nee dat willen we toch niet? dan grijpt de FIA inTheBrut3 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:42:
Zo... Gaan we ineens een situatie krijgen dat Yuki zijn teamgenoot kan helpen op de zondag? Al is het maar met een torpedo.
Liever een Clusterbommetje. (die zowel Nor als Pia opblaast).TheBrut3 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:42:
Zo... Gaan we ineens een situatie krijgen dat Yuki zijn teamgenoot kan helpen op de zondag? Al is het maar met een torpedo.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Ben benieuwd of Verstappen zo eerst een ronde op de oude Softs gaat proberen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Latifi wordt vervanger van een zieke Lawson morgenrenegrunn schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:43:
[...]
Is Masi al gevraagd voor morgen eigenlijk?
Wat gaan ze dan doen? Antonelli rijdt ook nog rond sinds de torpedo op Max in Oostenrijk.Wognummer schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:43:
nee dat willen we toch niet? dan grijpt de FIA in
Tenzij NOR en PIA zo nog de trukendoos gaan opentrekken, verwacht ik dat VER er heel goed bij staat als hij zo op nieuwe softs betere tijden kan gaan neerzetten dan hij net deed met gebruikte softs. Spannend!dawg schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:43:
Nou. Max doet het uitstekend, met die bandjes.
Dat zal wel niet toch? 2x nieuwe softs is veel verstandiger, als in de tweede snelle ronde een gele vlag valt ben je de sjaak.G_Dragon schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:44:
Hopelijk zit er nu een mooie tow voor Max inMarc H schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:41:
Tsu in Q3???? Nu heb ik alles meegemaakt.
Nu hopen op een flinke fout door Norris, en Piastri ook niet snel genoeg, als het even kan 😏
Misschien heeft mcl de motoren op standje voorzichtig gezet.
RUS kan hopelijk voorin eindigen. Er is nog een ander nodig om NOR naar P4 te werken morgen.
Banker op oude bandjes en als het nodig is met nieuwe softs Pole pakken.G_Dragon schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:44:
ICE ICE Baby
PIA moet juist volop meedoen om de druk op NOR nog verder te verhogen.Charles Hill schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:45:
Nu hopen op een flinke fout door Norris, en Piastri ook niet snel genoeg, als het even kan 😏
hey het is de FIA ze verzinnen wel watTheBrut3 schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:44:
[...]
Wat gaan ze dan doen? Antonelli rijdt ook nog rond sinds de torpedo op Max in Oostenrijk.
VER Pole, PIA P2, NOR P3.
ICE ICE Baby
Ook weer niet teveel, om een teamorder swap te voorkomen.Emgeebee schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:47:
[...]
PIA moet juist volop meedoen om de druk op NOR nog verder te verhogen.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
TSU voor VER naar buiten gestuurd in de pitsstraat. Gaat TSU voor een tow zorgen?
Vooralsnog durf ik Russel niet uit dit rijtje te houden hoordjmuggs schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:48:
VER Pole, PIA P2, NOR P3.
Zo met 0.006 s naar poledreester schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:46:
TSU op 0.008s door naar Q2. En nu op 0.007s door naar Q3
Ik zag het inderdaad verkeerd, zou natuurlijk wel moeten.StefanVerkerk schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:48:
TSU voor VER naar buiten gestuurd in de pitsstraat. Gaat TSU voor een tow zorgen?
Mijn verwachting is dat Tsunoda P1 pakt, Max P2. Morgen rijdt Tsunoda P1 en Norris P4, maar Tsunoda wil P1 niet opgeven aan Verstappen, en Verstappen eindigt dan 2e.
Dat was mijn koortsdroom.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Zooooooo dan. HAM klinkt helemaal verslagen bij SkyF1/F1TV. Dit is echt niet best hoor... oei.
Dubbele tow. Eén van Yuki en de andere van Fernando.
"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates
Sterker nog: Russel is nodig in dit rijtje voor Max om te winnen.lolgast schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:48:
Vooralsnog durf ik Russel niet uit dit rijtje te houden hoor
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wat heb jij gedronken?miicker schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:49:
Mijn verwachting is dat Tsunoda P1 pakt, Max P2. Morgen rijdt Tsunoda P1 en Norris P4, maar Tsunoda wil P1 niet opgeven aan Verstappen, en Verstappen eindigt dan 2e.
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Nou here we go
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
NOR en PIA gaan naar buiten op het setje softs waar ze net ook twee rondjes mee hebben gereden. Die gaan dus een snelle tijd zetten op setje softe banden van 3 rondes oud.
VER naar buiten op nieuwe softs.
VER naar buiten op nieuwe softs.
Dacht even dat verstappen van auto gewisseld had, omdat zijn eigen auto binnenbleefDoubleDutch schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:44:
Tsunoda Q3 😮
TSU geeft VER een tow op het rechte stuk tussen bocht 5 en bocht 6. LOL.
V-tec yo!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Was vorige week ook al zo. Het enige wat hij wel oké vond, was het weer. Zo'n soort antwoord zegt allesStefanVerkerk schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:49:
Zooooooo dan. HAM klinkt helemaal verslagen bij SkyF1/F1TV. Dit is echt niet best hoor... oei.
Red Bull hoppaaa!
Volgens mij belde de visite net aan!miicker schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:49:
En nog een tow tussen bocht 7 en 9 van TSU voor VER. TSU wordt opgeofferd haha.
VER 0,5 sec sneller dan zijn snelste ronde in Q2.
Wat een tijd...
Extra grote oprot bonus voor TSU incomingStefanVerkerk schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:51:
TSU geeft VER een tow op het rechte stuk tussen bocht 5 en bocht 6. LOL.
ICE ICE Baby
Dat was een lekkere ronde. Motor voluit, nieuwe softs, tow van Tsunoda en met een forse marge P1.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ben benieuwd wat MCL zo op nieuwe banden gaat doen nog
Ook al wint Verstappen morgen het kampioenschap niet, hij heeft dit seizoen wel laten zien dat hij zeker een van de besten is! Telkens weer presteren wanneer het moet..
Dan is het wel lekker dat je Tsunoda kunt gebruiken in Q3. Norris en Piastri gaan dat niet doen voor elkaar
Flickr PSN ID= cheironnl
TSU staat alweer in de pits. Die wordt echt opgeofferd.
Ik vind die drie tiende nog niet comfortabel genoeg
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Met PowerPoint jonguh!G_Dragon schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:53:
Ook al wint Verstappen morgen het kampioenschap niet, hij heeft dit seizoen wel laten zien dat hij zeker een van de besten is! Telkens weer presenteren wanneer het moet..
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Hup Antonellirenegrunn schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:53:
Hup Russel!!!
Hup Charles
Hup iedereen behalve Lando en Oscar...
Ik heb nieuws voor je, die hebben ze geloof ik niet.lolgast schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:53:
Ben benieuwd wat MCL zo op nieuwe banden gaat doen nog
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Zelfde plek waar Lafiti zijn auto parkeerde.renegrunn schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:53:
Hup Russel!!!
VER kan vast ook nog wel iets sneller. Het gaat wel close worden gok ik.
En presteren doet die er ook nog eens bij!G_Dragon schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:53:
Ook al wint Verstappen morgen het kampioenschap niet, hij heeft dit seizoen wel laten zien dat hij zeker een van de besten is! Telkens weer presenteren wanneer het moet..
Tis niet dat ie anders veel hoger dan p10 zou gaan eindigenStefanVerkerk schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:53:
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Zodat hij 8e ipv 10e wordt?Kadett schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:54:
Nu Max Tsunoda een tow geven!
Flickr PSN ID= cheironnl
Niet? Ik dacht nog 1 set. Ik zou niet klagen als ik ongelijk heb hoorasing schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:54:
[...]
Ik heb nieuws voor je, die hebben ze geloof ik niet.
1:21:xxx incomingStefanVerkerk schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:53:
Nagelbijten dit.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Antonelli zit al aan de thee?hoevenpe schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:54:
[...]
Hup Antonelli
Hup Charles
Hup iedereen behalve Lando en Oscar...
Als Tsunoda ergens in de buurt van de top 5 kan komen en mogelijk een stoorzender kan spelen voor Norris, dan kan zich dat zeker lonen.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
true, alhoewel de kans groot is dat Tsunoda zonder dit ook als 10e zou hebben gekwalificeerd, dus een echt offer is het ook weer nietStefanVerkerk schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:53:
Try and get me behind Verstappen on his in lap. He'll probably give me a tow.
George Russell · 6 Dec 2025, 15:54:06
George hoopt dat verstappen hem helpt ?
Ah shitt.. foutje!
Presenteerd morgen de WDC vlog in de cooldownroomMartinez- schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:54:
[...]
En presteren doet die er ook nog eens bij!
ICE ICE Baby
Papaya RulezzStefanVerkerk schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:55:
Gaan ze PIA opofferen om NOR een tow te geven?
TSU moet nu wel als eerste naar buiten, anders is hij echt de sjaak als er nog een gele vlag komt tijdens zijn snelle ronde.
Ja, natuurlijk.Rorando schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:56:
Russel tussen Max en de McLarens
Haha, slimmerik.Wognummer schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:57:
Mooie Quote van Rus haha
Flickr PSN ID= cheironnl
VER, PIA, NOR allemaal naar buiten op nieuwe softs.
Russel gaat het echt proberen?Wognummer schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:57:
Mooie Quote van Rus haha
lolgast schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:55:
[...]
Niet? Ik dacht nog 1 set. Ik zou niet klagen als ik ongelijk heb hoor
/f/image/l3mM7WVFxd6XkFI6cTS5OSxP.png?f=fotoalbum_large)
McL vult het laatste rijtje nu met een 3.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
VER gaat een Tow geven aan TSU en RUS?
[ Voor 24% gewijzigd door djmuggs op 06-12-2025 15:58 ]
ICE ICE Baby
Waarom niet? Dit zou tactisch zijn, om rijders tussen hem en Norris te krijgen.Rorando schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:56:
Spannend!!
Yuki, nog zo'n mooie tow aub..
Yuki, nog zo'n mooie tow aub..
Nee TSU gaat VER en RUS een tow geven 🤡djmuggs schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:58:
VER gaat een Tow geven?
Max naar buiten op gebruikte banden, net als Lando, Oscar en George.
Que?asing schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:59:
Alles is nieuw.asing schreef op zaterdag 6 december 2025 @ 15:59:
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
/f/image/XJSl9NX88PKg3h4IgNWAm6QR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/ehtVUARvQpNyZggpMXh3QKet.png?f=fotoalbum_large)