Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-11 22:25
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zMoYq9Mqn0eMq9jBq9nLPke9eds=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j6YmnBMyUiKFRXQlrdajS0Zw.jpg?f=fotoalbum_large

Zeér tevreden mee. Net de dBrand Grip case binnen met leer.

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-11 16:59
H1MSELF1SH schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:00:
Dag iedereen. Ik ben een tevreden eigenaar van een oranje 17PM en ben op zoek naar een leren case van goede kwaliteit. Normaal gebruik ik mijn iPhone zonder case maar ik ga binnenkort op reis waar ik veel foto's maak en de kans op een valpartij iets groter is ... :)

Na wat opzoeken kwam ik uit bij merken zoals Piel Frama, Ryan London, Bullstrap, Andar, Mujjo, Nomad, Decoded, Bellroy, Blackbrook,... Kennen jullie nog vergelijkbare merken? Bedankt alvast!
Na wat opzoekwerk is mijn keuze gegaan naar de Mujjo "tan" leather case: https://www.mujjo.com/pro...ax?variant=55172034331000
De case zelf voelt kwalitatief aan. Magsafe gebruik ik niet dus over de magneetsterkte kan ik mij niet uitspreken. De lip aan de voorkant is net hoog genoeg om het scherm te beschermen. De metalen ring rond het camera eiland is ook hoog genoeg om je lenzen te beschermen. De case zelf zorgt voor voldoende grip.

De case is gekocht omdat ik binnenkort op vakantie vertrek en daar graag zonder vrees foto's wil maken en navigeren, maar ik blijf toch de iPhone caseless gebruiken voor de rest, ondanks het positieve gevoel van deze Mujjo case.

Met een oude iPhone 11 pro die ik nog had liggen heb ik een foto gemaakt: https://ibb.co/JjtMxVDm

• Dorryflorry
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 10-11 22:46
H1MSELF1SH schreef op maandag 3 november 2025 @ 18:08:
[...]

Na wat opzoekwerk is mijn keuze gegaan naar de Mujjo "tan" leather case: https://www.mujjo.com/pro...ax?variant=55172034331000
De case zelf voelt kwalitatief aan. Magsafe gebruik ik niet dus over de magneetsterkte kan ik mij niet uitspreken. De lip aan de voorkant is net hoog genoeg om het scherm te beschermen. De metalen ring rond het camera eiland is ook hoog genoeg om je lenzen te beschermen. De case zelf zorgt voor voldoende grip.

De case is gekocht omdat ik binnenkort op vakantie vertrek en daar graag zonder vrees foto's wil maken en navigeren, maar ik blijf toch de iPhone caseless gebruiken voor de rest, ondanks het positieve gevoel van deze Mujjo case.

Met een oude iPhone 11 pro die ik nog had liggen heb ik een foto gemaakt: https://ibb.co/JjtMxVDm
Ik ben erg blij met mijn gesloten leather case rondom het plateau van Decoded.
Zie mijn andere post in de 17 (Pro/Max) post. Je poetsts bij het reinigen met brillendoekje de blauwe anodisatielaag er zo gewoon af.

• dkawa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-11 18:01
Dalive schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 08:22:
[...]

Vrijwel tot aan de release zaten ze er met de 17 Pro’s ook naast, gezien bijna iedereen o.a. nog steeds van zwart uit ging. Dus betwijfel het :)

Dbrand Grip Case is hier nu ook binnen, binnen 2 weken dus viel nog mee. Met daarbij 4 verschillende skins zodat ik weer een paar jaar vooruit kan.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Smaken verschillen, maar deze case vind ik echt niet mooi. Vind het maar een vreemd design

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-11 22:57
Ringke Rugged Gear Magnetic (17 Pro) binnen. In veel opzichten super, maar alleen onder sluit hij net niet goed aan. :-(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LFd670f6jVLFLLo9Ms8R2KSXrDA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ef7D7g6P6WZ9JPJ5ud5m7nwr.jpg?f=fotoalbum_large

Buigen/vouwen houdt geen stand. Kan hooguit een föhn erop zetten, maar dat lijkt me voor de telefoon minder fijn.

Zou het zin hebben 'm elders nog een keer te bestellen (andere batch) of "normaal" zijn voor dit model? :S

^ Wat hij zegt.

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-11 22:25
Z-Dragon schreef op woensdag 5 november 2025 @ 20:12:
Ringke Rugged Gear Magnetic (17 Pro) binnen. In veel opzichten super, maar alleen onder sluit hij net niet goed aan. :-(

[Afbeelding]

Buigen/vouwen houdt geen stand. Kan hooguit een föhn erop zetten, maar dat lijkt me voor de telefoon minder fijn.

Zou het zin hebben 'm elders nog een keer te bestellen (andere batch) of "normaal" zijn voor dit model? :S
Ben bang dat dat normaal is voor dat model. Zou een ander merk bestellen

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 15-11 13:35
Z-Dragon schreef op woensdag 5 november 2025 @ 20:12:

[Afbeelding]

Ik ben bang dat dit gerelateerd aan het case model is inderdaad, zie hier: https://www.reddit.com/r/...doesnt_fit_snugly_around/

• Dalive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-11 21:35
dkawa schreef op woensdag 5 november 2025 @ 19:42:
[...]

Smaken verschillen, maar deze case vind ik echt niet mooi. Vind het maar een vreemd design
Snap ik, ik vind het ook niet de mooiste case, sterker nog, ik had mijn Dbrand order in september ook gecancelled vanwege hun oplossing voor het camera plateau. Maar na al het drama met de Caudabe Sheath en de hopeloze knoppen en ook de uitsnedes van de camera die niet goed uitgelijnd zijn, heb ik die ook weer gecancelled. Daarnaast mijn Spigen die niet ideaal was, toch maar teruggegaan naar mijn persoonlijke nr1 optie. De grip blijf ik zelf gewoon de ideale case vinden, ook al ziet die er dit jaar iets minder uit. Holo white daarentegen vind ik wel weer de tofste skin in jaren.

• MacArnold
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:33
Voor wie nieuwsgierig is naar de Pitaka UltraGuard voor de 17 Pro maar 'm behoorlijk aan de prijs vindt: ik had er uit voorzorg eentje gekocht in de kleur Sunset. Geweldige case, maar gewoon (toch) niet mijn smaak…

Letterlijk één weekend gebruikt en daarna gewisseld voor een Wiiuka leren case. De Pitaka ligt hier stof te happen dus mocht je er nog eentje zoeken: DM maar. Prijs komen we wel uit.

(En mocht het niet in dit topic thuishoren, excuses!)

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-11 22:57
bob-nwk schreef op donderdag 6 november 2025 @ 07:00:
[...]

Ik ben bang dat dit gerelateerd aan het case model is inderdaad, zie hier: https://www.reddit.com/r/...doesnt_fit_snugly_around/
Heb het er toch maar op gegokt, omdat ik er verder zo tevreden mee was. De tweede is echt een heel stuk beter. Blijft aan die kant net iets losser, maar er is niet of nauwelijks wat te zien. :*)

^ Wat hij zegt.

• CrutzZz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-11 17:36
Weet iemand of nog ergens het volgende hoesje te krijgen is:

Techwoven blauw voor Iphone 17 pro

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09:25
CrutzZz schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 14:52:
Weet iemand of nog ergens het volgende hoesje te krijgen is:

Techwoven blauw voor Iphone 17 pro
Bij Apple. Vandaag besteld, 14-18 november in huis.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Kleine sidenote bij de FLOLAB screenprotector, in de verpakking met 2 screenprotectors zit slechts éénmaal een wet-cloth en dust-sticker. Geen ramp, maar voor 40€ hadden die wel erbij gekund in dezelfde hoeveelheid als het aantal screenprotectors.

Verder super helder en strak aan te brengen.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-11 19:03
Kakaroto schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:48:
[...]

Ik heb helaas niet de 3D, de “infinity edge” (de 3D was er toen nog niet..) en ik zie dat deze versie recentelijk is veranderd van naam naar m “case friendly”. Kortom, ik heb helaas geen goede ervaring.

Heb jij bij de randen last van “light bleed” of merk je dat de zwarte randen wat pixels wegnemen?

[Afbeelding]
Even een update van mij. Ik heb een klacht ingediend bij Flolab. Het duurde wel even voordat ik reactie kreeg maar support heeft het uiteindelijk netjes opgelost. Ik krijg de nieuwe 3D versie gratis opgestuurd! Ik ben benieuwd.

• Dennisweb
  • Laatst online: 15-11 20:05
SirLenncelot schreef op maandag 10 november 2025 @ 14:16:
Kleine sidenote bij de FLOLAB screenprotector, in de verpakking met 2 screenprotectors zit slechts éénmaal een wet-cloth en dust-sticker. Geen ramp, maar voor 40€ hadden die wel erbij gekund in dezelfde hoeveelheid als het aantal screenprotectors.

Verder super helder en strak aan te brengen.
Ik heb mijn eerste screen protector van Flolab gemold. Heb er diepe krassen in zitten. Denk dat de hond er met haar pootjes op heeft gestaan. Niet erg, zelf een nieuwe gekocht. Een mooi moment om de 3D-versie te kopen.

Maar mijn hemel: wat een enorme crime om de bubbels eruit te krijgen. Heb er een half uur met een squigee op staan te masseren om het goed te krijgen. Dat OneTime gedoe zal wel, maar je moet er wel even flink je best voor doen.

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:11
Kakaroto schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 20:33:
[...]

Even een update van mij. Ik heb een klacht ingediend bij Flolab. Het duurde wel even voordat ik reactie kreeg maar support heeft het uiteindelijk netjes opgelost. Ik krijg de nieuwe 3D versie gratis opgestuurd! Ik ben benieuwd.
Hoe kan je dat zien? Ik heb de non 3D versie,

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

• SirLenncelot
  • Niet online
Dennisweb schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 21:34:
[...]

Ik heb mijn eerste screen protector van Flolab gemold. Heb er diepe krassen in zitten. Denk dat de hond er met haar pootjes op heeft gestaan. Niet erg, zelf een nieuwe gekocht. Een mooi moment om de 3D-versie te kopen.

Maar mijn hemel: wat een enorme crime om de bubbels eruit te krijgen. Heb er een half uur met een squigee op staan te masseren om het goed te krijgen. Dat OneTime gedoe zal wel, maar je moet er wel even flink je best voor doen.
Oh dat ging hier weer heel makkelijk, dat was bij de 11Pro nudient screeprotectors altijd een crime omdat daar alles bol afliep. De 17pro is vlak en met een paar minuutjes had ik alles eruit.

• mv1
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 15-11 18:06

mv1

Ik heb de ESR Geo Halolock magsafe wallet met Find My ingebouwd binnen en hij bevalt prima.

Had ook de MOFT snap field wallet besteld maar die is erg chunky, dus die gaat retour.

• bleekie
  • Laatst online: 04:49
Dennisweb schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 21:34:
[...]

Ik trok hem er helmaal af toen ik een hoekje omhoog deed om bubbels weg te krijgen.
Daarna met de hand erop gedaan, en zit nu wel aardig.

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-11 13:55

Tweakriez

clicksmashstuff.com

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Tsja op zich niet heel nieuw toch? De iPod had in het verleden ook zo een sok die je er bij kon kopen.

• Tweakriez
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-11 13:55

Tweakriez

clicksmashstuff.com

renegrunn schreef op woensdag 12 november 2025 @ 22:23:
[...]

Tsja op zich niet heel nieuw toch? De iPod had in het verleden ook zo een sok die je er bij kon kopen.
Vind het absurd dat men dit met droge ogen voor dit soort bedragen durft aan te prijzen. Nog absurder dat er mensen zijn die dit kopen.

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
Tweakriez schreef op woensdag 12 november 2025 @ 22:24:
[...]
Vind het absurd dat men dit met droge ogen voor dit soort bedragen durft aan te prijzen. Nog absurder dat er mensen zijn die dit kopen.
Ok

• SirLenncelot
  • Niet online
Ik wil graag een oplader voor op het bureau waar ik mijn devices makkelijk aan kan leggen om op te laden zonder de kabelbrei die het nu is. Daar heb je uiteraard veel mooie magsafe opladers voor.

Nu twijfel ik tussen deze twee:
  1. uitvoering: Belkin UltraCharge 3-in-1 magnetische uitklapbare draadloze lader...
  2. uitvoering: Belkin UltraCharge Pro 3-in-1 magnetisch draadloos laadstation me...
De eerste heeft mijn voorkeur omdat die wat bescheidener uitziet. Alleen kan ik er geen reviews van vinden, is zo’n apparaat stabiel genoeg?
En uit de reviews van de tweede blijkt dat de hogere laadsnelheid alleen bereikt wordt wanneer de actieve koeling aanstaat, dat mist die eerste en ik verwacht dan ook niet dat die de specs van Qi2.2 waar kan maken.

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:44
SirLenncelot schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:44:
Ik wil graag een oplader voor op het bureau waar ik mijn devices makkelijk aan kan leggen om op te laden zonder de kabelbrei die het nu is. Daar heb je uiteraard veel mooie magsafe opladers voor.

Nu twijfel ik tussen deze twee:
  1. uitvoering: Belkin UltraCharge 3-in-1 magnetische uitklapbare draadloze lader...
  2. uitvoering: Belkin UltraCharge Pro 3-in-1 magnetisch draadloos laadstation me...
De eerste heeft mijn voorkeur omdat die wat bescheidener uitziet. Alleen kan ik er geen reviews van vinden, is zo’n apparaat stabiel genoeg?
En uit de reviews van de tweede blijkt dat de hogere laadsnelheid alleen bereikt wordt wanneer de actieve koeling aanstaat, dat mist die eerste en ik verwacht dan ook niet dat die de specs van Qi2.2 waar kan maken.
Ja ik ben ook op zoek, dit lijkt mij wel wat:

https://skegic.com/en-de/products/magmush-pro
https://kuxiu.co/collecti...cts/kuxiu-x40-turbo-stand

PVoutput

• bleekie
  • Laatst online: 04:49
Ik heb deze https://amzn.eu/d/dOOJbg7

Via amazon.de is stabiel, laadt niet supersnel, maar lekker goedkoop, en ook makkelijk meenemen.

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-11 16:26

amphora

Websites & Fotografie

Toch zijn er mensen die dit soort design accessoires wel kunnen waarderen. Niche markt natuurlijk, maar dat is met veel design mode meuk. Ze zullen er vast een paar pallets van verkopen en dan is het toch weer winstgevend geweest.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:28
Die kuxiu is via amazon (.de) nog goedkoper, dus zou ik zeker niet rechtreeks bij kun kopen.
Amazon heeft wel meer leuke als je zoekt op QI2.2 charger

Gewoon spullen

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-11 20:11
Dalive schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 08:22:
[...]

Vrijwel tot aan de release zaten ze er met de 17 Pro’s ook naast, gezien bijna iedereen o.a. nog steeds van zwart uit ging. Dus betwijfel het :)

Dbrand Grip Case is hier nu ook binnen, binnen 2 weken dus viel nog mee. Met daarbij 4 verschillende skins zodat ik weer een paar jaar vooruit kan.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hoe werkt dat bij Dbrand iphone cases/skins. Koop je de case en plak je daar een skin/sticker op? Je koopt dus een case en een skin (sticker)?

Erg tevreden met de kwaliteit van de Dbrand plates/skin voor mn PS5 namelijk.

[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 13-11-2025 16:13 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

• Dalive
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-11 21:35
Hulleman schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:06:
[...]

Hoe werkt dat bij Dbrand iphone cases/skins. Koop je de case en plak je daar een skin/sticker op? Je koopt dus een case en een skin (sticker)?

Erg tevreden met de kwaliteit van de Dbrand plates/skin voor mn PS5 namelijk.
Ja dat klopt. Je kan een grip case kopen met daarbij skins die je op de grip case kunt plaatsen, of skins direct voor je telefoon zonder de case.

• Kakaroto
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-11 19:03
Kakaroto schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 20:33:
[...]

Vandaag de “3D” versie ontvangen en gelijk geïnstalleerd. De lightbleed is niet meer waar te nemen en “alignment” is bijna perfect en voor mij meer dan acceptabel. Ik ben tevreden.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste