Gaan die clear cases makkelijk aan en uit? Vaak al gemerkt dat er bij dat materiaal echt soms te strak zit. Techwoven gaat goed.THE_BASE schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 17:03:
Apple Clear Case bij Amazon voor 'slechts' 44,95 euro op dit moment, dus maar eens besteld om te kijken of ze net zo armoedig zijn als afgelopen jaren.
Maar dat valt me alles mee, materiaal is softer geworden, meer TPU en niet dat je direct denkt dat het breekt als je de case er af haalt. Wel glad, maar vind het wel een strak gezicht bij een 17 Pro Silver.
ik heb helaas mijn glas al moeten vervangen (Torras OrgiArmor) door een drop op de keien, a fijn nu de Flolap blabla Pro non 3D, geïnstalleerd. moet zeggen dat ik nog niet weet hoe deze over tijd mij zal bevallen, maar het installeren en kwaliteit doet de Torras niet onder. ook heeft de Torras een beter “naked” gevoel dan deze Flolap. in ieder geval de volgende wordt weer een Torras ipv Flowlap. Dit natuurlijk persoonlijke ervaring en mening 🤣
Er zit inderdaad wel een verschil in TechWoven en Clear Case waarbij die eerste wat makkelijke los te halen is. Maar als je vanaf het cameraplateau naar buiten drukt komt het wel gewoon los met iets meer kracht.Pufster schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 16:44:
[...]
Gaan die clear cases makkelijk aan en uit? Vaak al gemerkt dat er bij dat materiaal echt soms te strak zit. Techwoven gaat goed.
Clear Case is wel wat 'slippery', maar vind het wel netjes om (een zilveren) iPhone. Beter dan een TechWoven waarbij je je 17 Pro 'verstopt'. Dus ik wissel lekker af.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Ik heb op goed geluk een hoesje van BlueBuilt (Coolblue) gekocht voor mijn zwarte iPhone 17. Mijn voorwaarde was vooral dat hij snel binnen moest zijn en niet te slap (ik houd van de Nudient hoesjes). Bevalt beter dan gedacht! Achterkant is van harder materiaal dan de randen. Enige nadeel is de uitsparing voor cameraknop ipv bescherming.
Waar kopen jullie je floppen protector eigenlijk? Op hun eigen site? Vind het namelijk best stom dat je een premium prijs moet betalen en dan ook nog hoge verzendkosten en daar nog twee weken op moet wachten omdat het dropshopping vanuit China is. Prima als je bij ome Ali besteld voor een paar euro maar je zou toch verwachten dat ze ook vanuit Europa ergens sneller moeten kunnen leveren?
Edit: toch maar besteld met 25% kortingscode FB25
Edit: toch maar besteld met 25% kortingscode FB25
[ Voor 6% gewijzigd door amphora op 14-10-2025 00:22 ]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
@amphora ik heb hem ook daar met de 25% korting besteld, heb je toch een soort van gratis verzendkosten…
Ik had ook al lopen zoeken maar kan echt nog nergens anders die Flolab vinden dan bij hun zelf helaas.
Ik had ook al lopen zoeken maar kan echt nog nergens anders die Flolab vinden dan bij hun zelf helaas.
Gewoon spullen
Ik heb deze nog besteld voor de pro max https://aulumu.com/produc...fe?variant=44328023916578 , vegan leer , magsafe.
En : "Temperature-sensitive color-shift design: red at normal temperature, turning yellow when the CPU heats up"
En : "Temperature-sensitive color-shift design: red at normal temperature, turning yellow when the CPU heats up"
Android komt er bij mij niet in maar ik vind sowieso een hoesje afbreuk doet van de telefoon.Exirion schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 11:47:
[...]
Ja, en je kunt ook voor 100 euro een Android smartphone kopen in plaatst van een iPhone. Je punt?
Een dure hoesje maakt daardoor de telefoon niet mooier
Maar ik vind de hoesjes van de Action (of andere chinese webwinkels) niet onder doen van de dure.
iDeal Of Sweden had best mooie hoesjes en de transparante ziet er ook niet verkeerd uit
Inmiddels twee cases in gebruik voor m’n 17 Pro Silver (niet tegelijk natuurlijk): de TechWoven in Black en de Clear Case.
Voor beiden valt iets te zeggen, want de Clear Case is spekglad, maar zie je wel de iPhone. Prima voor thuis en op het werk.
De TechWoven houdt een stuk prettiger vast. Die neem ik bijvoorbeeld mee met dagjes uit of vakantie.
Voor beiden valt iets te zeggen, want de Clear Case is spekglad, maar zie je wel de iPhone. Prima voor thuis en op het werk.
De TechWoven houdt een stuk prettiger vast. Die neem ik bijvoorbeeld mee met dagjes uit of vakantie.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Helemaal mee eens, ben ook eigenlijk team naked maar vorige iPhone (15 pro) had toch iets te veel beschadigingen na 2 jaar (ondanks Titanium) en dat merkte ik met inruilwaarde dus nu toch maar een hoesje en screenprotector. Zeker na het lezen dat de 17 pro waarschijnlijk sneller zal krassen.Starscreamer schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 09:02:
[...]
Android komt er bij mij niet in maar ik vind sowieso een hoesje afbreuk doet van de telefoon.
Klopt, maar een duurder hoesje is vaak iets minder lelijkEen dure hoesje maakt daardoor de telefoon niet mooier
Een action hoesje wordt slap en zeker de transparante verkleuren snel. Ik ben zelf voor de ultra dunne Bare Naked gegaan. Handgevoel vrijwel hetzelfde en ziet er, voor mij, acceptabel uit. Maar ook weer Chinese drop shipping met lange wachttijd helaas. Voor mijn vriendin een goedkope Jetech gekocht op amazon die de volgende dag binnen is en die is wel wat slapper maar zou ik achteraf ook acceptabel hebben gevonden.Maar ik vind de hoesjes van de Action (of andere chinese webwinkels) niet onder doen van de dure.
iDeal Of Sweden had best mooie hoesjes en de transparante ziet er ook niet verkeerd uit
Ja, zo'n dun hoesje kan je natuurlijk niet van een flat gooien maar het gaat mij voornamelijk om krassen en broekzak ongelukjes, dan voldoet zo'n dun hoesje prima volgens mij.
Qua screenprotector dezelfde overweging. De meeste screenprotectors hebben meer nadelen dan voordelen: meer glans/weerspiegeling, sneller vingerafdrukken, verminderen scherpte en helderheid of krassen nog sneller. Daarom toch maar een flolab besteld en wat meer uitgeven (en hopen dat de reviews kloppen). Mijn vriendin is overigens tevreden met haar 8 euro screenprotector van Jetech (via Amazon), haar valt het verschil toch niet op, ik ben wat kritischer vrees ik.
Mooie hoes alleen jammer dat er niet in andere kleuren verkrijgbaar is.Azmodann schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 02:57:
Ik heb deze nog besteld voor de pro max https://aulumu.com/produc...fe?variant=44328023916578 , vegan leer , magsafe.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Iemand een idee waar ik het techwoven case blauw voor de 17p nog kan kopen? Ik vind hem letterlijk nergens!
https://www.apple.com/nl/...-voor-iphone-17-pro-blauwCaccic schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 12:43:
Iemand een idee waar ik het techwoven case blauw voor de 17p nog kan kopen? Ik vind hem letterlijk nergens!
Hoe snel wil je hem hebben is vooral de vraag denk ik.
Iets sneller als dit jajaspermeul schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 12:54:
[...]
https://www.apple.com/nl/...-voor-iphone-17-pro-blauw![]()
Hoe snel wil je hem hebben is vooral de vraag denk ik.
İk wil m'n pro max graag met een sleeve gebruiken in tegenstelling tot voorgaande jaren. Gewoon naked af en toe is heerlijk.
Ik heb een sleeve besteld via Etsy. Echt leer en goede kwaliteit alleen GİGA groot. Hij was niet heel duur 33 euro, maar ik zoek toch echt iets dat wat kleiner oogt. 😅
De Lucrin vind ik te duur. İemand nog een andere tip?
:strip_exif()/f/image/VCjVRs6TNOdAzXtq9J6zrXHC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UKHb44Cc9wm7A3CDLwWRJpGO.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb een sleeve besteld via Etsy. Echt leer en goede kwaliteit alleen GİGA groot. Hij was niet heel duur 33 euro, maar ik zoek toch echt iets dat wat kleiner oogt. 😅
De Lucrin vind ik te duur. İemand nog een andere tip?
:strip_exif()/f/image/VCjVRs6TNOdAzXtq9J6zrXHC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UKHb44Cc9wm7A3CDLwWRJpGO.jpg?f=fotoalbum_large)
Flobab screenprotector tests, helaas niet van de clear 3D versie.
YouTube: iPhone 17 Pro Max Every FLOLAB ONETIME Screen Protector - Drop & S...
Op terug te komen. Bij mij heeft het vanaf bestelling tot geleverd aan huis door GOFO koerier (ik ken deze vervoerder niet) heeft het 8 dagen geduurd. Het kon geleverd worden in 6 dagen, want blijkbaar GOFO koerier niet vlot met bezorgen. Daarbij geeft deze GOFO koeriersdienst geen tijdsaanduiding aan zoals PostNl of DHL.pinokkia schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:36:
Ik heb Flolab one time pro voor de 17 pro max besteld. Die is gisteren verzonden. Nu is mijn vraag aan mede tweakers die daar ook hebben besteld. Hoe lang duurt het vanaf verzenden tot aan levering?
Iemand die de caudabe sheath heeft besteld deze al binnen? Of in ieder geval een verzendbevestiging? Mij telefoon ligt stof te verzamelen terwijl ik wacht.
Wanneer besteld? Ik heb hem de 26e sept besteld. Stond toen op Pre-order: Expected to ship by early to mid-October.BigF25 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:09:
@TKlaassen
Gister ontvangen (verzbevest 5okt)
Erg fijn hoesje, goede grip.
@debroei
3okt. Zelfde melding bij mij op moment van bestellen. Was dan ook verbaasd met de verzendbevestiging.
3okt. Zelfde melding bij mij op moment van bestellen. Was dan ook verbaasd met de verzendbevestiging.
Ik heb de blauwe besteld , misschien dat dat nog verschil maakt ?
Hallo,
Wie kan mij helpen met wat advies/tips voor een hoesje,
Ik heb voor mijn Blauwe 17 Pro impulsief een spigen Tough Armor MagFit besteld.
Maar vind hem toch wel erg lomp.
Dus zou graag een meer slimfit hoesje kopen met volgende wensen:
1. Magfit compatible
2. Niet te bulky maar moet de telefoon wel beschermen tegen krassen
3. Vind het niet mooi als het rond de camera's open is. (Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)
4. Kleur zwart, blauw, antraciet, en ook open voor andere kleuren
5. Erg belangrijk niet glad, Vind de meeste cases zo glad.
Hoop dat jullie wat tips hebben waar ik naar kan kijken
Alvast bedankt
1. Magfit compatible
3. Vind het niet mooi als het rond de camera's open is. (Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)
Alvast bedankt
Mooi Hoesje. Maar volgens mij slecht leverbaar.SL65 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:33:
Caudabe Sheath voldoet mogelijk aan je eisen.
[Afbeelding]
https://caudabe.com/pages/iphone-17-collection
Klopt, even geduld hebben! Als je het eenmaal hebt geprobeerd wil je niks anders, althans dat is mijn ervaring.
Je kan pre-orderen bij Caudabe. Tegen de tijd dat je die bestelling in huis hebt liggen ze misschien ook bij Appelhoes
Daar ben ik ook bang voor,.manusz schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 12:33:
Je kan pre-orderen bij Caudabe. Tegen de tijd dat je die bestelling in huis hebt liggen ze misschien ook bij Appelhoes
Vind hem wel erg mooi en volgens tests erg goed. Maar zoek dan ook nog iets wat sneller leverbaar is.
Wellicht iets goedkoper dat is als reserve houd
Decodedcasper4253 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 09:29:
Hallo,
1. Magfit compatible
Alvast bedankt
Bing
De Sheath heb ik nu twee weken in gebruik, die worden nu regelmatig uitgeleverd. Levertijden Paragorn laten even op zich wachten. Maar ik ben zeer tevreden. Voelt goed aan, goede grip, design echt top!casper4253 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:41:
[...]
Mooi Hoesje. Maar volgens mij slecht leverbaar.
Ik heb een IYUPP hoesje op Bol gelijk besteld toen mijn iPhone 17 verstuurd werd. Maar ook daar vind ik cameraknop niet lekker in het hoesje zitten. Ligt er te diep in, dus roep bijna altijd de camera op met mijn startscherm (maar ook omdat ik daar aan gewend geraakt was bij mijn 13 Mini). Moest ik na mijn Androids en Windows Phone telefoons ook aan wennen.crn89 schreef op zondag 12 oktober 2025 @ 19:28:
Ik heb op goed geluk een hoesje van BlueBuilt (Coolblue) gekocht voor mijn zwarte iPhone 17. Mijn voorwaarde was vooral dat hij snel binnen moest zijn en niet te slap (ik houd van de Nudient hoesjes). Bevalt beter dan gedacht! Achterkant is van harder materiaal dan de randen. Enige nadeel is de uitsparing voor cameraknop ipv bescherming.
[Afbeelding]
Maar zoek nog een dun hoesje waar de camera knop op het hoesje zit. Of dun genoeg is om prettiger die camera knop te bedienen. Misschien toch maar weer een SP connect hoesje. Die waren nog niet op 19 september. Heb er nu een sticker op van SP connect voor in de auto. Maar verder gebruik ik toch geen SP connect meer. En een Magsafe houder in de auto zou ook weer een mooie optie zijn.
Tof! Goed om te horen, geniet ervan.BigF25 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 22:09:
@TKlaassen
Gister ontvangen (verzbevest 5okt)
Erg fijn hoesje, goede grip.
Ik heb 13 september besteld (eucalyptus). Helaas blijkt dat degene te zijn die het langste op zich laat wachten. Toen ik bestelde was het nog verzending vanaf eind september. Caudabe geeft aan dat een storm en nationale feestweek (1-7 okt) roet in het eten heeft gegooid voor productie en verzending. Zie ook hun eigen update https://caudabe.customerd...36-45c3-9421-4b79cd88e6bb
Hier ook hun tabel met huidige verwachte levertijden voor diegenen die aan een caudabe hoesje denken. https://docs.google.com/s..._HqfgAl_x8Y4TyvF-/pubhtml
Ik wacht nog even ‘geduldig’ af met de iPhone in het doosje
Vorige 2 iPhones gebruikt met een Crazy Horse lederen tas
van YMW via aliexpress.
Heeft het toestel tijdens een serieuze val op de fiets eerder goed beschermd.
Lederen tas inmiddels onderweg, 17Pro binnenkort ook.
Geen enkele haast.
I love the smell of leather in the morning.
Heeft het toestel tijdens een serieuze val op de fiets eerder goed beschermd.
Lederen tas inmiddels onderweg, 17Pro binnenkort ook.
Geen enkele haast.
I love the smell of leather in the morning.
Nu wel de clear 3D getestLLaTeM schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 16:29:
Flobab screenprotector tests, helaas niet van de clear 3D versie.
YouTube: FLOLAB OneTime Pro 3D Infinity Edge Review – The Perfect Screen Prot...
Ik hou het maar verlopig bij mijn 13 pro.
Mij teveel klachten
Mij teveel klachten
Op zoek naar een sleeve deze keer voor m'n pro max had ik deze ook even besteld, gewoon omdat ik benieuwd was. Voor mij nu dus ook Pitake voortaan.Mike-Nikon schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 20:21:
Pitaka superslim. Voor mij al jaren de beste keuze.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik ben een transparant liefhebber normaal gesproken, maar wat waren die dingen altijd lomp en dik zeg.
Hier geen klachten hoor,angelico66 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 10:48:
Ik hou het maar verlopig bij mijn 13 pro.
Mij teveel klachten
Zojuist de 3D FloLab Onetime binnen gekregen en geïnstalleerd, ziet er goed uit. Heel klein stofje helaas achtergebleven onder de screen protector maar alleen te zien bij specifiek lichtval.
Anti reflectie ziet er goed uit, grote vooruitgang tov mijn goedkope amazon screenprotector.
Anti reflectie ziet er goed uit, grote vooruitgang tov mijn goedkope amazon screenprotector.
Mocht iemand nog op zoek zijn naar originele Apple cases, die zijn bij Amazon.nl flink afgeprijsd, tot wel 20% korting op TechWoven en Clear Case.
@Kuzomu
Nog tips om een bestaande screenprotector er af te halen?
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Daar heb ik eigenlijk niet echt over gedacht, ik heb hem gewoon eraf getrokken met mijn nagel haha. Heb ik wel vaker gedaan, heeft voor mij nooit schade opgeleverd. Ik trek hem wel vrij langzaam eraf, laat het adhesive rustig loskomen.The Chosen One schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 19:18:
@Kuzomu
Zonde van die screenprotectorMike-Nikon schreef op vrijdag 17 oktober 2025 @ 20:21:
Pitaka superslim. Voor mij al jaren de beste keuze.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Battle.net || Strava
Thanks, net een silicone case besteld voor de base 17. Hopelijk bevalt ie :)!THE_BASE schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 18:26:
Mocht iemand nog op zoek zijn naar originele Apple cases, die zijn bij Amazon.nl flink afgeprijsd, tot wel 20% korting op TechWoven en Clear Case.
Battle.net || Strava
Ziet er goed uit, maar zie zelden een review i.c.m. een 17. Gezien de dunnere bezel, is het nog lastiger om het perfect te krijgen met een 3D rand.LLaTeM schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 10:11:
[...]
Nu wel de clear 3D getest
YouTube: FLOLAB OneTime Pro 3D Infinity Edge Review – The Perfect Screen Prot...
Heb er nu eentje van Spigen op, die zit er 1 haardikte te ver naar links op..
𝐄𝐢𝐧𝐝𝐞𝐥𝐢𝐣𝐤 𝐯𝐚𝐧𝐦𝐢𝐝𝐝𝐚𝐠 𝐦𝐢𝐣𝐧 NanoArmour ONETIME PRO Anti Reflective PolarSpectra Infinity Edge Case-Friendly 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐞𝐧𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭𝐨𝐫 𝐨𝐩 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐢𝐏𝐡𝐨𝐧𝐞 𝟏𝟕 𝐏𝐫𝐨 𝐌𝐚𝐱 𝐠𝐞𝐩𝐥𝐚𝐤𝐭. 𝐖𝐚𝐭 𝐞𝐞𝐧 𝐯𝐞𝐫𝐬𝐜𝐡𝐢𝐥 𝐳𝐞𝐠 𝐭𝐞𝐠𝐞𝐧𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐬𝐩𝐢𝐠𝐞𝐧 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐞𝐧𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭𝐨𝐫 𝐝𝐢𝐞 𝐨𝐩 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐢𝐏𝐡𝐨𝐧𝐞 𝟏𝟓 𝐏𝐫𝐨 𝐌𝐚𝐱 𝐳𝐢𝐭. 𝐃𝐢𝐞 𝐟𝐥𝐨𝐥𝐚𝐛 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐞𝐧𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭𝐨𝐫 𝐢𝐬 𝐯𝐞𝐞𝐥 𝐛𝐞𝐭𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐞𝐬𝐛𝐚𝐚𝐫 𝐢𝐧 𝐝𝐞 𝐳𝐨𝐧 𝐝𝐚𝐧 𝐚𝐥𝐥𝐞 𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫𝐞 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐞𝐧𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭𝐨𝐫𝐬 𝐝𝐢𝐞 𝐨𝐩 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐢𝐏𝐡𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐳𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧. 𝐆𝐞𝐥𝐮𝐤𝐤𝐢𝐠 𝐩𝐚𝐬𝐭 𝐝𝐞𝐳𝐞 𝐬𝐜𝐫𝐞𝐞𝐧𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭𝐨𝐫 𝐦𝐨𝐨𝐢 𝐢𝐧 𝐦𝐢𝐣𝐧 𝐒𝐩𝐢𝐠𝐞𝐧 𝐄𝐧𝐳𝐨 𝐀𝐫𝐚𝐦𝐢𝐝 𝐓 𝐌𝐚𝐠𝐅𝐢𝐭 𝐜𝐚𝐬𝐞
[ Voor 11% gewijzigd door pinokkia op 20-10-2025 22:00 ]
Hoe werkt die garantie van die Flolab screenprotector? Is dat altijd garantie als het ook van een impact is?
Enkel te bestellen zelf via Flolab of ook via derden?
Momenteel de ESR screenprotector liggen, maar ik verlies te veel zicht op het scherm door de zwarte rand, dus zou overschakelen naar Flolab, maar geen ervaring mee.
Momenteel de ESR screenprotector liggen, maar ik verlies te veel zicht op het scherm door de zwarte rand, dus zou overschakelen naar Flolab, maar geen ervaring mee.
Net de Flolab 3D geinstalleerd en ik moet zeggen dat ik het wel echt een goede screenprotector vind.
Had even de oude (non 3D enz.) Flolab op mijn iphone 14 geplakt, maar dat Anti Reflectie werkt wel echt goed.
Zit ook nagenoeg perfect op het scherm. zal een halve mm verkeerd zitten.
Foto "zonder" case:
Foto met de TechWoven case:
Had even de oude (non 3D enz.) Flolab op mijn iphone 14 geplakt, maar dat Anti Reflectie werkt wel echt goed.
Foto "zonder" case:
Gewoon spullen
Heeft iemand hier de 40W Dynamic Power Adapter uit de VS gekocht? Een vriend van mij komt me bezoeken uit de Verenigde Staten en ik denk erover om hem te vragen er een voor mij mee te nemen.
Daar heb je niets aan ivm met andere pinnen voor in stopcontactviktrcoim schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 14:41:
Heeft iemand hier de 40W Dynamic Power Adapter uit de VS gekocht? Een vriend van mij komt me bezoeken uit de Verenigde Staten en ik denk erover om hem te vragen er een voor mij mee te nemen.
In dat geval zou ik een adapter gebruiken om hem in het stopcontact te laten passenpinokkia schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 14:50:
[...]
Daar heb je niets aan ivm met andere pinnen voor in stopcontact
Zo'n adapter is bijna groter dan de hele lader. Zo wereldschokkend beter is die lader toch ook weer niet om die moeite te nemen?viktrcoim schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 15:25:
[...]
In dat geval zou ik een adapter gebruiken om hem in het stopcontact te laten passen
Eigenlijk is de adapter heel klein en past hij gewoon aan de voorkant. Tussen de 45W/60W en de 20W kies ik liever voor de 45W met de adapter.amphora schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:31:
[...]
Zo'n adapter is bijna groter dan de hele lader. Zo wereldschokkend beter is die lader toch ook weer niet om die moeite te nemen?
Ik zou zelf kiezen voor een adapter van een ander merk zoals deze van IKEA, 45W en 2 poorten en een stuk goedkoperviktrcoim schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:54:
[...]
Eigenlijk is de adapter heel klein en past hij gewoon aan de voorkant. Tussen de 45W/60W en de 20W kies ik liever voor de 45W met de adapter.
Belkin heeft een 3 usb c adapter. Totaal vermogen 65W. 2x 20w en 1x 25W. Ook niet verkeerd.viktrcoim schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 16:54:
[...]
Eigenlijk is de adapter heel klein en past hij gewoon aan de voorkant. Tussen de 45W/60W en de 20W kies ik liever voor de 45W met de adapter.
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
UGREEN heeft ook een mooie oplader in de aanbieding bij Amazon.
65w, 2x usb-c en 1x usb-a voor 20 euro
https://www.amazon.nl/dp/B09P647HJP
65w, 2x usb-c en 1x usb-a voor 20 euro
https://www.amazon.nl/dp/B09P647HJP
Zelf goede ervaring met laders van Anker. Goede kwaliteit en niet duur. ( Apple verkoopt zelf ook opladers van dit merk in de Applestore)
Ik heb zojuist een Pro Max tweedekansje bij Coolblue gekocht.Caccic schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 12:43:
Wellicht komt jouw non-max Pro variant ook langs als tweedekansje
Ik heb de Mediamarkt bestelling geannuleerd. Die gasten zijn niet zo te vertrouwen qua levertijden.
Ik heb in het verleden 2x flolab screenprotectors gekocht en van beiden meermaals gebruik gemaakt van de lifetime warranty. Vaak had ik door valschade barsten. Je levert schadebewijs door foto's op te sturen. Vervolgens krijg je een nieuwe en betaal je de verzendskosten.Naafets88 schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 08:55:
Hoe werkt die garantie van die Flolab screenprotector? Is dat altijd garantie als het ook van een impact is?
Einde van de rit betaalde ik 50 euro aan screenprotectorskosten per iPhone. Nu doe ik het met goedkopere (UGreen) en Ali Express el cheapo's.
Ik moet wel toegeven dat Flolabs de beste screenprotectors waren. Ook volg ik de eigenaar op Instagram en hij doet behoorlijk zijn best om 'on top of his game' te zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door goodfella op 21-10-2025 21:59 ]
Ik heb zelf de Benks screenprotector op mijn 17 pro max. Ik ben super tevreden. Het aanbrengen was echt zeer bevredigend perfect.
Alleen zoek ik voor een ander persoon dezelfde screenprotector voor de normale iPhone 17. Amazon heeft ze niet en op de benks website lijkt het een andere te zijn.
Ik vind het belangrijk dat de zijkanten rond zijn en ik wil geen zwarte rand om de protector
Alleen zoek ik voor een ander persoon dezelfde screenprotector voor de normale iPhone 17. Amazon heeft ze niet en op de benks website lijkt het een andere te zijn.
Ik vind het belangrijk dat de zijkanten rond zijn en ik wil geen zwarte rand om de protector
[ Voor 5% gewijzigd door Animal op 22-10-2025 13:29 ]
Vandaag een Techwoven blauw voor de Pro Max van Coolblue (tweedekansje) binnengekregen.
:strip_exif()/f/image/mvM2Qo35QXzG093b5CrgCJBm.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas was deze geadverteerd als nieuw terwijl gebruikerssporen te zien zijn, zie randen. Op de foto is het niet zo goed te zien als in het echt. Nu kon ik niet zo goed zien of het slijtage was of vuiligheid was. Ik denk een combinatie. Maar iig is deze retour gegaan.
Door deze ervaring zie ik helemaal af om voor een Techwoven te gaan, vroeg of laat is er al snel verkleuring te zien aan de zijkanten.
:strip_exif()/f/image/mvM2Qo35QXzG093b5CrgCJBm.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas was deze geadverteerd als nieuw terwijl gebruikerssporen te zien zijn, zie randen. Op de foto is het niet zo goed te zien als in het echt. Nu kon ik niet zo goed zien of het slijtage was of vuiligheid was. Ik denk een combinatie. Maar iig is deze retour gegaan.
Door deze ervaring zie ik helemaal af om voor een Techwoven te gaan, vroeg of laat is er al snel verkleuring te zien aan de zijkanten.
[ Voor 47% gewijzigd door goodfella op 22-10-2025 18:03 ]
Eindelijk is het gelukt om de Pro Max te kopen om hem morgen op te halen in de Apple Store. Ik overweeg om de screenprotector van Belkin te kopen zodat een medewerker hem meteen kan aanbrengen. Wat vinden jullie daarvan? Ik dacht ook aan die van Spigen, de Pro HD volgens mij.
Eindelijk is het gelukt om de Pro Max te kopen om hem morgen op te halen in de Apple Store. Ik overweeg om de screenprotector van Belkin te kopen zodat een medewerker hem meteen kan aanbrengen. Wat vinden jullie daarvan? Ik dacht ook aan die van Spigen, de Pro HD volgens mij.
Ja heb ik ook laten installeren in de Store, zit perfect, is het z'n geld waard, vast niet. Ik denk dat je voor minder het net zo goed kan krijgen. Maar wat zijn die paar tientjes als je net een nieuwe iphone koopt. Gewoon lekker doenviktrcoim schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 08:25:
Ik heb nu een 17 pro met een Gustaav hoesje. Ik heb daar voor de stevigere variant gekozen, maar erger me aan de hard plastic acherkant om het camera eiland.
Kent iemand een transparant, niet van hard plastic gemaakt hoesje waarbij ook de bescherming om het camera eiland niet hard plastic is?
Kent iemand een transparant, niet van hard plastic gemaakt hoesje waarbij ook de bescherming om het camera eiland niet hard plastic is?
Ik heb de caudabe Paragon binnen voor de pro Max. Maar er zit een wit dingetje in. Wat ik kan vinden is dat het er in hoort maar het steekt best uit. Het zit magnetisch vast. Iemand hier ervaring mee?
Edit: Nvm ik was dom. Is blijven hangen uit mn andere hoesje lol....
:strip_exif()/f/image/cRWufTLUufKPAAEDSy4JX132.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cRWufTLUufKPAAEDSy4JX132.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 4% gewijzigd door JSchut op 23-10-2025 20:00 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Iemand nog een tip voor een screenprotector?Animal schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 13:19:
Ik heb zelf de Benks screenprotector op mijn 17 pro max. Ik ben super tevreden. Het aanbrengen was echt zeer bevredigend perfect.
@JSchut
Ik ken deze case niet van Caudabe, maar lijkt mij niet dat het tussen je telefoon en het hoesje hoort op deze plek. Hoort dit niet bij een van de knoppen aan de zijkant?
Ik ken deze case niet van Caudabe, maar lijkt mij niet dat het tussen je telefoon en het hoesje hoort op deze plek. Hoort dit niet bij een van de knoppen aan de zijkant?
Dat denk ik niet. Hij snapped precies aan de onderkant van de magsafe ring. Hij is ook net zo groot als dat stukje wat je bij de clear cases ook zien onder het rondje.SL65 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:38:
@JSchut
[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 23-10-2025 19:59 ]
Mooi dat het is opgelost! Wanneer had je deze case besteld? Ik hoop begin volgende week toch eens een verzendbevestiging te krijgen van Caudabe. 11 september een preorder geplaatst voor een Sheath maar wacht nog steeds…
12 september besteld. Vandaag geleverd.SL65 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 20:02:
Mooi dat het is opgelost! Wanneer had je deze case besteld? Ik hoop begin volgende week toch eens een verzendbevestiging te krijgen van Caudabe. 11 september een preorder geplaatst voor een Sheath maar wacht nog steeds…
Wel jammer dat je de magsafe ring ziet op de achterkant.
[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 23-10-2025 20:10 ]
Heb voorheen altijd screenprotectors van het merk Spigen gehad. Sinds kort een van het merk Flolab. Deze is echt veel beter, omdat veel minder reflectie van licht laat zien en dus beter leesbaar. Deze screenprotector van Flolab is wel duur maar is elke cent waard. Net zoals de iPhone Pro Max ook duur is en elke cent waard is. Zie ook vorige reacties van mede-tweakers.Animal schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:37:
[...]
Iemand nog een tip voor een screenprotector?
[ Voor 14% gewijzigd door pinokkia op 23-10-2025 20:15 ]
Ik wacht ook nog steeds.. pre order van 13 september. Dit is het document dat caudabe zelf steeds update:SL65 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 20:02:
https://docs.google.com/s..._HqfgAl_x8Y4TyvF-/pubhtml
Ik heb de sheath eucalyptus voor de 17PM besteld.. dus dat wordt wachten (ook al heeft deze bij een eerdere update op shipping gestaan). Welke heb jij besteld?
Ik heb een Sheath black besteld voor een 17PM wel nog zilveren buttons kunnen toevoegen. Ik blijf de cases geweldig vinden, maar verbaas mij wel over de snelheid qua leveren. Alsof ze nu voor het eerst zo’n piek hebben bij een nieuwe iPhone release.. Preorder voegt in ieder geval weinig toe.
[ Voor 17% gewijzigd door SL65 op 24-10-2025 06:52 ]
Online zie ik (vooral veel drop tests) met een Mous limitless case. Is er iemand die ervaring heeft met een mous case?
Hier op de iPhone 17 een Glaasie van Appelhoes.Animal schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:37:
[...]
Gebruik ik al jaren op mijn iPhones, aanbrengen makkelijk en blijft prima zitten.
Voor mij een dikke prima dus
Ik heb de Mous Limitless Case al sinds mijn Iphone 13PM en super tevreden van.Djim schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 07:35:
Online zie ik (vooral veel drop tests) met een Mous limitless case. Is er iemand die ervaring heeft met een mous case?
Ik zou geen ander merk meer willen, mijn gezin en veel vrienden hebben ondertussen ook Mous als case
Sommige cases vind ik wel net iets te "bulky", maar de limitless vind ik aangenaam
Dat jullie nog geduld kunnen opbrengen met Caudabe. Ik heb mijn order na weken maar geannuleerd. Las er steeds goede berichten over en dit was voor mij de eerste keer, maar uiteindelijk ook gelijk de laatste. Ze blijven overal promoten maar kunnen de vraag totaal niet aan, daarnaast las ik ook teveel negatieve berichten over de knoppen van de sheath. Nu maar weer terug naar Dbrand met de grip, was na een dag al verzonden en zou één dezer dagen aan moeten komen. Tussendoor ook nog steeds tevreden met de Spigen Armor T.
Heb ieder jaar altijd wel 2 a 3 hoessies die ik afwissel. Nu een ESR chassis hybrid. Prima case.
Caudabe staat al 4 weken in de bestelling. Twijfel nog tussen een Pitaka, of Cactus van Otterbox.
Had bijna de Torras case besteld. Maar twijfel of ik zo’n popsocket ring echt ga gebruiken.
Caudabe staat al 4 weken in de bestelling. Twijfel nog tussen een Pitaka, of Cactus van Otterbox.
Had bijna de Torras case besteld. Maar twijfel of ik zo’n popsocket ring echt ga gebruiken.
Omdat een Caudabe Sheath niet snel en voor een leuke prijs leverbaar is, heb ik een alternatief gevonden in de Ringke Onyx. Ben positief verrast; okee de Caudabe is net wat strakker en heeft een camera knop, maar de textuur en grip zijn wat mij betreft gelijkwaardig.
Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD
Op reddit wel veel reacties over een half werkende FaceID en pixel loss. Hoe denk jij daarover?pinokkia schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 20:11:
[...]
Heb voorheen altijd screenprotectors van het merk Spigen gehad. Sinds kort een van het merk Flolab. Deze is echt veel beter, omdat veel minder reflectie van licht laat zien en dus beter leesbaar. Deze screenprotector van Flolab is wel duur maar is elke cent waard. Net zoals de iPhone Pro Max ook duur is en elke cent waard is. Zie ook vorige reacties van mede-tweakers.
Pixel loss is misschien een heel klein beetje, ik hinder me er niet zo aan in ieder geval. FaceID heb ik nog geen problemen ondervonden, werkte eens niet toen er wat viezigheid over de sensor heen zat.Animal schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:45:
[...]
Op reddit wel veel reacties over een half werkende FaceID en pixel loss. Hoe denk jij daarover?
Verder wel een behoorlijk dure screen protector, maar tot nu toe is die het voor mij wel waard.
Gisteren heb ik het Techwoven-hoesje voor de iPhone Pro Max in de kleur Sienna Brown gevonden bij de Apple Store in Den Haag. Ik zag dat het ook beschikbaar was in Haarlem en Amsterdam. Voor wie interesse heeft, misschien zijn er daar nog steeds een paar beschikbaar.
Ik ben dezelfde route gegaan: iPhone 17 Pro Max in Cosmic Orange. Ik kocht de Spigen Ultra Hybrid MagFit op dezelfde dag, omdat de Techwoven-hoesjes van Apple nergens beschikbaar waren. Maar de volgende dag zag ik dat de kleur die ik wilde, Sienna Brown, weer op voorraad was, dus ben ik naar de winkel gegaan om hem te kopen. Ik ben echt blij met deze combinatie. Ik denk dat ik het doorzichtige hoesje thuis en misschien bij regen zal gebruiken, en de Sienna Brown als ik uitga of in binnenruimtes ben.dkawa schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:37:
Sinds vorige week overgestapt van een titanium Blue 15 pro naar een Cosmic Orange 17 pro. Vanaf dag 1 met de Spigen Ultra Hybrid MagFit gebruikt en heel tevreden mee:
[Afbeelding]
Maar sinds gisteren een Techwoven case in groen gekocht en ben heel blij met deze
Combi:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door viktrcoim op 25-10-2025 18:01 ]
Face ID werkt gewoon perfect en pixel loss merk ik niets van. Wel merk ik persoonlijk veel beter leesbaar dan mijn andere Spigen screenprotectorAnimal schreef op zaterdag 25 oktober 2025 @ 14:45:
[...]
Op reddit wel veel reacties over een half werkende FaceID en pixel loss. Hoe denk jij daarover?
Letterlijk net 1 van Torras eraf gehaald. (stond niet in de titel of hoofdbeschrijving maar het was een privacy model, ze hebben ook wel anderen, wel acceptabel qua prijs en ging er makkelijk op zonder navegen)Animal schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 19:37:
[...]
Zit nu de https://flolab.io/collect...3d?variant=46168079040663 op.
Kan het '3D' wel merken met vegen van onder naar boven.
Van de rest lijkt het scherm helder en goed te zitten. Was wel even "paniek" omdat er een soort 6 spots bij elkaar (denk aan dobbelsteen) ergens zaten qua lucht, erg gek, maar heb het volgens mij allemaal weg gekregen.
Iets prijzig en zit er maar 1 bij maar het is gelukt en dus eind goed al goed.
Bij de Torras zaten er wel 2, dus die andere maar slijten aan iemand die wel een privacy ding wilt.
[ Voor 3% gewijzigd door The Chosen One op 26-10-2025 14:17 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Ik heb helaas niet de 3D, de “infinity edge” (de 3D was er toen nog niet..) en ik zie dat deze versie recentelijk is veranderd van naam naar m “case friendly”. Kortom, ik heb helaas geen goede ervaring.Soepie schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 10:56:
Net de Flolab 3D geinstalleerd en ik moet zeggen dat ik het wel echt een goede screenprotector vind.
Foto "zonder" case:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Heb jij bij de randen last van “light bleed” of merk je dat de zwarte randen wat pixels wegnemen?
[ Voor 15% gewijzigd door Kakaroto op 26-10-2025 18:50 ]
Ik had de “simpele” 2 pack 2 pack Flolab en had daar inderdaad ook last van. Nu met de 3D versie heb ik helemaal geen “light bleed” dus die zwarte randen doen goed hun werk.Kakaroto schreef op zondag 26 oktober 2025 @ 18:48:
[...]
Ik heb helaas niet de 3D, de “infinity edge” (de 3D was er toen nog niet..) en ik zie dat deze versie recentelijk is veranderd van naam naar m “case friendly”. Kortom, ik heb helaas geen goede ervaring.
Heb jij bij de randen last van “light bleed” of merk je dat de zwarte randen wat pixels wegnemen?
[Afbeelding]
Gewoon spullen
Ik heb zojuist een Spigen screen protector aangeschaft via GSMpunt.
Ik hoop dat dit een goede protector is. Ik verwacht dat deze gewoon goed is.
Bovendien heb ik een Decoded leren hoesje in de kleur Navy Shadow met gesloten achterkant erom heen.
Toestel is een 17PM "Deep Blue".
Al bij al een nogal donkere combo, maar ik vind de blauwe kleur van de iPhone werkelijk prachtig.
Het gaat relatief goed samen ook. Voor mij de eerste keer een Decoded hoesje.
Ik hoop dat dit een goede protector is. Ik verwacht dat deze gewoon goed is.
Bovendien heb ik een Decoded leren hoesje in de kleur Navy Shadow met gesloten achterkant erom heen.
Toestel is een 17PM "Deep Blue".
Al bij al een nogal donkere combo, maar ik vind de blauwe kleur van de iPhone werkelijk prachtig.
Het gaat relatief goed samen ook. Voor mij de eerste keer een Decoded hoesje.
Dag iedereen. Ik ben een tevreden eigenaar van een oranje 17PM en ben op zoek naar een leren case van goede kwaliteit. Normaal gebruik ik mijn iPhone zonder case maar ik ga binnenkort op reis waar ik veel foto's maak en de kans op een valpartij iets groter is ...
Na wat opzoeken kwam ik uit bij merken zoals Piel Frama, Ryan London, Bullstrap, Andar, Mujjo, Nomad, Decoded, Bellroy, Blackbrook,... Kennen jullie nog vergelijkbare merken? Bedankt alvast!
Na wat opzoeken kwam ik uit bij merken zoals Piel Frama, Ryan London, Bullstrap, Andar, Mujjo, Nomad, Decoded, Bellroy, Blackbrook,... Kennen jullie nog vergelijkbare merken? Bedankt alvast!
[ Voor 21% gewijzigd door H1MSELF1SH op 28-10-2025 11:07 ]
Eigenlijk heb je zo’n beetje alle merken al genoemd. Tip van flip zou zijn; Wiiuka, Duits merk uit Berlijn. Dus geen import/douane kosten. Ze zijn eigenlijk identiek aan Bullstrap.H1MSELF1SH schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 11:00:
Dag iedereen. Ik ben een tevreden eigenaar van een oranje 17PM en ben op zoek naar een leren case van goede kwaliteit. Normaal gebruik ik mijn iPhone zonder case maar ik ga binnenkort op reis waar ik veel foto's maak en de kans op een valpartij iets groter is ...![]()
Hier een paar foto’s van de skiin more. Zeer zacht leer (lijkt op suède), dit is wel voor een air ipv een 17 pro. Maar die laatste hebben ze ook. Enerlaatste afbeelding is zoals de air case op site van Bullstrap staat. Laatste afbeelding met dezelfde case erlangs maar dan van een 15 Pro. Zie je een beetje hoe dit na verloop van tijd eruit kan zien.
Merendeel van deze cases worden toch gewoon op verzoek van de merken gemaakt in China. Maar dat terzijde.
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
[ Voor 66% gewijzigd door TheKerremenke op 28-10-2025 11:22 ]
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone Air Cloud White Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Zijn zo'n Suède hoesjes wel goed voor het plateau in de AIR?
Lijkt me niet te helpen voor de warmteafvoer. Mogelijks in de praktijk haast niet te merken, maar ik vroeg het me af.
Lijkt me niet te helpen voor de warmteafvoer. Mogelijks in de praktijk haast niet te merken, maar ik vroeg het me af.
Daar heb ik nog niets van gemerkt. Ook nog niet de melding “adaptieve stroom” gehad dus dat valt 100 % mee. Maar ben ook niet iemand die games draait op de iPhone ofzo.Dorryflorry schreef op dinsdag 28 oktober 2025 @ 13:43:
Zijn zo'n Suède hoesjes wel goed voor het plateau in de AIR?
:strip_exif()/f/image/owHrznlp38W8hvhWG31wHXcC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1BvwtfF67mADt4r6CqjLxfL0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Kb5cHHSNDpRDUvjuyuf5dJIM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zRsUzL2MsP0WEh8smJ22x20V.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TbmI2DuYUbcVLmxN4BN22uHX.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/hH28Rs2njdZfnmGL2m4fM81Y.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zdfoLRYwOC0nm0I0z0ZHVeSk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RD4Fwj1voYkIoNRFdnA7DNuF.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/9WOpc1aMDDlvAx0C2PLyKGs7.webp?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NoYWcf2ojKMEtazpfrqHIMaN.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/Ym7EMvaSIsMCbuk2yp3mfJL7.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/EWIaYWGlTsA57DzZPNbCqj9m.jpg?f=fotoalbum_tile)
/f/image/he8ZKgL9A8CwFNYzcQhIY7UA.webp?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/68EGp7L93zeSqCK6S79v1hca.jpg?f=fotoalbum_tile)