Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[F1 2025] Race 23 GP van Qatar Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:11
LAD93 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 15:34:
ANT toch +5 vanwege track limits.
LOL. Dezelfde ronde die eerder er weer af gehaald was van track limits is weer toegevoegd.

FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 12 (ANT) - TRACK LIMITS
29 Nov 2025, 15:33:10, Lap 19

FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 12 (ANT) UNDER INVESTIGATION - TRACK LIMITS
29 Nov 2025, 15:32:48, Lap 19

INCIDENT INVOLVING CAR 12 (ANT) NOTED - TRACK LIMITS
29 Nov 2025, 15:32:35, Lap 19

CAR 12 (ANT) TIME 1:25.936 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10 LAP 12 17:20:13
29 Nov 2025, 15:32:26, Lap 19

• StefanVerkerk
Update na de tijdstraf van ANT:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VKMqKWqXN2cCF1WbaRIKQ6mvrDc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Cxp4baybLtY174P3zMlNxVKs.jpg?f=fotoalbum_large

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Schade redelijk beperkt gebleven voor VER, op naar de qualy en dan zien we morgen wel weer verder.

Te koop....

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21:31
TSU mag echt wel wat meer met het mes tussen de tanden racen, wil jij morgen en volgende week van toegevoegde waarde zijn. Slappe hap direct na de start in T1 met NOR aan de buitenkant.

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Waardeloos circuit en degene die de kleurenkots heeft bedacht mag ook begraven worden in de zandbak. De meesjes in de tuin zien eten was spannender. :/

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:47
VER de schade beperkt tot 1 punt. Met PIA hoeft hij geen rekening te houden, wil hij WDC worden dan zal hij beide races moeten winnen, en dan gaat hij PIA sowieso voorbij.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:55
dawg schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 15:33:
Nou, RBR heeft een hoop data, wellicht kunnen ze de setup aanpassen zoals ze eerder ook al deden. En Norris vs Piastri kan nog steeds in tranen eindigen. :z
Dat was na de laatste sprintrace niet zo’n succes, met een rampzalige kwalificatie voor Max tot gevolg. Dat maakten ze pas daarna goed door de auto compleet om te gooien voor de race en te starten uit de pitstraat. Hopelijk doen ze dat deze keer beter vóór de kwalificatie! :+

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Zo dat was saai zeg :Z

Roomba E5 te koop

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:23

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Nachtkaars much!? :O

Stomme zandbakken ook ;(

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

PatrickC schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 15:40:
[...]

Dat was na de laatste sprintrace niet zo’n succes, met een rampzalige kwalificatie voor Max tot gevolg. Dat maakten ze pas daarna goed door de auto compleet om te gooien voor de race en te starten uit de pitstraat. Hopelijk doen ze dat deze keer beter vóór de kwalificatie! :+
Klopt, maar it ain’t over untill the fat lady sings. :7

It’s the economy, stupid!

• djmuggs
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

Was een heerlijke powernap deze SR :)

ICE ICE Baby

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:48
autje schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 15:38:
VER de schade beperkt tot 1 punt. Met PIA hoeft hij geen rekening te houden, wil hij WDC worden dan zal hij beide races moeten winnen, en dan gaat hij PIA sowieso voorbij.
Verstappen hoeft niet beide races te winnen. Maar dan zal Norris wel een (vrijwel) puntenloze race moeten hebben en Verstappen er een winnen. (En de ander moet die voor beide McLaters finishen).

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Morgen

NOR 0
VER 25
PIA 18

En dan naar AD

Waar kan ik tekenen? ;)

Te koop....

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:05
Zo, even de Sprint teruggekeken.

Nja, de start dan. Daarna voornamelijk doorgespoeld, was niet zo veel aan.
Moet ook eerlijk zeggen dat ondanks dat er toch nog weer een beetje spanning in het kampioenschap zit ik ondertussen ook wel weer een beetje klaar ben met het seizoen. Zijn gewoon teveel races en teveel sprints.

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:38
De sprint na de eerste twee rondes doorgespoeld. Leuk dat Qatar … gaat het kampioenschap alsnog als een nachtkaars uit.

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik ga er vanuit dat Norris morgen als DNF eindigt, het is de FIA er alles aan gelegen om dit kampioenschap te rekken

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ga er eigenlijk maar vanuit dat Verstappen geen WDC wordt dit jaar. Enige kans is dat er weer een dubbele DNF volgt morgen (of iig Piastri ergens buiten de top 10 eindigt) en acht die kans niet zo heel groot }:O (nihil eigenlijk)

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

• MadDogMcCree
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:08
albino71 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 16:16:
Morgen

NOR 0
VER 25
PIA 18

En dan naar AD

Waar kan ik tekenen? ;)
Dat zou inderdaad fantastisch zijn, dan is de stand 396 (Norris), 396 (Verstappen), 392 (Piastri). Norris heeft dan wel een kampioenschaps voordeel tegenover Verstappen omdat hij meer 2e plaatsen heeft. Dus bij een crash tussen Verstappen en Norris zal Norris boven Verstappen eindigen.

Voor Max is het ook beter als Piastri in deze positie komt, dan kan McLaren in principe de boel veel minder sturen met teamorders of strategie. Ze moeten beide een gelijke kans geven, ook als het er hopeloos uitziet, zie Abu Dhabi 2021, maar ook Sochi 2021.

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

ArcticWolf schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 16:52:
Ik ga er eigenlijk maar vanuit dat Verstappen geen WDC wordt dit jaar. Enige kans is dat er weer een dubbele DNF volgt morgen (of iig Piastri ergens buiten de top 10 eindigt) en acht die kans niet zo heel groot }:O (nihil eigenlijk)
Och je weet het niet. Ook Max kan er natuurlijk vanaf gekegeld worden, of pech krijgen. En dat geldt net zo goed voor Piastri en Lando. Het nadeel voor Max is dat hij slechts 1 kans maakt, McLaren heeft 2 rijders in de mix dus uiteraard is de kans groter dat een McLaren kampioen wordt en Lando staat 25 punten voor dus mjah, dan moet er idd iets geks gebeuren wil Max weer WDC worden.

Aan de andere kant ... -het is wel Max Verstappen-

Ieder andere rijder zou je al veel eerder afgeschreven hebben, maar Max heeft al herhaaldelijk wonderen verricht dat het je eigenlijk al niet verrassen mag als het hem wél lukt. En dat is het uitzonderlijke talent waarvan we hier getuige zijn .. het is echt -superknap- wat hij doet, zo strak en meedogenloos .. geef hem 1 mm en hij propt hem ertussen ! Doorgaans foutloos tot op de mm ! Keer-op-keer.
Dat zijn de harde feiten, of je hem nu mag of niet..

We gaan het meemaken :)

Persoonlijk hoop ik dat het hem lukt want dat maakt het sprookje pas écht compleet.
Dat zal echt de geschiedenisboeken in gaan, dan wanneer Lando het nu op zijn sloffen afmaakt.

[ Voor 6% gewijzigd door Alfa Novanta op 29-11-2025 18:25 ]

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• autje
RobertMe schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 16:13:
[...]

Verstappen hoeft niet beide races te winnen. Maar dan zal Norris wel een (vrijwel) puntenloze race moeten hebben en Verstappen er een winnen. (En de ander moet die voor beide McLaters finishen).
Uiteraard, maar ik probeer het meest realistische scenario te schetsen.

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 20:51
Net de sprint gekeken, wat is het toch een saaie baan! Pas bocht 1 aan, zodat er in ieder geval nog een inhaalpunt is. Deze motogp baan is nu niet geschikt voor leuke F1 races.

• Charles Hill
shoombak schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 16:48:
Ik ga er vanuit dat Norris morgen als DNF eindigt, het is de FIA er alles aan gelegen om dit kampioenschap te rekken
Op deze baan uitvallen is practisch onmogelijk. Enige manier is een aanrijding bij de start of een defect aan de auto. Maar ik heb nog geen enkele Mercedesmotor kapot zien gaan dit seizoen.

En behalve Norris is er ook nog Piastri, die nu weer voor hem staat in punten.

En de auto is niet goed op dit moment, Verstappen loopt er alleen maar over te klagen. Zelfs Tsunoda was sneller in de kwalificatie. Moet nog een hoop veranderen wil hij straks wel top presteren.

[ Voor 24% gewijzigd door Charles Hill op 29-11-2025 17:28 ]

• Lynx
Alfa Novanta schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 17:04:
[...]

… dan wanneer Lando het nu op zijn sloffen afmaakt.
Dit is natuurlijk per definitie niet waar. Als het team hem z’n sloffen niet aan had gegeven was er geen sprake geweest van een kampioenschap. Nog los van het feit dat de auto so dominant was dat hij 4 races geleden als WDC had moeten zijn. Nee, Norris heeft er voor moeten werken. Dat zegt meer over hem dan over de sloffen …

• RobertMe
autje schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 17:14:
[...]

Uiteraard, maar ik probeer het meest realistische scenario te schetsen.
Met twee overwinningen is Verstappen er nog lang niet. Hij moet intussen 25 punten inlopen, met 2x winnen doet hij dat niet. Norris moet veel punten "verliezen". Als Verstappen 2x tweede wordt en Norris 2x 0 scoort is Verstappen ook kampioen (of Piastri als die minimaal 1x eerste wordt).

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:43

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Charles Hill schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 17:23:
[...]

Op deze baan uitvallen is practisch onmogelijk. Enige manier is een aanrijding bij de start of een defect aan de auto. Maar ik heb nog geen enkele Mercedesmotor kapot zien gaan dit seizoen.
Stuk of vier keer een mankement toch?

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:32

The_Scarabial

MTB for life!

In het commentaar spraken ze over het verleggen/langer maken van de DSR zone, is dat realistisch dat ze dit gaan aanpassen voor de race?

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
The_Scarabial schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 17:47:
In het commentaar spraken ze over het verleggen/langer maken van de DSR zone, is dat realistisch dat ze dit gaan aanpassen voor de race?
niet of minder dan 1% kans

The problem with communication is the illusion it has taken place.

• Jake
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
Ik heb net even (stukje) via 'live' timing (nou ja, replay dus) terug gekeken: vrij bizar hoe NOR de hele ronde soms echt ruim boven 1 seconde zit, maar steeds heel even binnen de 1 sec (vermoedelijk: exact het detectie punt).

Vervolgens loopt hij practisch niet in op RUS, dus waarschijnlijk deployed hij zo veel mogelijk 3-reserve om net te halen om daarna weer te sparen.

Slim/tactisch gereden dus. Maakte maximaal gebruik van situatie.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:08
Ik hoop niet echt dat er een SC moet komen morgen ... de marshalls zijn TRAAG! (of de ingangen waar de auto in de muur kan zijn heel ver weg)

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LLsFu1ykw9hGBZdcaYke0dROWZ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l9oB94QJs6vHtA2VSAXsLFsb.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• autje
RobertMe schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 17:29:
[...]

Met twee overwinningen is Verstappen er nog lang niet. Hij moet intussen 25 punten inlopen, met 2x winnen doet hij dat niet. Norris moet veel punten "verliezen". Als Verstappen 2x tweede wordt en Norris 2x 0 scoort is Verstappen ook kampioen (of Piastri als die minimaal 1x eerste wordt).
Natuurlijk, maar niet twee keer winnen gaat naar alle waarschijnlijkheid zeker niet genoeg zijn. Dus als we er even vanuit gaan dat hij twee keer wint, dan hoeft hij zich om Piastri niet druk te maken. Die drie punten die hij vandaag op Piastri heeft verloren verdwijnen dan als sneeuw voor de Arabische zon, en dat was mijn punt. Dat hij dan nog steeds moet hopen op een probleem voor Norris lijkt me duidelijk.

Ik weet eerlijk gezegd niet zo snel waar dat probleem vandaan moet komen (zeker niet dit weekend). McLaren oogt snel, een DSQ gaat niet meer gebeuren (zo dom is McLaren nou ook weer niet), en hij heeft één DNF gehad vanwege technische problemen dit seizoen. Dus ik verwacht dat hij beide races gaat finishen.

Of een touché in de eerste bocht, morgen of volgende week.

• Lynx
Pretty much alleen een touche kan de boel openbreken. Dat of Norris klapt er in q1/2 af. Moet iets significant gebeuren met Lando om hier nog wat van te maken. De baan is saai om te simmen en saai om te kijken. Kan me voorstellen dat als je zelf achter het stuur zit het nog wel pittig hard kan gaan. Zeker als je die drie vol gas bochten achter elkaar hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Lynx op 29-11-2025 18:38 ]

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Lynx schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 17:26:
Dit is natuurlijk per definitie niet waar. Als het team hem z’n sloffen niet aan had gegeven was er geen sprake geweest van een kampioenschap. Nog los van het feit dat de auto so dominant was dat hij 4 races geleden als WDC had moeten zijn. Nee, Norris heeft er voor moeten werken. Dat zegt meer over hem dan over de sloffen …
dan spreek je jezelf nu toch tegen? De auto was zó dominant dat hij 4 races geleden al WDC had moeten zijn .. m.a.w. dat zowel Piastri als Max nog een kans maken geeft wel aan dat hij / McLaren steken heeft laten vallen en Max die een achterstand van 104 punten tot 24 heeft weten te verkleinen, dan is toch dát het mooiere sprookje?

Tuurlijk wil ik ook de emoties wel eens zien van Lando als hij het WDC voor het eerst op zijn naam schrijft en ik gun het hem ook wel, hij kan ook een aardig stukje sturen! Ook een mooi jongensboek van de kart- en sim-maatjes die samen naar de F1 gingen en beide WDC werden en ondertussen geld als water verdienden.
Voor Max is het al zijn 5e WDC dus minder bijzonder .. nou, misschien toch niet..

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 19:01
The_Scarabial schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 17:47:
Dan moet je sensoren verplaatsen, software aanpassen, en omdat de maximale snelheid hoger zal worden moet je zeker weten dat de bocht ook veilig is. Dus even snel een drs zone aanpassen zie ik niet zo snel gebeuren.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:22

Pierre

Van nature lui!

Kijken of RBR iets aangepast heeft voor MV, we gaan het zien, veel plezier allemaal.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• StefanVerkerk
Goedenavond! De kinderen liggen (op tijd, wow) op bed, hopelijk ongestoord F1 kijken nu. :) Veel kijkplezier iedereen!

• StefanVerkerk
PIT LANE INCIDENT INVOLVING CAR 23 (ALB) NOTED
29 Nov 2025, 18:59:32

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

StefanVerkerk schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 18:56:
Goedenavond! De kinderen liggen (op tijd, wow) op bed, hopelijk ongestoord F1 kijken nu. :) Veel kijkplezier iedereen!
Die van mij is logeren bij m'n schoonouders en vrouwlief heeft een vriendinnen weekend. Heb zelfs nog kunnen regelen dat de kleine morgen pas na het avondeten terugkomt in plaats van in de namiddag al. Lekker niks doen dit weekend behalve de hond uitlaten en F1 kijken, en dat vind ik helemaal niet erg :7

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:01

Marc H

- - Is wakker - -

StefanVerkerk schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 18:56:
Mogen ze geeneens de quali kijken? Schande! Zo kweek je geen toekomstige F1 fans! :P

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

• Charles Hill
MikeyMan schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 17:36:
[...]

Stuk of vier keer een mankement toch?
Kan mij niet herinneren wie dat waren.

• StefanVerkerk
Marc H schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:02:
[...]
Mogen ze geeneens de quali kijken? Schande! Zo kweek je geen toekomstige F1 fans! :P
Nee, op dit tijdstip is het voor de leeftijd echt te laat. Overdag kan de oudste zeker meekijken. Vanmiddag bij de sprintrace vroeg hij de hele tijd 'wanneer gaan ze spuiten??' Dat vind hij het mooiste moment van het weekend... :9B _O-

• StefanVerkerk
Albon is zijn eerste snelle ronde alweer kwijt door track limits

CAR 23 (ALB) TIME 1:22.385 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 15 LAP 3 21:02:58
29 Nov 2025, 19:03:30

• RobertMe
Charles Hill schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:03:
[...]

Kan mij niet herinneren wie dat waren.
Norris Zandvoort sowieso. Als we het hebben over technische DNFs. Maar was dan niet de motor maar een ander euvel. Maar de McLaren is dus niet bullet proof v.w.b. betrouwbaarheid.

• StefanVerkerk
VER niet blij met COL of HUL die in de weg reed. Mooi vuistje met een paar honderd kilometer per uur... 8)7

• StefanVerkerk
FIA STEWARDS: PIT LANE INCIDENT INVOLVING CAR 23 (ALB) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS
29 Nov 2025, 19:06:41

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:10
PIA WDC confirmed.

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Marc H schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:02:
[...]

Daar heb je speelgoed voor. Moest vandaag in de stad zijn en zag bij de Intertoys dat het F1 multipack van Hot Wheels in de aanbieding was. Best geinige wagentjes, en dat voor iets meer dan een euro per stuk. Kan meneer de hele woonkamer weer gaan bombarderen tot racebaan :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RCkiM5fmNjGHXDrysaKtvFcyDE0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C7vQVljws5y19LnpLJxWK8cK.jpg?f=fotoalbum_large

Om topic: Ferrari begint niet heel goed... Ben benieuwd of ze de issues te boven zijn maar ben er bang voor.

• TinusXIII
Zouden ze dan wel juichen in de McLaren pitbox?

• StefanVerkerk
HAD op P1 met nieuwe softs, PIA op oude softs (8 rondes oud toen hij P1 reed, nu dus P2).

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

TinusXIII schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:09:
[...]

Zouden ze dan wel juichen in de McLaren pitbox?
Ze geven elkaar een klap voor hun bek, na voorbeeld van hun grote leider.

ICE ICE Baby

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Pfoe Gasly zet een prima tijd neer voor een Alpine.

Alles went behalve een Twent.
🎯Psst.. Kans maken op 12 maanden Tweakers HERO abonnement?
nggyu nglyd

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

69 :P Giggidy :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 19:21
Mooi dat Piastri zijn vorm weer terug heeft 😉

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:54
De Red Bull is gewoon klote dit weekend. Helaas.

• StefanVerkerk
jaapstobbe schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:13:
Ach, het kan altijd erger... Ferrari... ;( :F

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Weekend is nog niet voorbij, maandag mag je gaan klagen. :P

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:22

Pierre

Van nature lui!

Dan nog vind ik Max het goed doen, als je daartegen naar Yuki kijk dan denk ik wat doet die gast nog bij RBR. Volgende week is zijn laatste race voor RBR.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• S4!nt
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 19:56
StefanVerkerk schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:14:
[...]

Ach, het kan altijd erger... Ferrari... ;( :F
Ja, maar die richten zich sinds april al op 2026... 🤡

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Ham er weer uit?

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dit is klaar ja, tenzij Norris echt iets overkomt morgen. Verschil is gewoon te groot

• nocalimero
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:50
Tsunoda bivakkeert weer rond de eliminatie...

"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"

• StefanVerkerk
CAR 12 (ANT) TIME 1:20.455 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10 LAP 10 21:17:50
29 Nov 2025, 19:18:29

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:15
Oei Hamilton…

• renegrunn
nocalimero schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:19:
Nou zit er gewoon bij hoor..

• StefanVerkerk
En Tsunoda er weer uit in Q1.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x-HdSJS-1nDXuxbCOXhnNsA1Jqs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/peO4tqENfR74qamKjPSRxbLG.jpg?f=fotoalbum_large

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Gelijk niveau als Lewis, ook niet slecht :X

• S4!nt
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 19:56
Het hele veld bijna binnen een seconden van elkaar. 🫣

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:13

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Minder dan 3 tiende van Max

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• TinusXIII
Toch jammer van Tsunoda na een prima Sprint.

• Charles Hill
Tjonge jonge, Tsunoda na een opleving terug waar hij constant presteert. Ongelooflijk

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:23
Kansloos. Morgen gaan we naar een optocht kijken en NOR z'n eerste (en enige denk ik) WDC

• SomerenV
  • Nu online

SomerenV

It's something!

Pierre schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:16:
[...]

Dan nog vind ik Max het goed doen, als je daartegen naar Yuki kijk dan denk ik wat doet die gast nog bij RBR. Volgende week is zijn laatste race voor RBR.
Laatste race in F1 ben ik bang. Bij AT deed ie het geregeld goed, maar bij RBR is ie echt totaal onzichtbaar. Kwalificeert slecht, rijdt slecht en verdedigt nauwelijks. Zonde.

• StefanVerkerk
START OF Q2 WILL BE DELAYED
29 Nov 2025, 19:21:54

Ik gok vanwege grind op de baan tussen bocht 15 en 16, dubbel geel daar nu.

• d-vine
  • Laatst online: 22:47
Yuki zit op iets van 3 tienden van Max en dat is normaal alleen het hele veld zit dicht op elkaar en is hij het haasje.

• Charles Hill
RobertMe schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:05:
[...]

Norris Zandvoort sowieso. Als we het hebben over technische DNFs. Maar was dan niet de motor maar een ander euvel. Maar de McLaren is dus niet bullet proof v.w.b. betrouwbaarheid.
Het kan natuurlijk altijd mis gaan. Maar gezien de afgelopen 2 seizoenen is de kans dat een McLaren uitvalt niet heel groot.

• StefanVerkerk
Q2 WILL START AT 19:26
29 Nov 2025, 19:23:00

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:55
Stroll, Tsunoda, Hamilton en Ocon presteren toch wel een heel stuk onder wat hun auto mogelijk maakt… en dat is niet voor het eerst dit seizoen.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

SomerenV schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:22:
[...]

Laatste race in F1 ben ik bang. Bij AT deed ie het geregeld goed, maar bij RBR is ie echt totaal onzichtbaar. Kwalificeert slecht, rijdt slecht en verdedigt nauwelijks. Zonde.
De Red Bull wordt steeds slechter. 3 tiende van Max kwalificeren is normaal gegarandeerd q2

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

• StefanVerkerk
Ik zei toch, het is te laat voor kleine kids. Zo te zien bij F1 ook:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0FcLZ9mOYrarjRT9aotk0-K_q74=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yJ7UmyGuTSRC3gh3WUt52Kd2.jpg?f=fotoalbum_large

• Charles Hill
Blitzdoctor schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:24:
[...]

De Red Bull wordt steeds slechter. 3 tiende van Max kwalificeren is normaal gegarandeerd q2
3 tienden zegt niets. Je moet het bekijken per baan. 3 tienden kan heel weinig zijn, maar op dit soort banen is het een te groot verschil.

• autje
Ik denk dat als VER drie goede sectoren aan elkaar kan rijgen (wat in Q1 niet gelukt is), hij redelijk in de buurt van de McLarens / RUS kan komen.

• Otto Jans
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 22:09
LZ86 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:21:
Kansloos. Morgen gaan we naar een optocht kijken en NOR z'n eerste (en enige denk ik) WDC
Mee eens. Wat ik meer jammer vindt is dat we tot 2027 moeten wachten dat Max weer eens mee kan doen voor het WK.

Volgend jaar is een overgangsjaar voor Red Bull. Die gaan never nooit mee doen voor het WK. Nieuwe motor fabrikant is altijd een leerjaar.
Op naar 2027 voor Max!

• Charles Hill
autje schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:26:
Ik denk dat als VER drie goede sectoren aan elkaar kan rijgen (wat in Q1 niet gelukt is), hij redelijk in de buurt van de McLarens / RUS kan komen.
Hij verliest veel in het middendeel, dat terug pakken is niet zomaar gedaan. De auto is hier niet goed genoeg. Gaat eindigen achter de McLarens en Mercedessen, als er niet nog iemand tussen kruipt.

• renegrunn
Dit begint er een beetje op te lijken…

• StefanVerkerk
renegrunn schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:31:
Dit begint er een beetje op te lijken…
Eerst maar eens kijken wat PIA gaat doen, hij rijdt nu op 4 rondes oude softs. Verstappen zette zijn tijd op 2 rondes nieuwe softs.

• StefanVerkerk
Zo dan, PIA 0,5 sec sneller met oudere bandjes dan VER. Oei.

• StefanVerkerk
CAR 4 (NOR) TIME 1:20.146 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10 LAP 9 21:32:30
29 Nov 2025, 19:33:06

• renegrunn
StefanVerkerk schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:33:
Zo dan, PIA 0,5 sec sneller met oudere bandjes dan VER. Oei.
Ja dat is wel een statement maken van PIA

• renegrunn
Hoppa, nog een Time deleted voor Norris en het wordt echt spannend :)

• StefanVerkerk
LEC P11 met nieuwe softs. Au au au.

• StefanVerkerk
CAR 87 (BEA) TIME 1:20.788 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 15 LAP 17 21:35:16
29 Nov 2025, 19:35:59

• djmuggs
  • Niet online

djmuggs

I have great jeans

De druk zit er lekker op bij NOR

ICE ICE Baby

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
Was Verstappen naar binnen gekomen voor een nieuwe tijd of bleef die de hele tijd buiten?

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
RRCreations schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:38:
Was Verstappen naar binnen gekomen voor een nieuwe tijd of bleef die de hele tijd buiten?
Buiten gebleven volgens F1TV

PIA verbetert niet met nieuwe softs, vreemd genoeg.

[ Voor 10% gewijzigd door dreester op 29-11-2025 19:40 ]

• StefanVerkerk
Zo dan, PIA kan op nieuwe softs zijn tijd op oude softs niet verbeteren. Foutje gemaakt toevallig?

• renegrunn
StefanVerkerk schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:40:
Zo dan, PIA kan op nieuwe softs zijn tijd op oude softs niet verbeteren. Foutje gemaakt toevallig?
Ja of ‘oude’ werken hier en nu net beter…

• StefanVerkerk
CAR 63 (RUS) TIME 1:20.040 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 10 LAP 18 21:40:45
29 Nov 2025, 19:41:23

• StefanVerkerk
renegrunn schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 19:41:
Ja of ‘oude’ werken hier en nu net beter…
VER verbeterde zijn tijd met oudere bandjes wel inderdaad.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Norris toch door ondanks de druk, netjes!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:01

Marc H

- - Is wakker - -

Albon eruit en Sainz gaat door naar Q3. Dat is ook niet voor het eerst.

Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.

Pagina: 1 ... 6 ... 8 Laatste

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord