Die heef duidelijk instructie gehad om bij ieder interview relaxed te zijn en zijn schouders op te halen om te stoken richting McLaren die al een paar races 15 kleuren schijten dat ze hun WDC kwijt kunnen raken.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:46
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nou daar is de herhaling, maar de achterbanden zijn pudding. Niks vreemds aan de hand dus.
Wat een leugen...SuBBaSS schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:40:
LOL I don't really worry about it all that much.
Wat een gast.
Wat een race.
Wat een ontknoping...
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Jammer, had de drama wel willen zien ontvouwenIllegal_Alien schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:40:
Foutje Kimi, shit happens. En doorrrr...
Potjandorie, ik moet Tom Coronel wel gelijk geven: hij voorspelde al vrij vroeg in dit seizoen bij de RN365 podcast dat het kampioenschap pas in de laatste race zou worden bepaald. En hij heeft na 2021 wéér gelijk daarin. Bijna eng dit.
VER dus in de 2e helft van het seizoen 90 punten ingelopen.
Bizar. Deze man gaat de komende decennia niet getopt worden.
Bizar. Deze man gaat de komende decennia niet getopt worden.
Vorige week vroeg iemand hoe feestje van overwinning 70 eruit zou zien, dat weten we inmiddels en volgende week zullen we de 71e overwinning ook gaan zien... Toch... ? :-)
Zo jammer dat Norris nog 4e werd… nu heeft Norris genoeg aan tenminste een 3e plaats volgende GP. Bij een 5e plaats had hij minimaal 2e moeten worden.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
HahaExocet schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:41:
[...]
Nee hoor, hij is gewoon zo.
Hij weet ook wel dat de kans nog steeds heel klein is.
nope als max wint is het 13 punten minder en wint max met 1 punt verschilOtto Jans schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:42:
Norris heeft toch genoeg aan plek 4?
Briljant acteur dan, want is al heel het weekend cool as a cucumber.
Als Max wint (en niet Piastri)Otto Jans schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:42:
Max 1, Norris 4 of lager
Max 2, Norris 7 of lager
Max 3, Norris 9 of lager
Max 4, Norris 11 of lager
[ Voor 11% gewijzigd door Woodsy op 30-11-2025 18:51 ]
Coronels lullen zo veel dat er altijd wel een paar procent waarheid in zitStefanVerkerk schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:41:
Potjandorie, ik moet Tom Coronel wel gelijk geven: hij voorspelde al vrij vroeg in dit seizoen bij de RN365 podcast dat het kampioenschap pas in de laatste race zou worden bepaald. En hij heeft na 2021 wéér gelijk daarin. Bijna eng dit.
Alleen als Piastri of Verstappen niet winnen in Abu Dhabi. Anders komt een van hen op 8 overwinningen. Bij gelijke punten is het aantal overwinningen leidend.Otto Jans schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:42:
Hij weet vooral dat hij het nog steeds niet in eigen hand heeft, dus weinig invloed. Het enige wat hij kan doen is winnen, en dan maar zien wat er achter hem gebeurt.Exocet schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:41:
[...]
Opzich kan een DSQ er nog eens bij. Technisch gezien heeft Norris meer dan 25 rondes op de medium gereden. 25 rondes + opwarmronde + was hij al begonnen aan ronde 26 toen hij in de box stond. /sdreester schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:42:
Dat is een DNS voor McLaren: Did Not Strategize
Mooie en terechte overwinning met bijbehorende strategie, die de arrogantie van McLaren overtrof, want ze zeiden tijdens de eerste pitstop van Max, dat Red Bull meteen al hun mogelijkheden had vergooit, maar Norris wordt gewoon kampioen volgende week.
Vergeet ook niet, hij heeft 4 WDC achter elkaar gewonnen dan kijk je er ook anders tegen aan.Exocet schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:41:
[...]
Al 2+ seizoenen geen goede team maat die hem kan helpen hij moet alles alleen doen met zijn kant van de RB garage. Dus gewoon focus in AD en scherp zijn zoals vandaag meer kunnen ze bij RB niet doen.
Dat is hij zeker. Krijgt al sinds zijn 6e media training.SuBBaSS schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:42:
[...]
Briljant acteur dan, want is al heel het weekend cool as a cucumber.
Ik wil gerust geloven dat hij het rustigste van de drie is volgende week. Maar "het doet me niets" en "ik ga gewoon lekker rijden en ik kijk wel wat er gebeurt" is puur een mind game richting de McLaren rijders.
Waarom heeft niemand dit nog gemeld dan?BiaggioLuciano schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:44:
[...]
Opzich kan een DSQ er nog eens bij. Technisch gezien heeft Norris meer dan 25 rondes op de medium gereden. 25 rondes + opwarmronde + was hij al begonnen aan ronde 26 toen hij in de box stond. /s
Ik kreeg toch wel wat Abi Dhabi '21 vibes bij deze race. Zo onverwachts ineens heul spannend.
Belooft wat voor volgende week! (fingers crossed)
Belooft wat voor volgende week! (fingers crossed)
Denk dat we dan wel een noted hadden moeten zien.BiaggioLuciano schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:44:
[...]
Opzich kan een DSQ er nog eens bij. Technisch gezien heeft Norris meer dan 25 rondes op de medium gereden. 25 rondes + opwarmronde + was hij al begonnen aan ronde 26 toen hij in de box stond. /s
Helaas.
*zet speakers van laptop op full blast in stationshal*
Max gaat kampioen worden.
Norris gaat de druk niet aankunnen.
Zie je vandaag wel.
Zie je vandaag wel.
[ Voor 16% gewijzigd door Otto Jans op 30-11-2025 18:45 ]
Norris heeft nu eenmaal hun voorkeur ook al beweren zij van niet.ThomasG schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:44:
PIA loopt ook dat podium op alsof hij liever thuis had gezeten
Lando Norris die in een McLaren met DRS niet eens Antonelli durft aan te vallen...
Dat is verdorie toch geen waardig wereldkampioen, of wel dan? Triest!
Omdat /s sarcasme betekentjaapstobbe schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:44:
[...]
Waarom heeft niemand dit nog gemeld dan?
PIA staat 16 punten achter. Als hij wint in AD (25 punten), dan mag NOR 5e worden (10 punten) om één punt voor te blijven.Mog schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:43:
[...]
Alleen als Piastri of Verstappen niet winnen in Abu Dhabi. Anders komt een van hen op 8 overwinningen. Bij gelijke punten is het aantal overwinningen leidend.
404 Verstappen not found?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
McLaren met verreweg de snelste auto en Max kan gewoon nog kampioen worden in de laatste race...
Zo knap van Max en tegelijk slecht van McLaren/Norris/Piastri.
Zo knap van Max en tegelijk slecht van McLaren/Norris/Piastri.
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ik vrees het ergste.Otto Jans schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:45:
Max gaat kanpioen worden.
Vergeet Piastri niet. Als Max niet wint mag Piastri ook niet winnenWoodsy schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:43:
[...]
Als Max wint.
Max 1, Norris 4 of lager
Max 2, Norris 7 of lager
Max 3, Norris 9 of lager
Had Max wel ns in de jaaren van Schumacher willen zien. Heb de ballen verstand van F1, maar dat Max een superseizoen zou hebben als die volgende week kampioen wordt, snap ik nog wel.
*krijgt vragen waarom ik het Oostenrijks volkslied laat horen in Zwitserland*
Natuurlijk. Hij ligt eruit. McLaren maakt zichzelf helemaal belachelijk als ze geen teamorders instellen volgende week. Norris moet P3 worden of beter als Max wint.ThomasG schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:44:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hopelijk VER en SAI vol met zijn 2-en met de champagne op PIA.ThomasG schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:44:
erutangiS
Kan iemand de auto ff wegduwen om champagne schade te beperken? /s
Best asociaal richting mensen die naar huis willen zonder spoilersStefanVerkerk schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:45:
*zet speakers van laptop op full blast in stationshal*
![]()
Dit laat m.i. zien dat McLaren het vaker op strategie af laat weten. Ook mooi dat Hannah mee mocht.
Je hebt gelijk idd. Dus Norris moet gewoon 3e worden alles komt naar hem toe.autje schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:45:
[...]
PIA staat 16 punten achter. Als hij wint in AD (25 punten), dan mag NOR 5e worden (10 punten) om één punt voor te blijven.
Nee, het is en blijft een klein kind. Ik kan er niets aan doen, maar ik mag Lando gewoon niet. Doe mij Oscar maar.Het Peertje schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:45:
Lando Norris die in een McLaren met DRS niet eens Antonelli durft aan te vallen...![]()
Zouden ze expres Hannah naar voren schuiven voor mooie ongemakkelijke handschudden met die Arabiërs?
Norris maakte 2 overduidelijke remfouten vandaag.desalniettemin schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:45:
[...]
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ik vrees het ergste.
Volgende week ook weer.
Pure arrogantie.Lizard schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:46:
Dit laat m.i. zien dat McLaren het vaker op strategie af laat weten. Ook mooi dat Hannah mee mocht.
Toch Hannah Schmitz op het podium. Zeer terecht!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Max is zo rustig, en je ziet hem zo genieten (meer dan anders), dat ik mij bijna begin af te vragen of hij bijna stopt met de F1.
Zeer terecht ook, want ze hebben de race op strategie gewonnenLizard schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:46:
Who is General Failure and why is he reading my hard drive?
Jezus die Oscar heeft zand tussen zijn benen 😂
Dat moest nog "even" indalen dan?Mog schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:44:
[...]
Dat is hij zeker. Krijgt al sinds zijn 6e media training.
Ik wil gerust geloven dat hij het rustigste van de drie is volgende week. Maar "het doet me niets" en "ik ga gewoon lekker rijden en ik kijk wel wat er gebeurt" is puur een mind game richting de McLaren rijders.
Herinner me de tijden nog wel dat hij z'n sh*t nogal kon verliezen, op- en naast de baan.
En da's echt niet lang geleden.
Anyway; we zullen het volgende week beleven.
[ Voor 4% gewijzigd door SuBBaSS op 30-11-2025 18:49 ]
Vingers gekruist. En zij hebben ook nog een oudere motor.Otto Jans schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:47:
[...]
Norris maakte 2 overduidelijke remfouten vandaag.
Volgende week ook weer.
Vooral voor een steek naar McLarenscrappy.doo schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:47:
Zouden ze expres Hannah naar voren schuiven voor mooie ongemakkelijke handschudden met die Arabiërs?
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Niet vergeten dat Piastri er ook nog isWoodsy schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:43:
[...]
Als Max wint.
Max 1, Norris 4 of lager
Max 2, Norris 7 of lager
Max 3, Norris 9 of lager
Ik vermoed iets anders....De_Bastaard schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:48:
Even mijn speakers testen mijn laptopStefanVerkerk schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:46:
Dat snap ik wel. Die ziet hier min of meer zijn laatste kans in rook opgaan door McLaren's gepruts.De_Bastaard schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:48:
Geef hem eens ongelijk. Wordt genaaid door zijn eigen team. En niet voor de eerste keer.LAD93 schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:48:
Takkejantje zeg, kan iemand PIA uit z’n lijden verlossen?!
[ Voor 5% gewijzigd door desalniettemin op 30-11-2025 18:49 ]
Zal Piastri balen? Met de champagne zag er niet zo vrolijk ook weer uit, foi haha
Mijn reviews al gezien?
The last time we had 3 or more drivers who could win the drivers’ championship in the season finale, a Red Bull driver who never led the standings prior to that race ended up winning the championship (2010).
— Daniel Valente 🏎️ (@F1GuyDan) 30 november 2025
It could happen again. pic.twitter.com/lwdo5HW9wK
Formatieronde is expliciet benoemd dat die niet meetelt in de 25 rondesBiaggioLuciano schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:44:
[...]
Ik zie weinig verschil met wanneer hij een GP gewonnen heeft…LAD93 schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:48:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Prachtig kampioenschap voor Norris! Helemaal op eigen kracht. /s
Met bovengenoemde buigriep is hij die "druk" zo kwijtOtto Jans schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:45:
Max gaat kampioen worden.
Zie je vandaag wel.
Fixed it,PeacekeeperNL schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:49:
Zal Piastri balen? Met de champagne rozenwater zag er niet zo vrolijk ook weer uit, foi haha
Nou, het was een mooie race ondanks de optocht. Ik ga een pizza proberen te scoren hier en dan richting het hotel. Volgende week zondag met de ontknoping ijs en weder dienende weer gewoon vanuit huis de hopelijk spannendste race in jaren bekijken. Tot volgende week!
Schaamteloze plug: mocht je willen volgen wat ik ga doen, check mijn stories op Insta.
Schaamteloze plug: mocht je willen volgen wat ik ga doen, check mijn stories op Insta.
sarcasmeSpotmatic schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:49:
[...]
Misschien parkeert hij hem volgende week in NorrisLAD93 schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:48:
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Pffff... Kampioen wordt je over 24 races. Degene die aan het eind de meeste punten heeft is terecht kampioen.Spotmatic schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:49:
[...]
Als ik niet dan Norris ook niet. /sArcticWolf schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:50:
[...]
Misschien parkeert hij hem volgende week in Norris
Die McLaren s gingen allebei hard over een curb....is dat express om mocht er weer teveel slijtage zijn zeggen dat dat door die momentjes kwam?
Het is niet realistisch dat Max t gaat halen, hadden ze Horner maar in de zomer gewieberd. Dan was nr 5 er wel...
Het is niet realistisch dat Max t gaat halen, hadden ze Horner maar in de zomer gewieberd. Dan was nr 5 er wel...
Toch blij met de huidige uitslag, had het toch wel een taaie maaltijd gevonden vanavond…LAD93 schreef op zaterdag 29 november 2025 @ 20:09:
Als NOR en PIA morgen crashen, eet ik m’n schoen op!
per aspera ad astra
Hadden ze motorsport maar niet moeten verbieden daar tussen de Toblerones...StefanVerkerk schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:46:
tja, Yuki’s stoeltje moet ook weer gevuld worden volgend seizoen
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
De kans dat Verstappen het gaat redden is natuurlijk echt heel klein, maar deze twee races hebben de spanning wel he-le-maal teruggebracht!
Flickr PSN ID= cheironnl
2021 all over weer volgende week. Later iedereen
Wat zou er gebeuren als Norris volgende week 7e finisht en Max 2e? Dan hebben ze beide 7 race wins en 414 punten
Gaan ze dan kijken wie er het vaakst op pole gestaan heeft dit seizoen? Of meeste aantal podiums?
[ Voor 29% gewijzigd door FastFred op 30-11-2025 18:55 ]
2de plekken tellen danFastFred schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:54:
Wat zou er gebeuren als Norris volgende week 7e finisht en Max 2e? Dan hebben ze beide 7 race wins en 414 punten
Misschien dat McLaren volgende race wél de keuze maakt om 1 rijder kampioen te maken. Dit hebben ze het hele seizoen zelf gezocht.
Wint NOR want meer 2e plekken gefinished.FastFred schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:54:
www.google.nl
ik denk dat het volgende week niet gaat gebeuren dat de mclarens naast het podium belanden, en dus dat max geen wereldkampioen wordt.cheiron schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:53:
De kans dat Verstappen het gaat redden is natuurlijk echt heel klein, maar deze twee races hebben de spanning wel he-le-maal teruggebracht!
ora et labora
Nee.Mog schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:51:
[...]
Pffff... Kampioen wordt je over 24 races. Degene die aan het eind de meeste punten heeft is terecht kampioen.
Had Hamilton in Abu Dhabi 2021 gewonnen, dan was hij terecht kampioen geweest... Verstappen en Hamilton gingen hard vs hard en ontliepen elkaar weinig. Dan kan je terecht van een kampioen spreken.
Norris is een jankbal die hulp van z'n team nodig heeft om z'n teammaat (die meer punten had) aan de kant te zetten om het kampioenschap te winnen... waardeloze mentaliteit van zowel Norris als McLaren.
En ja het hielp dat Perez Verstappen hielp in Abu Dhabi, maar Perez had niks te winnen.
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Je bent zo goed als je laatste race. Zo is het gewoon.Mog schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:51:
[...]
Pffff... Kampioen wordt je over 24 races. Degene die aan het eind de meeste punten heeft is terecht kampioen.
Oké, deze uitslag had ik dus niet aan zien komen.
Zou wat zijn volgende week hoor. Hopelijk sitten de Mercedessen er lekker bij en tussen Verstappen en Piastri, en Norris daar nog achter
Zou wat zijn volgende week hoor. Hopelijk sitten de Mercedessen er lekker bij en tussen Verstappen en Piastri, en Norris daar nog achter
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |