Nor toch?pietr schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:32:
Zit Nor nou te huilen?
Dat lijkt alleen maar zo, hebben Piastri nog gehad als troef om achter Norris te laten eindigen.PatrickC schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:28:
Dat Norris vorige week nog op het laatste moment plek 3 pakte ipv plek 4 ten koste van Antonelli, is nu beslissend voor het WK. Ze zouden anders gelijk geëindigd zijn in punten, maar Max heeft dan meer GP overwinningen.
Zelfs Leclerc was niet genoeg geweest als die voor Norris was geëindigd, ook dan was Piastri achter Norris gezet.
Alleen een mechanisch probleem had Norris gestopt.
[ Voor 16% gewijzigd door Charles Hill op 07-12-2025 15:34 ]
Het leek even goed te gaan met F1TV maar afgelopen 4 races kwamen alle niet interessante figuren weer voorbij. Jammer toch weerMawlana schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:30:
En weer de moeder. Graag een mediaban voor die moeder.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Norris WDC gaat de boeken in.
Netjes gedaan, maar niet bijzonder.
Goed voor Norris en goed voor McLaren dat ze gewonnen hebben.
En vergeet Piastri niet. 🤡Jasphur schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:33:
[...]
Ondanks dat ik eigenlijk nooit fan van 1 persoon ben is mi Max wel meer WDC dit seizoen dan Norris
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 / Team M2 1TB SSD/ MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Enorm knap van Lando. Deze wereldprestatie neerzetten met al zijn mentale uitdagingen. Veel respect voor.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
En uit.
Flickr PSN ID= cheironnl
ICE ICE Baby
Precies, zo moeilijk is dat toch niet?Charles Hill schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:33:
[...]
Dat lijkt alleen maar zo, hebben Piastri nog gehad als troef om achter Norris te laten eindigen.
Norris had enorme speling met Piastri voor hem.
TURN 8 INCIDENT INVOLVING CARS 87 (BEA) AND 18 (STR) NOTED - MORE THAN ONE CHANGE OF DIRECTION
7 Dec 2025, 15:33:54, Lap 58
Of dat de auto nu te licht is, wanwege de marbles die nu weg zijn.Format-C schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:34:
Hopelijk slijt Norris bij zn burnout de plank te ver af
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Een hele normale reactie als die spanning er eens uit moet.pietr schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:32:
Zit Nor nou te huilen?
Gefeli Norris
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
✌
hij moet het laatste etentje betalen voor de FIA?
Wel mooi dat norris uitgerekend deze race laat zien te kunnen rijden als een wereldkampioen
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Tja, dubbel gevoel.renegrunn schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:34:
Gaaf seizoen was dit! Schitterende comeback van Max wat de spanning vol terug heeft gebracht.
Enorm knap van Lando. Deze wereldprestatie neerzetten met al zijn mentale uitdagingen. Veel respect voor.
Niet winnen was natuurlijk de ultieme bottle job geweest. Met een totaal dominante auto zo veel moeite hebben het kampioenschap te winnen.
Waarom? Is toch een stukje ontlading?LAD93 schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:32:
Godsamme wat vind ik die Zak Brown toch een loser.
Elect a clown, expect a circus.
Met een lach! Wat een kerel die Max!
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Rosberg 2.0Luapper schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:33:
Ach ja, over 4 jaar weet niemand meer of het 'kleurloos' was of niet.
Norris WDC gaat de boeken in.
Netjes gedaan, maar niet bijzonder.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Die zal wel op z'n feestje komen
"When you grow up your heart dies"
Norris uiteindelijk verdiend kampioen. Maar dat mag ook wel met zo’n dominante wagen. Is uiteindelijk gewoon knap dat hij het op de laatste race heeft laten aankomen
PSN: xMaurice93
Niet zo raar toch. Verstappen in 2021 volgens mij ook, Vettel in 2010. Ze staan onder zo’n druk, logisch dat dat er dan even uit komt. Norris heeft gewoon goed gereden vandaag en gedaan wat hij moest doen.pietr schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:32:
Zit Nor nou te huilen?
:strip_exif()/f/image/cgRS1O7uRZGY51i6tcLkqJHi.jpg?f=fotoalbum_large)
En nog wat leuke foto's
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/nqKueQKGQfOxYJp49gEFcIKA.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/hG9OTUbJpQ2mWoZqu1CekcXU.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 07-12-2025 15:37 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En dat hij teamorders nodig had om te wisselen met de leider in het kampioenschap (Piastri).dawg schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:31:
Toch is het een beetje een kleurloos kampioenschap voor Norris, hij heeft het maar net gehaald en was eigenlijk niet zo sterk.
Toch feli aan de McL fans!
Tsja…
Precies, en je eerste wdc vergeet je nooit meer.Erwin186 schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:36:
[...]
Niet zo raar toch. Verstappen in 2021 volgens mij ook, Vettel in 2010. Ze staan onder zo’n druk, logisch dat dat er dan even uit komt. Norris heeft gewoon goed gereden vandaag en gedaan wat hij moest doen.
FIA STEWARDS: TURN 8 INCIDENT INVOLVING CARS 87 (BEA) AND 18 (STR) UNDER INVESTIGATION - MORE THAN ONE CHANGE OF DIRECTION
7 Dec 2025, 15:36:32, Lap 58
Zou fijn zijn als we die verhalen niet iedere race meer hoeven aan te horen van Jut en Jul.Miki schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:35:
Mooie race van Norris, zeker vandaag laten zien dat hij terecht de WDC is. Al dag gelul over mentaal niet de druk aan kunnen, kunnen de prullenbak in. Echt goed gereden vandaag
ICE ICE Baby
Kijk een Orange Army fan die de nieuwe wereldkampioen feliciteert.G_Dragon schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:36:
Speciaal voor jullie
[Afbeelding]
En nog wat leuke foto's
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Piastri is toch tegen gevallen de tweede helft.
Mooi reactie ook van Norris bij de finish, hij heeft het gehaald.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Kun je even de innige omhelzing met MBS hier droppen?G_Dragon schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:36:
Speciaal voor jullie
[Afbeelding]
En nog wat leuke foto's
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
VER heeft wel een patent op 'bijzondere' WDC winsten, het zou toch niet...danslo schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:37:
Niet te vroeg juichen, de vloeren van de McLarens moeten nog opgemeten worden
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Van alle momenten was dit een moment waar het logisch is dat je de felicitaties van familie laat zienMawlana schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:30:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 87 (BEA) - MORE THAN ONE CHANGE OF DIRECTION
7 Dec 2025, 15:38:08, Lap 58
Dat, en hier werken ze alle coureurs bijna hun hele leven naar toe, om kampioen in de F1 te worden. Dus ik snap wel dat die zo emotioneel is.tweakduke schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:34:
[...]
Een hele normale reactie als die spanning er eens uit moet.
Gefeli Norris
Gok dat hij dat tegen de hele grid heeft gezegdmiicker schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:38:
Was dat nu Ben Sulayem die tegen Norris "I told you" zei?
Imagine loving a motherMawlana schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:30:
Schandalig
Je bent niet de enige. Ik snap ook wel dat 2021 nog veeeeeeel onverwachter kwam, maar desondanks, wat een tamme binnenkomst van NOR.pietr schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:39:
Ik vind de reacties van en bij team McLaren best wel ingetogen. Beetje (te) zakelijk. Maar goed, ik ga alleen af op de beelden van F1TV.
"When you grow up your heart dies"
[ Voor 88% gewijzigd door Jasphur op 07-12-2025 15:41 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
De saaie optocht ervoor helpt niet.ThomasG schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:39:
Ik vind het toch wel een mager einde voor een wereldkampioenschap. Zelfs het publiek is vrij stil.
En McLaren heeft niet de gun factor
Heb je 'm al vol? Ik mis alleen nog de champagne fles van NOR die met een klap op de grond open gepopt wordt.soulcrusher schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:39:
MBS photobomb. Die kan weer afgevinkt worden van de bingokaart.
Mjah, toen gebeurde er iets onverwachts. Nu gebeurde er iets wat al heel lang verwacht werd en eigenlijk nooit spannend had moeten zijn. Het was anders geweest als NOR als 8e had moeten starten ofzo..StefanVerkerk schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:39:
[...]
Je bent niet de enige. Ik snap ook wel dat 2021 nog veeeeeeel onverwachter kwam, maar desondanks, wat een tamme binnenkomst van NOR.
[ Voor 11% gewijzigd door Chocoball op 07-12-2025 15:41 ]
Gaat hem niet worden met dat rozenwaterStefanVerkerk schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:40:
[...]
Heb je 'm al vol? Ik mis alleen nog de champagne fles van NOR die met een klap op de grond open gepopt wordt.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
En de bekerdestructieStefanVerkerk schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:40:
[...]
Heb je 'm al vol? Ik mis alleen nog de champagne fles van NOR die met een klap op de grond open gepopt wordt.
Dat er maar snel weer een einde aan mag komen. Als is het maar om het ego van Zak aan te tasten.
Lange reis voor Lando geweest.
Gok met mclaren die ook een tijd slecht waren.
Super mooi om te zien.
Lando zal wel een last van zijn schouders verdwijnen denk ik.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
I don't feel pain.
I don't feel pain.
I don't feel pain.
Anyway, Max is en blijft de beste coureur!
Retro Computer hardware: http://bytedelight.com
Het is hem gegund. Als supporter van Max denk ik nu: was Mekies maar een paar wedstrijden eerder naar Red Bull gestuurd.sjaool schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:40:
Er is een last van Lando zijn schouders gevallen. Hij lijkt meteen een stuk relaxter te zijn.
Als Imola meer betaalt...cy-gor25 schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:41:
Abu Dhabi is best zielloos eigenlijk. Kunnen ze Imola niet als laatste zetten
Als mijn kind ooit ergens wereldkampioen in wordt zal het me aan mijn reet roesten wat de kijkers van me vinden.mikkelnl schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:40:
Oeffff die moeder... cringe
Altijd goed voor de afwisseling. En ook wel zo leuk voor de neutrale kijker.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 / Team M2 1TB SSD/ MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
PreciesKoppensneller schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:42:
[...]
Als mijn kind ooit ergens wereldkampioen in wordt zal het me aan mijn reet roesten wat de kijkers van me vinden.
Volgend jaar is zo goed als alles anders he?Format-C schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:42:
Ga er vanuit dat max de komende 4 jaar gewoon weer kampioen wordt. Dus ik gun Norris het ook wel een keer.
Verder mooi, ook mooi de woorden voor Max en zijn teamgenoot.
Wat is precies een more than one change of direction? Een driedubbele pirouette gemaakt ofzo?StefanVerkerk schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:38:
Bearman zakt buiten de punten:
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 87 (BEA) - MORE THAN ONE CHANGE OF DIRECTION
7 Dec 2025, 15:38:08, Lap 58
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
Alleen het geluid van het publiek in 2021 terugluisteren geeft al kippenvel bij mij. Het is gewoon stil op het moment.ThomasG schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:39:
Ik vind het toch wel een mager einde voor een wereldkampioenschap. Zelfs het publiek is vrij stil.
Ja he, dan moet ik nu weer wennen aan nummer 33 en een ander persoon met nummer 1. Of gaat Norris niet met nummer 1 rijdenFormat-C schreef op zondag 7 december 2025 @ 15:42:
Ga er vanuit dat max de komende 4 jaar gewoon weer kampioen wordt. Dus ik gun Norris het ook wel een keer.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Aan de andere kant heeft RBR ook zelf teveel punten laten liggen halverwege het seizoen.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/R4Lfrr2GJMyt1R1vyDbf1oY9.jpg?f=fotoalbum_large)