dune ! worden helaas pas de 25ste verzonden.heb al een Sienna van Bullstrap en ben er echt tevreden over.

Ryzen 7800X3D / Asus Rog Strix 4080 OC White / Asus Rog Strix X670E-A / IPhone 15PM / LG G4 65” / PS5 Pro /

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:13
GeorgeMichael schreef op donderdag 11 september 2025 @ 17:55:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ik ben bang dat dat wel meer gaat gebeuren als ik dat zo zie.
Het lijkt wel de hars in de stof die na een tikje mattig wordt.
Wel prachtig dat je zulke gedetailleerde foto's stuurt. Daar hebben we wat aan!

there's no place like cloudbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyv
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:13
Shifter3 schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 01:23:
[...]

Nee valt wel mee 😀

En wat meer tape.

iPhone los laat.

De grond kan vallen.

Makkelijker typen.
😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Nou ja op zich best handig bedacht zo in het gebruik.
Past ook prima in deze Hoesjes topic, als geen-hoesje. ;-)
Geen-hoesje is ook een hoesje.

(ik weet niet of ik het helemaal zo zou vertrouwen op den duur)

there's no place like cloudbase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifter3
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q2DRuFsjR_5rU-7bmQjAf-o1rSM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gYvKkLEI3d6dqthiXUXJ8XuJ.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb mijn zelfgemaakte Wrist-trap nog wat aangepast.

Langer koordje.
En Brede doorzichtige tape over haast heel mijn IPhone.

Hij hangt nu als een huis zo vast!😀

Verder nog positieve reacties?😀

[ Voor 3% gewijzigd door Shifter3 op 12-09-2025 11:53 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001

TheVMaster

Moderator WOS
Vanmorgen de groene TechWoven case binnen voor de oranje 17 Pro Max.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vC9uMz91IESfrX9oR7aqREovv4M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1SXltp3JGxHhKkLlHBBMpjfd.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SKQ7K6Ku342woDmquoTA7sWFY-E=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iRXXQWSZc50QksPXazxXVGXb.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:04

dread

Sluwe vlaming

Er komen veel toffe cases voorbij, maar hoe zit het eigenlijk met de valbestendigheid?

Ik gebruik momenteel een Decoded-hoesje, maar na één val was de hele achterkant al versplinterd. In het verleden koos ik altijd voor UAG: niet per se de mooiste designs, maar wél stevig en betrouwbaar. Nu kijk ik ook naar Mous. Hun cases zijn niet echt de mooiste, maar wel degelijk uitgevoerd.

Zijn er nog tips voor hoesjes die zowel goede bescherming bieden als stijlvol ogen? Misschien merken die beide werelden mooi weten te combineren?

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik ben benieuwd hoe het nieuwe TechWoven-materiaal zich verhoudt tot het oude FineWoven-materiaal. Zijn er hier mensen met een TechWoven case die eerder ook een FineWoven case hadden?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Legend

The Legend

*Plop*

Mog schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 12:36:
Ik ben benieuwd hoe het nieuwe TechWoven-materiaal zich verhoudt tot het oude FineWoven-materiaal. Zijn er hier mensen met een TechWoven case die eerder ook een FineWoven case hadden?
Wel ff zoeken he :P

Dennisweb in "[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mittavic
  • Registratie: Juni 2009
  • Nu online
Nemen jullie ook een protector over de cameralenzen? Zo ja, welke?

Heb ik nooit gehad eerlijk gezegd maar overweeg het nu wel. En dan graag 1 over de hele breedte.

Wellicht zoiets:
https://panzerglass.com/c...ro?variant=55645197107586

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Laatst online: 15:58
[...]

edit:
Geen idee of het je smaak is. Maar Wiiuka in Duitsland maakt ook pouches/sleeves.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 15 Pro Natural Titanium  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Penny

Penny

Aanhangsel

Toch gister de paarse woven besteld en vandaag al in huis.
(Indirect licht -direct licht - detail)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u702VSK6nkKpDFcvz-Dykj2uB4Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dnch7T6ij3Z2Mhk0hOarxNyF.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7lgkgRTKJGpKNd2n7JtuzzwVs4g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZaBiEGpIpFKZC3kGGcf86ZoD.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vr6K48HiqdWiurM6YnEuRnHMh_o=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JGoh6OgO6XYaT5i1qn718O03.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snaggyheadshot
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15:29
Zojuist op de Caudabe site wederom de Sheath gekocht. Gebruik al jaren Caudabe en hun cases vertonen bij mij nooit iets van verweer. Inmiddels al 4 jaar de Sheath op mijn iPhone 13 en die ziet er nog als nieuw uit. Gezien het vele vallen dat mijn iPhone meegemaakt heeft afgelopen 4 jaren zit het ook met de bescherming dik in orde.

Wel vervelend dat ze een zeer ongunstige wisselkoers aanhouden en dat afrekenen in USD niet kan als je verscheept naar EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elpenoor
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:08
Op m'n 16 Pro max heb ik nu een Spigen Glas.tR EZ Fit screen protector, maar ik vind die eigenlijk nog best hard aanvoelen en hij spiegelt nogal.. Ik heb een 17 Pro max besteld, en die heeft een anti-reflective coating, en ik vroeg me af welke screen protector jullie aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweaker2020
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 15:51
Afbeeldingslocatie: https://m.media-amazon.com/images/I/61jFK7rxwUL._AC_SL1200_.jpg
https://www.amazon.nl/dp/...psc=1&smid=A1VXTSRX565TLZ

Deze minimalistische Spigen gekocht voor de gewone 17, eigenlijk precies dezelfde als voor m'n Iphone 12 mini en daar ben ik heel tevreden over - ik heb ontelbare keren m'n telefoon laten vallen in die 5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penny

Penny

Aanhangsel

Mittavic schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:45:
Nemen jullie ook een protector over de cameralenzen? Zo ja, welke?

Heb ik nooit gehad eerlijk gezegd maar overweeg het nu wel. En dan graag 1 over de hele breedte.

Wellicht zoiets:
https://panzerglass.com/c...ro?variant=55645197107586
Nog nooit gedaan, nog nooit beschadiging gehad.
Glasplaat altijd. Vorige keer (15pro) dacht ik zonder te kunnen, binnen een week 2 krassen :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:55
Deze Spigen gekocht voor 19,99

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wj9qBafqjBLvCoM78RTqouDyW3E=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/AmPTPaIpXzNG3pKjwRpZ69Db.jpg?f=user_large
https://www.amazon.nl/Spigen-Hoesje-Hybrid-Compatibel-MagSafe/dp/B0FD28CZDK

En een PITAKA Phone 17 Pro Ultra-Slim Case Moment · Sunset (PitaTap™) met 10 procent korting THANKUK
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vTit2866b5WIwF6BSpn3Hv93PC4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/TYKFxjsjXT4Z1WlXU4nZ55B5.png?f=user_large
https://www.ipitaka.com/p...es?variant=43774507057222

Beiden voor de Oranje Pro!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Elpenoor schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:42:
Op m'n 16 Pro max heb ik nu een Spigen Glas.tR EZ Fit screen protector, maar ik vind die eigenlijk nog best hard aanvoelen en hij spiegelt nogal.. Ik heb een 17 Pro max besteld, en die heeft een anti-reflective coating, en ik vroeg me af welke screen protector jullie aanraden?
Belkin heeft de beste screen protectors voor iPhone imo, ben ik al heel lang tevreden mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Penny

Penny

Aanhangsel

Elpenoor schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 14:42:
Nu, rukkie tukkie, geen idee. Elke keer zit er binnen een paar weken een scheur in.

Ik heb voor de volgende ‘gewoon’ de belkin uit de apple store mee besteld in de hoop dat die het langer volhoudt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

TheKerremenke schreef op vrijdag 12 september 2025 @ 13:46:
[...]

Geen idee of het je smaak is. Maar Wiiuka in Duitsland maakt ook pouches/sleeves.
Dit is het typische stiksel wat de telefoon enorm veel breder/bulky maakt. Sena naait naar binnen. Er is bijna niks te vinden mbt dezelfde manier van naaien :)

https://mediadevil.com/co...17-pro-leather-pouch-case

Is een optie maar nog niet beschikbaar :(

[ Voor 17% gewijzigd door JB op 12-09-2025 14:58 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
Zag net dat de magsafe batterij al vertragingen krijgt dus heb m toch maar alvast besteld ( 16-18 sep levering )

Nu nog kijken welke cases leuk zijn :) sowieso de bumper case, maar welke kleur...

En dan nog dat koord..

[ Voor 6% gewijzigd door AMDLegion op 12-09-2025 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cappuccino
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Iemand ervaring met Alcantara cases, zoals die van Alcanside bvb?
Zoek eigenlijk iets Premium in de hand, maar zo 'slim' mogelijk, voor m'n zwarte iphone 17.
Pagina: 1