[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

• babbi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-02 20:16
Net de 17 pro binnen. Welk back case is goed? Benieuwd wat jullie ervaringen zijn.

• Naafets88
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09-02 20:48
Of-Aaargh schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 10:00:
[...]

Als je een claim indient moet je aangeven wat er mis is, en een foto daarvan sturen. Ik neem aan dat krassen onder 'other' vallen. Let er wel op dat als je claim wordt aanvaard, je wel verzendkosten moet betalen (8 euro plus BTW en inklaringskosten, samen denk ik al gauw rond de 25 euro).
Inklaring ook? Bij het bestellen was het enkel de transportkost

Audi A6 E-tron Avant - 83kWh | Iphone 17PM

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:15
Naafets88 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 13:45:
[...]

Inklaring ook? Bij het bestellen was het enkel de transportkost
Dan heb je geluk gehad dat je verzending door de douanecontrole heen is geglipt.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:55

World Citizen

FreeReef.nl

Nu ben ik zeker niet de persoon die meer dan 1 selfie maakt per maand, maar ik kan er maar niet aan wennen dat ik mijn gsm niet recht voor me kan houden en dan een rechte foto krijg. Wellicht zijn andere dit gewend, maar ik word lichtelijk geïrriteerd door de frontfaceing camera uitlijning.

Ik moet hem niet -recht- voor me houden want de camera zit iets naar rechts, en dan kloppen de gridlijnen niet meer of je kijkt scheef in de camera. (al vraag ik me ondertussen ook af of je wel in de camera moet kijken)

FreeReef.nl

• Of-Aaargh
World Citizen schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 09:09:
Nu ben ik zeker niet de persoon die meer dan 1 selfie maakt per maand, maar ik kan er maar niet aan wennen dat ik mijn gsm niet recht voor me kan houden en dan een rechte foto krijg. Wellicht zijn andere dit gewend, maar ik word lichtelijk geïrriteerd door de frontfaceing camera uitlijning.

Ik moet hem niet -recht- voor me houden want de camera zit iets naar rechts, en dan kloppen de gridlijnen niet meer of je kijkt scheef in de camera. (al vraag ik me ondertussen ook af of je wel in de camera moet kijken)
De camera zit niet iets naar rechts, maar juist naar links. Maakt dat de camera een paar millimeter uit het midden staat echt zo'n verschil voor jou? Op 30cm afstand van je gezicht ga je dat verschil niet zien. Dat je zegt dat de camera rechts van het midden zit terwijl het juist links is, zegt denk ik al genoeg. Of anders hou je de telefoon toch gewoon 4mm meer naar rechts? Je kunt prima zien met het groene ledje waar de camera ongeveer zit.

Aan de andere kant: door de vierkante sensor is de Iphone 17 juist de enige telefoon waarmee je wél een 'rechte' foto met de selfiecamera kunt maken in landschapmodus. Bij alle andere telefoons zit de camera dan helemaal aan de rechter- of linkerkant als je een selfie wil nemen, maar de Iphone 17 kun je gewoon rechtop houden.

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:55

World Citizen

FreeReef.nl

@Of-Aaargh ik begon te twijfelen maar als je naar je iphone kijkt zit de camera rechts. Hou je duim er maar eens voor of kijk eens schuin over je iphone heen dan zie je hem (17PM)

FreeReef.nl

• Of-Aaargh
World Citizen schreef op zaterdag 31 januari 2026 @ 13:01:
@Of-Aaargh ik begon te twijfelen maar als je naar je iphone kijkt zit de camera rechts. Hou je duim er maar eens voor of kijk eens schuin over je iphone heen dan zie je hem (17PM)
Je hebt gelijk. Ik dacht dat de indeling bij alle modellen identiek zou zijn, maar bij de 17 Pro Max zit-ie inderdaad iets naar rechts. Bij mijn Air zit-ie (waarschijnlijk omdat daar alles zo compact mogelijk moest zijn) iets naar links.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste