Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:04
RobinHood schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:58:
[...]

Het is zo jammer dat de SP het uit hun handen heeft laten glippen voor Rutte 2, en sindsdien lijken ze maar wat aan te klooien en constant de plank mis te slaan.
Nou ja, laten glippen. Roemer is toen gewoon ordinair genaaid door een liegende Rutte. Roemer was zo'n goedzak dat hij zo'n leugen niet verwachtte.
Ik had eventjes de hoop dat Jimmy Dijk het frisse, nieuwe gezicht kon zijn, maar dat is 'm ook niet.
Toch doet hij niet zoveel fout. Maar de SP heeft a) een radicaal imago en b) is er de zichzelf versterkende gedachte dat ze toch niet in de regering komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:22
Wilders een verliezer? Voor de gemiddelde volger van dit topic misschien. Maar als je zag hoe hard het volk zat te klappen bij alle loze/holle kreten van Wilders… Ik zag weinig uitglijders, ik denk dat er weinig is veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:26

ST10©DE

Dus.............

Robkazoe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 22:11:
Wilders een verliezer? Voor de gemiddelde volger van dit topic misschien. Maar als je zag hoe hard het volk zat te klappen bij alle loze/holle kreten van Wilders… Ik zag weinig uitglijders, ik denk dat er weinig is veranderd.
Ik denk dat je , helaas, gelijk hebt.

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestseller
  • Registratie: Januari 2024
  • Laatst online: 23:59
Draakje5 schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 21:51:
De pvv stemmer maakt zich volgens mij niet druk over hoe Wilders zich gedraagt, zolang het 'vuurwerk' is. Het zijn trouwe stemmers die vaak maar één ding willen en dat is de grenzen dicht.

De pvv zakte alleen iets in zetels toen Wilders 2 weken geleden besloot publiekelijk niet meer op te treden.
Ik kan me hier in vinden. Voor mij is dichte grenzen het belangrijkste topic. Zo belangrijk dat de rest van de standpunten me veel minder uitmaken.

Met dichte grenzen zou ik waarschijnlijk heel links stemmen. Maar zover komt het niet: omdat de grenzen niet dicht genoeg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:06
Robkazoe schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 22:11:
Wilders heeft er vooral belang bij dat het over hem gaat. Goed of slecht maakt weinig uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HEY_DUDE
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 00:06
Bestseller schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 23:26:
[...]

Ik kan me hier in vinden. Voor mij is dichte grenzen het belangrijkste topic. Zo belangrijk dat de rest van de standpunten me veel minder uitmaken.

Met dichte grenzen zou ik waarschijnlijk heel links stemmen. Maar zover komt het niet: omdat de grenzen niet dicht genoeg zijn.
Wat zijn dichte grenzen? Ijzeren gordijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Bestseller schreef op donderdag 23 oktober 2025 @ 23:26:
[...]

Maar de grenzen gaan toch niet dicht, zelfs als we Keizer Geertus Wilderius de Blonde krijgen.

Ze gaan niet dicht, want ze kunnen niet dicht, en ze zijn ook letterlijk nooit dicht geweest.

Dus, oprecht: Waarom gooi je dan in feite je stem weg. Stem dan Ja21 dan heb je tenminste kans dat je stem iets doet. Ik ben absoluut geen fan van die partij, maar de realiteit is wel dat er een kans is dat we Eerdmans in een kabinet zien en je iets ziet van je anti-immigratie standpunt.

Of je stemt op bijv. de SP die zowel links als behoorlijk kritisch op migratie is, die SP is nooit een pro-immigranten partij geweest, ze zijn al vanaf het begin erg kritisch, maar imho wel realistisch.

Want "grens dicht" is gewoon niet realistisch. Hetzelfde niveau als iedereen een villa, met zwembad en een Ferrari in de garage beloven. Sure, niet letterlijk onmogelijk, maar wel compleet onrealistisch.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:36
RobinHood schreef op vrijdag 24 oktober 2025 @ 00:56:
[...]

Maar de grenzen gaan toch niet dicht, zelfs als we Keizer Geertus Wilderius de Blonde krijgen.

Ze gaan niet dicht, want ze kunnen niet dicht, en ze zijn ook letterlijk nooit dicht geweest.
Maar als iemand de grenzen kan sluiten, dan is hij het wel. Hij wil dat namelijk. 🤷‍♂️

Ofzo.
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste