Als de baan zo snel degradeert, snap ik het wel. Dan is dit z'n kans. Klein kansje maar toch.StefanVerkerk schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:46:
VER helemaal vooraan in de pits. Motor uit, lekker wachten op het groene licht.
Ik vermoed dat hij twee pogingen gaat doen met 1 setje.StefanVerkerk schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:46:
VER helemaal vooraan in de pits. Motor uit, lekker wachten op het groene licht.
Qatar kan je al uitroepteken bij zettend-vine schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:49:
Qatar en verwacht ook Abu Dhabi zijn banen die de McLaren wel ligt.
Max heeft nog maar 1 kans, dat de twee McLaren’s mekaar er uit knikkeren morgen en Max wint.
Anders gaat het niet meer gebeuren.
Dat zie ik toch wat anders. Er gebeurt weinig wat dat aangaat.
29 Nov 2025, 19:53:01
F1 Drift EditionStefanVerkerk schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:51:
Dat wordt een rode vlag. Troep op de baan van SAI zo te zien. Volgens SkyF1 is SAI met troep om zijn banden naar buiten gereden.
Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd
[ Voor 3% gewijzigd door Pierre op 29-11-2025 19:56 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Goed gezien. Wel heel kort want alweer groen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:51:
Dat wordt een rode vlag. Troep op de baan van SAI zo te zien. Volgens SkyF1 is SAI met troep om zijn banden naar buiten gereden.
nggyu nglyd
En de troep ligt nog op de baan terwijl het weer groen werd. Uh...Quad schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:56:
[...]
Goed gezien. Wel heel kort want alweer groen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En geel. En groen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:57:
[...]
En de troep ligt nog op de baan terwijl het weer groen werd. Uh...
nggyu nglyd
En weer geelQuad schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:56:
[...]
Goed gezien. Wel heel kort want alweer groen.
Spannend?G_Dragon schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:57:
Oef dit gaat spannend worden als we straks weer verder gaan na de rode vlag, hopelijk weet Verstappen iets magisch te doen
Mijn boefje is liev!
Uitslag is wel te raden
[ Voor 18% gewijzigd door DeBaroN op 29-11-2025 19:58 ]
29 Nov 2025, 19:56:59
29 Nov 2025, 19:57:31
Als het je iets interesseert welke McLaren vooraan start is het spannend, maar voor 95% van de toeschouwers is het niet spannend
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
[ Voor 3% gewijzigd door miicker op 29-11-2025 19:59 ]
Hoe goed Max ook is denk niet dat hij het gat dicht gaat rijden,de McLarens zijn oppermachtig maar dat zegt niks over de race morgen.G_Dragon schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:57:
Oef dit gaat spannend worden als we straks weer verder gaan na de rode vlag, hopelijk weet Verstappen iets magisch te doen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hopelijk krijgt Verstappen zijn Red Bull nog voor Russell. Maar of dat lukt...
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
No shit sherlockDeBaroN schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:57:
Met alle respect, maar VER gaat echt geen pole pakken.
Uitslag is wel te raden
Ben bang dat we dit ook morgen niet gaan zien. Heb het idee dat het morgen puur op strategie gaat gebeuren.miicker schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:58:
Dan maar hopen dat de 2 McLarens elkaar morgen in bocht 1 uitschakelen en dan wordt het wél echt nog spannend.
En ook geen vijfde titel op rij. Tot volgend jaarDeBaroN schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:57:
Uitslag is wel te raden
nggyu nglyd
Yes! Lets go!Quad schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:02:
Let's roll!
Drommels drommels…DeBaroN schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:57:
Uitslag is wel te raden
In een race kan er nog van alles gebeuren.desalniettemin schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:01:
[...]
En ook geen vijfde titel op rij. Tot volgend jaar
2027 voor Maxdesalniettemin schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:01:
[...]
En ook geen vijfde titel op rij. Tot volgend jaar
Enige wat Max mag hopen dat ze allebei crashen in openingsronde…DeBaroN schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:05:
[...]
In een race kan er nog van alles gebeuren.
nggyu nglyd
En norris start op vuile kant van baan. 😅StefanVerkerk schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:07:
VER op P3, eerste rij voor als NOR en PIA elkaar er af rijden morgen. Dat wordt wat!![]()
Het is echt nog niet gedaan hoor.
Neuh, nu zie je hem niet hè... raar eigenlijkExocet schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:08:
Graag de reactie van Zak in beeld
Edit: toch wel
[ Voor 3% gewijzigd door StefanVerkerk op 29-11-2025 20:09 ]
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Ik hoop dat je goed smakende schoenen hebt.LAD93 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:09:
Als NOR en PIA morgen crashen, eet ik m’n schoen op!
Ziet er tevreden uit.StefanVerkerk schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:09:
[...]
Neuh, nu zie je hem niet hè... raar eigenlijk
Edit: toch wel
nggyu nglyd
Filmpje!LAD93 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:09:
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Misschien een telefoontje gehad, en een vooruitzicht op een leuke bonus, van ene HelmutKlaasjeNL schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:11:
Blijft toch vreemd dat PIA opeens weer gaat als de brandweer. Morgen hopelijk "waar 2 honden vechten om een been..."
Geen idee waar ie opeens weer vandaan komt maar de timing had niet beter kunnen zijn. Dit beperkt de schade voor Verstappen z'n P3. Hopelijk kan hij er morgen vlot voorbij en Norris achter 'm houden.
Tot morgen!
Mijn boefje is liev!
Ik gok ook dat de McLarens morgen gewoon wegrijden en Verstappen moet vechten met Russell.miicker schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:14:
Nou Norris lijkt er aardig van overtuigd dat de McLarens morgen makkelijk wegrijden bij RBR. Zonder gekke acties van Norris/Piastri verwacht ik helaas wel dat hij gelijk heeft.
Hopelijk houdt Piastri P1 vast zodat het nog een beetje spannend is volgende week.
Aangezien ik de laatste race niet kan zien, is het zeer waarschijnlijk dat Norris crashed en alles volgende week pas bepaald word.LAD93 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:09:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je mag alvast wasmiddel kopen.LAD93 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:09:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Oscar moet kiezen wie hij afdekt. Die start wordt dus iets om in de gaten te houden.
"When you grow up your heart dies"
LAD93 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:09:
Welke van de twee het dan ook wordt, ik vind ze beiden nogal kleurloos en saai. Ik mis echt de vechtlust bij ze. Het is net alsof ze volledig op de wagen vertrouwen en niet op hun eigen kunnen. Maar wie het ook wordt die heeft het verdiend.Technofreakz schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:25:
Als Max geen kampioen wordt dan Piastri graag..
"When you grow up your heart dies"
Heb een beetje het idee dat beide heren nogal aan de antidepressiva zitten die ook alle blije momenten van hen weghaalt. Vroeger was Norris extreem blij met een goede prestatie, tegenwoordig kan er geen glimlach vanaf bij een P1 finish. Maar goed, is natuurlijk behoorlijk complot denken, maar het zou me niet verbazen.sjaool schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:34:
[...]
Welke van de twee het dan ook wordt, ik vindt ze beiden nogal kleurloos en saai. Ik mis echt de vechtlust bij ze. Het is net alsof ze volledig op de wagen vertrouwen en niet op hun eigen kunnen. Maar wie het ook wordt die heeft het verdiend.
Tenzij Max er morgen echt niet bij gaat komen denk ik dat het een Austin '24 situatie gaat worden waar ze om de haverklap van de baan liggen.
vindsjaool schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:34:
[...]
Welke van de twee het dan ook wordt, ik vindt ze beiden nogal kleurloos en saai. Ik mis echt de vechtlust bij ze. Het is net alsof ze volledig op de wagen vertrouwen en niet op hun eigen kunnen. Maar wie het ook wordt die heeft het verdiend.
Helemaal eens, vorig seizoen was al om te janken bij McLaren "I deserved the win" blabla.. dit seizoen ook weer, constant dat gezeik tussen elkaar. Ik ga toch even seizoen 2021 erbij halen; Hamilton en Verstappen; hard vs hard maar beiden hebben nooit geklaagd over dat ze iets wel of niet verdiende (hooguit dat sommige acties respectloos waren naar elkaar toe).
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Kortom: Het is nog lang niet gedaan!
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Dat denk ik
DNF voor PIA, 10s time penalty voor NOR (en dan alsnog winnen).Den_S85 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 21:36:
Norris tikt Piastri er morgen af in bocht 1, beide onherstelbare schade en klaar…
Aldus mijn glazen bol.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/vlvle7RcTc40YAUxOGFy7NZy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TiqZiDoW88ARjeOdbKq8bTSd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QKVDUIqb3ThwyF0O6oYB5oqf.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FaxOKOx3vuPq6oPoamEw6Ssl.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L3EHnkYOTI4z9vCCLy1yR1pm.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kGk0VyfJLqtxFecugK0QRWQU.jpg?f=fotoalbum_large)