per aspera ad astra
Gelukkig had ik t fout. Mooie race, prima podium
Mijn reviews al gezien?
Zero compensation
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Wat een meesterlijke strategiecall van RBR en wat heeft McLaren het weggegooid vandaag
Ik zou daar mijn hand niet voor in het vuur steken.Mog schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:30:
Shiiit! Dat wordt Norris 95% kampioen in Abu Dhabi :'(
Tot de finale!
Sorry voor de late reactie. Ja, twee blauwe russinnetjes. Vast ter voorbereiding op de komst van de Russen
Mijn reviews al gezien?
30 Nov 2025, 18:30:07, Lap 57
HAD na de race in onderzoek
Het zag er wel echt iets te makkelijk uit hoor…vhal schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:30:
Lambiase is net zo'n aluhoedcomplotdenker als de mensen hier, alsof Antonelli hem bewust voorbij laat gaan. Kom op zeg.
per aspera ad astra
---RAWE CEEK!!!---
Het lijkt er wel op.
Mercedes link?!
Ach, hij zou ook 90% zeker hier kampioen worden.Mog schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:30:
Shiiit! Dat wordt Norris 95% kampioen in Abu Dhabi :'(
Flickr PSN ID= cheironnl
Daar lijkt het anders verdacht veel op. Zelfs alle commentatoren zeggen/vermoeden hetzelfde.vhal schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:30:
Lambiase is net zo'n aluhoedcomplotdenker als de mensen hier, alsof Antonelli hem bewust voorbij laat gaan. Kom op zeg.
Het is zo gek, normaal is de regie altijd top. /sFastFred schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:30:
Jongens kalm ff, ik heb de onboard van Ant al ff terug gezien, hij maakt een foutje en gaat wijd bij de exit.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En dan "zo"....
Max heeft een moterplof nodig of Norris die echt een cluster fuck doet 😂
ANT gaat wellicht VER door 3 acties het kampioenschap kosten....PeacekeeperNL schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:30:
Max weer genaaid door Antonelli
Gelukkig had ik t fout. Mooie race, prima podium
Eerst eraf gereden worden door hem in Oostenrijk, daarna in de US m niet in kunnen halen en nu dit....
NOR zou dan 3x track limits krijgen, dan hooguit black and white flag. Geen tijdstraf.NoFearCreations schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:31:
Nor geen tracklimits met dat laatste uitstapje?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat maakt toch geen sense. Denk even na. Mercedes wilt Verstappen graag hebben voor 2027. Waarom zou je hem dan nu naaien?Otto Jans schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:31:
Moest Antonelli Norris voorbij laten?
Het lijkt er wel op.
Mercedes link?!
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Want dit heeft gevolgen voor de laatste race.
Norris en Verstappen hebben nu beiden zeven races gewonnen. Als Max in Abu Dhabi wint en Norris zou derde worden, dan zou Verstappen kampioen zijn. Nu moet Norris P4 worden en Max winnen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik vind eigenlijk dat je dat niet kan zeggen. Het is alsof je zegt, buiten dat de VAR niet ingreep, toch mooi resultaat.LZ86 schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:30:
Goed, buiten dat hele rare moment met ANT.
Wat een meesterlijke strategiecall van RBR en wat heeft McLaren het weggegooid vandaag
Winnen en p3/p4 voor norrisSmok3yNL schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:32:
Wat zou er voor nodig zijn dat Max kampioen zou kunnen worden in Abu Dhabi?
Even terug gekeken, het ziet er, kuch, wel heeeel bijzonder uit.vhal schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:30:
Gaat hem over nu…ik vond het verdacht.Mog schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:32:
[...]
Dat maakt toch geen sense. Denk even na. Mercedes wilt Verstappen graag hebben voor 2027. Waarom zou je hem dan nu naaien?
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:46
Maar 1 ding is wel zeker, dat wordt spannend volgende race
Dan had ie het veel eerder gedaanOtto Jans schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:31:
Moest Antonelli Norris voorbij laten?
Het lijkt er wel op.
Mercedes link?!
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Klopt. P4 of lager.Wognummer schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:33:
[...]
P3 is niet genoeg met dank aan ANT toch?
Volgend jaar weer een nieuwe kans.
NeeCharles Hill schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:34:
Wat als volgende week Verstappen wint en Norris derde? Is Verstappen dan opnieuw kampioen met 1 punt verschil?
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
How do you save a random generator ?
nope NOR moet 4e worden als max wintCharles Hill schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:34:
Wat als volgende week Verstappen wint en Norris derde? Is Verstappen dan opnieuw kampioen met 1 punt verschil?
ANT had NOR in de zak, de hele tijd. En dan zo'n foutje.....
Het verschil is 12 punten. Bij winst Max mag Norris maximaal 4e worden… Als Max niet wint wordt het erg lastig. Piastri speelt ook nog een rol.Smok3yNL schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:32:
Wat zou er voor nodig zijn dat Max kampioen zou kunnen worden in Abu Dhabi?
Max 1, Norris 4 of lager
Max 2, Norris 7 of lager
Max 3, Norris 9 of lager
Max 4, Norris 11 of lager
Grand Prix
1st: 25 points
2nd: 18 points
3rd: 15 points
4th: 12 points
5th: 10 points
6th: 8 points
7th: 6 points
8th: 4 points
9th: 2 points
10th: 1 point
[ Voor 12% gewijzigd door Woodsy op 30-11-2025 18:53 ]
:strip_exif()/f/image/DrQYJTm4JizvjfjtvVLFNMFz.jpg?f=fotoalbum_large)
THREE DRIVERS, ONE WORLD TITLE...
— Formula 1 (@F1) 30 november 2025
DO NOT MISS THIS ONE!!! #F1 pic.twitter.com/sDVRckTGmV
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Probeer nog eensWoodsy schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:34:
[...]
Het verschil is 12 punten. Bij winst Max mag Norris maximaal 5e worden… Als Max niet wint wordt het erg lastig.
Grand Prix
4e mag ook maar max moet wel winnenWoodsy schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:34:
[...]
Het verschil is 12 punten. Bij winst Max mag Norris maximaal 5e worden… Als Max niet wint wordt het erg lastig.
Grand Prix
Eens. Dat heb ik net ook vlug gedaan. Volgens mij kijk ik redelijk neutraal naar een wedstrijd maar wat er gebeurde was heel bijzonder.renegrunn schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:33:
[...]
Even terug gekeken, het ziet er, kuch, wel heeeel bijzonder uit.
Wat een grote nadeel is voor Max
Biertje gehad?PalingDrone schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:33:
RESTEPC voor SAI, verdiend podium!
Daily driver; MB R171 SLK280
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Klopt. Enige wat gezegd wordt is de tijden voor en achter en diff to overtake. Hij verloor gewoon wat grip.FastFred schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:30:
Jongens kalm ff, ik heb de onboard van Ant al ff terug gezien, hij maakt een foutje en gaat wijd bij de exit.
[ Voor 3% gewijzigd door CreativeS op 30-11-2025 18:39 ]
Toch wel veel dramaa. Kans is heel erg groot dat ze alsnog kampioen worden
Zou makkelijk moeten zijn.Barfman schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:35:
Noris moet 3e worden als max de laatste GP wint
Lullig voor Norris maar wel waar ja...Spotmatic schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:36:
Max is gewoon de beste. Norris krijgt een kleurloos kampioenschap.
NOR wordt ook kampioen volgende week.
Het is helaas zo, kennelijk moet hij ook kampioen worden? Lijkt alsof Mercedes dus cadeaus terug krijgt?
Zo'n gevoel kreeg ik bij die inhaling... geen idee wat er nu echt gebeurde maar pff weer zo'n 2021 moment incoming.
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Yup, eerst een snap, toen een stuurfout te snel naar de binnenbocht en toen naar buiten afgedreven, bijna helemaal de baan af. Toen kwam Norris er zo voorbij.v8power67 schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:34:
Beelden van antoneli aangezet maar die verloor hem 2 keer. Die zat gewoon op de grens en werd te gretig. Rookie mistake. Jammer maar hij reed verder super!!
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dominant in het begin en een kleine kans dat het volgende week nog gebeurt voor hem. Snap het wel.
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Haha, verliest een plek tijdens de race en staat opeens P3 in het kampioenschap. Dussssss... Haha.
Ja niet zo vreemd met die strategie (geen stop in het begin en dan z'n laatste stint op de hards)
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
per aspera ad astra
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Norris liep ook chagrijnig weg.StefanVerkerk schreef op zondag 30 november 2025 @ 18:39:
[...]
Haha, verliest een plek tijdens de race en staat opeens P3 in het kampioenschap. Dussssss... Haha.
Wat een gast.
Wat een race.
Wat een ontknoping...
Nope, helemaal nuchter, weekje wat last van de buik dus ff rustig aan, volgende race gaat er 100% zeker weer een biertje in de Tweakers mok.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/VAhNyPOr44thPrO2tQA0sMve.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Y4VrKlTEeIuSBtjrBl5fNCNn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nGuefQ2xGE77dCEtuUApNNxS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OffVltOOC4GsDIYAOtzQ7gII.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/8OA4kDv7n5b9i9Q9l2aXfGzP.jpg?f=fotoalbum_large)