Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:15
drusloos schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 16:39:
[...]

Herken dit wel. Heb de pro 1, maar de accu is wat slechter en ANC werkt niet meer, dus dacht koop de 3. Maar ze zitten vrij slecht. Andere tips werken niet. Ze vallen uit m’n oren met hardlopen. Juist waar veel mensen klagen over de 1e pro’s dat ze uitvielen, had ik daar juist geen last van. Nu is het dus andersom. Ze steken ook ver uit je oren, iets wat ik niet mooi vind maar wat het ook makkelijker maakt om ergens aan te haken (drukke metro ofzo). Kortom, twijfel achtige upgrade..
Dit.
Heb de mijne teruggestuurd. Daarna deed ik de Pro’s 2 weer in en het was een verademing. Zelfs de ANC leek beter. Oprecht jammer want upgraden was tot nu toe een no brainer. Maar deze sla ik over:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14:30
Toch frappant dat ze toch niet een one-size-fits-all oplossing kunnen maken. Want voor mij is het juist zo dat de pro 1 en 2 altijd uit m'n oren vielen met de meegeleverde dopjes. Ik heb op allebei toen van die Comply foamies gezet waarmee ze wel bleven zitten.
Nu met de pro 3 blijven ze perfect zitten met de meegeleverde dopjes (size L) en voel ik ze bijna niet. Ook al de hele dag ingehad zodat dat ik "moeie oren" krijg. Heel fijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Sluuz op 13-10-2025 12:37 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 21-10 10:40
Zojuist de AirPods 3 Pro in gebruik mogen nemen, 30 minuten ingehad en merk al gelijk dat ik behoorlijk wat druk voel op m'n oren, straks maar even met een kleiner tipje proberen.

Bij de APP2 gebruikte ik altijd medium en was dat prima, wel zitten de APP3 een stuk strakker waardoor ze meer stabiel zitten dan de APP2's, echter het comfort vind ik nu nog minder. Wat SQ betreft vind ik de treble vrij hoog, maar daar kan ik na 30 minuten nog geen echte uitspraken over doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Rzarect0r schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 13:46:
Zojuist de AirPods 3 Pro in gebruik mogen nemen, 30 minuten ingehad en merk al gelijk dat ik behoorlijk wat druk voel op m'n oren, straks maar even met een kleiner tipje proberen.

Bij de APP2 gebruikte ik altijd medium en was dat prima, wel zitten de APP3 een stuk strakker waardoor ze meer stabiel zitten dan de APP2's, echter het comfort vind ik nu nog minder.
Hetzelfde hier. De kleinere tips hebben helaas niet het gewenste effect gehad. Met pijn in het hart teruggestuurd en nieuwe APP2's besteld.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:07
Jammer om te lezen dat er toch wel mensen zijn die ze niet fijn vinden zitten… ik vind ze heerlijk zitten en het geluid is echt geweldig. Alleen m’n rechter oortje glibbert er steeds langzaam uit als ik sport. Maat L oortip. Moet dus eigenlijk xl hebben. Zal niet komen vanuit Apple zelf dus heb me ingeschreven bij Complyfoam voor als zij met nieuwe tips komen. Wellicht dat die beter blijven zitten.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:03

JB

Cédric roelt!

Knoezelbos schreef op maandag 13 oktober 2025 @ 16:41:
Jammer om te lezen dat er toch wel mensen zijn die ze niet fijn vinden zitten… ik vind ze heerlijk zitten en het geluid is echt geweldig. Alleen m’n rechter oortje glibbert er steeds langzaam uit als ik sport. Maat L oortip. Moet dus eigenlijk xl hebben. Zal niet komen vanuit Apple zelf dus heb me ingeschreven bij Complyfoam voor als zij met nieuwe tips komen. Wellicht dat die beter blijven zitten.
Kun je niet bij de betere hoorzaak foamtips op maat laten maken?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:47
Voor mij zitten ze goed, alleen tijdens het hardlopen in de regen vind ik ze wat minder.
Ze glijden dan uit mijn oor (gebeurt niet wanneer het droog is).
Herkent iemand dit en wat kan je hier tegen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:08
mprkooij schreef op vrijdag 10 oktober 2025 @ 23:31:
[...]

Same hier, daarom teruggestuurd :) AirPods Pro 2 FTW!!
Ik denk toch ook dat ik de pro2 weer van stal haal, vandaag ritje met de trein gemaakt.
Liep door Rotterdam centraal, hoorde gewoon mensen hoesten/ andere geluiden etc, hoorde de metro aan komen. toen ik buiten liep hoorde ik gewoon auto's langs rijden.
ACN is echt niet zo geweldig van de pro3 bij mij dan, de fit zit goed volgens de test. heb zowel medium als small tipjes geprobeerd(Bij de 2 had ik altijd medium).

Ze zitten ook erg los in de oor vind ik, ze vallen niet uit ofzo. Maar haalt ze zonder enige moeite uit de oren als of ze er los in zitten(Wellicht werkt hierdoor ACN ook minder bij mij).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:56
Met de huidige beta (8B14c) lijkt er veel opgelost. ANC is bij mij veel beter. De noisefloor is een stuk lager en het geluid is beter in balans (de adaptive EQ lijkt minder agressief). Ik hoor mijn vriendin ook klagen dat de ANC matig is op haar APP3's, ga daar ook de beta maar eens opzetten en kijken of dat inderdaad het verschil maakt. Ik was verre van tevreden over de APP3's (ik kom van versie 2), maar moet zeggen dat ik er nu wel blij mee ben 👍🏼

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:36
Carlos0_0 schreef op dinsdag 14 oktober 2025 @ 10:25:
[...]

Ik denk toch ook dat ik de pro2 weer van stal haal, vandaag ritje met de trein gemaakt.
Liep door Rotterdam centraal, hoorde gewoon mensen hoesten/ andere geluiden etc, hoorde de metro aan komen. toen ik buiten liep hoorde ik gewoon auto's langs rijden.
ACN is echt niet zo geweldig van de pro3 bij mij dan, de fit zit goed volgens de test. heb zowel medium als small tipjes geprobeerd(Bij de 2 had ik altijd medium).

Ze zitten ook erg los in de oor vind ik, ze vallen niet uit ofzo. Maar haalt ze zonder enige moeite uit de oren als of ze er los in zitten(Wellicht werkt hierdoor ACN ook minder bij mij).
Vernieuwing is inderdaad niet altijd beter. Mijn Airpods 3 waren ook beter dan de Airpods 4 qua fit en kwaliteit.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
MikeL schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 09:35:
Met de huidige beta (8B14c) lijkt er veel opgelost. ANC is bij mij veel beter. De noisefloor is een stuk lager en het geluid is beter in balans (de adaptive EQ lijkt minder agressief). Ik hoor mijn vriendin ook klagen dat de ANC matig is op haar APP3's, ga daar ook de beta maar eens opzetten en kijken of dat inderdaad het verschil maakt. Ik was verre van tevreden over de APP3's (ik kom van versie 2), maar moet zeggen dat ik er nu wel blij mee ben 👍🏼
Schandalig toch? Dat je zo'n product lanceert die stukken minder is dan het voorgaande model en dat je met software dit moet bijschaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:14

amphora

Websites & Fotografie

Redondo1982 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 11:16:
[...]

Schandalig toch? Dat je zo'n product lanceert die stukken minder is dan het voorgaande model en dat je met software dit moet bijschaven.
Stukken minder valt ook wel mee? Ik vond de AirPods Pro 3 vanaf dag één de upgrade waard vanaf de 2. Alles is subjectief. En achteraf bijschaven is alleen maar goed lijkt me?

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
amphora schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 11:25:
[...]

Stukken minder valt ook wel mee? Ik vond de AirPods Pro 3 vanaf dag één de upgrade waard vanaf de 2. Alles is subjectief. En achteraf bijschaven is alleen maar goed lijkt me?
Kijk even boven je, ik refereer aan iemands ervaring.

En nee, achteraf groot bijschaven is helemaal niet goed als je van een goed product afkomt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-10 13:40
Redondo1982 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 11:51:
[...]

Kijk even boven je, ik refereer aan iemands ervaring.

En nee, achteraf groot bijschaven is helemaal niet goed als je van een goed product afkomt.
Volgens mij is het goed om je te realiseren dat het vaak om ervaringen gaat. Wat de een een verbetering vindt, is voor de ander een verslechtering. Ik denk dat het niet helpt om ervaringen als feit te presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
giantgiantus schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 12:11:
[...]

Volgens mij is het goed om je te realiseren dat het vaak om ervaringen gaat. Wat de een een verbetering vindt, is voor de ander een verslechtering. Ik denk dat het niet helpt om ervaringen als feit te presenteren.
Mijn ervaring is een feit, aantoonbaar. Waarom reageer je op mij überhaupt? Ik reageer toch niet op een stelling of ervaring van jou? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jailhouse
  • Registratie: April 2022
  • Nu online
Redondo1982 schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 13:34:
[...]

Mijn ervaring is een feit, aantoonbaar. Waarom reageer je op mij überhaupt? Ik reageer toch niet op een stelling of ervaring van jou? |:(
Ik ken tegenwoordig geen producten meer waarbij de software niet meer verbeterd wordt, mijn Garmin horloge: updates. Samsung en apple telefoons: veel updates. Warmtepompen: steeds meer functionaliteit wordt OTA uitgerold. EV’s: melden het soms niet meer dat het gebeurd is. Een fabrikant van devices die geen software verbeteringen ontwikkelt en uitrolt loopt achterstand op zijn concurrenten…
Oja, AirPods Pro 2 kreeg bijvoorbeeld een update voor gehoorfuncties.

[ Voor 5% gewijzigd door Jailhouse op 15-10-2025 17:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:41
Jailhouse schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 17:47:
[...]

Ik ken tegenwoordig geen producten meer waarbij de software niet meer verbeterd wordt, mijn Garmin horloge: updates. Samsung en apple telefoons: veel updates. Warmtepompen: steeds meer functionaliteit wordt OTA uitgerold. EV’s: melden het soms niet meer dat het gebeurd is. Een fabrikant van devices die geen software verbeteringen ontwikkelt en uitrolt loopt achterstand op zijn concurrenten…
Oja, AirPods Pro 2 kreeg bijvoorbeeld een update voor gehoorfuncties.
Het punt dat @Redondo1982 wou maken is dat de APP3 slechter zijn dan de APP2 en mits updates die terug beter worden.
Maar dat is wat er beweerd wordt en is zeer subjectief.
Uit de doos vond ik de APP3 beter, dus mits updates kan het alleen maar nog beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jailhouse
  • Registratie: April 2022
  • Nu online
RigolleM schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 18:04:
[...]

Het punt dat @Redondo1982 wou maken is dat de APP3 slechter zijn dan de APP2 en mits updates die terug beter worden.
Uit de doos vond ik de APP3 beter, dus mits updates kan het alleen maar nog beter worden.
Dat punt las ik er niet in, maar prima. Ik kwam van JBL vintage dopjes dus ik vind het sowieso een verbetering, maar dat is mijn mening ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:01
nu met de laatste fw update moet ik zeggen dat het geluid nu erg aangenaam is. De fit is ook prima met xs :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
sderooij schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 19:15:
nu met de laatste fw update moet ik zeggen dat het geluid nu erg aangenaam is. De fit is ook prima met xs :)
Mmm heb nu toch ook eens XS geprobeerd, en deze lijken wel beter/steviger te zitten.
Had altijd M bij de pro2, en heb M en S geprobeerd. Maar XS lijkt toch steviger te zitten in de oren.

Als ik nu ook een YouTube filmpje kijk op de tv(Met dus AirPods in ACN aan en geen muziek ofzo aan), lijkt met de AirPods Pro 3 in het geluid veel zachter dan met de 2.
Met de pro 2 in kan ik nog prima het tweakers Asus xbox filmpje volgen, terwijl bij de pro 3 meer op de achtergrond iets lijk te horen nog.

Heb idee dat de XS dus beter bij mij zit, en nu meer merk van de ACN. Ga deze nog eens even proberen :).

[ Voor 53% gewijzigd door Carlos0_0 op 15-10-2025 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
RigolleM schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 18:04:
[...]

Enigszins wel, maar dan wel in vergelijk met de Airpods 4. De APP 3 heb ik niet, want ik kan niet tegen deze in-ears. Ik zie ook veel negativiteit rondom de APP3 dus daar reageerde ik op. Het is enigszins in lijn met mijn huidige ervaringen van de Airpods 4 (ANC), welke ronduit slecht te noemen zijn. Niet eens de ANC, want je weet dat ze meer open zijn dan de APP. Ik heb ze echter al drie keer laten vervangen wegens defecten en de Airpods 3 doen het ook nog eens veel beter op de fiets (lees: beter verstaanbaar). Met series 1 t/m 3 -zelfs meerdere setjes per gen wegens diverse werkplekken- nooit ook maar één issue gehad. Alleen na een paar jaar hele slechte accu's van gen 1. Maarja, die dingen werden zoveel gebruikt en was ook de eerste serie. Ik vind het sowieso knap dat oortjes het zolang uithouden op een accu terwijl je ze soms uren in hebt met muziek, podcasts en gesprekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:47
MikeL schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 09:35:
Als ik Google mag geloven kan je de beta alleen proberen als je op IOS 26 zit? Zie gemixte reacties er over en ik loop nog rond met een Iphone 13 dus ik zit nog op IOS 18

Iemand enig idee hoe lang zoiets meestal in beta blijft? Sta op het punt om ze terug te sturen, maar als dit echt een verschil maakt zal ik ze waarschijnlijk houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carlos0_0
Beakzz schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:20:
[...]

Als ik Google mag geloven kan je de beta alleen proberen als je op IOS 26 zit? Zie gemixte reacties er over en ik loop nog rond met een Iphone 13 dus ik zit nog op IOS 18

Iemand enig idee hoe lang zoiets meestal in beta blijft? Sta op het punt om ze terug te sturen, maar als dit echt een verschil maakt zal ik ze waarschijnlijk houden.
ik loop nog rond met een Iphone 13 dus ik zit nog op IOS 18

Je kan je iphone13 ook updaten naar IOS26 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:14

amphora

Websites & Fotografie

Beakzz schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:20:
[...]

Waarschijnlijk zodra iOS 26.1 ook uit beta is.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Carlos0_0 schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:24:
[...]

ik loop nog rond met een Iphone 13 dus ik zit nog op IOS 18

Je kan je iphone13 ook updaten naar IOS26 ;)
Ja dat weet ik, maar zoals ik zei heb ik daar gemixte reacties over gelezen (accu en snelheid op Iphone 13) en eerlijk gezegd bevalt 18 mij goed genoeg dus ik ga niet apart voor oordopjes updaten naar 26. Dat doe ik wel bij 26.3 ofzo.

En wat is dit update gezeur bij Airpods? Volgens Google moet ik mijn case (met de airpods er in) een half uur laten liggen in de buurt van mijn telefoon en dan zouden ze moeten updaten. Dit is zeker al meerder keren zo geweest met normaal gebruik, maar toch staat mijn firmware 8A353 terwijl de laatste non beta 8A358 is? Of heeft dat ook weer met IOS 18 te maken?

Geef mij gewoon een update now knop of een update check 8)7 |:(

Nou ja maakt ook niet uit, want ik ga niet langer zitten wachten op een update. Momenteel vind ik ze gewoon niet goed genoeg voor het geld.

Edit : Het lijkt er op dat ik features mis zonder IOS 26 waaronder het updaten van de firmware 8)7 (en find me/hartslagmeter). In zo'n systeem heb ik zeker geen zin, want ik update altijd een paar maanden later als het om IOS gaat. Blijkbaar niet voor mij deze dopjes ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 16-10-2025 15:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeL
Beakzz schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 14:35:
[...]
En wat is dit update gezeur bij Airpods? Volgens Google moet ik mijn case (met de airpods er in) een half uur laten liggen in de buurt van mijn telefoon en dan zouden ze moeten updaten. Dit is zeker al meerder keren zo geweest met normaal gebruik, maar toch staat mijn firmware 8A353 terwijl de laatste non beta 8A358 is? Of heeft dat ook weer met IOS 18 te maken?
Ja, dat heeft met iOS 18 te maken. Onder iOS 18 worden de app 3's niet ondersteund. Alleen de basic Bluetooth verbinding werkt, alle andere opties zijn niet beschikbaar. Wil je deze oortjes tot zijn recht laten komen raad ik je toch echt aan om te updaten naar iOS 26.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
MikeL schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 15:35:
[...]

Ja, dat heeft met iOS 18 te maken. Onder iOS 18 worden de app 3's niet ondersteund. Alleen de basic Bluetooth verbinding werkt, alle andere opties zijn niet beschikbaar. Wil je deze oortjes tot zijn recht laten komen raad ik je toch echt aan om te updaten naar iOS 26.
Feautures kan ik nog begrijpen, maar dat je naar IOS 26 moet updaten om de firmware van je Airpods te updaten slaat in mijn ogen nergens op.

Heb nog even aan mijn broer gevraagd hoe IOS 26 bevalt (heeft dezelfde telefoon) en die gaf aan dat ik beter op 18 kan blijven. Zijn accu gaat sneller leeg en het voelt stroperig aan vergeleken bij 18. Goede manier om klanten naar een nieuwe Iphone te krijgen als dit een ding is.

Ik stuur deze iig terug naar Amazon en misschien dat ik ze nog eens probeer als ik een nieuwe Iphone nodig heb. Ik ga de Bose variant uit proberen en hopen dat die een betere ervaring geven zonder vage update vereisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeL
Beakzz schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 15:49:
[...] zonder vage update vereisten.
Zo vaag is het niet, staat heel duidelijk bij systeemvereisten vermeld: https://www.apple.com/nl/airpods-pro/specs/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZnDQLt0mMGTZBz1dZz3_d_CEKbk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kUf6P7lW4zphcIZk3pkyXdcq.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
MikeL schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 15:57:
[...]

Zo vaag is het niet, staat heel duidelijk bij systeemvereisten vermeld: https://www.apple.com/nl/airpods-pro/specs/

[Afbeelding]
Ja maar niet op Amazon waar ik het kocht en ik kan het nog steeds vaag vinden als ik het zie staan. Ik hoef toch niet uit te leggen dat ze de luister ervaring en ANC aanpassingen ook makkelijk in IOS 18 kunnen releasen? Ze kiezen er voor om de update enkel beschikbaar te maken voor IOS 26. Het is niet alsof het technisch niet mogelijk is.

Ik snap dat ze voor bepaalde features die keuze maken, maar dit is gewoon klanten naar IOS 26 "dwingen" terwijl ze misschien niet de telefoon er voor hebben. Het is niet alsof IOS 18.7 stokoud is en ik heel laat ben met updaten. In het verleden is altijd gebleken dat de nieuwste IOS niet altijd de beste is als je een iets ouder model telefoon hebt.

En ik heb echt geen enkele reden om mijn Iphone 13 te vervangen en geen zin om te testen of IOS 26 op mijn telefoon wel goed bevalt dus dan zijn deze airpods niet geschikt voor mij.

Ik denk dat ik wel duidelijk genoeg ben geweest. Het begint allemaal met 249 euro voor een subpar geluid en een ANC die echt niet zo bijzonder is dus dit is gewoon de laatste druppel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeL
Beakzz schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 16:12:
[...]
Ik denk dat ik wel duidelijk genoeg ben geweest. Het begint allemaal met 249 euro voor een subpar geluid en een ANC die echt niet zo bijzonder is dus dit is gewoon de laatste druppel.
ANC en geluid zijn bij de laatste stabiele release al verbeterd en de laatste beta zet helemaal een mooie stap. Dat je de systeemvereisten niet hebt gelezen/niet wil updaten... Tsja... Dan had je ze inderdaad beter niet aan kunnen schaffen. (Ik heb overigens geen enkel probleem iOS26... Your milage may vary).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
MikeL schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 16:29:
[...]

ANC en geluid zijn bij de laatste stabiele release al verbeterd en de laatste beta zet helemaal een mooie stap. Dat je de systeemvereisten niet hebt gelezen/niet wil updaten... Tsja... Dan had je ze inderdaad beter niet aan kunnen schaffen. (Ik heb overigens geen enkel probleem iOS26... Your milage may vary).
Ja daarom had ik dat ook graag willen testen. Het is toch duidelijk dat mijn ervaring zonder die update is? Ik heb nooit meer kunnen (blijkbaar willen) ervaren dan hoe ze uit de verpakking kwamen. En welke Iphone heb je dan? Want ik gok dat daar het verschil in zit al leert het verleden mij dat de meeste problemen pas verdwenen zijn bij .2 of zelfs .3 van een IOS en ik mensen heel tevreden heb gezien met een nieuwe IOS terwijl ik gelijk voelde dat het minder snappy was.

Eindconclusie blijft het zelfde. Ik zit niet diep genoeg in de Apple val blijkbaar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21-10 23:09
Is het mogelijk om de pasvorm van de Airpods Pro 3 te proberen voordat je ze koopt?

Mixed Reality dev

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rowyroald
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:50
Menesis schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 16:48:
Is het mogelijk om de pasvorm van de Airpods Pro 3 te proberen voordat je ze koopt?
Je kan de Airpods Pro 3 testen in de Apple Store mocht je daar in de buurt wonen. Zo voorkom je wellicht wel dat je jouw paar niet hoeft terug te sturen en deze niet meer als nieuw verkocht kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:27
Is dat passen alleen in de Apple Store of ook bij Amac bijvb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 21:49
Je kan toch gewoon online bestellen en retourneren indien het product niet goed is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carlos0_0
Pufster schreef op maandag 20 oktober 2025 @ 21:40:
Je kan toch gewoon online bestellen en retourneren indien het product niet goed is.
Genoeg winkels accepteren geen retours van dingen als oordoppen, aangezien dat smerig is(in je oren geweest enzo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:38
Ik word ook niet goed van die dopjes. Rechts, M, nergens last van. Zit lekker, klinkt top.

Links, M past niet (te groot), XS past niet (te klein), S zit wel goed maar er lekt nog steeds een hoop geluid langs, met een irritante hoge ANC pieptoon elke keer als ik ‘m een beetje aanduw.

Enige hoop is dat Comply niet al te lang op zich laat wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:01
Extraxyz schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:24:
Ik word ook niet goed van die dopjes. Rechts, M, nergens last van. Zit lekker, klinkt top.

Links, M past niet (te groot), XS past niet (te klein), S zit wel goed maar er lekt nog steeds een hoop geluid langs, met een irritante hoge ANC pieptoon elke keer als ik ‘m een beetje aanduw.

is dat dan een wereld van verschil, die Comply dopjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
Extraxyz schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 07:24:

Vanaf 3 november te preorderen bij Comply…Krijg er zojuist mail van.

Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoezelbos
sderooij schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 21:29:
[...]

Weet ik niet.. maar ik hoop dat ze wat minder snel uit m’n oor glibberen. Dat nu de silicone L tip wel in m’n rechter oor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Menesis schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 16:48:
Online bestellen en 2 weken proberen. Als ze niet fijn zitten mag je ze gewoon terugsturen. Bij mij begonnen ze pas na 20-30 minuten pijn te doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Mog op 21-10-2025 22:09 ]

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extraxyz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:38
sderooij schreef op dinsdag 21 oktober 2025 @ 21:29:
[...]

Voor m'n 1st gen Pro's was het een enorm verschil. Veel comfortabelere pasvorm met veel betere afsluiting dan de inbegrepen eartips. Het is alleen wel praktisch een abonnement want met intensief dagelijks gebruik zijn ze na een maand of 2 wel weer versleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste