Valinor schreef op maandag 12 januari 2026 @ 14:55:
[...]
Ik heb heel lang complys gebruikt met mijn airpods pro 2, ze gaan helaas niet lang mee. Begint met kleine scheurtjes wat niet erg is maar vervolgens worden ze ook nog smerig en schoonmaken is moeilijk. Na een half jaar is het weer tijd voor vervanging.
Ik heb daarna deze sonicfoam besteld voor 15 euro:
https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B0FSGQQ8GR
Bijna een jaar verder en ik gebruik nog steeds mijn eerste paar.
Ze voelen minder "premium" dan de complys maar zitten bijna net zo lekker en gaan veel langer mee.
Wel zijn ze echt slecht verpakt, gewoon los in de doos, maarja voor de prijs mag ik niet klagen. Complys werden mij te duur.
Ik heb ze vanavond binnen gehad(sonicfoam), en wat zit dit lekker zeg zo he.
Ik heb niet eens meer door ik ze in mijn oren heb, heb gewoon weer plezier van de oortjes in te hebben.
De tips van de pro3 zijn gewoon enorm slecht, zijn keihard/ stug zit amper beweging in(Als of je een stuk steen in je oor heb zitten).
De pro2 tips waren veel zachter / soepeler, hiermee lijkt het weer of ik de pro2 in heb(Of misschien zit nog wel iets beter zelfs).
Ik heb wel de verkeerde gekregen volgens mij, ik had SONICFOAM (AIR-3-Pro Medium Zwart) besteld. Maar Op het kartonnen doosje staat medium. maar het plastic opberg doosje staat small(Maar goed ze zitten prima).
En voor dat geld die 15 euro ook 5 paar krijgen, dit is gewoon geen geld. Die complys zijn belachelijk duur(En gaan schijnbaar ook niet lang mee).
Morgen maar eens op de fiets in doen, benieuwd hoe ze dan blijven zitten na het werk.
@
mprkooij Misschien ook iets voor jou, mocht je nog AirPods 3 hebben liggen. Jij was ook terug gegaan na de AirPods Pro 2 toch ?.
Ze zijn tevens ook voor de AirPods Pro 1& 2 te koop, dus eventueel kan je ze hierdoor ook halen.
[
Voor 11% gewijzigd door
Carlos0_0 op 20-01-2026 21:41
]