Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[F1 2025] Race 23 GP van Qatar Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:07

sjaool

Every life should have 9 cats

ArcticWolf schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:53:
[...]

vind }:O

Ik weet ze er meestal wel uit te filteren maar die autocorrect verneukt mij af en toe. :+

"When you grow up your heart dies"

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:38
Den_S85 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 21:36:
Norris tikt Piastri er morgen af in bocht 1, beide onherstelbare schade en klaar…
Ze gaan het rustig aan doen let maar op.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Amaze86 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 22:43:
[...]

Idd. In Qatar kan je toch niet inhalen. Wellicht dat een pitstop nog voor wat variatie kan zorgen. Maar anders is Verstappen morgen uit de race.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 00:13

Nemean

3:16

Tussen Norris en Russel ging het ook al lekker zo te zien:

https://streamin.link/v/be67a365

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:18
JB schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:16:
Is er long runs data? Gisteren las ik hier dat er al een seconde verschil zat tussen MCL en de rest.
Volgens mij is er een Sprint gereden, dat is een aardige long run die heeft bewezen dat er niet wordt ingehaald.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:16

SomerenV

It's something!

Amaze86 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 22:43:
[...]

Als je in de race zit voor het kampioenschap en gedeeld tweede staat, dan ga je niet rustig aan doen. Tenzij je niet wilt winnen natuurlijk, maar dan kun je net zo goed meteen stoppen met Formule 1. Als kijker wil ik coureurs zien die hun tanden durven laten zien. Ik wil niet kijken naar makke lammetjes die gaan lopen managen en zonder risico rijden omdat 'wat als'.

High risk high reward maakt dit tot een potentiële héle gave titelstrijd. Drie coureurs, doen alle drie mee en voor twee van de drie is het hun eerste titel. Push elkaar, ga all in, laat zien dat je die titel verdient.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:03

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Norris tikt Piastri er morgen af in bocht 1, beide onherstelbare schade en klaar…
Hier hebben wij het in de groepsappen ook al over, dat Norris te graag wil morgen en dat helemaal verkeerd gaat aflopen voor Mclaren.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:13
G_Dragon schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 22:59:
[...]

Hier hebben wij het in de groepsappen ook al over, dat Norris te graag wil morgen en dat helemaal verkeerd gaat aflopen voor Mclaren.
Waarom zou Norris te graag willen? Al wordt hij twee keer derde met Piastri en Verstappen voor hem, dan nog is hij kampioen. Pas als Piastri beide wint én Norris geen P3 + P4 haalt verliest die het kampioenschap (en idem dito bij een P2 + P5).

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Daar hebben ze allebei niets aan, Norris is er juist bij gebaat om niet uit te vallen, ook al is dat op P3. Dan lopen ze misschien wel in maar veel minder dan wanneer je 0 punten pakt.
Tik je Piastri er af en heb je zelf ook schade, zie je Verstappen snel dichterbij komen.

• saikol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:46
SomerenV schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 22:57:
[...]

Als je in de race zit voor het kampioenschap en gedeeld tweede staat, dan ga je niet rustig aan doen. Tenzij je niet wilt winnen natuurlijk, maar dan kun je net zo goed meteen stoppen met Formule 1. Als kijker wil ik coureurs zien die hun tanden durven laten zien. Ik wil niet kijken naar makke lammetjes die gaan lopen managen en zonder risico rijden omdat 'wat als'.

High risk high reward maakt dit tot een potentiële héle gave titelstrijd. Drie coureurs, doen alle drie mee en voor twee van de drie is het hun eerste titel. Push elkaar, ga all in, laat zien dat je die titel verdient.
Verstappen heeft schijnbaar ergens in een interview al aangegeven dat hij voor NOR moet eindigen morgen en dat de beste kans daarop turn 1 is.

Aangezien hij al in het koppie van Lando zit ben ik benieuwd wat dat wordt, zeker als je de spanning bij hem ziet met dat momentje met Russel in de media pen.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:07

sjaool

Every life should have 9 cats

Nemean schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 22:53:
Tussen Norris en Russel ging het ook al lekker zo te zien:

https://streamin.link/v/be67a365
Deze is beter te volgen.

"When you grow up your heart dies"

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:16

SomerenV

It's something!

saikol schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 23:45:
[...]

Verstappen heeft schijnbaar ergens in een interview al aangegeven dat hij voor NOR moet eindigen morgen en dat de beste kans daarop turn 1 is.

Aangezien hij al in het koppie van Lando zit ben ik benieuwd wat dat wordt, zeker als je de spanning bij hem ziet met dat momentje met Russel in de media pen.
En we weten dat Norris qua starts niet een heel denderende track record heeft én dat Verstappen nog wel 's een do or die wil doen op zo'n moment. Ik heb het al een keer eerder gezegd, maar voor Verstappen is er momenteel geen verschil tussen eerste of laatste finishen zolang Norris bij hem in de buurt blijft. Die heeft gewoon echt niks te verliezen en kan alleen nog kampioen worden als Norris ver buiten de punten blijft.

Edit:
>:)

[ Voor 6% gewijzigd door SomerenV op 30-11-2025 00:15 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord