3 in de rij, kassa erbij
Hier ook de Comply eartips (TrueGrip Max) binnen. Het is en blijft echt een significante, en voor mij essentiële, upgrade.
Ik heb ook wel interesse in Comply tips maar hoe weet je welke maat je moet hebben? Zonde om een setje S/M/L te bestellen en met twee derde vervolgens nooit wat te doen. Ik heb nu de links L en rechts XL (van apple zelf) dus ik vermoed dat L wel goed zal zijn. Welke Comply maat hebben jullie en wat was jullie originele tip maat?
En hebben jullie voor wit of zwart gekozen? En waarom? Kan me voorstellen dat wit mooier is maar niet lang mooi blijft?
En hebben jullie voor wit of zwart gekozen? En waarom? Kan me voorstellen dat wit mooier is maar niet lang mooi blijft?
[ Voor 21% gewijzigd door amphora op 09-12-2025 11:36 ]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Ik verwacht ze zelf van de kerstman nog, dus moet nog even erop wachten
.
Maar goed ja zonde om dan de rest niet te gebruiken, hoezo dat. bij airpods zit ook elke maat en die gebruik je niet allemaal ?.
Je kan eventueel misschien iemand anders er blij mee maken, als die het eens wil proberen.
Maar goed ja zonde om dan de rest niet te gebruiken, hoezo dat. bij airpods zit ook elke maat en die gebruik je niet allemaal ?.
Je kan eventueel misschien iemand anders er blij mee maken, als die het eens wil proberen.
Ik wil dus AirPods Pro 3 kopen, maar lees dat veel mensen ze niet fijn vinden zitten. Ik heb moeilijke oren: de meeste in ears doen pijn, omdat m’n oren te klein zijn. De pro 2 zaten perfect. Hoe moeilijk doet Apple met het retourneren van gebruikte Pro 3’s? Is er een verschil met de fysieke en online stores?