Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
In dat geval zou ik een adapter gebruiken om hem in het stopcontact te laten passenpinokkia schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 14:50:
[...]
Daar heb je niets aan ivm met andere pinnen voor in stopcontact
Zo'n adapter is bijna groter dan de hele lader. Zo wereldschokkend beter is die lader toch ook weer niet om die moeite te nemen?viktrcoim schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 15:25:
[...]
In dat geval zou ik een adapter gebruiken om hem in het stopcontact te laten passen
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Eigenlijk is de adapter heel klein en past hij gewoon aan de voorkant. Tussen de 45W/60W en de 20W kies ik liever voor de 45W met de adapter.amphora schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:31:
[...]
Zo'n adapter is bijna groter dan de hele lader. Zo wereldschokkend beter is die lader toch ook weer niet om die moeite te nemen?
Ik zou zelf kiezen voor een adapter van een ander merk zoals deze van IKEA, 45W en 2 poorten en een stuk goedkoperviktrcoim schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:54:
[...]
Eigenlijk is de adapter heel klein en past hij gewoon aan de voorkant. Tussen de 45W/60W en de 20W kies ik liever voor de 45W met de adapter.
Belkin heeft een 3 usb c adapter. Totaal vermogen 65W. 2x 20w en 1x 25W. Ook niet verkeerd.viktrcoim schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:54:
[...]
Eigenlijk is de adapter heel klein en past hij gewoon aan de voorkant. Tussen de 45W/60W en de 20W kies ik liever voor de 45W met de adapter.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
65w, 2x usb-c en 1x usb-a voor 20 euro
https://www.amazon.nl/dp/B09P647HJP
Ik heb zojuist een Pro Max tweedekansje bij Coolblue gekocht.Caccic schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 12:43:
Iemand een idee waar ik het techwoven case blauw voor de 17p nog kan kopen? Ik vind hem letterlijk nergens!
Wellicht komt jouw non-max Pro variant ook langs als tweedekansje
Ik heb de Mediamarkt bestelling geannuleerd. Die gasten zijn niet zo te vertrouwen qua levertijden.
Ik heb in het verleden 2x flolab screenprotectors gekocht en van beiden meermaals gebruik gemaakt van de lifetime warranty. Vaak had ik door valschade barsten. Je levert schadebewijs door foto's op te sturen. Vervolgens krijg je een nieuwe en betaal je de verzendskosten.Naafets88 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:55:
Hoe werkt die garantie van die Flolab screenprotector? Is dat altijd garantie als het ook van een impact is?
Enkel te bestellen zelf via Flolab of ook via derden?
Momenteel de ESR screenprotector liggen, maar ik verlies te veel zicht op het scherm door de zwarte rand, dus zou overschakelen naar Flolab, maar geen ervaring mee.
Einde van de rit betaalde ik 50 euro aan screenprotectorskosten per iPhone. Nu doe ik het met goedkopere (UGreen) en Ali Express el cheapo's.
Ik moet wel toegeven dat Flolabs de beste screenprotectors waren. Ook volg ik de eigenaar op Instagram en hij doet behoorlijk zijn best om 'on top of his game' te zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door goodfella op 21-10-2025 21:59 ]
Alleen zoek ik voor een ander persoon dezelfde screenprotector voor de normale iPhone 17. Amazon heeft ze niet en op de benks website lijkt het een andere te zijn.
Ik vind het belangrijk dat de zijkanten rond zijn en ik wil geen zwarte rand om de protector
[ Voor 5% gewijzigd door Animal op 22-10-2025 13:29 ]
:strip_exif()/f/image/mvM2Qo35QXzG093b5CrgCJBm.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas was deze geadverteerd als nieuw terwijl gebruikerssporen te zien zijn, zie randen. Op de foto is het niet zo goed te zien als in het echt. Nu kon ik niet zo goed zien of het slijtage was of vuiligheid was. Ik denk een combinatie. Maar iig is deze retour gegaan.
Door deze ervaring zie ik helemaal af om voor een Techwoven te gaan, vroeg of laat is er al snel verkleuring te zien aan de zijkanten.
[ Voor 47% gewijzigd door goodfella op 22-10-2025 18:03 ]
Ja heb ik ook laten installeren in de Store, zit perfect, is het z'n geld waard, vast niet. Ik denk dat je voor minder het net zo goed kan krijgen. Maar wat zijn die paar tientjes als je net een nieuwe iphone koopt. Gewoon lekker doenviktrcoim schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:25:
Eindelijk is het gelukt om de Pro Max te kopen om hem morgen op te halen in de Apple Store. Ik overweeg om de screenprotector van Belkin te kopen zodat een medewerker hem meteen kan aanbrengen. Wat vinden jullie daarvan? Ik dacht ook aan die van Spigen, de Pro HD volgens mij.
Kent iemand een transparant, niet van hard plastic gemaakt hoesje waarbij ook de bescherming om het camera eiland niet hard plastic is?
Edit: Nvm ik was dom. Is blijven hangen uit mn andere hoesje lol....
:strip_exif()/f/image/cRWufTLUufKPAAEDSy4JX132.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 23-10-2025 20:00 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Iemand nog een tip voor een screenprotector?Animal schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 13:19:
Ik heb zelf de Benks screenprotector op mijn 17 pro max. Ik ben super tevreden. Het aanbrengen was echt zeer bevredigend perfect.
Alleen zoek ik voor een ander persoon dezelfde screenprotector voor de normale iPhone 17. Amazon heeft ze niet en op de benks website lijkt het een andere te zijn.
Ik vind het belangrijk dat de zijkanten rond zijn en ik wil geen zwarte rand om de protector
Ik ken deze case niet van Caudabe, maar lijkt mij niet dat het tussen je telefoon en het hoesje hoort op deze plek. Hoort dit niet bij een van de knoppen aan de zijkant?
Dat denk ik niet. Hij snapped precies aan de onderkant van de magsafe ring. Hij is ook net zo groot als dat stukje wat je bij de clear cases ook zien onder het rondje.SL65 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:38:
@JSchut
Ik ken deze case niet van Caudabe, maar lijkt mij niet dat het tussen je telefoon en het hoesje hoort op deze plek. Hoort dit niet bij een van de knoppen aan de zijkant?
Edit: Nvm ik was dom. Is blijven hangen uit mn andere hoesje lol....
[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 23-10-2025 19:59 ]
12 september besteld. Vandaag geleverd.SL65 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 20:02:
Mooi dat het is opgelost! Wanneer had je deze case besteld? Ik hoop begin volgende week toch eens een verzendbevestiging te krijgen van Caudabe. 11 september een preorder geplaatst voor een Sheath maar wacht nog steeds…
Wel jammer dat je de magsafe ring ziet op de achterkant.
[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 23-10-2025 20:10 ]
Heb voorheen altijd screenprotectors van het merk Spigen gehad. Sinds kort een van het merk Flolab. Deze is echt veel beter, omdat veel minder reflectie van licht laat zien en dus beter leesbaar. Deze screenprotector van Flolab is wel duur maar is elke cent waard. Net zoals de iPhone Pro Max ook duur is en elke cent waard is. Zie ook vorige reacties van mede-tweakers.Animal schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:37:
[...]
Iemand nog een tip voor een screenprotector?
[ Voor 14% gewijzigd door pinokkia op 23-10-2025 20:15 ]
Ik wacht ook nog steeds.. pre order van 13 september. Dit is het document dat caudabe zelf steeds update:SL65 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 20:02:
Mooi dat het is opgelost! Wanneer had je deze case besteld? Ik hoop begin volgende week toch eens een verzendbevestiging te krijgen van Caudabe. 11 september een preorder geplaatst voor een Sheath maar wacht nog steeds…
https://docs.google.com/s..._HqfgAl_x8Y4TyvF-/pubhtml
Ik heb de sheath eucalyptus voor de 17PM besteld.. dus dat wordt wachten (ook al heeft deze bij een eerdere update op shipping gestaan). Welke heb jij besteld?
[ Voor 17% gewijzigd door SL65 op 24-10-2025 06:52 ]
Hier op de iPhone 17 een Glaasie van Appelhoes.Animal schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:37:
[...]
Gebruik ik al jaren op mijn iPhones, aanbrengen makkelijk en blijft prima zitten.
Voor mij een dikke prima dus
Ik heb de Mous Limitless Case al sinds mijn Iphone 13PM en super tevreden van.Djim schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:35:
Online zie ik (vooral veel drop tests) met een Mous limitless case. Is er iemand die ervaring heeft met een mous case?
Ik zou geen ander merk meer willen, mijn gezin en veel vrienden hebben ondertussen ook Mous als case
Sommige cases vind ik wel net iets te "bulky", maar de limitless vind ik aangenaam
Caudabe staat al 4 weken in de bestelling. Twijfel nog tussen een Pitaka, of Cactus van Otterbox.
Had bijna de Torras case besteld. Maar twijfel of ik zo’n popsocket ring echt ga gebruiken.
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Op reddit wel veel reacties over een half werkende FaceID en pixel loss. Hoe denk jij daarover?pinokkia schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 20:11:
[...]
Heb voorheen altijd screenprotectors van het merk Spigen gehad. Sinds kort een van het merk Flolab. Deze is echt veel beter, omdat veel minder reflectie van licht laat zien en dus beter leesbaar. Deze screenprotector van Flolab is wel duur maar is elke cent waard. Net zoals de iPhone Pro Max ook duur is en elke cent waard is. Zie ook vorige reacties van mede-tweakers.
Pixel loss is misschien een heel klein beetje, ik hinder me er niet zo aan in ieder geval. FaceID heb ik nog geen problemen ondervonden, werkte eens niet toen er wat viezigheid over de sensor heen zat.Animal schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:45:
[...]
Op reddit wel veel reacties over een half werkende FaceID en pixel loss. Hoe denk jij daarover?
Verder wel een behoorlijk dure screen protector, maar tot nu toe is die het voor mij wel waard.
Ik ben dezelfde route gegaan: iPhone 17 Pro Max in Cosmic Orange. Ik kocht de Spigen Ultra Hybrid MagFit op dezelfde dag, omdat de Techwoven-hoesjes van Apple nergens beschikbaar waren. Maar de volgende dag zag ik dat de kleur die ik wilde, Sienna Brown, weer op voorraad was, dus ben ik naar de winkel gegaan om hem te kopen. Ik ben echt blij met deze combinatie. Ik denk dat ik het doorzichtige hoesje thuis en misschien bij regen zal gebruiken, en de Sienna Brown als ik uitga of in binnenruimtes ben.dkawa schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:37:
Sinds vorige week overgestapt van een titanium Blue 15 pro naar een Cosmic Orange 17 pro. Vanaf dag 1 met de Spigen Ultra Hybrid MagFit gebruikt en heel tevreden mee:
[Afbeelding]
Maar sinds gisteren een Techwoven case in groen gekocht en ben heel blij met deze
Combi:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door viktrcoim op 25-10-2025 18:01 ]
Face ID werkt gewoon perfect en pixel loss merk ik niets van. Wel merk ik persoonlijk veel beter leesbaar dan mijn andere Spigen screenprotectorAnimal schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:45:
[...]
Op reddit wel veel reacties over een half werkende FaceID en pixel loss. Hoe denk jij daarover?
Letterlijk net 1 van Torras eraf gehaald. (stond niet in de titel of hoofdbeschrijving maar het was een privacy model, ze hebben ook wel anderen, wel acceptabel qua prijs en ging er makkelijk op zonder navegen)Animal schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:37:
[...]
Zit nu de https://flolab.io/collect...3d?variant=46168079040663 op.
Kan het '3D' wel merken met vegen van onder naar boven.
Van de rest lijkt het scherm helder en goed te zitten. Was wel even "paniek" omdat er een soort 6 spots bij elkaar (denk aan dobbelsteen) ergens zaten qua lucht, erg gek, maar heb het volgens mij allemaal weg gekregen.
Iets prijzig en zit er maar 1 bij maar het is gelukt en dus eind goed al goed.
Bij de Torras zaten er wel 2, dus die andere maar slijten aan iemand die wel een privacy ding wilt.
[ Voor 3% gewijzigd door The Chosen One op 26-10-2025 14:17 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik heb helaas niet de 3D, de “infinity edge” (de 3D was er toen nog niet..) en ik zie dat deze versie recentelijk is veranderd van naam naar m “case friendly”. Kortom, ik heb helaas geen goede ervaring.Soepie schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 10:56:
Net de Flolab 3D geinstalleerd en ik moet zeggen dat ik het wel echt een goede screenprotector vind.
Had even de oude (non 3D enz.) Flolab op mijn iphone 14 geplakt, maar dat Anti Reflectie werkt wel echt goed.
Zit ook nagenoeg perfect op het scherm. zal een halve mm verkeerd zitten.
Foto "zonder" case:
[Afbeelding]
Foto met de TechWoven case:
[Afbeelding]
Heb jij bij de randen last van “light bleed” of merk je dat de zwarte randen wat pixels wegnemen?
[ Voor 15% gewijzigd door Kakaroto op 26-10-2025 18:50 ]
Ik had de “simpele” 2 pack 2 pack Flolab en had daar inderdaad ook last van. Nu met de 3D versie heb ik helemaal geen “light bleed” dus die zwarte randen doen goed hun werk.Kakaroto schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:48:
[...]
Ik heb helaas niet de 3D, de “infinity edge” (de 3D was er toen nog niet..) en ik zie dat deze versie recentelijk is veranderd van naam naar m “case friendly”. Kortom, ik heb helaas geen goede ervaring.
Heb jij bij de randen last van “light bleed” of merk je dat de zwarte randen wat pixels wegnemen?
[Afbeelding]
Gewoon spullen
Ik hoop dat dit een goede protector is. Ik verwacht dat deze gewoon goed is.
Bovendien heb ik een Decoded leren hoesje in de kleur Navy Shadow met gesloten achterkant erom heen.
Toestel is een 17PM "Deep Blue".
Al bij al een nogal donkere combo, maar ik vind de blauwe kleur van de iPhone werkelijk prachtig.
Het gaat relatief goed samen ook. Voor mij de eerste keer een Decoded hoesje.
Na wat opzoeken kwam ik uit bij merken zoals Piel Frama, Ryan London, Bullstrap, Andar, Mujjo, Nomad, Decoded, Bellroy, Blackbrook,... Kennen jullie nog vergelijkbare merken? Bedankt alvast!
[ Voor 21% gewijzigd door H1MSELF1SH op 28-10-2025 11:07 ]
Eigenlijk heb je zo’n beetje alle merken al genoemd. Tip van flip zou zijn; Wiiuka, Duits merk uit Berlijn. Dus geen import/douane kosten. Ze zijn eigenlijk identiek aan Bullstrap.H1MSELF1SH schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:00:
Dag iedereen. Ik ben een tevreden eigenaar van een oranje 17PM en ben op zoek naar een leren case van goede kwaliteit. Normaal gebruik ik mijn iPhone zonder case maar ik ga binnenkort op reis waar ik veel foto's maak en de kans op een valpartij iets groter is ...![]()
Na wat opzoeken kwam ik uit bij merken zoals Piel Frama, Ryan London, Bullstrap, Andar, Mujjo, Nomad, Decoded, Bellroy, Blackbrook,... Kennen jullie nog vergelijkbare merken? Bedankt alvast!
Hier een paar foto’s van de skiin more. Zeer zacht leer (lijkt op suède), dit is wel voor een air ipv een 17 pro. Maar die laatste hebben ze ook. Enerlaatste afbeelding is zoals de air case op site van Bullstrap staat. Laatste afbeelding met dezelfde case erlangs maar dan van een 15 Pro. Zie je een beetje hoe dit na verloop van tijd eruit kan zien.
Merendeel van deze cases worden toch gewoon op verzoek van de merken gemaakt in China. Maar dat terzijde.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
[ Voor 66% gewijzigd door TheKerremenke op 28-10-2025 11:22 ]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Lijkt me niet te helpen voor de warmteafvoer. Mogelijks in de praktijk haast niet te merken, maar ik vroeg het me af.
Daar heb ik nog niets van gemerkt. Ook nog niet de melding “adaptieve stroom” gehad dus dat valt 100 % mee. Maar ben ook niet iemand die games draait op de iPhone ofzo.Dorryflorry schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:43:
Zijn zo'n Suède hoesjes wel goed voor het plateau in de AIR?
Lijkt me niet te helpen voor de warmteafvoer. Mogelijks in de praktijk haast niet te merken, maar ik vroeg het me af.
Zelfs je avatar matchtHendrikje1 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 10:57:
iPhone 17PM Deep Blue is inmiddels binnen. Wat foto's van de Pitaka Moonrise, inclusief wallet.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Pitaka vind ik echt mooie en fijne hoesjes, als de uitsnedes voor de knoppen weg zouden zijn waren ze perfect geweest
[ Voor 13% gewijzigd door Cardwizard op 30-10-2025 14:27 ]
Super mooie hoes heb je.Hendrikje1 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 10:57:
iPhone 17PM Deep Blue is inmiddels binnen. Wat foto's van de Pitaka Moonrise, inclusief wallet.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Het zijn inderdaad fijne ultra slim hoesjes. Maar helaas mocht de rand voor het scherm wel wat hoger zijn. Een screen protector steekt er bovenuit. Tevens komt de metalen camera bump in contact met de telefoon zelf. Kan ook een dingetje zijn mbt krassen..Hendrikje1 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 10:57:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Hier de sunrise...Hendrikje1 schreef op donderdag 30 oktober 2025 @ 10:57:
Zelf gemaakte Wrist-Trap😀
Gewoon een stukje koord, en brede doorzichtige tape.
Ze zeiden dat het idee goed was, maar dat hij kon falen in gebruik.
De Wrist-Trap is ook verstelbaar met van die kleding
Dingetjes op de foto te zien.
Ik heb dit koord aan de achterkant van de IPhone
Vast geplakt met brede doorzichtige tape.
Het koord zit stevig genoeg.
En een originele Case IPhone.
En Panser glass nog.
Het koord zit nu tussen de IPhone en de Case.
Dit witte papier op de foto staat mijn adres op en telefoon nummer en e-mail adres.
Dit is voor het geval dat ik mijn IPhone kwijt raak.
Of dat ik mijn telefoon nummer moet opzoeken snel.
[ Voor 246% gewijzigd door Shifter3 op 31-10-2025 16:40 ]
Zeer creatief,Shifter3 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 16:20:
Omdat hij zo leuk bedacht is nog een keer😀
Zelf gemaakte Wrist-Trap😀
Gewoon een stukje koord, en brede doorzichtige tape.
Ze zeiden dat het idee goed was, maar dat hij kon falen in gebruik.
De Wrist-Trap is ook verstelbaar met van die kleding
Dingetjes op de foto te zien.
Ik heb dit koord aan de achterkant van de IPhone
Vast geplakt met brede doorzichtige tape.
Het koord zit stevig genoeg.
En een originele Case IPhone.
En Panser glass nog.
Het koord zit nu tussen de IPhone en de Case.
Dit witte papier op de foto staat mijn adres op en telefoon nummer en e-mail adres.
Dit is voor het geval dat ik mijn IPhone kwijt raak.
Of dat ik mijn telefoon nummer moet opzoeken snel.
[Afbeelding]
Maar waarom een wrist band gebruiken überhaupt?
En als het toestel verloren is dan kun je via iCloud.com locken en een bericht naar het toestel sturen om weer te geven op het lockscreen.
Jouw methode werkt dan weer wanneer de batterij leeg is.
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Als je per ongeluk je IPhone laat vallen, dan vangt de Wrist-Trap hem op.SirLenncelot schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 17:27:
[...]
Zeer creatief,
Maar waarom een wrist band gebruiken überhaupt?
Er zijn ook mensen die geen case of panzerglass
Willen gebruiken.
Vanwege de look of dikker worden van de IPhone.
Dan is deze Wrist-Trap juist wel handig.
Deze zelfgemaakte Wrist-Trap maakt je IPhone niet
Dikker.
[ Voor 28% gewijzigd door Shifter3 op 31-10-2025 17:58 ]
Op de foto is toch een case te zien? Kun je net zo goed een case kopen met een lanyard hole of dergelijke mogelijkheid. Samen met een old skool camera strap ben je er toch ook? Plus ziet er minder beunhaas achtig uit.. my 2 cents, btw.Shifter3 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 17:50:
[...]
Als je per ongeluk je IPhone laat vallen, dan vangt de Wrist-Trap hem op.
Er zijn ook mensen die geen case of panzerglass
Willen gebruiken.
Vanwege de look of dikker worden van de IPhone.
Dan is deze Wrist-Trap juist wel handig.
Deze zelfgemaakte Wrist-Trap maakt je IPhone niet
Dikker.
Edit: goedkope wrist strap kost € 10,- bij Amazon. Ongetwijfeld via Ali goedkoper.
[ Voor 6% gewijzigd door TheKerremenke op 31-10-2025 18:38 ]
:strip_exif()/f/image/KTZw9wQO14Ai5JbSC5K44t14.jpg?f=fotoalbum_large)
*edit: sorry, zie nu pas dat ik hem per ongeluk in het hoesjestopic heb gezet ipv het iPhone17 topic
[ Voor 10% gewijzigd door Dennisdn op 01-11-2025 08:32 ]
Schiet mij maar lekDennisdn schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:20:
Slechts een gerucht, maar dit zouden de kleuren van de 18Pro zijn…
[Afbeelding]
Heel blij met m’n 17 Pro Silver.Dennisdn schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:20:
[Afbeelding]
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Vrijwel tot aan de release zaten ze er met de 17 Pro’s ook naast, gezien bijna iedereen o.a. nog steeds van zwart uit ging. Dus betwijfel hetDennisdn schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 19:20:
[Afbeelding]
Dbrand Grip Case is hier nu ook binnen, binnen 2 weken dus viel nog mee. Met daarbij 4 verschillende skins zodat ik weer een paar jaar vooruit kan.
:strip_exif()/f/image/9oouNDW98zoCECSdcRnUM8Xr.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 44% gewijzigd door Dalive op 01-11-2025 08:35 ]
Voor de geïnteresseerde; ik heb er nog een en kan voor 35 euro worden overgenomen.
Hier staat wat
Ik heb de Bare case ook ontvangen, prima case maar uiteindelijk best duur voor zo’n simpel hoesje eigenlijk. Ik had voor m’n 15 pro een soort gelijk hoesje van Ali voor een paar euro. Voor de 17 pro tzt ook maar n’s naar opzoek gaanFlappiewappie schreef op zondag 2 november 2025 @ 13:17:
Vrijdag iPhone 17pro voorzien van een Bare case smoke- bevalt er goed en ziet er mooi uit.
Voor de geïnteresseerde; ik heb er nog een en kan voor 35 euro worden overgenomen.
Heel nice! Ik heb net de mijnen binnen met de Leather skin. Was een pre order dus duurde wat langer.Dalive schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 08:22:
[...]
Vrijwel tot aan de release zaten ze er met de 17 Pro’s ook naast, gezien bijna iedereen o.a. nog steeds van zwart uit ging. Dus betwijfel het
Dbrand Grip Case is hier nu ook binnen, binnen 2 weken dus viel nog mee. Met daarbij 4 verschillende skins zodat ik weer een paar jaar vooruit kan.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Na wat opzoekwerk is mijn keuze gegaan naar de Mujjo "tan" leather case: https://www.mujjo.com/pro...ax?variant=55172034331000H1MSELF1SH schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:00:
Dag iedereen. Ik ben een tevreden eigenaar van een oranje 17PM en ben op zoek naar een leren case van goede kwaliteit. Normaal gebruik ik mijn iPhone zonder case maar ik ga binnenkort op reis waar ik veel foto's maak en de kans op een valpartij iets groter is ...![]()
De case zelf voelt kwalitatief aan. Magsafe gebruik ik niet dus over de magneetsterkte kan ik mij niet uitspreken. De lip aan de voorkant is net hoog genoeg om het scherm te beschermen. De metalen ring rond het camera eiland is ook hoog genoeg om je lenzen te beschermen. De case zelf zorgt voor voldoende grip.
De case is gekocht omdat ik binnenkort op vakantie vertrek en daar graag zonder vrees foto's wil maken en navigeren, maar ik blijf toch de iPhone caseless gebruiken voor de rest, ondanks het positieve gevoel van deze Mujjo case.
Met een oude iPhone 11 pro die ik nog had liggen heb ik een foto gemaakt: https://ibb.co/JjtMxVDm
Ik ben erg blij met mijn gesloten leather case rondom het plateau van Decoded.H1MSELF1SH schreef op maandag 3 november 2025 @ 18:08:
[...]
Na wat opzoekwerk is mijn keuze gegaan naar de Mujjo "tan" leather case: https://www.mujjo.com/pro...ax?variant=55172034331000
De case zelf voelt kwalitatief aan. Magsafe gebruik ik niet dus over de magneetsterkte kan ik mij niet uitspreken. De lip aan de voorkant is net hoog genoeg om het scherm te beschermen. De metalen ring rond het camera eiland is ook hoog genoeg om je lenzen te beschermen. De case zelf zorgt voor voldoende grip.
De case is gekocht omdat ik binnenkort op vakantie vertrek en daar graag zonder vrees foto's wil maken en navigeren, maar ik blijf toch de iPhone caseless gebruiken voor de rest, ondanks het positieve gevoel van deze Mujjo case.
Met een oude iPhone 11 pro die ik nog had liggen heb ik een foto gemaakt: https://ibb.co/JjtMxVDm
Zie mijn andere post in de 17 (Pro/Max) post. Je poetsts bij het reinigen met brillendoekje de blauwe anodisatielaag er zo gewoon af.
Smaken verschillen, maar deze case vind ik echt niet mooi. Vind het maar een vreemd designDalive schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 08:22:
[...]
Vrijwel tot aan de release zaten ze er met de 17 Pro’s ook naast, gezien bijna iedereen o.a. nog steeds van zwart uit ging. Dus betwijfel het
[Afbeelding]
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/Ef7D7g6P6WZ9JPJ5ud5m7nwr.jpg?f=fotoalbum_large)
Buigen/vouwen houdt geen stand. Kan hooguit een föhn erop zetten, maar dat lijkt me voor de telefoon minder fijn.
Zou het zin hebben 'm elders nog een keer te bestellen (andere batch) of "normaal" zijn voor dit model?
^ Wat hij zegt.
Ben bang dat dat normaal is voor dat model. Zou een ander merk bestellenZ-Dragon schreef op woensdag 5 november 2025 @ 20:12:
Ringke Rugged Gear Magnetic (17 Pro) binnen. In veel opzichten super, maar alleen onder sluit hij net niet goed aan.![]()
[Afbeelding]
Buigen/vouwen houdt geen stand. Kan hooguit een föhn erop zetten, maar dat lijkt me voor de telefoon minder fijn.
Zou het zin hebben 'm elders nog een keer te bestellen (andere batch) of "normaal" zijn voor dit model?
Ik ben bang dat dit gerelateerd aan het case model is inderdaad, zie hier: https://www.reddit.com/r/...doesnt_fit_snugly_around/Z-Dragon schreef op woensdag 5 november 2025 @ 20:12:
Ringke Rugged Gear Magnetic (17 Pro) binnen. In veel opzichten super, maar alleen onder sluit hij net niet goed aan.![]()
[Afbeelding]
Snap ik, ik vind het ook niet de mooiste case, sterker nog, ik had mijn Dbrand order in september ook gecancelled vanwege hun oplossing voor het camera plateau. Maar na al het drama met de Caudabe Sheath en de hopeloze knoppen en ook de uitsnedes van de camera die niet goed uitgelijnd zijn, heb ik die ook weer gecancelled. Daarnaast mijn Spigen die niet ideaal was, toch maar teruggegaan naar mijn persoonlijke nr1 optie. De grip blijf ik zelf gewoon de ideale case vinden, ook al ziet die er dit jaar iets minder uit. Holo white daarentegen vind ik wel weer de tofste skin in jaren.dkawa schreef op woensdag 5 november 2025 @ 19:42:
[...]
Smaken verschillen, maar deze case vind ik echt niet mooi. Vind het maar een vreemd design
Letterlijk één weekend gebruikt en daarna gewisseld voor een Wiiuka leren case. De Pitaka ligt hier stof te happen dus mocht je er nog eentje zoeken: DM maar. Prijs komen we wel uit.
(En mocht het niet in dit topic thuishoren, excuses!)
Heb het er toch maar op gegokt, omdat ik er verder zo tevreden mee was. De tweede is echt een heel stuk beter. Blijft aan die kant net iets losser, maar er is niet of nauwelijks wat te zien.bob-nwk schreef op donderdag 6 november 2025 @ 07:00:
[...]
Ik ben bang dat dit gerelateerd aan het case model is inderdaad, zie hier: https://www.reddit.com/r/...doesnt_fit_snugly_around/
^ Wat hij zegt.
Techwoven blauw voor Iphone 17 pro
Bij Apple. Vandaag besteld, 14-18 november in huis.CrutzZz schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 14:52:
Weet iemand of nog ergens het volgende hoesje te krijgen is:
Techwoven blauw voor Iphone 17 pro
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Verder super helder en strak aan te brengen.
Even een update van mij. Ik heb een klacht ingediend bij Flolab. Het duurde wel even voordat ik reactie kreeg maar support heeft het uiteindelijk netjes opgelost. Ik krijg de nieuwe 3D versie gratis opgestuurd! Ik ben benieuwd.Kakaroto schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:48:
[...]
Ik heb helaas niet de 3D, de “infinity edge” (de 3D was er toen nog niet..) en ik zie dat deze versie recentelijk is veranderd van naam naar m “case friendly”. Kortom, ik heb helaas geen goede ervaring.
[Afbeelding]
Ik heb mijn eerste screen protector van Flolab gemold. Heb er diepe krassen in zitten. Denk dat de hond er met haar pootjes op heeft gestaan. Niet erg, zelf een nieuwe gekocht. Een mooi moment om de 3D-versie te kopen.SirLenncelot schreef op maandag 10 november 2025 @ 14:16:
Kleine sidenote bij de FLOLAB screenprotector, in de verpakking met 2 screenprotectors zit slechts éénmaal een wet-cloth en dust-sticker. Geen ramp, maar voor 40€ hadden die wel erbij gekund in dezelfde hoeveelheid als het aantal screenprotectors.
Verder super helder en strak aan te brengen.
Maar mijn hemel: wat een enorme crime om de bubbels eruit te krijgen. Heb er een half uur met een squigee op staan te masseren om het goed te krijgen. Dat OneTime gedoe zal wel, maar je moet er wel even flink je best voor doen.
Hoe kan je dat zien? Ik heb de non 3D versie,Kakaroto schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 20:33:
[...]
Even een update van mij. Ik heb een klacht ingediend bij Flolab. Het duurde wel even voordat ik reactie kreeg maar support heeft het uiteindelijk netjes opgelost. Ik krijg de nieuwe 3D versie gratis opgestuurd! Ik ben benieuwd.
Oh dat ging hier weer heel makkelijk, dat was bij de 11Pro nudient screeprotectors altijd een crime omdat daar alles bol afliep. De 17pro is vlak en met een paar minuutjes had ik alles eruit.Dennisweb schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 21:34:
[...]
Ik heb mijn eerste screen protector van Flolab gemold. Heb er diepe krassen in zitten. Denk dat de hond er met haar pootjes op heeft gestaan. Niet erg, zelf een nieuwe gekocht. Een mooi moment om de 3D-versie te kopen.
Maar mijn hemel: wat een enorme crime om de bubbels eruit te krijgen. Heb er een half uur met een squigee op staan te masseren om het goed te krijgen. Dat OneTime gedoe zal wel, maar je moet er wel even flink je best voor doen.
Had ook de MOFT snap field wallet besteld maar die is erg chunky, dus die gaat retour.
Ik trok hem er helmaal af toen ik een hoekje omhoog deed om bubbels weg te krijgen.Dennisweb schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 21:34:
[...]
Ik heb mijn eerste screen protector van Flolab gemold. Heb er diepe krassen in zitten. Denk dat de hond er met haar pootjes op heeft gestaan. Niet erg, zelf een nieuwe gekocht. Een mooi moment om de 3D-versie te kopen.
Daarna met de hand erop gedaan, en zit nu wel aardig.
Tsja op zich niet heel nieuw toch? De iPod had in het verleden ook zo een sok die je er bij kon kopen.Tweakriez schreef op woensdag 12 november 2025 @ 21:48:
YouTube: Apple Just Released the Stupidest Product
Serieus??? Jep helaas wel...
Vind het absurd dat men dit met droge ogen voor dit soort bedragen durft aan te prijzen. Nog absurder dat er mensen zijn die dit kopen.renegrunn schreef op woensdag 12 november 2025 @ 22:23:
[...]
Tsja op zich niet heel nieuw toch? De iPod had in het verleden ook zo een sok die je er bij kon kopen.
OkTweakriez schreef op woensdag 12 november 2025 @ 22:24:
[...]
Vind het absurd dat men dit met droge ogen voor dit soort bedragen durft aan te prijzen. Nog absurder dat er mensen zijn die dit kopen.
Nu twijfel ik tussen deze twee:
- uitvoering: Belkin UltraCharge 3-in-1 magnetische uitklapbare draadloze lader...
- uitvoering: Belkin UltraCharge Pro 3-in-1 magnetisch draadloos laadstation me...
En uit de reviews van de tweede blijkt dat de hogere laadsnelheid alleen bereikt wordt wanneer de actieve koeling aanstaat, dat mist die eerste en ik verwacht dan ook niet dat die de specs van Qi2.2 waar kan maken.
Ja ik ben ook op zoek, dit lijkt mij wel wat:SirLenncelot schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:44:
Ik wil graag een oplader voor op het bureau waar ik mijn devices makkelijk aan kan leggen om op te laden zonder de kabelbrei die het nu is. Daar heb je uiteraard veel mooie magsafe opladers voor.
Nu twijfel ik tussen deze twee:De eerste heeft mijn voorkeur omdat die wat bescheidener uitziet. Alleen kan ik er geen reviews van vinden, is zo’n apparaat stabiel genoeg?
- uitvoering: Belkin UltraCharge 3-in-1 magnetische uitklapbare draadloze lader...
- uitvoering: Belkin UltraCharge Pro 3-in-1 magnetisch draadloos laadstation me...
En uit de reviews van de tweede blijkt dat de hogere laadsnelheid alleen bereikt wordt wanneer de actieve koeling aanstaat, dat mist die eerste en ik verwacht dan ook niet dat die de specs van Qi2.2 waar kan maken.
https://skegic.com/en-de/products/magmush-pro
https://kuxiu.co/collecti...cts/kuxiu-x40-turbo-stand
Via amazon.de is stabiel, laadt niet supersnel, maar lekker goedkoop, en ook makkelijk meenemen.
Toch zijn er mensen die dit soort design accessoires wel kunnen waarderen. Niche markt natuurlijk, maar dat is met veel design mode meuk. Ze zullen er vast een paar pallets van verkopen en dan is het toch weer winstgevend geweest.Tweakriez schreef op woensdag 12 november 2025 @ 21:48:
YouTube: Apple Just Released the Stupidest Product
Serieus??? Jep helaas wel...
Die kuxiu is via amazon (.de) nog goedkoper, dus zou ik zeker niet rechtreeks bij kun kopen.djeck schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:43:
[...]
Ja ik ben ook op zoek, dit lijkt mij wel wat:
Amazon heeft wel meer leuke als je zoekt op QI2.2 charger
Gewoon spullen
Hoe werkt dat bij Dbrand iphone cases/skins. Koop je de case en plak je daar een skin/sticker op? Je koopt dus een case en een skin (sticker)?Dalive schreef op zaterdag 1 november 2025 @ 08:22:
[...]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Erg tevreden met de kwaliteit van de Dbrand plates/skin voor mn PS5 namelijk.
[ Voor 4% gewijzigd door Hulleman op 13-11-2025 16:13 ]
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Ja dat klopt. Je kan een grip case kopen met daarbij skins die je op de grip case kunt plaatsen, of skins direct voor je telefoon zonder de case.Hulleman schreef op donderdag 13 november 2025 @ 16:06:
[...]
Hoe werkt dat bij Dbrand iphone cases/skins. Koop je de case en plak je daar een skin/sticker op? Je koopt dus een case en een skin (sticker)?
Erg tevreden met de kwaliteit van de Dbrand plates/skin voor mn PS5 namelijk.
Vandaag de “3D” versie ontvangen en gelijk geïnstalleerd. De lightbleed is niet meer waar te nemen en “alignment” is bijna perfect en voor mij meer dan acceptabel. Ik ben tevreden.Kakaroto schreef op dinsdag 11 november 2025 @ 20:33:
[...]
Even een update van mij. Ik heb een klacht ingediend bij Flolab. Het duurde wel even voordat ik reactie kreeg maar support heeft het uiteindelijk netjes opgelost. Ik krijg de nieuwe 3D versie gratis opgestuurd! Ik ben benieuwd.
Wat wel opvalt: de Torras is wel echt vele malen beter kwa kijkplezier.
Ben nu aan het overwegen of ik nog een screenprotector ga gebruiken, die dingen gaan toch aardig snel kapot.
Gereserveerd voor een nog te verzinnen Signature
Bijzonder. Ik heb al 5 jaar een screenprotector op mijn 12 zitten. Dat is echt niks bijzonders en daar zit nog geen krasje op na 5 jaar. Dat gezegd hebbende ga ik de iphone 17 ook zonder screenprotector gebruiken. Mijn telefoons hebben echt niks te lijden.mksoftware schreef op maandag 17 november 2025 @ 17:30:
Inmiddels alweer 2 screenprotectors verder. Een Spigen EZ Shield en een Torras protector. Bij echt de minste tik zijn beide protectors in de Apple TechWoven case alweer gebroken.
Wat wel opvalt: de Torras is wel echt vele malen beter kwa kijkplezier.
Ben nu aan het overwegen of ik nog een screenprotector ga gebruiken, die dingen gaan toch aardig snel kapot.
LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |
Deze case zorgt ervoor dat het kompas niet meer werkt op de iPhone 17, omdat die magneten zo sterk zijn of zo ongelukkig geplaatst zijn dat het kompas hierop reageert. Als ik de telefoon in het hoesje heb, reageert het kompas helemaal niet meer en wijst altijd naar het noorden.
De reviews scoren goed, omdat deze ook oudere iPhone-modellen meenemen waarop dit probleem blijkbaar niet speelt.
Heb ondertussen al een retour aangevraagd, dus de case gaat morgen retour voor een andere, maar let hier op dus.
Ik vond het lampje leuk, dus ik heb deze gekocht. Vanuit China wel even onderweg maar zonder bijkomende douane-kosten thuisgekregen.djeck schreef op donderdag 13 november 2025 @ 10:43:
[...]
Ja ik ben ook op zoek, dit lijkt mij wel wat:
Dingetje staat stabiel, alle oplaad stations werken, het lampje geeft een klein beetje licht en mijn huis is nog niet afgebrand. Tot nu toe tevreden.
Ik heb de 1e omdat ik ook niet geef om ultra snel laden. Is prima stabiel, en makkelijk opklapbaar om mee te nemen op vakantie oid.SirLenncelot schreef op donderdag 13 november 2025 @ 08:44:
Ik wil graag een oplader voor op het bureau waar ik mijn devices makkelijk aan kan leggen om op te laden zonder de kabelbrei die het nu is. Daar heb je uiteraard veel mooie magsafe opladers voor.
Nu twijfel ik tussen deze twee:De eerste heeft mijn voorkeur omdat die wat bescheidener uitziet. Alleen kan ik er geen reviews van vinden, is zo’n apparaat stabiel genoeg?
Ik ben toch malle pietje niet!
:strip_exif()/f/image/hH28Rs2njdZfnmGL2m4fM81Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zdfoLRYwOC0nm0I0z0ZHVeSk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RD4Fwj1voYkIoNRFdnA7DNuF.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/9WOpc1aMDDlvAx0C2PLyKGs7.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NoYWcf2ojKMEtazpfrqHIMaN.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Ym7EMvaSIsMCbuk2yp3mfJL7.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/EWIaYWGlTsA57DzZPNbCqj9m.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/he8ZKgL9A8CwFNYzcQhIY7UA.webp?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/68EGp7L93zeSqCK6S79v1hca.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/9RNNaoH8JtDl2y5R4hz1gq37.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/iPe3pkeCpzEDug0dGb2LqFNS.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/qatzgeV1LH8HqzgxXouGbYaE.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/oj3cwqDO1JMlcJ6AskuEaBNm.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/j6YmnBMyUiKFRXQlrdajS0Zw.jpg?f=fotoalbum_large)