• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 10:47
Update:

sinds ik hem niet kon retourneren ben ik de 3 maar blijven gebruiken. Uiteindelijk zijn mijn oren wel gewend geraakt aan hoe ze zitten en doet het geen pijn meer. nog steeds niet zo comfy als de 2 maar gewoon goed.

Iets wat ik wel echt merk is dat ik de case van de airpods echt veel vaker moet opladen. niet per se erg, maar ik hoop dat ze dit ooit gaan upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:02
SpicyRamen schreef op zaterdag 27 september 2025 @ 21:43:
Update:

sinds ik hem niet kon retourneren ben ik de 3 maar blijven gebruiken. Uiteindelijk zijn mijn oren wel gewend geraakt aan hoe ze zitten en doet het geen pijn meer. nog steeds niet zo comfy als de 2 maar gewoon goed.

Iets wat ik wel echt merk is dat ik de case van de airpods echt veel vaker moet opladen. niet per se erg, maar ik hoop dat ze dit ooit gaan upgraden
Upgraden van de case gaat niet lukken, het is geen kwestie van software. De case van de Airpods Pro 3 heeft nu eenmaal een veel kleinere batterij dan die van de Airpods Pro 2 (16 uur extra speeltijd tegenover 24 uur extra speeltijd in de Airpods Pro 2 case).
Dus de upgrade zal in de Airpods Pro 4 zitten. Als ze dan weer de oude Airpods Pro 2 batterijcapaciteit gebruiken kunnen ze roepen "50% more extra playtime than in the Airpods Pro 3 case!"

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:37
Update:

Ja van de case vind ik ook wel jammer, hierin had de batterij ook wel iets groter gekund(Doosje is ook groter).
Normaal lade ik hem op als het doosje piepte, maar ja, nu zit er nog meer power in de oortjes. Waardoor ik niet per se direct zou hoeven laden(Dus eigenlijk die batterij status zou moeten checken ook).

Het is allemaal geen ramp, maar wel iets waar effe aan moet wennen.

[ Voor 4% gewijzigd door Carlos0_0 op 28-09-2025 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 30-09 22:35
RigolleM schreef op vrijdag 26 september 2025 @ 11:47:
[...]

Maar nog altijd aan die belachelijke meerprijs van € 20.
Ik heb ze gisteren gewoon afgehaald in de MediaMarkt voor € 249.
Lekker 50 dagen gebruiken en weer terugsturen daarna. Kost ze minimaal 50€-70€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
Update:

Hoezo kon je ze niet retourneren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
AMDLegion schreef op zondag 28 september 2025 @ 08:35:
[...]

Hoezo kon je ze niet retourneren?
Wat denk je zelf, zulk soort dingen vallen onder hygiëne, net zoals ondergoed.
Zoiets mag je niet retour sturen, zodra je ze gebruikt heb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Carlos0_0
AMDLegion schreef op zondag 28 september 2025 @ 08:35:
[...]

Lekker 50 dagen gebruiken en weer terugsturen daarna. Kost ze minimaal 50€-70€
Dat slaat ook helemaal nergens op, koop het dan gewoon ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
Carlos0_0 schreef op zondag 28 september 2025 @ 08:40:
[...]

Maar oordopjes vallen niet onder de uitzonderingen op het retourrecht. Airpods kunnen prima worden schoongemaakt en doorverkocht. Je kunt ook gewoon refurbished Airpods kopen. Ik heb zelf Airpods zonder problemen kunnen retourneren naar Apple. Dus de winkel waar @SpicyRamen de Airpods heeft gekocht is gewoon weer zo'n slechte winkel die het consumentenrecht aan z'n laars lapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
[...]

Dat slaat ook helemaal nergens op, koop het dan gewoon ergens anders.
Dit keer heb ik het niet gedaan want ik wist toch al dat ik de AirPods zou houden dus heb ze gewoon bij de Apple Store gekocht.

Maar als het iets was als een PS5 dan had ik hem lekker even 50 dagen gebruikt ( 30 dagen + 21 dagen inleveren ) om die scalpende winkel te naaien. Voel mij geen enkel moment daar rot over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMDLegion
[...]

Jawel hoor, heb al vaker oortjes teruggestuurd. Meest recent de nieuwe Powerbeats Pro.

Apple Store en Coolblue doen er niet moeilijk over. Bij de mediamarkt wel eens problemen gehad, maar toen heb ik een claim gemaakt bij m’n credit card en mocht ik de oortjes zelfs houden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jailhouse
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 18:35
Heeft iemand tips om met iPhone-‘opdrachten ‘ mijn app3 in te stellen?
Dit zou ik willen: Als mijn hartslag boven 115 komt dan moet achtergrond geluid maximaal worden toegelaten in adaptieve modus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 30-09 10:47
Of-Aaargh schreef op zondag 28 september 2025 @ 08:25:
[...]

Upgraden van de case gaat niet lukken, het is geen kwestie van software. De case van de Airpods Pro 3 heeft nu eenmaal een veel kleinere batterij dan die van de Airpods Pro 2 (16 uur extra speeltijd tegenover 24 uur extra speeltijd in de Airpods Pro 2 case).
Waar ik op doelde is eigenlijk een upgrade zoals de airpod pro 2 heeft gehad met de usb-c case. maar dat al wel een droom zijn die niet waarkomt 8)7
Of-Aaargh schreef op zondag 28 september 2025 @ 09:45:
[...]

Dus de winkel waar @SpicyRamen de Airpods heeft gekocht is gewoon weer zo'n slechte winkel die het consumentenrecht aan z'n laars lapt.
Ik heb ze bij mediamarkt gekocht. twee dagen na release wou ik ze retourneren, maar ik werd bij de servicebalie afgewezen omdat ik ze al in heb gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:53
SpicyRamen schreef op zondag 28 september 2025 @ 11:14:
[...]

Waar ik op doelde is eigenlijk een upgrade zoals de airpod pro 2 heeft gehad met de usb-c case. maar dat al wel een droom zijn die niet waarkomt 8)7

[...]

Ik heb ze bij mediamarkt gekocht. twee dagen na release wou ik ze retourneren, maar ik werd bij de servicebalie afgewezen omdat ik ze al in heb gehad.
daarom nooit bij die MM kopen...altijd dit soort problemen. CB is vele malen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
SpicyRamen schreef op zondag 28 september 2025 @ 11:14:
Ik had al een vermoeden dat het die winkel zou kunnen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:01
sderooij schreef op zondag 28 september 2025 @ 12:01:
[...]

daarom nooit bij die MM kopen...altijd dit soort problemen. CB is vele malen beter.
Daar betaal je ook voor. 20 euro in het geval van de AirPods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• La1974
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:01
Of-Aaargh schreef op zondag 28 september 2025 @ 09:45:
[...]

Maar oordopjes vallen niet onder de uitzonderingen op het retourrecht. Airpods kunnen prima worden schoongemaakt en doorverkocht. Je kunt ook gewoon refurbished Airpods kopen. Ik heb zelf Airpods zonder problemen kunnen retourneren naar Apple. Dus de winkel waar @SpicyRamen de Airpods heeft gekocht is gewoon weer zo'n slechte winkel die het consumentenrecht aan z'n laars lapt.
Waar baseer je jouw uitspraak op?

Dat Apple ze zonder problemen terugneemt wil nog niet zeggen dat ze niet onder de uitzonderingen vallen. Volgens mij bestaat er geen lijst van wat er wel en wat er niet onder valt.

Ik kan me goed voorstellen dat oordopjes dat wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
La1974 schreef op zondag 28 september 2025 @ 13:03:
[...]

Waar baseer je jouw uitspraak op?

Dat Apple ze zonder problemen terugneemt wil nog niet zeggen dat ze niet onder de uitzonderingen vallen. Volgens mij bestaat er geen lijst van wat er wel en wat er niet onder valt.

Ik kan me goed voorstellen dat oordopjes dat wel doen.
Ik baseer me op jurisprudentie. Er is inderdaad geen lijst, dus het hangt af van de omstandigheden. Wordt een product refurbished aangeboden? Is het mogelijk het schoon te maken voor hergebruik? Zoja, dan valt het niet onder de uitzonderingen. Ik denk dat je dat wel hard kunt maken. Maar dan moet er wel jurisprudentie over zijn. Zo kan bijvoorbeeld een gebruikt matras ook teruggestuurd worden. Die worden weliswaar niet refurbished verkocht aan consumenten, maar kunnen wel schoongemaakt worden. Sommige winkels doen moeilijk hierover, gewoon omdat ze weten dat vrijwel niemand voor een paar oordopjes naar de rechter gaat. Mediamarkt speelt daarop in door in eerste instantie nee te zeggen in de hoop dat de klant afdruipt. Ontevreden klant, dat wel, maar toch weer een beetje korte-termijnomzet gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:53
La1974 schreef op zondag 28 september 2025 @ 13:01:
[...]

Daar betaal je ook voor. 20 euro in het geval van de AirPods.
Ik heb ze gewoon voor 249 kunnen kopen bij CB. Denk dat het van de voorraad afhangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:03
[...]

Een onderbroek van 250 euro zou ik toch graag even willen proberen voor dat ik dat definitief besluit om die te houden. Dit vind ik echt een probleem voor de winkel en niet voor de consument. Het enige dat in het "vieze" deel van het oor gaat is de tip dus die kunnen ze makkelijk vervangen en de rest is makkelijk schoon te maken.

Bol .com heeft zo ook een keer moeilijk gedaan bij mij met een gaming headset die echt zwaar teleurstellend geluid produceerde terwijl de reviewers enthousiast waren en daar bovenop knelde deze zo hard op mijn oren dat ik er hoofdpijn van kreeg.

Echt geen idee hoe ik dat als consument zou moeten voorkomen. Met een hoop gezeur mijn geld terug gekregen en sindsdien bestel ik dit soort producten bij Amazon. Die vragen nergens naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Had iets geks zojuist. Ik pak telefoon, open Instagram en geen geluid bij reels/stories en andere apps ook niet. Harder/zachter geen effect. Blijkt telefoon verbonden te zijn met AirPods Pro 3 terwijl doosje dicht zit met pods er in. Pods inmiddels op 80% accu en doosje zelf leeg. Doe doosje open haal pods er uit en er weer in, doosje dicht en nu niet meer verbonden. Lijkt wel alsof pods er niet goed inzaten? Kan er blijkbaar niet blind op vertrouwen dat pods in doosje ook daadwerkelijk uitgeschakeld zijn.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carlos0_0
amphora schreef op maandag 29 september 2025 @ 09:55:
Had iets geks zojuist. Ik pak telefoon, open Instagram en geen geluid bij reels/stories en andere apps ook niet. Harder/zachter geen effect. Blijkt telefoon verbonden te zijn met AirPods Pro 3 terwijl doosje dicht zit met pods er in. Pods inmiddels op 80% accu en doosje zelf leeg. Doe doosje open haal pods er uit en er weer in, doosje dicht en nu niet meer verbonden. Lijkt wel alsof pods er niet goed inzaten? Kan er blijkbaar niet blind op vertrouwen dat pods in doosje ook daadwerkelijk uitgeschakeld zijn.
Dit heb ik ook al eens gehad met de pro2, bleven 1 of andere manier soms verbonden met de telefoon.
Dag later was ding ineens zo goed als leeg, aangezien ze halve avond / nacht verbonden bleven(ook al deden ze niet veel),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• medxion
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09:32
Ik heb mijn exemplaar eindelijk via Amazon ontvangen (gelukkig nog gebruik kunnen maken van de kortingscode dankzij jullie, bedankt daarvoor!).
Hiervoor gebruikte ik de Technics AZ-80, maar ik ben aangenaam verrast door de AirPods Pro 3.
Omdat ik kleine oren heb, passen de oordopjes in maat S perfect en zitten ze erg comfortabel.
Doordat ik ook een MacBook Pro heb, werkt het schakelen tussen mijn iPhone en MacBook nu veel beter.
De noisecancelling is beter dan bij mijn Technics, die al erg goed waren.
Vooral de microfoonkwaliteit op mijn MacBook in combinatie met MS Teams is een grote verbetering.
Kortom, ik ben er erg tevreden mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:07

JB

Cédric roelt!

Zag dat ik in het "verkeerde" topic had gepost, maar mijn eerste vliegtuig ervaring met de APP3 is toch wel erg goed 8) Zeker met muziek aan, hoor je he-le-maal niks meer. Die dopjes sluiten echt een stuk beter af en sealen (alhier) gewoon perfect. Je hoort ze lekken, wanneer je een keer lacht/eet, verder geen centje pijn en geluid is lekker vol

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online
Kan je de AirPods ook gebruiken in vliegtuig met alleen ANC aan, om het compleet stil te krijgen?

Werkt dat ‘stanalone’ of moet je dat dan instellen op je iPhone?

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:22
refused81 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:39:
Kan je de AirPods ook gebruiken in vliegtuig met alleen ANC aan, om het compleet stil te krijgen?

werkt ook standalone

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
  • Nu online
JB schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:11:
Zag dat ik in het "verkeerde" topic had gepost, maar mijn eerste vliegtuig ervaring met de APP3 is toch wel erg goed 8) Zeker met muziek aan, hoor je he-le-maal niks meer. Die dopjes sluiten echt een stuk beter af en sealen (alhier) gewoon perfect. Je hoort ze lekken, wanneer je een keer lacht/eet, verder geen centje pijn en geluid is lekker vol
ben benieuwd hoe het verhoud met ANC van de WH-1000XM3.
Dat werkte best wel 'ok', maar niet tot mijn volle tevredenheid. Denk niet dat die AirPods het beter zullen doen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

refused81 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:47:
[...]

Dat werkte best wel 'ok', maar niet tot mijn volle tevredenheid. Denk niet dat die AirPods het beter zullen doen?
Ik heb alleen vergelijk met de APP1 en 2, dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

refused81 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:39:

Het werkt ook als iemand snurkt :D

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
refused81 schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:47:
[...]

Dat is natuurlijk geen vergelijk, de Sony is een koptelefoon, die veel betere ANC heeft.
Maar de anc van de Airpods 3 is goed, vergelijkbaar met de Airpods pro 2. Mijn indruk is wel dat bv de anc van mijn Oneplus buds pro 2 beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• refused81
  • Nu online
Of-Aaargh schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 11:38:
[...]

Dat is natuurlijk geen vergelijk, de Sony is een koptelefoon, die veel betere ANC heeft.
Maar de anc van de Airpods 3 is goed, vergelijkbaar met de Airpods pro 2. Mijn indruk is wel dat bv de anc van mijn Oneplus buds pro 2 beter is.
I know...
maar in bovenstaande reacties andere reviews geven mensen mij het gevoel dat de ANC zo goed is, beter dan mijn ervaring met de XM3 (wat ik 'ok' vond, maar niet perfect').
Ik denk dat ik het in de juiste perspectief maar moet zetten...dat het waarschijnlijk mij zal teleurstellen.
De kans dat het beter is als de XM3 is minimaal.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hippe Lip
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:52

Hippe Lip

Er valt altijd wat te leren

JB schreef op woensdag 1 oktober 2025 @ 10:52:
[...]

Het werkt ook als iemand snurkt :D
Ja natuurlijk. Dan hoort die snurker er zelf nix meer van... :+

Verdraagzaamheid is het hoogste gebod
en wie dat niet eert die schoppen we rot.
<John O`Mill>

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste