[iPhone 17, 17 Pro (Max) & Air] Accessoires/hoesjes/wallets

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Furrr schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 09:44:
[...]

True! Dat is voor mij echt een deal breaker zijn.
In het verleden had je nog wel eens last van refractie op de randen van een screenprotector met als gevolg een regenboog spektakel aan voornamelijk 1 zijden van de screenprotector (want perfect centreren lukt bijna nooit). In dat soort situaties los je dat met een zwarte rand op. Maar tegenwoordig, of althans, ik kom het nooit meer tegen, heb je daar geen last meer van.
Maar wel irritante stof tussen zijkant van de case en het glas wat dus niet volledig aansluit, ik verwacht dat dit met de Flolab beter sluit.

Ook zonder case zie je schijnbaar de Flolab vrijwel niet. Maar ik was ook altijd fan van Spigen, dus benieuwd of het allemaal zo wonderbaarlijk is als men zegt bij Flolab.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07-10 22:46
THE_BASE schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 09:58:
[...]

Maar wel irritante stof tussen zijkant van de case en het glas wat dus niet volledig aansluit, ik verwacht dat dit met de Flolab beter sluit.

Ook zonder case zie je schijnbaar de Flolab vrijwel niet. Maar ik was ook altijd fan van Spigen, dus benieuwd of het allemaal zo wonderbaarlijk is als men zegt bij Flolab.
Keep us posted!
Ben benieuwd!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:44
Geen blokkerende pixels hier met de Flolab. Wat hij wel heeft is een flinke barst. Mijn zoontje van 2 was zo aardig om papa even z’n telefoon aan te geven (en liet ‘m vallen helaas). Ik heb beroep gedaan op Flolab’s levenslange garantie en er komt netjes een nieuwe m’n kant op, dus hun support is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-10 12:00

Fordman

Fordman

Iemand ervaring met de BlueBuilt cases?
https://www.coolblue.nl/p...phone-17-transparant.html

Ik ben namelijk op zoek naar een dunne transparante case met een capacitieve cameraknop.
De spigen Signature vind ik niet lekker vastpakken. Heb daarom nu even de Spigen Dunne MagFit. Deze pakt heerlijk vast maar is dus niet transparant.

Voor de minimalist liefhebber kwam ik dit nog tegen:
https://www.bare-cases.com/pages/iphone-17-series-cases

[ Voor 10% gewijzigd door Fordman op 28-09-2025 10:52 ]

The One And Only

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-10 16:50
Ook maar eens een Flolab screen protector besteld met de code FB25. Ben heel benieuwd, er zijn veel goede recensies over. Heb nu de WSKEN maar lijkt wel alsof ‘ie net een fractie te klein is. Ik ben steeds een paar pixels kwijt van het beeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Mike-Nikon schreef op woensdag 24 september 2025 @ 19:15:
Vandaag alles van Pitaka binnen gekomen.
Nu de telefoon nog.............................. :X

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Oef, die Pitaka case en wallet zien er ook erg gaaf uit.
Zelf heb ik de Moment - Moonrise variant besteld, inclusief wallet.
Beide voor de 17PM Deep Blue.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tBSv9CrQLODDAxWdMG0YOdb9fnM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/MmIo7WYLEWX1x0WbxyAqrJ0i.png?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 00:08
Fordman schreef op zondag 28 september 2025 @ 10:52:
Iemand ervaring met de BlueBuilt cases?
https://www.coolblue.nl/p...phone-17-transparant.html

Ik ben namelijk op zoek naar een dunne transparante case met een capacitieve cameraknop.
De spigen Signature vind ik niet lekker vastpakken. Heb daarom nu even de Spigen Dunne MagFit. Deze pakt heerlijk vast maar is dus niet transparant.

Voor de minimalist liefhebber kwam ik dit nog tegen:
https://www.bare-cases.com/pages/iphone-17-series-cases
Ik heb dat Bluebuilt hoesje en hij is te bulky, allesbehalve hetgeen wat je zoekt.
Zodra ik iets anders kan vinden ga ik wisselen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ZoRr0
Voor de liefhebbers van de ‘ouderwets’ leren case, in deze review komen een groot aantal van de usual suspects voorbij:

https://youtu.be/QLDrhLQfjLo?si=9NByNOW3lCbR7XA-

Ik heb zelf de Nomad Traditional leather horween en ben daar erg tevreden over.

[ Voor 29% gewijzigd door ZoRr0 op 29-09-2025 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Iemand al ervaring met de originele Apple iPhone Air Back Cover met MagSafe Transparante case?
Komt daar veel stof/vuil tussen?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:21
Hendrikje1 schreef op zondag 28 september 2025 @ 20:38:
[...]

Oef, die Pitaka case en wallet zien er ook erg gaaf uit.
Zelf heb ik de Moment - Moonrise variant besteld, inclusief wallet.
Beide voor de 17PM Deep Blue.

[Afbeelding]
Moment?

Ik heb toevallig ook de moonrise besteld voor mijn 17P Deep Blue. Komt als het goed is morgen binnen.

Benieuwd hoe de wallet je bevalt. Ik twijfel nog, bijna nooit meer pasjes mee.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:54

m-buurman

hmmm...coffee!!

Na jaren de Spigen Glass tR EZFit screenprotectors gehad te hebben ben ik ditmaal voor de Flolab gegaan voor mijn 17P. Ik moet zeggen dat het resultaat onverwacht goed is, de weerspiegeling en de helderheid is vergeleken met m'n 16P+Spigen echt duidelijk minder/beter. Het kost net wat meer maar het resultaat is dusdanig dat dit vanaf nu mijn go-to screenprotector zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
VidaR-9 schreef op maandag 29 september 2025 @ 14:30:
[...]

Moment?

Ik heb toevallig ook de moonrise besteld voor mijn 17P Deep Blue. Komt als het goed is morgen binnen.

Benieuwd hoe de wallet je bevalt. Ik twijfel nog, bijna nooit meer pasjes mee.
Ik zal het zo snel mogelijk laten weten. Wacht nog op me iPhone. Komt half oktober mijn kant op.
Ik twijfelde tussen Moonrise en Over The Horizon. Die laatste vind ik ook erg mooi. Helaas is hier (nog) geen wallet van beschikbaar. Ik zal ze eens mailen of er op een later moment een wallet variant van komt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mittavic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:42
Vandaag onze iPhones ontvangen en meteen de Torras OrgiArmer screenprotectors erop geplakt. Het kost wat maar de toolkit is wel echt geweldig. 2 iPhones zonder enig luchtbelletje kunnen aanbrengen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik heb de Torras Origarmor binnen. Wat een ideaal ding om de screenprotector op te plakken zeg. Geen gepriegel meer.
Afbeeldingslocatie: https://torraslife.com/cdn/shop/files/sp_ygm_ip17_product_01.png?v=1757383704&width=3000
https://torraslife.com/pr...otector-for-iphone-17-pro
Echter vraag ik me af of je ook de protector los kan bestellen zonder de applicator?
Beetje zonde om die dingen elke keer weg te smijten.

Ik heb wellicht niet zoveel eisen maar ik vind deze top eruit zien. Voorlopig geen Flolab voor mij.
Nog nooit zo'n heldere screenprotector gezien. en met licht erop getest bijna geen glare.
Wel zwarte randjes erop maar ik kan nu niet meer zien of die breder zijn dan het display.
Ze zitten niet in de weg en kan er niet onder kijken

[ Voor 17% gewijzigd door ApC_IcE op 29-09-2025 21:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• overtones
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:04
ApC_IcE schreef op maandag 29 september 2025 @ 21:05:
Ik heb de Torras Origarmor binnen. Wat een ideaal ding om de screenprotector op te plakken zeg. Geen gepriegel meer.
[Afbeelding]
Echter vraag ik me af of je ook de protector los kan bestellen zonder de applicator?

Ik heb wellicht niet zoveel eisen maar ik vind deze top eruit zien. Voorlopig geen Flolab voor mij.
Nog nooit zo'n heldere screenprotector gezien. en met licht erop getest bijna geen glare.
Wel zwarte randjes erop maar ik kan nu niet meer zien of die breder zijn dan het display.
Ook deze vandaag ontvangen. Aanbrengen was super makkelijk en dat zwarte curved 3d randje is fantastisch.

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:57
[Afbeelding]

Ik heb deze ook. Zeer tevreden over de applicatie, helderheid en afgeronde hoeken.
Maar ik moet zeggen hij is wel erg krasgevoelig, na 3 dagen al 2 micro scratches erop. Terwijl ik mijn toestel nooit in een zak steek waar ook andere zaken in zitten dus dat vind ik wel frappant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
bob-nwk schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 06:36:
[...]

Ik heb deze ook. Zeer tevreden over de applicatie, helderheid en afgeronde hoeken.
Maar ik moet zeggen hij is wel erg krasgevoelig, na 3 dagen al 2 micro scratches erop. Terwijl ik mijn toestel nooit in een zak steek waar ook andere zaken in zitten dus dat vind ik wel frappant.
Dat is blijkbaar een zwak punt van die protector. Zijn op Macrumors ook verschillende klachten over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
[Afbeelding]

Voor een paar euro meer had je Flolab gehad waarbij het glas minder krasgevoelig blijkt te zijn.

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
THE_BASE schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 09:56:
[...]

Voor een paar euro meer had je Flolab gehad waarbij het glas minder krasgevoelig blijkt te zijn.
Maar volgens mij wacht "iedereen" nog op de Anti Reflective 3D Infinity Edge versie zonder privacy van de flolab toch, ook op MacRumors?

De heldere versie heeft nog geen 3D maar alleen Infinity Edge.

[ Voor 14% gewijzigd door overtones op 30-09-2025 10:31 ]

|| iPhone 17 Pro 256GB CO || Apple Watch Ultra 1 || iPad Pro 12.9 2020 128GB Wifi || AirPods Pro 3 || AirPods Max USB-c || Apple TV 4K || Apple TV 3 ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Laatst online: 07:59
Mijn AliExpress 'Hit or Miss' buit is binnen :+

In het verleden heb ik FloLab (met nabestellingen) en Spigen geprobeerd en voor mij is het toch een dure grap. Ik ben vrij lomp en glas breekt bij mij altijd. Dus el cheapo protectors is voor mij prima. In totaal 5 screenprotectors ingeslagen om 2 jaar te overbruggen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zOFiw8W7H5yq0Syw1UfzVPW44TY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/x5qCc8lUG6zE6p1SfmPEADRW.jpg?f=fotoalbum_large
Links, 3 ultra el cheapo protectors (4 euro). Linkerhoesje is een noodhoesje (4 euro). Rechter vond ik wel het proberen waard (15 euro), rechts Ugreen 2 screenprotectors (9 euro).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/juuBQtH7hAlAf3vob600iFByaPk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JmFpIGmgU42getsoBVglrASp.jpg?f=fotoalbum_large

Nu nog de iPhone 17 Pro Max binnenkrijgen van Mediamarkt (besteld op 22 sept) en de bezorging staat op 2 okt maar dat geloof ik niet helemaal als ik hier de Mediamarkt bestellingen volg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
overtones schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 10:28:
[...]

Maar volgens mij wacht "iedereen" nog op de Anti Reflective 3D Infinity Edge versie zonder privacy van de flolab toch, ook op MacRumors?

De heldere versie heeft nog geen 3D maar alleen Infinity Edge.
Geen idee wat het verschil is, maar ga niet langer wachten op een ander stuk glas. Dat komt dan wel weer als het glas een keer stuk is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
goodfella schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 10:45:
Mijn AliExpress 'Hit or Miss' buit is binnen :+

In het verleden heb ik FloLab (met nabestellingen) en Spigen geprobeerd en voor mij is het toch een dure grap. Ik ben vrij lomp en glas breekt bij mij altijd. Dus el cheapo protectors is voor mij prima. In totaal 5 screenprotectors ingeslagen om 2 jaar te overbruggen.

[Afbeelding]
Links, 3 ultra el cheapo protectors (4 euro). Linkerhoesje is een noodhoesje (4 euro). Rechter vond ik wel het proberen waard (15 euro), rechts Ugreen 2 screenprotectors (9 euro).

[Afbeelding]

Nu nog de iPhone 17 Pro Max binnenkrijgen van Mediamarkt (besteld op 22 sept) en de bezorging staat op 2 okt maar dat geloof ik niet helemaal als ik hier de Mediamarkt bestellingen volg. ;)
Dus je betaald een smak geld voor je iPhone maar je hoesjes zijn zo krom als een hoepel? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goodfella
  • Laatst online: 07:59
THE_BASE schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 11:06:
[...]

Dus je betaald een smak geld voor je iPhone maar je hoesjes zijn zo krom als een hoepel? :+
Good catch, buigt wel beetje mee met de tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLaTeM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:48
THE_BASE schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 11:01:
[...]

Geen idee wat het verschil is, maar ga niet langer wachten op een ander stuk glas. Dat komt dan wel weer als het glas een keer stuk is.
3D vs 2.5D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xazJwJSJjDnyng0aM6_4OmgiZ-I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KDADmA2GcbslFpGNdvLacLiP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Hier doen ze net of dat glas van 2.5D enorm dik is. Goede marketing wel. Het enige dat ik zie is een mooier aflopend randje. Zie ik niet in een case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLaTeM
THE_BASE schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 13:13:
[...]

Hier doen ze net of dat glas van 2.5D enorm dik is. Goede marketing wel. Het enige dat ik zie is een mooier aflopend randje. Zie ik niet in een case.
Gaat ook om het aflopende randje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
LLaTeM schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 13:20:
[...]

Gaat ook om het aflopende randje.
Ja, maar ondertussen doen ze lijken of die 2.5D 2x zo dik glas heeft. Dat is niet aan de orde volgens mij. Dat aflopende randje is mooier met 3D, maar geen gamechanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:53
Iemand ervaring/bekend met de Benks Armorpro case?
https://www.amazon.nl/BEN...d=1759227530&sr=8-54&th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 01-10 22:25
Waar hebben jullie die flolab screenprotectoe gekocht? Enige wat ik vind is hun eigen website met dus verzending vanuit US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman

Fordman

Fordman

Mooi! Zag deze ook voor de 17 op de website van Benks maar helaas niet via Amazon?! 8)7

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman

Fordman

Fordman

Negaiido schreef op maandag 29 september 2025 @ 00:57:
[...]

Ik heb dat Bluebuilt hoesje en hij is te bulky, allesbehalve hetgeen wat je zoekt.
Zodra ik iets anders kan vinden ga ik wisselen.
Misschien is dit iets

The One And Only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:30

JSchut

.....

Pufster schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 19:47:
Waar hebben jullie die flolab screenprotectoe gekocht? Enige wat ik vind is hun eigen website met dus verzending vanuit US?
Ik heb hem daar vandaag besteld. Ook 1 voor mijn vrouw. Dan zijn de verzendkosten te doen. Met de code die hier eerder gemeld was koste het iets meer dan 62 euro totaal.

Benieuwd wanneer Caudabe de case verstuurd. Ze gaven aan late september. Maar nog geen verzend mail ontvangen.

[ Voor 12% gewijzigd door JSchut op 30-09-2025 20:12 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-10 23:02
Gisteren de Flolab geïnstalleerd. En de duststicker is fantastisch, dat niet merken zoiets meeleveren is onbegrijpelijk. Installatie is een fluitje van een cent. Zit er mooi strak op, en zo op eerste oog weinig weerspiegeling en super helder beeld.

Verzending was vlot, in denk een dag of 9 onderweg geweest vanuit China.
Keurig verpakt. Heb er voor de zekerheid 2 besteld, ben benieuwd hoe durable ze zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
JSchut schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:11:
[...]

Ik heb hem daar vandaag besteld. Ook 1 voor mijn vrouw. Dan zijn de verzendkosten te doen. Met de code die hier eerder gemeld was koste het iets meer dan 62 euro totaal.

Benieuwd wanneer Caudabe de case verstuurd. Ze gaven aan late september. Maar nog geen verzend mail ontvangen.
Ik heb een code van internet gebruikt,
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ymxt6Q6n/IMG-0093.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door debroei op 30-09-2025 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
Ik heb nu de Benks screenprotector via Amazon besteld en geïnstalleerd. Had hiervoor een Flolab die helaas na een paar dagen een barst had doordat m’n zoontje m’n toestel had laten vallen. Een nieuwe is onder garantie onderweg, maar daar wilde ik niet op wachten. Over de Benks ben ik erg enthousiast. Die heeft wel de mooie 3D curves (vrijwel onzichtbaar). Zo op het eerste oog is de AR net iets minder dan de Flolab. De kosten zijn wel een stuk lager, zat rond de 28 euro (door een 15 procent coupon) via Amazon.nl.

Het is de BENKS GlassWarrior Sapphire Coating voor iPhone 17 Pro Max (voor de volledigheid).

[ Voor 8% gewijzigd door ZoRr0 op 30-09-2025 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiccardoNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-09 22:13
Iemand die ook een Spigen clear case via Amazon heeft gekocht? Die van mij is nu al helemaal afgesleten. Dikke krassen en scheuren erin, terwijl ik m’n telefoon nog in een sleeve draag. Ik zie net ook dat 25 euro niet de normale prijs is. Ik heb nu zo m’n bedenkingen bij de echtheid van de ‘officiële store’ op Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-10 09:54
RiccardoNL schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 22:13:
Iemand die ook een Spigen clear case via Amazon heeft gekocht? Die van mij is nu al helemaal afgesleten. Dikke krassen en scheuren erin, terwijl ik m’n telefoon nog in een sleeve draag. Ik zie net ook dat 25 euro niet de normale prijs is. Ik heb nu zo m’n bedenkingen bij de echtheid van de ‘officiële store’ op Amazon.
Wet niet of het dezelfde is maar ik had deze: https://www.amazon.nl/dp/...yo2ov_dt_b_fed_asin_title

Kleine week gebruikt (alles ok maar net te glad) heb hem vervangen voor een Decoded leer, en die bevalt beter!

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:02

JB

Cédric roelt!

Tahamus (ik verdenk ze er van dat zij Sena rechten hebben gekocht) heeft nu ook stock! Zelf besteld via Ebay :) Als deze hetzelfde is, als mijn good old Sena pouches die ik vanaf de 4S gebruik, ben ik heeeeeeel blij *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dWHcXqgbGp0Th6leWVMPx-27rAo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LDXT7bQxUuq3Dbqtg3cjsBbU.png?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venzl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:45
Ben aan het oriënteren op een screenprotector en op basis van de diverse reacties hier neig ik naar die van Flolab. Nu zie ik dat zij diverse varianten hebben. Heeft het merendeel hier deze variant gekocht: https://flolab.io/collect...or?variant=46102483009687? Daarnaast, heeft deze protector die zogeheten 3D curve zodat hij mooi plat is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Venzl schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 08:45:
Ben aan het oriënteren op een screenprotector en op basis van de diverse reacties hier neig ik naar die van Flolab. Nu zie ik dat zij diverse varianten hebben. Heeft het merendeel hier deze variant gekocht: https://flolab.io/collect...or?variant=46102483009687? Daarnaast, heeft deze protector die zogeheten 3D curve zodat hij mooi plat is?
Je hebt het topic gelezen toch? De 3D is binnenkort beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venzl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:45
Niet alles dus, maar thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
Venzl schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 08:45:
Als je nu per se 3D curves wil zou ik voor de Benks gaan. Scheelt een hoop geld met de Flolab en kun je gewoon zo bij Amazon.nl bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
debroei schreef op dinsdag 30 september 2025 @ 20:16:
[...]

Ik heb een code van internet gebruikt,
[Afbeelding]
Heb alleen de Sheath besteld, maar die knoppen zijn misschien wel een hele mooie combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-10 17:46

The Chosen One

Zie signature!

Mijn sleeve is ook binnen. Telefoon past er in. Hij werkt!

.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4zGVvAk4op4fRE4ablACne7ppWA=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gsPu1xswLBcqxzBmIMg5Smls.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_zDuRJmR160AbiEj1U63ICfNm4w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4UrUApOYicsCUKdedRbIua1W.jpg?f=fotoalbum_tile

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michaelw1998
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Paar pagina’s door het topic gescrollt en best wat mooie cases gezien, zeker die van Pitaka. Maar helaas is de keuze een stuk minder voor de iPhone 17 (normale) lijkt het wel.

Iemand daar nog een mooie hoes voor? Dan liefst geen armor achtige stijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LLaTeM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FbdJ
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 10:44
Ik ga voor het eerst de Pro max nemen in plaats van de Pro. Welk doorzichtige case adviseren jullie? Ik heb Otterbox Symmetry op het oog. TORRAS lijkt ook goed maar helaas niet beschikbaar in NL.

Ook heb ik de groene techwoven van apple op het oog. Die vind ik zo mooi met Oranje Pro max #MasterChief. Maar hoor nare verhalen op reddit dat de iPhone schade krijgt met de hoes om…

[ Voor 32% gewijzigd door FbdJ op 03-10-2025 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

The Chosen One schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 19:07:
Mijn sleeve is ook binnen. Telefoon past er in. Hij werkt!

.
[Afbeelding][Afbeelding]
Hier ook een sleeve/naked iPhone gebruiker :) Ik vind dit altijd erg bulky omdat de naden niet naar binnen zijn genaaid. Al vanaf de 4S gebruik ik Sena pouches maar die zijn helaas niet meer... nu is er een Tahamus onderweg vanuit de US. Erg duur met shipping, maar 99% zeker dat zij de Sena rechten hebben (overgenomen) omdat ik met dezelfde ebay user eerder zaken heb gedaan toen Sena nog wel bestond.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ter7o7jKIiuySnL0hoH81v8H0HI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2suKYoTh7dx0feT1EILTn8yJ.png?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
De decoded silicone geprobeerd voor 17 pro maar nee dat is het net niet..
Ziet er op afstand mooi uit maar de silicone materiaal trekt te veel stof aan. Rand bij de camera button heeft verder ook te veel speling.

Nu de caudabe sheath besteld. Kost wat meer maar dan heb je ook wat. Paar reviews bekeken en ziet er imo goed uit.
Duurt wel even gezien het mid Oct pas verstuurd wordt.

Voor de geïnteresseerden, BRAINSTECH15 levert wat korting op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik zie dat mijn Flolab order is overgedragen aan de lokale vervoerder. Maar iemand een idee welke vervoerder dat in Nederland is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
THE_BASE schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 12:39:
Ik zie dat mijn Flolab order is overgedragen aan de lokale vervoerder. Maar iemand een idee welke vervoerder dat in Nederland is?
Hier was dat PostNL. Kreeg al bijna een week van tevoren een melding van PostNL dat het eraan zou komen. Uiteindelijk duurde het wel nog even totdat het pakket echt door hun was ontvangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hendrikje1
  • Niet online
THE_BASE schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 12:39:
Hier is dat de laatste paar keer GOFO Express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Hendrikje1 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:26:
[...]

Hier is dat de laatste paar keer GOFO Express.
Jep, die kreeg ik vanmiddag inderdaad ook. Dank je!

Ligt nu in Amsterdam, hopelijk begin volgende week in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kyrillajax
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 06-10 13:41
Hoi hoi,
Ik heb een paar dagen geleden een mous (sage kleur) case besteld, alleen ik zit te twijfelen om een tweede te bestellen. De Torras O3 Air forest green heb ik op het oog, nou vraag ik me af hoe dat hoesje vergelijkt met de limitless 7.0 van Mous. Iemand die beide hoesjes heeft toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:09
kyrillajax schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 09:39:
Hoi hoi,
Ik heb een paar dagen geleden een mous (sage kleur) case besteld, alleen ik zit te twijfelen om een tweede te bestellen. De Torras O3 Air forest green heb ik op het oog, nou vraag ik me af hoe dat hoesje vergelijkt met de limitless 7.0 van Mous. Iemand die beide hoesjes heeft toevallig?
Je zou op dit Amerikaanse forum kunnen kijken of de vraag uitzetten. Grotere kans dat daar iemand alleen Mouse/ Torras case heeft.
https://forums.macrumors....ro-pro-max-cases.2455729/

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
JB schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 08:34:
Tahamus (ik verdenk ze er van dat zij Sena rechten hebben gekocht) heeft nu ook stock! Zelf besteld via Ebay :) Als deze hetzelfde is, als mijn good old Sena pouches die ik vanaf de 4S gebruik, ben ik heeeeeeel blij *O*
Volgens mij is zijn ze toen overgenomen door samsonite als ik mij niet vergis.,
Vond het ook altijd fijne cases.
Toen er geen updates meer uitkwamen voor de nieuwe iPhone heb ik ze gemaild. Volgens mij al weer even geleden, +2 jaar.

Nog steeds jammer dat Ryan London niet naar NL verstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
THE_BASE schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 18:43:
[...]

Jep, die kreeg ik vanmiddag inderdaad ook. Dank je!

Ligt nu in Amsterdam, hopelijk begin volgende week in huis.
Hier door DHL bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
FbdJ schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 01:11:
Ik ga voor het eerst de Pro max nemen in plaats van de Pro. Welk doorzichtige case adviseren jullie? Ik heb Otterbox Symmetry op het oog. TORRAS lijkt ook goed maar helaas niet beschikbaar in NL.

Ook heb ik de groene techwoven van apple op het oog. Die vind ik zo mooi met Oranje Pro max #MasterChief. Maar hoor nare verhalen op reddit dat de iPhone schade krijgt met de hoes om…
Gebruik nu die ESR, prima case. Ook camera bump is beschermd. En vrij goedkoop in vergelijk met andere cases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

debroei schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 18:25:
[...]

Volgens mij is zijn ze toen overgenomen door samsonite als ik mij niet vergis.,
Vond het ook altijd fijne cases.
Toen er geen updates meer uitkwamen voor de nieuwe iPhone heb ik ze gemaild. Volgens mij al weer even geleden, +2 jaar.

Nog steeds jammer dat Ryan London niet naar NL verstuurt.
Geen idee. Mijn order is nu eerst _heel_ US aan het doorkruisen, dus hopelijk komt ie binnenkort deze kant op zodat ik kan vergelijken :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Flolab binnen en gelijk geplakt in een badkamer die lekker aan het stomen was. :+

Manier van plakken is top, beter nog dan Spigen. Zit geen stofje onder en super helder.

Als er dan toch iets te piepen is: wellicht door het zwarte randje, maar op de een of andere manier zie ik de diepte van het glas op het display. Dat ervaarde ik bij Spigen niet zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kyrillajax
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 06-10 13:41
TheKerremenke schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 10:14:
[...]

Je zou op dit Amerikaanse forum kunnen kijken of de vraag uitzetten. Grotere kans dat daar iemand alleen Mouse/ Torras case heeft.
https://forums.macrumors....ro-pro-max-cases.2455729/
Wordt nu twee keer verwezen haha, maar goed, ik kijk daar wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syltheboy
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
THE_BASE schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 20:49:
Flolab binnen en gelijk geplakt in een badkamer die lekker aan het stomen was. :+

Manier van plakken is top, beter nog dan Spigen. Zit geen stofje onder en super helder.

Als er dan toch iets te piepen is: wellicht door het zwarte randje, maar op de een of andere manier zie ik de diepte van het glas op het display. Dat ervaarde ik bij Spigen niet zo.
Ik heb hem ook nog liggen voor mijn iPhone 16 Pro Max, maar de Spigen die er nu op zit bevalt me eigenlijk prima. Wel zonde als ik die Flolab niet ga gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
syltheboy schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:47:
[...]

Ik heb hem ook nog liggen voor mijn iPhone 16 Pro Max, maar de Spigen die er nu op zit bevalt me eigenlijk prima. Wel zonde als ik die Flolab niet ga gebruiken.
Zeker zonde! Anders wachten tot Spigen schade heeft. Maar merk wel dat de Flolab een stukje helderder is en lekker glad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mazino
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 05-10 11:53

Ik heb ook de Flolab one time pro op de 17 pro max en ik ervaar precies hetzelfde. Als je schuin naar de telefoon kijkt kan je onder de zwarte rand zien. De applicatie ging perfect, en de helderheid en anti-glare is echt een significante verbetering t.o.v de Spigen EZ fit TR die ik op mijn 12 pro max heb. Ik denk dat het komt door het zwarte randje dat wellicht een klein gedeelte van de pixels bedenkt en het feit dat het echt een dikke screen protector is. De Spigen is denk ik <.3mm and deze echt wel minimaal .7mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Laatst online: 07-10 16:50

Lichtelijk jaloers. Dag 7 en net vertrokken uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18
Ik lees hier veel over FloLab, nou ga ik straks mijn iPhone ophalen (17 Pro). Ik hou van een dunne transparante case, iemand aanbevelingen? Screenprotector wil ik Spigen maar lees over stof en randjes…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
sacaji schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 07:32:
Ik lees hier veel over FloLab, nou ga ik straks mijn iPhone ophalen (17 Pro). Ik hou van een dunne transparante case, iemand aanbevelingen? Screenprotector wil ik Spigen maar lees over stof en randjes…
Ik gebruik al jaren Thin Cases van Nudient. Zitten stevig en strak om de telefoon, zijn zoals de naam vermoedt dun, hebben een stofje aan de binnenkant. 11Pro ziet er na zes jaar nog als nieuw uit onder het hoesje. Minder geschikt als je het hoesje vaak los wil halen, zit wel echt strak.
Nooit een transparante echter dus over “vergelen” kan ik je niets zeggen.

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Spigen blijft een aanrader voor een goede screenprotector met een betaalbare prijs.

Maar inderdaad: er zit altijd een gap tussen case en protector. Daar gaat veel stof tussen zitten, dus iets om rekening mee te houden als dat je kan gaan irriteren.

Spigen heeft ook mooie transparante cases, die van Apple zou ik links laten liggen: hard case en breekt na de eerste val waarschijnlijk al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Dennisweb schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 00:40:
[...]

Lichtelijk jaloers. Dag 7 en net vertrokken uit China.
Ging hier vlot, zie dat ik op 26 september besteld heb en was 3 oktober in huis. Hopelijk snel op je deurmat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
mazino schreef op zaterdag 4 oktober 2025 @ 22:54:
[...]

Ik heb ook de Flolab one time pro op de 17 pro max en ik ervaar precies hetzelfde. Als je schuin naar de telefoon kijkt kan je onder de zwarte rand zien. De applicatie ging perfect, en de helderheid en anti-glare is echt een significante verbetering t.o.v de Spigen EZ fit TR die ik op mijn 12 pro max heb. Ik denk dat het komt door het zwarte randje dat wellicht een klein gedeelte van de pixels bedenkt en het feit dat het echt een dikke screen protector is. De Spigen is denk ik <.3mm and deze echt wel minimaal .7mm.
Precies. Ik dacht dat het een dunne protector zou zijn, maar dat is het niet. Met m’n TechWoven case er om valt het minder op, maar ik ervaar dat wel als nadeel van Flolab. Verder een prima protector, maar als deze het begeeft en ze geven niet thuis voor garantie wordt het alsnog een andere. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sacaji
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18
THE_BASE schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:22:
[...]

Spigen blijft een aanrader voor een goede screenprotector met een betaalbare prijs.

Maar inderdaad: er zit altijd een gap tussen case en protector. Daar gaat veel stof tussen zitten, dus iets om rekening mee te houden als dat je kan gaan irriteren.

Spigen heeft ook mooie transparante cases, die van Apple zou ik links laten liggen: hard case en breekt na de eerste val waarschijnlijk al.
Is het met elke screen protector? Zat nog te denken aan die case van Apple haha. Dan bestel ik misschien wel een bare case en neem ik tijdelijk een spigen case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
sacaji schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:28:
[...]

Is het met elke screen protector? Zat nog te denken aan die case van Apple haha. Dan bestel ik misschien wel een bare case en neem ik tijdelijk een spigen case.
Elke screenprotector heeft voor zover ik weet altijd wel een gap. Anders zit het tegen je hoes aan en is het glas kwetsbaarder.

Maar bij de meeste merken zónder een zwart randje is die ruimte breder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
THE_BASE schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 08:24:
[...]
maar als deze het begeeft en ze geven niet thuis voor garantie wordt het alsnog een andere. :)
Garantie op een screenprotector? Hoe zou dat werken? Als die kapot gaat heeft ie zijn werk toch gedaan? Dat is geen defect dan toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
SirLenncelot schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:43:
[...]

Garantie op een screenprotector? Hoe zou dat werken? Als die kapot gaat heeft ie zijn werk toch gedaan? Dat is geen defect dan toch?
Volgens mij en alle opmerkingen hier geven ze garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordman

Fordman

Fordman

Dit moet een dun goed doorzichtig hoesje zijn:
https://www.appelhoes.nl/...one-17-hoesje-transparant

The One And Only

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 12:00
Zojuist deze case besteld voor mijn iPhone Air. Ik ga hem alleen gebruiken wanneer ik mijn toestel mee naar buiten neem; binnenshuis haal ik de case eraf.

Ik wil vooral voorkomen dat het toestel uit mijn hand glipt bij het in- of uitstappen van de auto, of uit mijn broekzak schuift. Ook leg ik mijn telefoon vaak op de passagiersstoel, en dan wil ik niet dat hij op de grond valt bij een scherpe bocht of tijdens het accelereren.

Zo blijft het toestel beter beschermd tegen mogelijke beschadigingen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/18gOCefxkGjeJb3eqg2fGchFEUU=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/LQVV6hjdpGkjkSdtx5O7i5N4.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Niet online
THE_BASE schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 11:47:
[...]

Volgens mij en alle opmerkingen hier geven ze garantie.
Ahja, dat is geen “garantie”, daar is alleen sprake van wanneer een product niet werkt zoals je mag verwachten. Dit is een service voor $9.95.
Maar desalniettemin netjes als je voor 25% van de nieuwprijs een vervanging kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:40
Wat vinden jullie van deze Spigen Enzo Aramid T Magfit case?

Afbeeldingslocatie: https://spigen.com.sg/cdn/shop/files/Spigen-iPhone-17-Pro-Case-6.3_-Enzo-Aramid-T-MagFit-Magnetic-Phone-Case-Camera-Control-Button-Cover-iPhone-Case-_value_Product-ven-255790289.jpg?v=1758364958

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:09
DeJurist schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:38:
Zojuist deze case besteld voor mijn iPhone Air. Ik ga hem alleen gebruiken wanneer ik mijn toestel mee naar buiten neem; binnenshuis haal ik de case eraf.

Ik wil vooral voorkomen dat het toestel uit mijn hand glipt bij het in- of uitstappen van de auto, of uit mijn broekzak schuift. Ook leg ik mijn telefoon vaak op de passagiersstoel, en dan wil ik niet dat hij op de grond valt bij een scherpe bocht of tijdens het accelereren.

[Afbeelding]
Netjes, je hebt de zwarte air? Heb zelf de blauwe variant van deze case besteld. Vind ik net wat mooier bij een witte Air. Wel met dezelfde gedachtengang, minimaal bescherming t.o.v. case less. Alhoewel dat laatste me ook steeds meer bevalt.

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 12:00
TheKerremenke schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:35:
[...]

Netjes, je hebt de zwarte air? Heb zelf de blauwe variant van deze case besteld. Vind ik net wat mooier bij een witte Air. Wel met dezelfde gedachtengang, minimaal bescherming t.o.v. case less. Alhoewel dat laatste me ook steeds meer bevalt.
Nee heb de Sky Blue Air, wat eigenlijk ook wit is met een zeer subtiele tint, maar dit is de enige afbeelding dat ze gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door DeJurist op 05-10-2025 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:24
DeJurist schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 12:38:

[Afbeelding]
Ik hoop voor je dat deze er makkelijker af gaat dan de Pitaka die ik heb voor mijn Samsung S22.
Anders heb je elke dag ruzie met die case. Hij zit er strak omheen maar verwijderen is echt een crime.

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JB schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 08:34:

[Afbeelding]
Nog niet binnen zeker, erg benieuwd of het wat is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

THE_BASE schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:41:
[...]

Nog niet binnen zeker, erg benieuwd of het wat is!
Nee nog niet… zal het melden zodra ie de oceaan over is :/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W0q5xOi4iVMuV06Al-ISm1etOs0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HqohWksNys2gsTs5gcytI2n4.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JB schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:44:
[...]

Nee nog niet… zal het melden zodra ie de oceaan over is :/

[Afbeelding]
En je hebt er serieus 40 euro + 20 euro verzendkosten voor betaald? Wil er ook wel een naaien voor de helft voor je. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iMode
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 03:52
pinokkia schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 14:14:
Wat vinden jullie van deze Spigen Enzo Aramid T Magfit case?

[Afbeelding]
Mooi!

Ik heb een soortgelijk hoesje van Spigen gebruikt (zwart met Carbon look) maar om de een of andere reden komt er bij soort gelijke hoesjes toch meuk onder wat flinke beschadigingen / putjes / stipjes maakt in heel de zijkanten..
Had dat met de transparante van Spigen nooit dus voor mijn 17 weer een Spigen Ultra Hybride Crystal Clear gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
Ik heb Flolab one time pro voor de 17 pro max besteld. Die is gisteren verzonden. Nu is mijn vraag aan mede tweakers die daar ook hebben besteld. Hoe lang duurt het vanaf verzenden tot aan levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• overtones
Heb hier de bare case binnen in Cosmic orange. Het is zeker niet voor tegen vallen of stoten en alleen voor krassen maar damn it feels and looks good!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob-nwk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:57
overtones schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:03:
Heb hier de bare case binnen in Cosmic orange. Het is zeker niet voor tegen vallen of stoten en alleen voor krassen maar damn it feels and looks good!
Kun je een foto posten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bleekie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:21
pinokkia schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:36:
Ik heb Flolab one time pro voor de 17 pro max besteld. Die is gisteren verzonden. Nu is mijn vraag aan mede tweakers die daar ook hebben besteld. Hoe lang duurt het vanaf verzenden tot aan levering?
5 dagen vanaf verzenden bij mij.

[ Voor 3% gewijzigd door bleekie op 07-10-2025 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
bleekie schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:11:
[...]

5 dagen vanaf verzenden bij mij.
Thx voor de info.
Ik hoop dan dat deze screenprotector ook met 5 dagen wordt geleverd. Dan zal aanstaande vrijdag geleverd worden.

[ Voor 3% gewijzigd door pinokkia op 07-10-2025 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
pinokkia schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:42:
[...]

Thx voor de info.
Ik hoop dan dat deze screenprotector ook met 5 dagen wordt geleverd. Dan zal aanstaande vrijdag geleverd worden.
Hier binnen 5 werkdagen in huis. Best snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:30

JSchut

.....

pinokkia schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 21:42:
[...]

Thx voor de info.
Hier 30 sept besteld en gister ochtend geland in NL. Vandaag nog geen updates.
Gaat hier dus iets langer duren dan 5 werkdagen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

THE_BASE schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:50:
[...]

En je hebt er serieus 40 euro + 20 euro verzendkosten voor betaald? Wil er ook wel een naaien voor de helft voor je. ;)
Jup, maar dan wel echt leer met aan de binnenkant suede :+ En naar binnen genaaid, kun jij dat ook? Want dan laat ik me liever door jou naaien :P

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
JB schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 09:40:
[...]

Jup, maar dan wel echt leer met aan de binnenkant suede :+ En naar binnen genaaid, kun jij dat ook? Want dan laat ik me liever door jou naaien :P
Haha, oefenen dan maar. :)

Ben wel benieuwd naar die sleeve, dus hou ons op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
JSchut schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 07:54:
[...]

Hier 30 sept besteld en gister ochtend geland in NL. Vandaag nog geen updates.
Gaat hier dus iets langer duren dan 5 werkdagen.
Ik hoop dat bij mij niet ontzettend lang duurt. Thx voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLjorn
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:47
Zeér benieuwd. De dBrand Grip case besteld. Met than leather skin. Voor de 17 Pro Max. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jh8-IUWuqi6AMDbvgTCMsuETiJ8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/dcH4QpyTNFTwnajOvwW8mXNe.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@NLjorn
Nice!
Mag wel wat kosten.. Ook naar gekeken maar vond het te prijzig voor een hoes.
Wacht met smart op mijn Caudabe Sheath.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
BigF25 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 12:50:
@NLjorn
Nice!
Mag wel wat kosten.. Ook naar gekeken maar vond het te prijzig voor een hoes.
Wacht met smart op mijn Caudabe Sheath.
Hier nog iemand die wacht. Ben erg fan van de cases van ze, maar het duurt meestal wel wat lang…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigF25
@SL65
Heb zondag wel mail ontvangen dat het verstuurd is maar status vooralsnog onveranderd.. Weet jij wat de gebruikelijke levertijd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Nu online
BigF25 schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 13:53:
@SL65
Heb zondag wel mail ontvangen dat het verstuurd is maar status vooralsnog onveranderd.. Weet jij wat de gebruikelijke levertijd is?
Die mail hoop ik ook zsm te ontvangen. Ik weet dat het vorig jaar bij de 16 ook even duurde, maar dat was na bestellen gevoelsmatig een stuk sneller. Alleen nu lopen ze al even achter. Na verzenden is het 8-12 dagen volgens mij naar Europa.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste