Soms is het tijd om te kijken of het gras groener is bij de buren(AM).HollowGamer schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:44:
[...]
Niemand in dit topic zei dat, weet het zeker.
ICE ICE Baby
Soms is het tijd om te kijken of het gras groener is bij de buren(AM).HollowGamer schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:44:
[...]
Niemand in dit topic zei dat, weet het zeker.
ICE ICE Baby
Een hoop mensen (waaronder ik) hadden het begrepen als ie vertrokken was op basis van de resultaten van de eerste helft van het seizoen. Daar sta ik nog steeds achter. Dat het nu wel weer goed gaat verandert daar niks aan.Devian schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:43:
Ik vraag me af waar iedereen gebleven is die zei dat het gedaan was met Red Bull. Max moest er zo snel mogelijk vertrekken toch?
ja het hele pack zat echt dicht op elkaarStefanVerkerk schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:43:
Hoppa! En weer een overwinning. Mooi hoor. Wel enorm spannend die laatste paar rondes!![]()
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
NorisJoostje123 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:46:
Heeft verstappen het nu in eigen hand?
Piastri altijd 2 Verstappen altijd 1
Wie is dan kampioen?
ICE ICE Baby
Geen idee waarover je het hebt
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De top 10 binnen 5,1 sec na 19 rondes. Dat zie je zelden!DarkSide schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:46:
[...]
ja het hele pack zat echt dicht op elkaar
Waarschijnlijk was Verstappen te ligt en moest Ben even een voetje er bij zetten op de weegschaal.
Hoe laat? Sorry, ik ben echt alles kwijt.
[ Voor 13% gewijzigd door HollowGamer op 18-10-2025 19:48 ]
d-vine in "[F1 2025] Race 19 GP van de Verenigde Staten"Joostje123 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:46:
Wie is dan kampioen?
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
7 punten per wedstrijd (nog 6) en 1 punt per sprint (nog 2) : 44Joostje123 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:46:
Wie is dan kampioen?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Waarschijnlijk staat hun gewicht op dat bonnetjedreester schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:47:
Beetje random, maar wat staat er op het weegbonnetje en waarom moeten ze het hebben?
Als Russell het Max al zo moeilijk maakt, denk ik niet dat hij de McLaren's achter zich kan houdenJoostje123 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:46:
Wie is dan kampioen?
ICE ICE Baby
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
ICE ICE Baby
Spaans zo dicht bij grens met Mexico. Makes sense.StefanVerkerk schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:50:
Zo, Carlos is populair daar. Leuk om te horen.
[ Voor 12% gewijzigd door Emgeebee op 18-10-2025 19:51 ]
ICE ICE Baby
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Called it!Nivado schreef op donderdag 16 oktober 2025 @ 10:43:
[...]
Mijn theorie/voorspelling:spoiler:Zaterdag er samen af Piastri krijgt de schuld (want wraak actie voor Singapore), no more papaya rules, Piastri moet Norris aan het kampioenschap helpen. Max wordt kampioen, Piastri rijdt in 2027 voor RB/Ferrari/MB.
In Singapore was Rus ook best snel toch? Laat Mcl eerst maar eens door T1 komen morgen. Denk dat Pia ook nog even in de hoek moet staan vanavond van Zak. Denk dat Max nog wel wat verbeteringen in het hoofd heeft. Als hij weer pole pakt maakt hij een goede kans.Exocet schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:49:
[...]
Als Russell het Max al zo moeilijk maakt, denk ik niet dat hij de McLaren's achter zich kan houden
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Ook waar veel geld in om gaat kunnen fouten voorkomen, het blijven mensen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:51:
F1 is een miljardenbusiness hè... Kan de microfoon aan?
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Nou, de interviews zijn de laatste jaren regelmatig een rommeltje. Werk dan met bekabelde microfoons, staat misschien wat knulliger maar het werkt wel 99 van de 100 keer.NeverSettle schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:56:
[...]
Ook waar veel geld in om gaat kunnen fouten voorkomen, het blijven mensen.
Dit geldt eigenlijk voor alle teams behalve McL, iedereen heeft wat info opgebouwd over de deg van de medium. Voor de strategen ook fijn om de strategie op te kunnen baseren. Het KAN dus ook wat achtervolgers dichter naar McL brengen in de raceInspired schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:56:
[...]
In Singapore was Rus ook best snel toch? Laat Mcl eerst maar eens door T1 komen morgen. Denk dat Pia ook nog even in de hoek moet staan vanavond van Zak. Denk dat Max nog wel wat verbeteringen in het hoofd heeft. Als hij weer pole pakt maakt hij een goede kans.
Genoeg te verbeteren.Verstappen zegt dat er nog genoeg te verbeteren is bij Red Bull, kijkend naar zijn snelheid vandaag.
— Erik van Haren (@ErikvHaren) 18 oktober 2025
"Ik denk niet dat we McLaren achter ons hadden kunnen houden, als zij gewoon in de wedstrijd hadden gezeten." #F1
Mag ik je vragen waar je met die kabels heen gaat dan? Moeten ze die even over het hele circuit heen rollen?StefanVerkerk schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:01:
[...]
Nou, de interviews zijn de laatste jaren regelmatig een rommeltje. Werk dan met bekabelde microfoons, staat misschien wat knulliger maar het werkt wel 99 van de 100 keer.
Geen meter opschieten is nog steeds beter dan "achteruit" gaan. Als de McLarens vandaag (al) voor hem finishte en morgen nog een keer schoot die er pas echt niks mee op.d-vine schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:03:
[X]
Genoeg te verbeteren.
Je kan einde van dit weekend ook geen meter zijn opgeschoten als je morgen 2e of 3e wordt. En de McLarens voor je eindigden
Laten we hopen van niet.
Ik snap dat het leuk en makkelijk is om te doen alsof iedereen bij McLaren incompetent is, maar zodra Verstappen Norris voorbij gaat/is, dan gaat alle ondersteuning naar Piastri.Nivado schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:56:
[...]
Called it!
Dat is alvast 1, nu de rest nog.
Mooi. Want Piastri heeft het sinds Zandvoort ook niet meerBiaggioLuciano schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:04:
[...]
Ik snap dat het leuk en makkelijk is om te doen alsof iedereen bij McLaren incompetent is, maar zodra Verstappen Norris voorbij gaat/is, dan gaat alle ondersteuning naar Piastri.
[ Voor 14% gewijzigd door RobertMe op 18-10-2025 20:06 ]
Geen linkje, maar TSU heeft wel aardig wat mazzel gehad. Haalt in de remzone van bocht 1 behoorlijk wat auto's links in. Tikt vervolgens zelf nog een VCARB aan in bocht 1 en rijdt nog over een frontvleugel heen van een ander, maar rijdt vervolgens nog door ook.Bartske schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:02:
Iemand al een linkje naar de start van tsunoda?
Naar een geluidsman die naast de cameraman staat wellicht en vanaf daar als 1 signaal naar de regie? Lijkt mij makkelijker dan 4 of 5 draadloze microfoons. Maar goed, ik ben geen geluidstechnicus, slechts iemand die zich erover verbaast... verwondert.RobertMe schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:03:
[...]
Mag ik je vragen waar je met die kabels heen gaat dan?
En iedere race VER - NOR - PIA?asing schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 19:48:
[...]
7 punten per wedstrijd (nog 6) en 1 punt per sprint (nog 2) : 44
Niet genoeg dus.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ja stroll moet de nickname torpedo even overnemen van Daniil Kvyat. Hebben we weer wat meer acties.G_Dragon schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:16:
Dit soort actie, races en circuits moeten we elke keer hebben. Zoveel beter dan kijken naar een optocht
Ja, dat had tijdens de sprintrace ook kunnen gebeuren maar dat gebeurde niet dus scoort Max lekker wat punten en McL niet, die zien Max weer wat dichterbij komen. Ook voor McL geldt: if you want to finish first, you first have to finish.d-vine schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:03:
[X]
Genoeg te verbeteren.
Je kan einde van dit weekend ook geen meter zijn opgeschoten als je morgen 2e of 3e wordt. En de McLarens voor je eindigden
Laten we hopen van niet.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Dat was voor de sprintrace ook al voldoende, dus nu sowieso.
Dat valt te merken dat je geen geluidstechnicus bentStefanVerkerk schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:07:
[...]
Naar een geluidsman die naast de cameraman staat wellicht en vanaf daar als 1 signaal naar de regie? Lijkt mij makkelijker dan 4 of 5 draadloze microfoons. Maar goed, ik ben geen geluidstechnicus, slechts iemand die zich erover verbaast... verwondert.
Maar dit zijn gewoon ongelukken die gebeuren, ik heb amper inhalen gezien.G_Dragon schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:16:
Dit soort actie, races en circuits moeten we elke keer hebben. Zoveel beter dan kijken naar een optocht
Gridstraf kan ook voor beide mclaren als je de motoronderdelen bedoeld. Zitten ook aan de max.Blik1984 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:23:
[...]
Dat was voor de sprintrace ook al voldoende, dus nu sowieso.
Nu kan PIA 2x tweede worden en de rest van de races 3de. Dat zijn 54 punten, dan nog 1 puntje winnen in de sprintrace. Maargoed, komt ook nog wel een gridstraf voor Max een keer, dus dat is allemaal wel heel onwaarschijnlijk
Nog een kans dat één van de McLarens nu iets moet vervangen na deze clash?mklcln schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:28:
[...]
Gridstraf kan ook voor beide mclaren als je de motoronderdelen bedoeld. Zitten ook aan de max.
Wheh. Dat was bedoeld voor de hoofdracecaspervc schreef op woensdag 15 oktober 2025 @ 08:49:
De ideale baan voor de twee McLarens om elkaar tegen te komen in de race
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Gezien dat bij Norris er een wiel afvloog zal er achter wel een klap zijn geweest wat nadelig kan zijn voor de versnellingsbak maar verder denk ik het niet echt buiten de logische vloer en bodyautje schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:32:
[...]
Nog een kans dat één van de McLarens nu iets moet vervangen na deze clash?
Ja dat, hoe kan je denken dat achterlangs van buiten naar binnen kruisen bij de start zomaar kan. IMO is dit meer een penalty waard dan Bearman. Je weet dat je een enorme trechter maakt in een bocht die toch al lastig voor iedereen bij de start te halen is….randomice schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:43:
Die move van piastri ,onderlangs kruisen, kan je doen als je met ze tween vecht maar toch niet als er 16 anderen op je reet zitten...
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
De motor was niet geploft, de oorzaak was een technisch defect aan een olieleiding...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:40:
Heb het PU overzicht ook eens opgezocht.
Opvallend dat Norris zelfs met die ontplofte motor in Zandvoort, ook nog op 4 zit. Maar als je nu een nieuwe PU moet nemen, dan start je meteen achteraan.
Voor zover ik zag was alleen de voorophanging kapot. Soms krijg je bij een crash issues met de gearbox. Team zal sowieso de auto geheel moeten checken of scheurtjes. Wielophanging is wel redelijk snel te fixen.autje schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:32:
[...]
Nog een kans dat één van de McLarens nu iets moet vervangen na deze clash?
Ik heb gezien hoeveel brandblussers die auto in gegaan zijn, ben nog steeds verbaasd dat die motor kennelijk nog te redden valtwarp schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:45:
[...]
De motor was niet geploft, de oorzaak was een technisch defect aan een olieleiding...
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Als de motor niet draait komt het wel goed.BM schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:47:
[...]
Ik heb gezien hoeveel brandblussers die auto in gegaan zijn, ben nog steeds verbaasd dat die motor kennelijk nog te redden valt
Om eerlijk te zijn is het Norris weer die veel te diep inremt. Ze hadden prima samen door de bocht gekund als Norris de apex gehaald had. Dit gaat wel een staartje krijgen voor onze Belgische vriend. Piastri had niet heel veel andere opties. Met zijn riante voorsprong had hij misschien zijn enige andere optie moeten nemen en verstandig zijn om achter aan te sluiten. Op racepace was hij ws toch wel top 3 geworden.randomice schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:43:
Die move van piastri ,onderlangs kruisen, kan je doen als je met ze tween vecht maar toch niet als er 16 anderen op je reet zitten...
Volgens mij ligt het er ook aan wat je met de brandblusser doet. Volgens mij is een team wel eens niet zo blij geweest met een marshall die een brandblusser in de uitlaat geleegd had. Toen was de motor wel afgeschreven zeg maar.MikeyMan schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:50:
[...]
Als de motor niet draait komt het wel goed.
Ja, Nico had gewoon in het achterveld moeten rijden, doh. Had geen reden om op P4 in T1 te rijden.motogp schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:00:
En nu geeft onze Zak ook nog Nico de schuld![]()
https://www.reddit.com/r/...back_after_both_mclarens/
[ Voor 34% gewijzigd door RobertMe op 18-10-2025 21:04 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Krijgt Russell nu ook die straf?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:04:
En 5 plaatsen gridstraf voor Stroll.
[Afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door RobertMe op 18-10-2025 21:05 ]
Als hij Verstappen uit de race had gereden was het wel een straf geweest. Dus natuurlijk doet het gevolg er toe.RobertMe schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:05:
[...]
Krijgt Russell nu ook die straf?
Ook die miste zijn rempunt volledig, had een lockup, en kon niet eens binnen de baan blijven. En "de gevolgen doen er niet toe". Dus dat Verstappen ontweek waardoor er geen gevolgen waren is irrelevant.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Het concept van straffen in de F1 gaat uit van de actie, niet van het gevolg: THE BEGINNER’S GUIDE TO F1 PENALTIESArthur345 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:08:
Als hij Verstappen uit de race had gereden was het wel een straf geweest. Dus natuurlijk doet het gevolg er toe.
Het grote voordeel is dat de McLarens zelf veel punten weggooien waardoor Verstappen het steeds meer zelf in de hand krijgen. "Als die alles wint dan is die kampioen" zeg maar (ik weet niet of na deze uitslag Piastri nog voldoende heeft aan een of twee P2 en de rest P3s). Ennvan Verstappen weten we dat die geen problemen heeft met consistent presteren, heeft niet voor niks de records van 10 en 9 race wins op rij (Vettel ook 9, Hamilton nog minder dan Rosberg). En de McLarens (coureur en team) hebben ineens toch wel weekenden waar ze echt slecht zijn door eigen toedoen (Piastri beide coureurs, gedoe met de pitstops, de kapotte motor, ...). Terwijl Red Bull intussen de auto wel weer redelijk op de rails lijkt te hebben, en verder was denk ik de enige "off race" Oostenrijk, maar dat pag noch aan de coureur noch perse aan de auto. (Maar Antonelli kan Verstappen daar wel kostbare punten hebben gekost).Major_ton schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:09:
In 3 races en één sprintrace loopt Max 49 punten in op Piastri. Met nog 6 races en 2 sprintraces te gaan lijkt een gat van 55 punten niet eens zo heel groot, maar de schijn bedreigt. Alles moet in het voordeel van Max zijn en blijven om een serieuze kans op het WK te maken. De druk om maximaal te blijven presteren én het geluk af te dwingen is een bizarre opgave. Een race vóór Piastri en Norris eindigen is vanaf nu een relatief klein voordeel in vergelijk met het grote nadeel wanneer Max achter Piastri en Norris zou eindigen (om over buiten de punten vallen nog maar te zwijgen). Alles moet goed gaan en goed blijven gaan. Zolang het goed gaat, blijft het spannend. Eén fout en de spanning is weg. Er is een sparankeltje hoop, maar laten we niet te vroeg juichen.
En welke zin van dat artikel geeft dat precies aan?warp schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:15:
[...]
Het concept van straffen in de F1 gaat uit van de actie, niet van het gevolg: THE BEGINNER’S GUIDE TO F1 PENALTIES
Dat de FIA consequent inconsistent is, is een ander verhaal
En het is zelfs noted (en wellicht zelfs UI?) geweest. Maar ze hebben vast alleen gekeken naar Verstappen die off-track zijn positie behoudt. Niet naar de onbezonnen actie van Russell (wel dat die ook buiten de lijn komt, niet waarom).,warp schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:15:
[...]
Het concept van straffen in de F1 gaat uit van de actie, niet van het gevolg: THE BEGINNER’S GUIDE TO F1 PENALTIES
Dat de FIA consequent inconsistent is, is een ander verhaal
Het is nu in ieder geval wel interessant om de kwalificatie voor Austin vanavond te gaan bekijken, ze hebben bij McLaren amper drie uur aan tijd om twéé wagens weer 100% op orde te kunnen krijgen (én beide rijders een heel groot hart onder de riem te gaan steken).....Major_ton schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:09:
In 3 races en één sprintrace loopt Max 49 punten in op Piastri. Met nog 6 races en 2 sprintraces te gaan lijkt een gat van 55 punten niet eens zo heel groot, maar de schijn bedreigt. Alles moet in het voordeel van Max zijn en blijven om een serieuze kans op het WK te maken. De druk om maximaal te blijven presteren én het geluk af te dwingen is een bizarre opgave. Een race vóór Piastri en Norris eindigen is vanaf nu een relatief klein voordeel in vergelijk met het grote nadeel wanneer Max achter Piastri en Norris zou eindigen (om over buiten de punten vallen nog maar te zwijgen). Alles moet goed gaan en goed blijven gaan. Zolang het goed gaat, blijft het spannend. Eén fout en de spanning is weg. Er is een sparankeltje hoop, maar laten we niet te vroeg juichen.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Dus nu gaan we zien wie het lieverdje van Zak isWill_M schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:20:
[...]
Het is nu in ieder geval wel interessant om de kwalificatie voor Austin vanavond te gaan bekijken, ze hebben bij McLaren amper drie uur aan tijd om twéé wagens weer 100% op orde te kunnen krijgen (én beide rijders een heel groot hart onder de riem te gaan steken).....
ICE ICE Baby
Niet uit het artikel, maar herinner je je Brazilië nog? Bearman die iemand een tik op het achterwiel geeft, de ander merkt er helemaal nikd van maar Bearman zelf spint. Daarvoor kreeg die een straf. Terwijl de enige consequentie van zijn fout was dat die zelf spinde / tijd verloor.Arthur345 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:17:
[...]
En welke zin van dat artikel geeft dat precies aan?
JaDoubleDutch schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:28:
Hebben ze bij McLaren niet gewoon twee teams met engineers die elk aan een eigen auto sleutelen?
ICE ICE Baby
F1 punishments are based on actions, ranging from time penalties and drive-throughs for on-track incidents to grid drops for procedural violations and disqualification for technical infringements or severe unsportsmanlike conduct.Arthur345 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:17:
En welke zin van dat artikel geeft dat precies aan?
Die druk is vandaag bij McL weer wat verhoogd.Major_ton schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:09:
De druk om maximaal te blijven presteren én het geluk af te dwingen is een bizarre opgave.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Oké dus daarbij werd contact gemaakt. Is al iets heel anders dusRobertMe schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:23:
[...]
Niet uit het artikel, maar herinner je je Brazilië nog? Bearman die iemand een tik op het achterwiel geeft, de ander merkt er helemaal nikd van maar Bearman zelf spint. Daarvoor kreeg die een straf. Terwijl de enige consequentie van zijn fout was dat die zelf spinde / tijd verloor.
Wat was hier de actie? Hij probeerde in te halen, het lukte niet, en ze gingen beide even van de baan.warp schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:34:
[...]
F1 punishments are based on actions, ranging from time penalties and drive-throughs for on-track incidents to grid drops for procedural violations and disqualification for technical infringements or severe unsportsmanlike conduct.
Dat is te kort. Vaak zal in dit soort situaties, dat er binnen een paar uur veel reparatiewerk aan een auto gedaan moet worden, er wel waar nodig/mogelijk bijgesprongen worden. Het is dus echt niet zo dat het werk niet sneller kan dan dat de groep monteurs van één auto kan. En dus vaak genoeg dat na een crash op vrijdag-/ zaterdagmorgen de andere kant van de garage meehelpt om de auto op tijd klaar te krijgen voor de middag.
ik zei het vorig jaar al, en ook dit jaar geldt weer: McLaren is McLaren hun grootste vijandcodex schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:07:
Hoewel het qua punten allemaal heel lastig is, als McLaren en met name Piastri zo blijft prutsen, dan is de vijfde titel gewoon haalbaar.
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Lockup. Als je een lockup hebt is dat een duidelijk teken dat je de auto niet onder controle hebt.Arthur345 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:36:
[...]
Wat was hier de actie? Hij probeerde in te halen, het lukte niet, en ze gingen beide even van de baan.
precies wat ik óók dacht !Jorah_Newstone schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 20:18:
Verstappen is altijd sterk in austin. En dan komt mexico er nog aan, brazilie ook nog.
neehoor, Viva Las Vegas!!Alleen las vegas is een wild card.
[ Voor 3% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-10-2025 21:43 ]
Een lock-up an sich is te weinig voor een straf. Die lockup wordt eigenlijk pas interessant als Russell door die lockup ervoor zorgt dat die met Max crasht. Gebeurde niet.RobertMe schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:41:
[...]
Lockup. Als je een lockup hebt is dat een duidelijk teken dat je de auto niet onder controle hebt.
Of om het anders te stellen. Als je met een divebomb wilt inhalen moet daar de plek voor zijn. En die plek was er niet want niet alleen hij zelf kont buiten de baan, maar hij dwingt ook Verstappen buiten de baan.
En als je nog verder wilt gaan. Als er een muur stond lagen ze er beiden uit. Dan zou die dus wel een straf krijgen? Waarom nu dan niet? White line is white line. En zo wordt die nu ook gehandhaafd (zie de belachelijke penalty voor Bearman vandaag).
Doordat Verstappen uitwijkt. Dus Verstappen moet zijn eigen race opgeven om te zorgen dat Russell een straf krijgt voor zijn foute / domme actie?Arthur345 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:45:
[...]
Een lock-up an sich is te weinig voor een straf. Die lockup wordt eigenlijk pas interessant als Russell door die lockup ervoor zorgt dat die met Max crasht. Gebeurde niet.
[ Voor 14% gewijzigd door RobertMe op 18-10-2025 22:59 ]
Precies ja. Was van plan om morgenochtend op mijn gemak met een bakje koffie de Kwali te gaan kijken.Will_M schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:20:
[...]
Het is nu in ieder geval wel interessant om de kwalificatie voor Austin vanavond te gaan bekijken, ze hebben bij McLaren amper drie uur aan tijd om twéé wagens weer 100% op orde te kunnen krijgen (én beide rijders een heel groot hart onder de riem te gaan steken).....
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Zijn race opgeven? Hoezo moet hij zijn race opgeven? Hij zit alleen even buiten de baan.RobertMe schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:50:
[...]
Doordat Verstappen uitwijkt. Dus Verstappen moet zijn eigen race opgeven om te zorgen dat Russell ewn straf krijfgt voor zijn foute / domme actie?
Niet een hele eerlijke vergelijking. Een inhaalpoging mislukt nu eenmaal soms.Edit:
Wat jij zegt ia dat je onbeperkt door rood kunt rijden zolang er maar geen ongeluk gebeurt. Volgens mij is dat toch niet hoe regels werken.
Zie Stroll in dezelfde bocht met eenzelfde actie en iemand die niet uitweek.Arthur345 schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:59:
[...]
Zijn race opgeven? Hoezo moet hij zijn race opgeven? Hij zit alleen even buiten de baan.
[...]
Niet een hele eerlijke vergelijking. Een inhaalpoging mislukt nu eenmaal soms.
Vond je? Volgens mij was tyre deg helemaal niet zo'n probleem net, alleen de rijhoogte (die overigens de deg. wel kan beïnvloeddenSineplex schreef op zaterdag 18 oktober 2025 @ 21:50:
Tyre deg ten opzichte van MCL lijkt me nog wel een zorgenkindje. Maar ze zullen ongetwijfeld nu aanpassingen verrichten. Ook benieuwd naar de schade bij de MCLs en of ze zonder problemen de kwalificatie kunnen aanvangen.
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq