• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

MeesterBas

3 in de rij, kassa erbij

Zo plotseling als dat de achtergrondruis optrad, zo snel is de ruis ook weer verdwenen bij mij.

Runner-up Community Awards 2025 - Hoogst gewaardeerde forumpost

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:11
Hier ook de Comply eartips (TrueGrip Max) binnen. Het is en blijft echt een significante, en voor mij essentiële, upgrade.

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21:38

amphora

Websites & Fotografie

Ik heb ook wel interesse in Comply tips maar hoe weet je welke maat je moet hebben? Zonde om een setje S/M/L te bestellen en met twee derde vervolgens nooit wat te doen. Ik heb nu de links L en rechts XL (van apple zelf) dus ik vermoed dat L wel goed zal zijn. Welke Comply maat hebben jullie en wat was jullie originele tip maat?

En hebben jullie voor wit of zwart gekozen? En waarom? Kan me voorstellen dat wit mooier is maar niet lang mooi blijft?

[ Voor 21% gewijzigd door amphora op 09-12-2025 11:36 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:31
Ik verwacht ze zelf van de kerstman nog, dus moet nog even erop wachten :).
Maar goed ja zonde om dan de rest niet te gebruiken, hoezo dat. bij airpods zit ook elke maat en die gebruik je niet allemaal ?.

Je kan eventueel misschien iemand anders er blij mee maken, als die het eens wil proberen.

• Bestseller
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 06-01 19:17
Ik wil dus AirPods Pro 3 kopen, maar lees dat veel mensen ze niet fijn vinden zitten. Ik heb moeilijke oren: de meeste in ears doen pijn, omdat m’n oren te klein zijn. De pro 2 zaten perfect. Hoe moeilijk doet Apple met het retourneren van gebruikte Pro 3’s? Is er een verschil met de fysieke en online stores?

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Mijn linker oortje is overleden ben ik bang.
Links heeft nog maar 25% van het volume van rechts, resetten, opladen, ander device, niets helpt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Donstil schreef op donderdag 11 december 2025 @ 07:35:
Mijn linker oortje is overleden ben ik bang.
Links heeft nog maar 25% van het volume van rechts, resetten, opladen, ander device, niets helpt.
Niks aan de hand, het gehoor gaat gewoon wat achteruit als we ouder worden :(:)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dennisdn schreef op donderdag 11 december 2025 @ 07:53:
[...]

Niks aan de hand, het gehoor gaat gewoon wat achteruit als we ouder worden :(:)
Hehe, nou ondanks dat je volledig gelijk hebt helaas is dat hier niet het geval 🙃

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Bestseller schreef op woensdag 10 december 2025 @ 23:46:
Ik wil dus AirPods Pro 3 kopen, maar lees dat veel mensen ze niet fijn vinden zitten. Ik heb moeilijke oren: de meeste in ears doen pijn, omdat m’n oren te klein zijn. De pro 2 zaten perfect. Hoe moeilijk doet Apple met het retourneren van gebruikte Pro 3’s? Is er een verschil met de fysieke en online stores?
Niet. Geen enkel probleem. Vond de 3 helaas niet prettig zitten (terwijl de 2 heerlijk zijn).

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Poll: Hoe tevreden ben jij over de AirPods PRO 3
Goed
Goed, maar Pro 2 zat beter
Acceptabel
Slecht
Afbeeldingslocatie: https://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=407364&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

• Lyca
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-01 13:41
Sinds ik geen iPhone meer heb en alleen een Macbook doen mijn Airpods Pro vrij raar. Elke keer als ze bewegen beginnen ze te "chirpen".
Zelfs als ze in de rugzak liggen en ik neem de rugzak op, soms 2 keer en soms 4 keer. Enig idee wat dit aan het veroorzaken is?
Ik ben ook vrij verrast om te zien dat je je airpods pro niet meer kan updaten zonder een iPhone :(

• Carlos0_0
Lyca schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 09:55:
Sinds ik geen iPhone meer heb en alleen een Macbook doen mijn Airpods Pro vrij raar. Elke keer als ze bewegen beginnen ze te "chirpen".
Zelfs als ze in de rugzak liggen en ik neem de rugzak op, soms 2 keer en soms 4 keer. Enig idee wat dit aan het veroorzaken is?
Ik ben ook vrij verrast om te zien dat je je airpods pro niet meer kan updaten zonder een iPhone :(
Hoe bedoel je, zelfs als ze in een rugzak liggen. en je neemt de rugzak op ?.
Een rugzak is een tas op de rug, die neem je niet op :) (In Nederland dan).

• Lyca
Carlos0_0 schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 10:16:
[...]

Hoe bedoel je, zelfs als ze in een rugzak liggen. en je neemt de rugzak op ?.
Een rugzak is een tas op de rug, die neem je niet op :) (In Nederland dan).
De rugzak discussie terzijde. Ze maken lawaai als ze bewegen, de case dus. Het lijkt alsof je ze aan het tracken bent met Find My, maar het grappige is, ik zie ze niet op mijn page.

Dus stel dat ze in mijn rugzak steken, en ik neem deze van de grond op voor hem op mijn rug te hangen, beginnen ze te zingen.

• Carlos0_0
Dat is wel heel bijzonder, dat je sowieso het doosje al hoort.
Bij mij zitten ze dan over het algemeen niet in de rugzak(Behalve in de zomer me twerk), maar kan mij niet herinneren ze ooit geluid maakte tot nu toe(Airpods pro 3).
Dus als ik even denk aan de airpods pro 2, en dan van de zomer heb ik nooit geluid gehoord.

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:44

JB

Cédric roelt!

Lyca schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 10:32:
[...]

De rugzak discussie terzijde. Ze maken lawaai als ze bewegen, de case dus. Het lijkt alsof je ze aan het tracken bent met Find My, maar het grappige is, ik zie ze niet op mijn page.

Dus stel dat ze in mijn rugzak steken, en ik neem deze van de grond op voor hem op mijn rug te hangen, beginnen ze te zingen.
Bedoel je die hoge pieptoon?

Mijn boefje is liev!

• Lyca
JB schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 11:19:
[...]

Bedoel je die hoge pieptoon?
Eerder een chirp toon, dezelfde toon alsof je "play sound" zou doen als je hem ziet in FindMy

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:44

JB

Cédric roelt!

Lyca schreef op dinsdag 16 december 2025 @ 15:10:
[...]

Eerder een chirp toon, dezelfde toon alsof je "play sound" zou doen als je hem ziet in FindMy
Ja heel zachtjes op de achtergrond. Dat heb ik al eerder bemerkt bij mijn AirPods Pro 2 :)

JB in "[AirPods Pro 3] Ervaringen & Discussie"

[ Voor 11% gewijzigd door JB op 16-12-2025 15:16 ]

Mijn boefje is liev!

• Lyca
Ja bizar, ik denk dat het ergens te maken heeft omdat ik gewoon geen iPhone meer gebruik. Dat die ergens blijft zoeken achter die iPhone registratie

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-01 20:16
ik ben benieuwd naar wat gebruikers van de pro 3 hier.
Zelf ben ik altijd fan van de gewone airpods. Met name omdat zelfs zonder ANC de pro's mij zo'n bedrukkend gevoel geven dat ik er bijna misselijk van wordt heel gek. Ik heb dat bijvoorbeeld met bose QC over airs of de Airpods Max niet.

Is dat bij de 3's nu fijner met de nieuwe tips. en hoe ze gemaakt zijn? Heel erg benieuwd naar jullie mening.

• Carlos0_0
De tips zitten naar mijn mening slechter, ook stuk minder comfortabel in de oren(vergeleken met de pro2).
Ze kunnen wel wat beter windruis tegen houden, maar echt beter of lekkerder zitten nee dat niet.

• giantgiantus
  • Nu online
mr3000 schreef op zondag 28 december 2025 @ 17:20:
ik ben benieuwd naar wat gebruikers van de pro 3 hier.
Zelf ben ik altijd fan van de gewone airpods. Met name omdat zelfs zonder ANC de pro's mij zo'n bedrukkend gevoel geven dat ik er bijna misselijk van wordt heel gek. Ik heb dat bijvoorbeeld met bose QC over airs of de Airpods Max niet.

Is dat bij de 3's nu fijner met de nieuwe tips. en hoe ze gemaakt zijn? Heel erg benieuwd naar jullie mening.
Pro 3 maakt me enorm misselijk. Pro 2 werken voor mij wel prima.

• mr3000
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-01 20:16
giantgiantus schreef op zondag 28 december 2025 @ 18:53:
[...]

Pro 3 maakt me enorm misselijk. Pro 2 werken voor mij wel prima.
heel vaag dat die in-ears dat zo kunnen hebben terwijl de over-ears dat niet hebben.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:28
mr3000 schreef op zondag 28 december 2025 @ 21:14:
[...]

heel vaag dat die in-ears dat zo kunnen hebben terwijl de over-ears dat niet hebben.
Sommigen mensen vinden in-ears met rubberen dopjes die de gehoorgang afsluiten niet prettig. Die mensen vinden vaak de gewone (non-pro) Airpods prettiger, omdat die geen rubber dopje hebben en losser in je gehoorgang zitten en die niet afsluiten. Wat ik wel bijzonder vind is dat sommige mensen zo'n verschil ervaren tussen de Airpods Pro 2 en 3, terwijl de techniek daarvan vrijwel identiek is.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• giantgiantus
  • Nu online
Of-Aaargh schreef op maandag 29 december 2025 @ 07:41:
[...]

Sommigen mensen vinden in-ears met rubberen dopjes die de gehoorgang afsluiten niet prettig. Die mensen vinden vaak de gewone (non-pro) Airpods prettiger, omdat die geen rubber dopje hebben en losser in je gehoorgang zitten en die niet afsluiten. Wat ik wel bijzonder vind is dat sommige mensen zo'n verschil ervaren tussen de Airpods Pro 2 en 3, terwijl de techniek daarvan vrijwel identiek is.
Dat laatste snap ik ook niet. Maar wat een vervelende ervaring zijn die pro 3 voor mij zeg. Misselijk, oorpijn, jeuk in m’n oren. En de pro 2: zitten goed en nergens last van.

• Carlos0_0
Of-Aaargh schreef op maandag 29 december 2025 @ 07:41:
[...]

Bedoel je een verschil kwa zitting/ etc, of met geluids kwaliteit ?.

Ik heb hier beide nog, heb beide dopjes eens gevoeld. En er zit degelijk verschil in.
De Pro 2 zijn gewoon zachte soepele dopjes, deze kan je makkelijker in knijpen/ plat knijpen.
De Pro 3 zijn zowat een stuk beton, kan je amper in knijpen. Zijn best hard/stevig.

Ik kan me dus bij de Pro3 prima voorstellen, dat mensen hier last van krijgen in de oren.
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste