Grappig, Sainz met z'n unicorn sticker op de helm
En het pit incident @ Miami sprintMisteRMeesteR schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:53:
[...]
Ik hoop met je mee maar hoop ook dat ‘ANT bowling’ in Oostenrijk niet bepalend wordt….
EDIT: of zijn eigen geklooi @ Spanje
[ Voor 7% gewijzigd door Het Peertje op 21-09-2025 14:56 ]
Die gaat er niet meer van afkrietjur schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:54:
Russels benadrukt nog naar even dst hij ziek is en loopt matjes het podium op
Ik zou het doen!
Ik denk dat het gat echt veel te groot is.MisteRMeesteR schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:53:
[...]
Ik hoop met je mee maar hoop ook dat ‘ANT bowling’ in Oostenrijk niet bepalend wordt….
Eerst maar eens zien hoe Singapore gaat met maximale downforce. Monaco zat ie er 20 seconden achter op de streep.
Krijgen ze hun trofee mee in een Louis Vuitton tas/koffer?
Waar laat je al die koffersTechnofreakz schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:55:
Krijgen ze hun trofee mee in een Louis Vuitton tas/koffer?
Weet je overigens waarom de unicorns zijn uitgestorven?krietjur schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:54:
Ik zou het doen!
Nog 24 naar Schumacher 🤓
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Verstappen maakte in 2022 een gat van 46 punten goed en dat was al de grootste achterstand ooit. Dat was alleen aan het begin van het seizoen en de tegenstander was Ferrari. Nu is het gat 69 punten. Als Verstappen dat flikt, dan zou het echt ongelofelijk zijn. Zou er niet vanuit gaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oma Verstappen is ook trots.
"When you grow up your heart dies"
Wat moet Max anders met een groter vliegtuig?
Geen idee, vertelrammes schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:56:
[...]
Weet je overigens waarom de unicorns zijn uitgestorven?
Elke race waarbij VER wel de winst kan pakken is nu mooi meegenomen en extra genieten. Dan maar geen kampioen, spannende kwalificaties / gekke uitslagen blijven gewoon het leukste!DaniëlWW2 schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:56:
Zou er niet vanuit gaan.
69 punten in 7 races. Dat zou echt bizar zijn. Dan moet McLaren imploderen.DaniëlWW2 schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:56:
Verstappen maakte in 2022 een gat van 46 punten goed en dat was al de grootste achterstand ooit. Dat was alleen aan het begin van het seizoen en de tegenstander was Ferrari. Nu is het gat 69 punten. Als Verstappen dat flikt, dan zou het echt ongelofelijk zijn. Zou er niet vanuit gaan.
Ah ik dacht dat dat voor z’n sim was.Technofreakz schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:56:
[...]
Wat moet Max anders met een groter vliegtuig?
Ik gun het die Zack!TinusXIII schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:57:
[...]
69 punten in 7 races. Dat zou echt bizar zijn. Dan moet McLaren imploderen.
Mijn boefje is liev!
Echt easy. Geen enkel probleem.DaniëlWW2 schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:56:
Fuck, ik word een fanboy….

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Verstappen heeft na deze race meer poll positions en rondes aan kop gereden dan Norris, doet dus zeker nog mee voor plek 2, kampioen worden gaat een lastig verhaal worden.
En zoals hij zelf ook zei, Singapore is een high downforce circuit, afwachten hoe goed de RBR en vooral ook de McLarens daar zijn.
En zoals hij zelf ook zei, Singapore is een high downforce circuit, afwachten hoe goed de RBR en vooral ook de McLarens daar zijn.
Op de arc van Noah kwam de ene unicorn naar de andere toelopen en zei, hej ik ben Frank, zegt de andere, ik ben John.
#flauwgrapje
Ik zou het doen!
Als Max alle 7 races wint (inclusief 3 sprints), en alle fastest laps pakt, en McLaren blijft zijn eigen rijders manipuleren om lief te zijn tegen elkaar (dus Lando krijgt 3-4 races en Oscar ook). (McLaren dus elke keer 2e en 3e plek.)
Dan scheelt het 1 punt voor Max om het kampioenschap te winnen.
[ Voor 7% gewijzigd door enchion op 21-09-2025 15:01 ]
How do you save a random generator ?
Mclaren got his backDaniëlWW2 schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:56:
Wat hebben die snelste rondes ermee te maken?enchion schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:59:
Als Max alle 7 races wint (inclusief 3 sprints), en alle fastest laps pakt, en McLaren blijft zijn eigen rijders manipuleren om lief te zijn tegen elkaar (dus Lando krijgt 3-4 races en Oscar ook).
“FL levert geen punt meer op!” Reacties incomingenchion schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:59:
Als Max alle 7 races wint (inclusief 3 sprints), en alle fastest laps pakt, en McLaren blijft zijn eigen rijders manipuleren om lief te zijn tegen elkaar (dus Lando krijgt 3-4 races en Oscar ook).
www.google.nl
Je weet dat je geen punten krijgt voor een fastest lap?enchion schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:59:
Als Max alle 7 races wint (inclusief 3 sprints), en alle fastest laps pakt, en McLaren blijft zijn eigen rijders manipuleren om lief te zijn tegen elkaar (dus Lando krijgt 3-4 races en Oscar ook). (McLaren dus elke keer 2e en 3e plek.)
Wat was Max in eens geïrriteerd aan het einde?
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Nu wel.TinusXIII schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:01:
[...]
Je weet dat je geen punten krijgt voor een fastest lap?
Sorry ik ben laat van begrip.
How do you save a random generator ?
7 races en 3 sprint races.TinusXIII schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:57:
[...]
69 punten in 7 races. Dat zou echt bizar zijn. Dan moet McLaren imploderen.
Sainz deelt nu een statistiek met Nigel Mansell en Alain Prost, een podium met Ferrari, McLaren en Williams.
Als Max opeens Singapore wint ga ik erin geloven, verwacht namelijk ook nog wel dat om het kampioenschap de 2 McLarens elkaar er nog een keer af gaan rijden.
Een gat van 49 punten vanaf welk moment, met nog net zoveel punten te winnen als nu het geval is?
Precies. Ik mis daar nog wel enige rivaliteit. Ze houden de deur waarschijnlijk ook nog voor elkaar open.Blik1984 schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:03:
Als Max opeens Singapore wint ga ik erin geloven, verwacht namelijk ook nog wel dat om het kampioenschap de 2 McLarens elkaar er nog een keer af gaan rijden.
Zou wat zijn als Max er inderdaad ook op andere circuits staat en er weer een regenrace in Brazilië komt waar hij de titel naar zich toe trekt (dromen moet kunnen).
Max Verstappen is the only driver in Formula 1 history to take a grand slam in 5 straight seasons:
— Daniel Valente 🏎️ (@F1GuyDan) 21 september 2025
2021: Austria 🇦🇹
2022: Imola 🇮🇹
2023: Spain 🇪🇸 + Qatar 🇶🇦
2024: Bahrain 🇧🇭
2025: Baku 🇦🇿
Unprecedented. pic.twitter.com/IyYBkj63n3
With Max Verstappen winning the Azerbaijan GP..
— Verstappen News (@verstappenews) 21 september 2025
He will now officially end the ground-effect era with more wins than all other drivers combined. pic.twitter.com/3XypepBM6w
Whenever Red Bull and Williams have shared the front row in Formula 1, the Red Bull driver has ALWAYS gone on to win:
— Sundaram R (@f1statsguru) 21 september 2025
Brazil 2010 - Hulkenberg & Vettel ✅
Belgium 2021 - Russell & Verstappen ✅
Azerbaijan 2025 - Sainz & Verstappen ✅ pic.twitter.com/wUqd0bCJGP
De 5 seconden tijdstraf voor een valse start zal geen consequenties voor Piastri hebben omdat hij is uitgevallen.
Piastri's 5 second penalty for the jump start won't be converted into a grid drop. Penalty guidelines: "In cases where there is a single 5s penalty which a driver is unable to serve due to retirement, the stewards will not convert that into a grid penalty for a subsequent race."
— Luke Smith (@lukesmithf1.bsky.social) 21 september 2025
max verstappen now officially has more wins than ferrari has had since 2005…
— av¹ ☁️ (@maxplaining) 21 september 2025
Ferrari

69pt in 7 races is ook 10pt per race inlopen. Dan moet Max alles winnen, een andere coureur op P2, en Piastri op P3. Dat zie ik niet snel gebeuren.DaniëlWW2 schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:56:
Zelfs als Piastri (en Norris) nog 1 DNF en 1 off weekend hebben hebben we nog pak en beet 25pt te gaan met 5 races. Dat zou theoretisch nog kunnen, maar dan moet Max alle 7 races winnen.
Er komen nog wel wat stratencircuits aan. Maar ik verwacht eigenlijk dat Mclaren bij het merendeel van de resterende circuits gewoon weer heer en meester is.
De grootste verliezer dit weekend is toch wel Norris IMO. Deze had hij gewoon in moeten koppen met een podium plek of liefst P2+.
Dan was het gat naar Piastri opeens nog maar 13pt. Dan hoeft hij nog "maar" 2x vaker van Piastri te winnen in de resterende 7 races.
Maar helaas.. slechte Q bij rommelige aanloop en vervolgens terugvallen bij starts hebben we hem vaker zien doen..
edit:
Ohja, sprint punten vergeten. Kleine afrondingsfout.. maar punt blijft ongeveer hetzelfde
Ohja, sprint punten vergeten. Kleine afrondingsfout.. maar punt blijft ongeveer hetzelfde
[ Voor 3% gewijzigd door Hans1990 op 21-09-2025 15:15 ]
Voor de als als als scenarios
Max Verstappen no longer needs any McLaren DNFs to mathematically become drivers' champion 👀
— Daniel Valente 🏎️ (@F1GuyDan) 21 september 2025
If Max wins all remaining races plus sprints and Oscar has 1 P2 & 6 P3s in the races plus P2s in all the sprints, Max becomes champion. pic.twitter.com/lI22yMBlq0
Yuki go Kamikaze!TripleQ schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:18:
[...]
Had je nu maar een tweede rijder in je team die 2de plekken kon pakken
Ik zou het hilarisch vinden als die positiewisseling van de vorige race de doorslag gaat gevenDaniëlWW2 schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:56:

Net alsof Spanje en Silverstone dan ineens niet uitmaken?MisteRMeesteR schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:53:
[...]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
In dit seizoen met die machtige McLaren is dit eigenlijk wel een bizarre statistiek
104DaniëlWW2 schreef op zondag 21 september 2025 @ 14:56:
Na de GP van Nederland stond Max er 104 achter op Piastri.
Zeer onwaarschijnlijk. Dan moet RB ook goed zijn op de minder goede circuits en MCL moet flink blijven bottlen. Ik verwacht dat ze in Singapore weer beter zijn. Maar het zou wel een mooi titelgevecht opleveren, dus hopen mag altijd.
Ik denk dat er nog wel een mclaren dnf komt hoor.
Plus hoe zit het met de schade? Moet piastri niet binnenkort een extra motor inschuiven? 2 crashes in 1 weekend moet wel wat doen met de versnellingsbak.
Kans is natuurlijk minimaal, maar men mag een beetje hopen. Normaliter is na Singapore deze hoop weer compleet tenietgedaan, meestal de slechtste race voor de Red BullsHans1990 schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:13:
[...]
69pt in 7 races is ook 10pt per race inlopen. Dan moet Max alles winnen, een andere coureur op P2, en Piastri op P3. Dat zie ik niet snel gebeuren.
Zelfs als Piastri (en Norris) nog 1 DNF en 1 off weekend hebben hebben we nog pak en beet 25pt te gaan met 5 races. Dat zou theoretisch nog kunnen, maar dan moet Max alle 7 races winnen.
Er komen nog wel wat stratencircuits aan. Maar ik verwacht eigenlijk dat Mclaren bij het merendeel van de resterende circuits gewoon weer heer en meester is.
De grootste verliezer dit weekend is toch wel Norris IMO. Deze had hij gewoon in moeten koppen met een podium plek of liefst P2+.
Dan was het gat naar Piastri opeens nog maar 13pt. Dan hoeft hij nog "maar" 2x vaker van Piastri te winnen in de resterende 7 races.
Maar helaas.. slechte Q bij rommelige aanloop en vervolgens terugvallen bij starts hebben we hem vaker zien doen..edit:
Als max singapore weet te winnen, dan gaat dit hele draadje gek worden lolBlik1984 schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:38:
[...]
Kans is natuurlijk minimaal, maar men mag een beetje hopen. Normaliter is na Singapore deze hoop weer compleet tenietgedaan, meestal de slechtste race voor de Red Bulls
Nee.Sineplex schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:41:
Heeft Piastri een grid penalty voor Singapore trouwens?
Geldt dit ook niet voor Hamilton? Bedoel, die heeft er 105.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Die heeft niks met ferrari gewonnen maar met mclaren/Mercedes.Quad schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:43:
[...]
Geldt dit ook niet voor Hamilton? Bedoel, die heeft er 105.
Dan snap ik doe 'statistiek' niet. Hamilton heeft ook meer race wins Dan Ferrari sinds 2005.Jorah_Newstone schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:44:
[...]
Die heeft niks met ferrari gewonnen maar met mclaren/Mercedes.
Max heeft er 67 en heeft er 0 in een Ferrari gewonnen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nog 2 podiums voor Verstappen en dan staat hij gelijk met Vettel op 122.
Zeker wel maar daar was VER zelf schuldig aan, aan zijn deelname aan ANT bowling niet.YakuzA schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:30:
[...]
Net alsof Spanje en Silverstone dan ineens niet uitmaken?
www.google.nl
Vermakelijk raceje. Het eerste deel in ieder geval.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
McLaren lijkt echter langzaam onder de druk te bezwijken. Al maanden zichtbaar bij Norris natuurlijk, maar bij Piastri is ook niet meer zo koelbloedig.Sineplex schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:32:
Zeer onwaarschijnlijk. Dan moet RB ook goed zijn op de minder goede circuits en MCL moet flink blijven bottlen. Ik verwacht dat ze in Singapore weer beter zijn. Maar het zou wel een mooi titelgevecht opleveren, dus hopen mag altijd.
Het zou toch wat zijn als ze nu ineens door het ijs gaan zakken. Het bandenmanagement blijft goed maar de druk op de coureurs lijkt toch wel iets met ze te doen momenteel. Daarnaast de pitstops die ook niet helemaal soepel meer lopen terwijl het bij RedBull nu eindelijk wat soepeler loopt. Dit keer alle honda's in de punten is ook wel het noemen waard.
Momentum is alles natuurlijk. Daarbij lijkt het sneuvelen van Horner ook positief uit te pakken voor Redbull. Maar als we eerlijk zijn dan zijn er waarschijnlijk gewoon te weinig races voor een comeback.Bvanham schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:18:
Het zou toch wat zijn als ze nu ineens door het ijs gaan zakken. Het bandenmanagement blijft goed maar de druk op de coureurs lijkt toch wel iets met ze te doen momenteel. Daarnaast de pitstops die ook niet helemaal soepel meer lopen terwijl het bij RedBull nu eindelijk wat soepeler loopt. Dit keer alle honda's in de punten is ook wel het noemen waard.
Ja het lijkt mij wel achter de playstation. Effe snel mijn slechte start goedmaken.Pexow schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:14:
[...]
McLaren lijkt echter langzaam onder de druk te bezwijken. Al maanden zichtbaar bij Norris natuurlijk, maar bij Piastri is ook niet meer zo koelbloedig.
Ik zou toch, zeker van een Piastri verwachten dat hij wat meer rekent. Slechte start is rot, maar beter wat punten pakken dan niks.
Verder vond ik het weer erg tam terwijl baku toch wel chaos was met nog een SC of wat. Dus ik zou van Piastri toch wat meer verwachten dat hij het rustig aan doeten kijkt of hij later nog een slag kan slaan bij een SC.
Pia is dus toch niet zo koel als we dachten. Maar dat kan natuurlijk ook met support vanuit het team te maken hebben. Coachen ze hem wel goed. Of is dat ook een rommeltje.
Zo is het een middenteam wat toevallig wat goeds op de wagen had.
Gecertificeerd ongeleid projectiel
Ach, in Singapore zal het een 1-2 voor McLaren worden en Max 7de, kan de geest weer in de fles
Italië en Baku waren banen waar de McLaren geen profijt hebben, hierna is het weer feest voor ze
Italië en Baku waren banen waar de McLaren geen profijt hebben, hierna is het weer feest voor ze
Als hij niet rond p7 had gereden had hij daar ook niet gezeten iig.MisteRMeesteR schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:54:
[...]
Zeker wel maar daar was VER zelf schuldig aan, aan zijn deelname aan ANT bowling niet.
Het is niet alsof dat weekend super kansrijk was voor een win
[ Voor 10% gewijzigd door YakuzA op 21-09-2025 16:55 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Laten we hopen van niet. Wel zin in een leuk(er) slot!Holk schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:42:
Ach, in Singapore zal het een 1-2 voor McLaren worden en Max 7de, kan de geest weer in de fles
Mijn boefje is liev!
Mee eens! Laat het maar even flink spannend worden aan het eind van dit seizoenJB schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:58:
[...]
Laten we hopen van niet. Wel zin in een leuk(er) slot!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dus nu heeft hij Hamilton achterhaald (beide 6 grand slams). Jim Clark op 8.
https://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Slam_(Formula_One)
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
Heb het ook niet persé over 25 punten, ook 15 punten maken in het gehele verhaal al een significant verschilYakuzA schreef op zondag 21 september 2025 @ 16:55:
[...]
Als hij niet rond p7 had gereden had hij daar ook niet gezeten iig.
Het is niet alsof dat weekend super kansrijk was voor een win
www.google.nl
Lampjes in de trofee vond ik wel tof!
Mijn boefje is liev!
Ik denk niet dat realistisch is dat Max het verschil nog inloopt, maar ik denk dat zijn beste kans is als Singapore uit lijkt te draaien op een McLaren 1-2, maar Piastri uitvalt en Norris wint. Voor 'added effect': Norris gaat niet (helemaal) vrijuit bij 'racing incident'. Race erna is de kans ineens heel groot dat beide McLarens (vrij) hard met elkaar gaan racen voor de winst en elkaar eraf bowlen. Als Max 2x best of the rest is (wat dan P2 en P1 is) staat hij op 26 ptn van Piastri en Norris (de sprintrace buiten beschouwing gelaten).
Echter: zeer weinig kans en als het niet volgende race gebeurt, dan is het 'met de druk omgaan' effect wel weg (stuk minder). Maar als het wel gebeurt wordt de druk enorm voor McLaren veel hoger dan als volgende 2 races 'gewoon' door Max worden gewonnen, met 2x beide McLarens naast hem op het podium.
Echter: zeer weinig kans en als het niet volgende race gebeurt, dan is het 'met de druk omgaan' effect wel weg (stuk minder). Maar als het wel gebeurt wordt de druk enorm voor McLaren veel hoger dan als volgende 2 races 'gewoon' door Max worden gewonnen, met 2x beide McLarens naast hem op het podium.
Klopt. Verstappen is wel de enige die er 5 in 5 achtereenvolgende seizoenen heeft ('21 t/m '25 elk jaar een grand slam, waarvan in '23? er 2).Boeryepes schreef op zondag 21 september 2025 @ 17:40:
[...]
Dus nu heeft hij Hamilton achterhaald (beide 6 grand slams). Jim Clark op 8.
https://en.wikipedia.org/wiki/Grand_Slam_(Formula_One)
MCL is in de achteruit sinds Zandvoort. Hebben we een stiekeme TD gemist? De auto’s kwamen geen bocht meer om en volgen was praktisch onmogelijk wat ze in het verleden juist beter konden dan elk ander.
Laat Singapore maar komen. Sowieso een race die Max volgens mij nog bij moet turven.
Laat Singapore maar komen. Sowieso een race die Max volgens mij nog bij moet turven.
Volgens mij is het vooral RBR die nu beter mee kunnen na een vernieuwde brake duct en vloer sinds Monza.Lynx schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:56:
MCL is in de achteruit sinds Zandvoort. Hebben we een stiekeme TD gemist? De auto’s kwamen geen bocht meer om en volgen was praktisch onmogelijk wat ze in het verleden juist beter konden dan elk ander.
Dat effect wordt wellicht wat vergroot door de circuits die we nu gehad hebben.
Weten we nog dat jaar Ferarri als een raket ging en ineens niet meer....
Je weet nooit wat voor afspraakjes de FIA met teams maakt als ze wat ontdekken
Je weet nooit wat voor afspraakjes de FIA met teams maakt als ze wat ontdekken
Neen.sambalbaj schreef op zondag 21 september 2025 @ 19:24:
Krijgt PIA nog een gridstraf voor Singapore op omdat hij die straf niet heeft kunnen doen deze race?
Nee, is ook al paar keer voorbij gekomen. ergens staat ook de reglementen erbijsambalbaj schreef op zondag 21 september 2025 @ 19:24:
Krijgt PIA nog een gridstraf voor Singapore omdat hij die straf niet heeft kunnen doen deze race?
[ Voor 14% gewijzigd door d-vine op 21-09-2025 19:24 ]
Volgens mij is de lijn bij vermelding in het klassement. DNF dan geen tijdstraf volgende race.sambalbaj schreef op zondag 21 september 2025 @ 19:24:
Krijgt PIA nog een gridstraf voor Singapore omdat hij die straf niet heeft kunnen doen deze race?
Hier is de postChocoball schreef op zondag 21 september 2025 @ 15:08:
De 5 seconden tijdstraf voor een valse start zal geen consequenties voor Piastri hebben omdat hij is uitgevallen.
[Bluesky]
Piastri's 5 second penalty for the jump start won't be converted into a grid drop.
Penalty guidelines: "In cases where there is a single 5s penalty which a driver is unable to serve due to retirement, the stewards will not convert that into a grid penalty for a subsequent race."
[ Voor 29% gewijzigd door d-vine op 21-09-2025 19:27 ]
Als dit scenario uitkomt is die race in ABU wel de ultieme afsluiting van dit reglement.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Gezellig voor bij de kerstboom met Kelly en koters.JB schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:43:
Lampjes in de trofee vond ik wel tof!
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Moet die wel een replicate bestellen.evilution schreef op zondag 21 september 2025 @ 19:41:
[...]
Gezellig voor bij de kerstboom met Kelly en koters.
Anders is het vooral gezellig voor op de fabriek in Milton Keynes. Bekers gaan immers in principe / standaard (/contractueel) naar de teams. Coureur krijgt dan wel de kans om een replicate te bestellen (op eigen (/teams) kosten, naar ik aanneem). Dat is ook waarom MBS een paar jaar terug die medaille voor de winnaar heeft geïntroduceerd, zodat hij elk weekend op het podium in beeld kan verschijnen de winnaar ook een aandenken heeft om mee naar huis te nemen.
Remember 2021? Hamilton kwam ook ineens terug nadat hij Verstappen op Silverstone af had gekegeld en Bottas hem in Hongarije van de baan reed.Jake schreef op zondag 21 september 2025 @ 18:45:
Ik denk niet dat realistisch is dat Max het verschil nog inloopt, maar ik denk dat zijn beste kans is als Singapore uit lijkt te draaien op een McLaren 1-2, maar Piastri uitvalt en Norris wint. Voor 'added effect': Norris gaat niet (helemaal) vrijuit bij 'racing incident'. Race erna is de kans ineens heel groot dat beide McLarens (vrij) hard met elkaar gaan racen voor de winst en elkaar eraf bowlen. Als Max 2x best of the rest is (wat dan P2 en P1 is) staat hij op 26 ptn van Piastri en Norris (de sprintrace buiten beschouwing gelaten).
McLaren oogt heel fragiel op dit moment, een dubbele DNF op Singapore en het WDC is niet meer zo zeker. Er komen ook behoorlijk wat low DF banen aan (alleen Singapore, Sao Paulo en Qatar niet), al is Verstappen wel erg goed op Sao Paulo...
Ja, uiteraard. Ik weet niet of die dat standaard doet (zou ik wel doen, als leunstoel podium coureur) of dat het team er een koopt voor hem (zou ik doen, als leunstoel teambaas).
Met alleen al 67 overwinningen kan die dan al een loods huren in Luxemburg (waar de Verstappen BV gevestigd is) om al die bekers op te slaanevilution schreef op zondag 21 september 2025 @ 19:55:
Ik weet niet of die dat standaard doet (zou ik wel doen, als leunstoel podium coureur) of dat het team er een koopt voor hem (zou ik doen, als leunstoel teambaas).
Daarom had die Lawson al langs gelaten
En dan in de post race interviews zeggen dat hij semi extra Lawson niet deed aanvallen. Want als ze gingen vechten was er kans dat Norris er langs kwam, of bij een inhaalactie dat Lawson dus "verkeerd" op de baan kwam waardoor Norris mee kon. Daarom dat hij maar wijselijk er achter was blijven rijden. En hij erkende dat hij er niet clean langs kon. Dus ik neem aan geen mogelijkheid om er met DRS gewoon voorbij te gaan. En een actie onder remmen betekend dan dat of hijzelf of Lawon op een gekke lijn komt wat Norris kansen zou geven.
Ja, misschien. Toch leuk voor het nageslacht. Maar hij zal toch ook niet zo klein behuist zijn dat hij er niet een kamertje voor kan inrichten? Of een muurtje naast z'n race rig?RobertMe schreef op zondag 21 september 2025 @ 19:58:
[...]
Met alleen al 67 overwinningen kan die dan al een loods huren in Luxemburg (waar de Verstappen BV gevestigd is) om al die bekers op te slaan
Aan de andere kant zijn niet alle trofees even fraai...
Hij woont in Monaco he. Denk niet dat een extra kamertje voor wat bekers daar heel goedkoop zal zijnevilution schreef op zondag 21 september 2025 @ 20:13:
[...]
Ja, misschien. Toch leuk voor het nageslacht. Maar hij zal toch ook niet zo klein behuist zijn dat hij er niet een kamertje voor kan inrichten? Of een muurtje naast z'n race rig?
Aan de andere kant zijn niet alle trofees even fraai...
Ik heb het idee dat ze het bij RB ook zelf nog niet helemaal vatten, mooi die twee wins en je ziet ze soms denken WTF.
Ik zou het doen!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |