[F1 2025] Race 23 GP van Qatar Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste
Acties:
  • 83.735 views

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12 08:38

sjaool

Every life should have 9 cats

ArcticWolf schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:53:
[...]

vind }:O

Ik weet ze er meestal wel uit te filteren maar die autocorrect verneukt mij af en toe. :+

"When you grow up your heart dies"

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:54
Den_S85 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 21:36:
Norris tikt Piastri er morgen af in bocht 1, beide onherstelbare schade en klaar…
Ze gaan het rustig aan doen let maar op.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Amaze86 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 22:43:
[...]

Idd. In Qatar kan je toch niet inhalen. Wellicht dat een pitstop nog voor wat variatie kan zorgen. Maar anders is Verstappen morgen uit de race.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02:46

Nemean

3:16

Tussen Norris en Russel ging het ook al lekker zo te zien:

https://streamin.link/v/be67a365

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:11
JB schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:16:
Is er long runs data? Gisteren las ik hier dat er al een seconde verschil zat tussen MCL en de rest.
Volgens mij is er een Sprint gereden, dat is een aardige long run die heeft bewezen dat er niet wordt ingehaald.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:16

SomerenV

It's something!

Amaze86 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 22:43:
[...]

Als je in de race zit voor het kampioenschap en gedeeld tweede staat, dan ga je niet rustig aan doen. Tenzij je niet wilt winnen natuurlijk, maar dan kun je net zo goed meteen stoppen met Formule 1. Als kijker wil ik coureurs zien die hun tanden durven laten zien. Ik wil niet kijken naar makke lammetjes die gaan lopen managen en zonder risico rijden omdat 'wat als'.

High risk high reward maakt dit tot een potentiële héle gave titelstrijd. Drie coureurs, doen alle drie mee en voor twee van de drie is het hun eerste titel. Push elkaar, ga all in, laat zien dat je die titel verdient.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02:10

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Norris tikt Piastri er morgen af in bocht 1, beide onherstelbare schade en klaar…
Hier hebben wij het in de groepsappen ook al over, dat Norris te graag wil morgen en dat helemaal verkeerd gaat aflopen voor Mclaren.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:20
G_Dragon schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 22:59:
[...]

Hier hebben wij het in de groepsappen ook al over, dat Norris te graag wil morgen en dat helemaal verkeerd gaat aflopen voor Mclaren.
Waarom zou Norris te graag willen? Al wordt hij twee keer derde met Piastri en Verstappen voor hem, dan nog is hij kampioen. Pas als Piastri beide wint én Norris geen P3 + P4 haalt verliest die het kampioenschap (en idem dito bij een P2 + P5).

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Daar hebben ze allebei niets aan, Norris is er juist bij gebaat om niet uit te vallen, ook al is dat op P3. Dan lopen ze misschien wel in maar veel minder dan wanneer je 0 punten pakt.
Tik je Piastri er af en heb je zelf ook schade, zie je Verstappen snel dichterbij komen.

• saikol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:44
SomerenV schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 22:57:
[...]

Als je in de race zit voor het kampioenschap en gedeeld tweede staat, dan ga je niet rustig aan doen. Tenzij je niet wilt winnen natuurlijk, maar dan kun je net zo goed meteen stoppen met Formule 1. Als kijker wil ik coureurs zien die hun tanden durven laten zien. Ik wil niet kijken naar makke lammetjes die gaan lopen managen en zonder risico rijden omdat 'wat als'.

High risk high reward maakt dit tot een potentiële héle gave titelstrijd. Drie coureurs, doen alle drie mee en voor twee van de drie is het hun eerste titel. Push elkaar, ga all in, laat zien dat je die titel verdient.
Verstappen heeft schijnbaar ergens in een interview al aangegeven dat hij voor NOR moet eindigen morgen en dat de beste kans daarop turn 1 is.

Aangezien hij al in het koppie van Lando zit ben ik benieuwd wat dat wordt, zeker als je de spanning bij hem ziet met dat momentje met Russel in de media pen.

• sjaool

sjaool

Nemean schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 22:53:
Tussen Norris en Russel ging het ook al lekker zo te zien:

https://streamin.link/v/be67a365
Deze is beter te volgen.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23:16

SomerenV

It's something!

saikol schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 23:45:
[...]

Verstappen heeft schijnbaar ergens in een interview al aangegeven dat hij voor NOR moet eindigen morgen en dat de beste kans daarop turn 1 is.

Aangezien hij al in het koppie van Lando zit ben ik benieuwd wat dat wordt, zeker als je de spanning bij hem ziet met dat momentje met Russel in de media pen.
En we weten dat Norris qua starts niet een heel denderende track record heeft én dat Verstappen nog wel 's een do or die wil doen op zo'n moment. Ik heb het al een keer eerder gezegd, maar voor Verstappen is er momenteel geen verschil tussen eerste of laatste finishen zolang Norris bij hem in de buurt blijft. Die heeft gewoon echt niks te verliezen en kan alleen nog kampioen worden als Norris ver buiten de punten blijft.

Edit:
>:)

[ Voor 6% gewijzigd door SomerenV op 30-11-2025 00:15 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:12
We kunnen allerlei dingen bedenken maar uiteindelijk zijn die jongens ook niet gek. Ik denk dat het seizoen alsnog als een nachtkaars uitgaat en de laatste 2 races ontzettend saai worden.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Hier in Brabant noemen we dit soort gasten een stelletje ‘Jankers!’ :+

And I love it oOo

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:27
ArcticWolf schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:53:
[...]

vind }:O

Helemaal eens, vorig seizoen was al om te janken bij McLaren "I deserved the win" blabla.. dit seizoen ook weer, constant dat gezeik tussen elkaar. Ik ga toch even seizoen 2021 erbij halen; Hamilton en Verstappen; hard vs hard maar beiden hebben nooit geklaagd over dat ze iets wel of niet verdiende (hooguit dat sommige acties respectloos waren naar elkaar toe).
Eens! Daarbij reden ze de rest van het veld aardig aan snot. 2021 was typisch een seizoen waar nr1 en 2 zich boven het veld verheven. De competitie zorgde ervoor dat ze elkaar sneller maakte. Geweldig om te zien!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:47
dutchgio schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 23:32:
[...]

Daar hebben ze allebei niets aan, Norris is er juist bij gebaat om niet uit te vallen, ook al is dat op P3. Dan lopen ze misschien wel in maar veel minder dan wanneer je 0 punten pakt.
Tik je Piastri er af en heb je zelf ook schade, zie je Verstappen snel dichterbij komen.
Norris laat Verstappen/Piastri gewoon vechten en gaat gewoon risicoloos 2e of 3e derde worden (afhankelijk van of de red bull bij kan bij blijven).

En dan volgende week hetzelfde, maar uiteraard hoop ik op spektakel ipv een saai berekend slot van het seizoen.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Nu online
RobertMe schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 23:13:
[...]

Waarom zou Norris te graag willen? Al wordt hij twee keer derde met Piastri en Verstappen voor hem, dan nog is hij kampioen. Pas als Piastri beide wint én Norris geen P3 + P4 haalt verliest die het kampioenschap (en idem dito bij een P2 + P5).
Wie zegt dat Norris dat risico wilt lopen? Qatar winnen en Norris is kampioen. Dat is zijn droom en hij zal alles op alles zetten. Tactisch een risico lopen doet die niet.

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:01

d0s

sssst

Ook in Norris zijn hoofd zal een ploffende motor of pech zitten. Ik denk dat hij ook wil maximaliseren.

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
Norris hoeft m rustig uit te rijden. Vandaag Kampioen.
Abu Dhabi is voor spek en bonen.

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:14
jaapstobbe schreef op zondag 30 november 2025 @ 08:14:
Norris hoeft m rustig uit te rijden. Vandaag Kampioen.
Abu Dhabi is voor spek en bonen.
Mwoah… definieer rustig aan doen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dYXL7E2H0tEoCF2x2SG8hxBXrZU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dbS8D0DvwvSXceKpVBCtHpZT.jpg?f=fotoalbum_large

• jaapstobbe
renegrunn schreef op zondag 30 november 2025 @ 08:23:
[...]

Mwoah… definieer rustig aan doen?

[Afbeelding]
Oeps Piastri even vergeten. Ik had moeten zeggen, vandaag McLaren kampioen.

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 00:39
Om 15.00 vandaag.

LIVE: Qatar Grand Prix Drivers' Parade

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-12 15:15

JB

Cédric roelt!

Die hele Norris gun ik onderhand geen WDC meer. Wat is die gast veranderd. Allemaal cynische zeik ipv het grappige ventje.

Als Max ‘m niet kan pakken, dan laat Oscar ‘m maar winnen. Ik vermoed dat Lando dan compleet knakt en de vraag is of McLaren nog een keer boven in mee kan draaien ivm regels die wijzigen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M8jAKICTWyR0muHymmxlJ4tQ8nk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/k8Tiqk1yee07At57E1Jq9inS.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door JB op 30-11-2025 10:24 ]

Mijn boefje is liev!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:11
Een plof bij Norris in de warmup lap, dat zou het kampioenschap pas vals spannend maken! :o
Want DNS en gridstraf in AD, maar wel een raket motor die het maar 1 race vol hoeft te houden.

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

JB schreef op zondag 30 november 2025 @ 10:15:
Die hele Norris gun ik onderhand geen WDC meer. Wat is die gast veranderd. Allemaal cynische zeik ipv het grappige ventje.

Als Max ‘m niet kan pakken, dan laat Oscar ‘m maar winnen. Ik vermoed dat Lando dan compleet knakt en de vraag is of McLaren nog een keer boven in mee kan draaien ivm regels die wijzigen.
Waarom gun je het Norris niet meer? Vond je Norris alleen leuk als hij met Verstappen en Garrix op koningsdag in een bootje door Amsterdam vaart?

Het verschil is kansloos voor de wereldtitel vs kans hebben op de wereldtitel. Dat worden mensen minder gezellig. De meeste vonden Vettel een irritant mannetje. Tot hij voor spek en bonen bij Aston Martin reedt, toen was hij een aardige vent.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
[Alu-Hoedje]McLaren heeft PIA zijn auto weer normaal gemaakt, zodat ze een 1-2 kunnen scoren en VER zo buiten spel kunnen zetten. Volgens race werkt in één keer weer niet en NOR met 2 vingers in neus kampioen.[/Alu-Hoedje]

Maar deze race is het meest waarschijnlijk scenario: finish op de volgorde van starten.

Echter er zijn genoeg mogelijkheden om dat net anders te laten gebeuren, zoals:
  • Bij de start kan van alles gebeuren.
  • Undercuts, maar vooral overcuts met een (V)SC kunnen veel impact hebben.
  • Toch 2 pitstops per coureur, kan echt wel iets mis gaan.
Beste scenario voor VER is zelf P1 met PIA P2, terwijl NOR P7 (of lager) finisht, dan heeft hij het én in eigen hand en PIA staat nog zo dichtbij genoeg dat het er nog toe doet.

Als NOR wint, is het sowieso over, maar er zijn er twee die dat willen voorkomen. PIA P1 en VER niet voor NOR is einde oefening voor VER. Maar ook bij VER P2 en NOR P4 vandaag is het voor VER bijna onmogelijk nog te winnen: dan hoeft PIA in AD slechts P3 en NOR slechts P6 om VER voor te blijven (als die AD wint).

Slot van liedje: als VER niet wint vandaag, maar een McLaren wel, dan is het zo goed als over voor VER. Als VER wel wint, hangt het sterk af van resultaat NOR of het nog spannend wordt in AD.

Meest extreme scenario lijkt mij: VER nog een P2 en P1. PIA nog een P1 en P3 en NOR een DNF/DSQ/P11 en P2. In dat geval hebben ze allemaal 414 ptn (dan is PIA WDC, want die heeft dan 8 racewins; NOR en VER beide 7).

• JB

JB

Cédric roelt!

Mog schreef op zondag 30 november 2025 @ 11:21:
[...]

Het verschil is kansloos voor de wereldtitel vs kans hebben op de wereldtitel. Dat worden mensen minder gezellig. De meeste vonden Vettel een irritant mannetje. Tot hij voor spek en bonen bij Aston Martin reedt, toen was hij een aardige vent.
Ja maar dat was tenminste duidelijk. McLaren wordt nu nog gevraagd om teamorders :+

Piastri doet ook vervelend als ie in het nadeel is, net zoals Max. Het verschil zit ‘m elders. Lastig uitleggen maar dat typische Engelse gedrag denk ik.

Mijn boefje is liev!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
JB schreef op zondag 30 november 2025 @ 11:51:
[...]
Ja maar dat was tenminste duidelijk. McLaren wordt nu nog gevraagd om teamorders :+

Piastri doet ook vervelend als ie in het nadeel is, net zoals Max. Het verschil zit ‘m elders. Lastig uitleggen maar dat typische Engelse gedrag denk ik.
Niks specifiek Engels aan, gevolg van willen scoren in een individuele discipline. Alle coureurs zeiken meer als het ze niet meezit, vooral over diegenen die op dat moment een beter resultaat in de weg staan. Goede voorbeelden zijn meldingen over de wagen voor je en gemekker in de media achteraf. En dat is ook begrijpelijk: het is een stukje frustratie in het moment en je moet niet aan jezelf gaan twijfelen dus het ligt aan een ander.

En voor fans van een ander kan je het nooit goed doen. Maak je je niet openbaar druk dan mis je de gretigheid en kampioenmsmentaliteit. Doe je dat wel, dan ben je een zeikerd en wordt het je niet gegund :) Behalve als je Alonso bent, want iedereen gunt hem alles (tot ie te veel gaat winnen en daadwerkelijk een bedreiging zou worden, dan verandert dat vanzelf).

[ Voor 18% gewijzigd door Bundin op 30-11-2025 12:02 ]

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-12 19:43
Nu weet ik ook wel dat social media geen goede afspiegeling zijn van de werkelijkheid, maar holy moly, Norris is niet bepaald geliefd op dit moment in de reacties onder de post van F1 op Instagram. Zo dan. Mocht Norris de boel wel winnen vandaag, dan verwacht ik een heleboel geboe (waar ik geen voorstander van ben overigens).

[ Voor 10% gewijzigd door StefanVerkerk op 30-11-2025 12:24 ]

• JB

JB

Cédric roelt!

StefanVerkerk schreef op zondag 30 november 2025 @ 12:02:
Nee weet ik ook wel dat social media geen goede afspiegeling zijn van de werkelijkheid, maar holy moly, Norris is niet bepaald geliefd op het moment onder de post van F1 op Instagram. Zo dan. Mocht Norris de boel wel winnen vandaag, dan verwacht ik een heleboel geboe (waar ik geen voorstander van ben overigens).
Wellicht is dit dan hoe ik het had kunnen “onderbouwen”. Dat gevoel dus.

Mijn boefje is liev!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 08-12 20:31
Thanks voor de info. Was ik helemaal vergeten. Waarschijnlijk omdat het niet gebeurd is bij McLaren.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

[Afbeelding]
Precies ook hoe ik erover denk! :D

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Hier alvast de banden die de coureurs nog beschikbaar hebben;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3f_0dTOfsJJlbGotWSHMoP10RUQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nJVC4TZyk65wkTbCpaXOREEH.jpg?f=fotoalbum_large

En de mogelijke race strategieën;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/inOL-5QYCzfUT0p3O7402lSLT98=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ElNKCamRFw7RAEkgmF6k6eMX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door G_Dragon op 30-11-2025 12:43 ]

• CryptoNL
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 00:30
Stel TSU rijd beide McLarens er expres af en VER wint. Wat zeggen de regels daarover? Volgens mij niks dus ik vraag mij af waarom zou je ze er niet gewoon afbeuken eigenlijk :D

SiberischeHusky Shepsky

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:Graag alle crash verwensingen achterwegen laten. Dat draait niks bij aan de discussie. :)

[ Voor 6% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-11-2025 16:45 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:21
DaniëlWW2 schreef op zondag 30 november 2025 @ 12:47:
[modbreak] Graag alle crash verwensingen achterwegen laten. Dat draait niks bij aan de discussie. :) [/]
Uh, wel goed doen die modbreak :p

• RobertMe

[Afbeelding]
Wat wil je met deze foto zeggen? Norris was natuurlijk al in de pits he, na zijn afgebroken ronde, terwijl anderen nog met hun snelle ronde bezig waren. Dus gaat hij er maar vanuit dat hij wel bij de top 3 zit, parkeert zijn auto verder van de borden en stapt alvast uit (soort van, want meteen na de Q lieten ze zien dat hij al staande in de auto naar het bord rolde / werd geduwd. En dat was incl herhaling van radio waarin hij vraagt wat hij geworden was en Will die antwoord met "weet ik nog niet").

• RobertMe
CryptoNL schreef op zondag 30 november 2025 @ 12:34:
Stel TSU rijd beide McLarens er expres af en VER wint. Wat zeggen de regels daarover? Volgens mij niks dus ik vraag mij af waarom zou je ze er niet gewoon afbeuken eigenlijk :D
Dan moeten ze ook intentie kunnen aantonen. En ook nog eens dat Verstappen er bij betrokken was. Alonso heeft immers ook geen straf gekregen voor crashgate "omdat die er niet van wist".

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:00
Ik zou denken dat RBR liever het WDC verliest dan dat er een situatie als 2008 ontstaat waarbij er een schaduw over het kampioenschap wordt geworpen. Die situatie hadden we al in 2021 waar Masi een nogal vrije interpretatie gaf aan de regels. De Britten zijn 4 jaar na dato nog steeds salty. Dus laten we dat niet herhalen voor 2025.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

asing schreef op zondag 30 november 2025 @ 13:14:
Ik zou denken dat RBR liever het WDC verliest dan dat er een situatie als 2008 ontstaat waarbij er een schaduw over het kampioenschap wordt geworpen. Die situatie hadden we al in 2021 waar Masi een nogal vrije interpretatie gaf aan de regels. De Britten zijn 4 jaar na dato nog steeds salty. Dus laten we dat niet herhalen voor 2025.
Waarom niet? WDC is WDC, wie of wat er ook gaat huilen/salty zijn. :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
CryptoNL schreef op zondag 30 november 2025 @ 12:34:
Er bestaat ook zoiets als sportiviteit. Geloof ook niet van Max daar achter zou staan, hij wil de beste zijn op prestatie en niet dmv sabotage van de tegenstander.

• Razr
  • Niet online
asing schreef op zondag 30 november 2025 @ 13:14:
Dat is RBR (en ik) echt niet met jou eens hoor. Dan maar lekker (weer) een paar salty Britten als dat betekend dat Max WDC is geworden ala een 2021 scenario :D

• mklcln
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-12 11:28
Razr schreef op zondag 30 november 2025 @ 13:21:
[...]

Dat is RBR (en ik) echt niet met jou eens hoor. Dan maar lekker (weer) een paar salty Britten als dat betekend dat Max WDC is geworden ala een 2021 scenario :D
Dat kunnen de Britten niet meer aan denk ik. Als max nu weer wdc wordt.

• JB

JB

Cédric roelt!

RobertMe schreef op zondag 30 november 2025 @ 12:59:
[...]

Wat wil je met deze foto zeggen? Norris was natuurlijk al in de pits he, na zijn afgebroken ronde, terwijl anderen nog met hun snelle ronde bezig waren. Dus gaat hij er maar vanuit dat hij wel bij de top 3 zit, parkeert zijn auto verder van de borden en stapt alvast uit (soort van, want meteen na de Q lieten ze zien dat hij al staande in de auto naar het bord rolde / werd geduwd. En dat was incl herhaling van radio waarin hij vraagt wat hij geworden was en Will die antwoord met "weet ik nog niet").
Dit was een Max actie maar zonder Max gedrag. Dat wil ik zeggen.

Mijn boefje is liev!

• Gaargod
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:45
Re. Possible race strategies staatje: waarom zou bijv. VER niet starten op soft, hiermee ultieme poging doen NOR voorbij gaan direct bij de start. En dan de 2 stops en kijken wat er gebeurt. NOR start op de vuile kant, VER moet het bij de start doen.

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

G_Dragon schreef op zondag 30 november 2025 @ 12:31:
Hier alvast de banden die de coureurs nog beschikbaar hebben;

[Afbeelding]

En de mogelijke race strategieën;

[Afbeelding]
Enige wat het nog op de kop kan gooien is een SC.
Alle strategieën zijn vrijwel gelijk met de 25 lap restrictie.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• StefanVerkerk
Gaargod schreef op zondag 30 november 2025 @ 14:12:
Re. Possible race strategies staatje: waarom zou bijv. VER niet starten op soft, hiermee ultieme poging doen NOR voorbij gaan direct bij de start.
Te veel bandendegradatie staat dat misschien in de weg? Zeker met een wagen met volle brandstoftank in het begin van de race?

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Gaargod schreef op zondag 30 november 2025 @ 14:12:
Re. Possible race strategies staatje: waarom zou bijv. VER niet starten op soft, hiermee ultieme poging doen NOR voorbij gaan direct bij de start. En dan de 2 stops en kijken wat er gebeurt. NOR start op de vuile kant, VER moet het bij de start doen.
Helaas mag Verstappen nog maar maximaal 6 rondes rijden op zijn gebruikte softs O-)

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:05
ZuinigeRijder schreef op zondag 30 november 2025 @ 14:21:
[...]

Helaas mag Verstappen nog maar maximaal 6 rondes rijden op zijn gebruikte softs O-)
Hoe kom je daar bij?
Ik zag enkele posts eerder de banden passeren met aantal ronden resterend per band. Ik dacht dat meeste op 19 tot 22 resterend stonden

• ZuinigeRijder
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Oops, ik dacht dat dit het aantal ronden gereden op die band was 8)7

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:00
ZuinigeRijder schreef op zondag 30 november 2025 @ 14:21:
[...]

Je leest verkeerd. dat is niet het gereden aantal rondjes maar het nog te rijden aantal. :)

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

• Fryskje
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22:23
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y8QqWNwNsnf_8mfC5U-4sodoaOM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XZrCxxLM9yxfAWpuj0Kesvv1.png?f=fotoalbum_large

Kwam deze tegen op Reddit net, moest toch stiekem even lachen.

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:20
Fryskje schreef op zondag 30 november 2025 @ 14:33:
[Afbeelding]

Kwam deze tegen op Reddit net, moest toch stiekem even lachen.
Toto en Max zijn het eens

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sOX_ap7oB7GOxT_pDGFYIqwvLXE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Kns4AcBlHV1NB9TyJhc0r0Xb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door d-vine op 30-11-2025 14:50 ]

• JB

JB

Cédric roelt!

”Als die Ford niet performed, kom je naar ons, hè!” :+

Mijn boefje is liev!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:06
JB schreef op zondag 30 november 2025 @ 15:16:
[...]
”Als die Ford niet performed, kom je naar ons, hè!” :+
"Ja, we komen jullie gezin wel bezoeken. Leuk uitje voor de familie. "

:+

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Nu online
Toto probeert echt alles he :+ grootste max fanboy op de paddock.

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-12 12:20
Tja... als grappig ventje reed hij geen deuk in een pakje boter.

Als cynische klootzak pakt hij waarschijnlijk vandaag z'n eerste WDC.

Welk type is dan meer succesvol? :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Siebeh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-12 19:15
Verstappen grijpt terug naar oude motor vlak voor de start van de GP van Qatar

https://racingnews365.nl/...issel-uit-voor-verstappen

[ Voor 36% gewijzigd door Siebeh op 30-11-2025 16:16 ]

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Siebeh schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:15:
Verstappen grijpt terug naar oude motor vlak voor de start van de GP van Qatar

https://racingnews365.nl/...issel-uit-voor-verstappen
Misschien nu pas die laatste erin?

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-12 01:08
NOS probeert het imago van Norris nog een beetje op te poetsen...

https://nos.nl/artikel/25...-hij-verstappen-onttronen

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:20
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/52bl_3kXblZYWY6-Hr5mMxNzkG0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZqCK8cL3Ywu6eLhFw8WwsPbZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x0x1pPVafVjdMUfht2Hn3AZ1gZc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NzSLndNlJEOaNgRQudQVxm6Y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y__xr3s0oGjOZl2-kcgO7g3A_hM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pM1cGIHLVXwoJVNIiI6eNFuc.jpg?f=fotoalbum_large

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Begint al lekker te kriebelen hier :)
Gridwalk! oOo

[ Voor 16% gewijzigd door PalingDrone op 30-11-2025 16:35 ]

• StefanVerkerk
Goedemiddag! Change of plans, een trein eerder vanuit Mannheim kunnen nemen richting Zürich, daardoor nu geen overstap meer om 17:00u maar straks om 17:36u. Prima, kan ik in ieder geval de start rustig kijken vanuit de trein. Borrelnootjes er bij, we gaan het meemaken. oOo (of vallen in slaap :z)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W8ewvWSpZhoVyiBcpLVOBLjSs3k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WwFsl6imqLQog7VyMSzsyDj1.jpg?f=fotoalbum_large

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:05
Zou Norris nummer 1 pakken volgend jaar of met 4 blijven rijden?

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:20

Pierre

Van nature lui!

TinusXIII schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:36:
Zou Norris nummer 1 pakken volgend jaar of met 4 blijven rijden?
Nummer 14 :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• StefanVerkerk
Wat een enthousiasme bij dat volkslied.

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:19
StefanVerkerk schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:35:
Goedemiddag! Change of plans, een trein eerder vanuit Mannheim kunnen nemen richting Zürich, daardoor nu geen overstap meer om 17:00u maar straks om 17:36u. Prima, kan ik in ieder geval de start rustig kijken vanuit de trein. Borrelnootjes er bij, we gaan het meemaken. oOo (of vallen in slaap :z)

[Afbeelding]
Veel plezier onderweg. :)

• Fordjah
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-12 17:34
Goede race iedereen :) Veel zin in _/-\o_

• PalingDrone
  • Niet online
StefanVerkerk schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:45:
/s vergeten? ;)

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-12 03:07

SuBBaSS

-has Ryzen

StefanVerkerk schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:45:
Klonk ook best wel als een zootje tbh. :P

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:45

basvn

Breezand - NHN

bier: check
snackie: check

Hopelijk een spannende en clean race! Hopelijk gaat strategie nog iets uitmaken met de max 25 rondes.

we gaan het meemaken! veel plezier allemaal

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01:08
Dirigent was er ook opeens helemaal klaar mee :+

Daily driver; MB R171 SLK280

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Zo vrinden heel veel fun bij de race, even snel een iets eten. We gaan het meemaken, kijken of Max wat kan doen, om jullie eerlijk te zeggen ben ik bang van niet. Norris gaat vandaag zijn 1e WDC pakken.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Mensen, lekker genieten! Hopen op een paar SC's, al is het maar voor de spanning. 🍻

Steam/Epic: Deurstopper

• StefanVerkerk
Kak, de conducteur kwam langs net toen Zak Brown begon te praten. Helaas niks meegekregen van Zak, je moet toch respectvol zijn richting de conducteur. Balen zeg.

Edit: ok ok, /s ;)

[ Voor 6% gewijzigd door StefanVerkerk op 30-11-2025 16:51 ]

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
StefanVerkerk schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:49:
Kak, de conducteur kwam langs net toen Zak Brown begon te praten. Helaas niks meegekregen van Zak, je moet toch respectvol zijn richting de conducteur. Balen zeg.
Volgens mij ben je je /s vergeten.

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Die drones zijn wel heel cool gedaan.

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:19
Lieve mede-tweakers, heel veel kijkplezier allemaal!

• masauri
  • Laatst online: 23:55

masauri

aka qwybyte

Gas op die lolly!

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

• sjaool

sjaool

Dit worden 2 spannende ronden en dan is het klaar.

Veel plezier allemaal. :D

• jaapstobbe
Lets go! (piepklein sprankje hoop)

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 16:05
Fijne race iedereen.
Hopelijk is er na de start ook nog wat te beleven

• Rorando
  • Laatst online: 12-12 15:54
Veel kijk plezier iedereen, Hopen op een spanende race ongeacht de uitkomst (Uiteraard hoop ik dat het volgende week pas echt bepaald word ;) )

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-12 18:17
Zo, de wijn is ingeschonken, prettige race allemaal.

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:31

Marc H

- - Is wakker - -

Hopen dat het een goede race is.

Veel plezier!

P.S. Iemand die een voorspelling wil wagen?

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

• renegrunn
Have fun allemaal. Heel benieuwd hoe de wereld er na de 1e ronde uitziet :)

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19:19
Veel plezier iedereen. Hopelijke nog een spannende race met twist en chaos erin.

• renegrunn
Marc H schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:56:

Veel plezier!

Ver
Rus
Pia

• PalingDrone
  • Niet online
Hopelijk blijft het spannend tot de volgende race.
Heek veel plezier iedereen! :)F

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:19
Fijne race allemaal, dat het maar een geweldige chaos mag worden. 8)

• Rorando
  • Laatst online: 12-12 15:54
Marc H schreef op zondag 30 november 2025 @ 16:56:

Veel plezier!

PIA: 1
Max: 2
Norris: 3
Russel: 4

Uiteraard hoop ik wat anders :P

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:38

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Fijne race allemaal!

...en dat het óók de volgende race nog net zo spannend mag zijn O-) :9

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Fijne race iedereen.
En niet vergeten, maximaal 25 ronden per set banden. Dus minstens tweemaal stoppen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Spotmatic
  • Laatst online: 21:03

Spotmatic

Ken sent me

Drie mannen voorop die 1e MOETEN worden. Dat gaat nog wat rommel geven. 😅

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-12 12:27
Fijne race allemaal. :)F *O*

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-12 16:30

ByteDelight

Retro computing is alive!

Gek dat Norris WC kan worden, maar Max nog steeds de beste coureur is...

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

• StefanVerkerk
Holy moly, het werkt. Nou, daar gaat ie! Veel plezier iedereen! *O*

Laptimes tot ±17:30, daarna van ±17:40 of 18:00-18:15 als het interessant is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VazBMuxadL_SQuQ7v9nxcSvnnZI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t7SVcpQJ7GJEed9iYpOAjjKo.jpg?f=fotoalbum_large

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Iedereen heel veel plezier! Dit gaat ontzettend spannend worden..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/URAhQbN26G5BlGppxWptVp9O8i8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mJ5EGFGC7VBV5HNfAwZTZExs.jpg?f=fotoalbum_large

Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord