✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
In dat opzicht gunstig dat volgend seizoen alles op de schop gaat en iedereen op zoek moet naar balans en snelheid. Al zal een deel van de techniek ook volgend seizoen gewoon weer meegenomen kunnen worden, ook dat wat McLaren zo snel maakt.
Gebruikte banden net zoals Max...Exocet schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:33:
Wat is er met Ferrari ineens?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Oude bandjes.Exocet schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:33:
Afgekeken bij Red BullExocet schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:33:
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Plan B(ackwards)... ?Exocet schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:33:

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij is in ieder geval duidelijk 😄
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ze luisterde zelfs en Leclerc is er door.
Maar ik had geen FP's gezien. Wat voor een blauwe tractor is dit zeg?

Maar wel logisch, de baan is meestal op zijn best op het eind, dus iedereen wil zo laat mogelijk gaan, dus krijg je dat iedereen tegelijk gaat.Nyazzin schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:39:
Het ziet er toch altijd zo dom uit om tegelijkertijd met z’n allen de pits uit te rijden 🤡

Haha ja, probeert zelf nog een beetje de regie in handen te nemen
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/yUdXJgAz4LQSy07djRvWiZ82.jpg?f=user_large)
Ik denk dat Hadjar en Lawson beter coureurs zijn. Ik ben nog nooit onder de indruk geweest van Tsunoda.Mawlana schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:45:
De racing bulls doen het goed. Zuur voor Yuki.
Hij is al een tijdje ‘over the top’… het moet alleen nog een beetje indalen bij Lewis.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
d-vine schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:47:
max: “the rear! what a disaster.”
gp: “the rear is a disaster, ok understood.”
[Afbeelding]

Lijkt Leclerc toch goed gedaan te hebben, wel wat last van anderen maar volgens mij minder erg dan een aantal daarachter die nog een snelle ronde moesten zetten.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:43:
[...]
Ze luisterde zelfs en Leclerc is er door.![]()
Maar ik had geen FP's gezien. Wat voor een blauwe tractor is dit zeg?
Ik heb ook alle FP's gemist. Had bedacht de 3de nog te kijken voor de kwalificatie, maar wat langer gaan sporten en toen was daar geen tijd meer voor. Dus voor mij ook alles een verrassing.
Vooral de Aston Martins en Hadjar.
En leuke reactie van Bortoleto 😄
Ja, Lawson was echt goed in de RBR.....jaapstobbe schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:47:
[...]
Ik denk dat Hadjar en Lawson beter coureurs zijn. Ik ben nog nooit onder de indruk geweest van Tsunoda.
Hij kreeg 2 races...MasterMaceMichu schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:51:
[...]
Ja, Lawson was echt goed in de RBR.....
Niet helemaal, Verstappen doet het goed in de regen. Het probleem is de balans. Maar met regen maakt Verstappen kans bij de top 4 te eindigen, met droog weer niet,of in ieder geval niet met kwalificatie.d-vine schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 16:32:
Als de baan nat wordt dan is de red bull helemaal gezien. Op nat ijs rijden is geen pretje
Maar zoals het er nu uitziet, McLarens 1 en 2, de rest op afstand gereden ondanks deze korte baan, Russell, Leclerc en dan Verstappen.
Een volledige race is te lang voor de Aston Martins om goed te presteren. Maar wel benieuwd hoe het volgend seizoen gaat zijn.
Alweer 😏
Valt mee hoeveel mensen klagen over voorspelbaarheid en saai. Valt op, bedoel ik.
'it's a good lap'
Nou inderdaad ja 😄
[ Voor 65% gewijzigd door Charles Hill op 02-08-2025 17:02 ]
Wordt een beest die wagen volgend jaar bij AM.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja, net als vorige week.Otto Jans schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:01:
Newey effect al in werking?!
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Vreemde uitslag, McLaren had een halve seconde in de Pocket.
[ Voor 34% gewijzigd door MikeyMan op 02-08-2025 17:05 ]
Kijken hoe dit uitgelegd gaat worden...
3 tienden bedoel je?jaapstobbe schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:05:
MAX weer 3 duizenden achter, net als vorige week
per aspera ad astra
Lijkt Red Bull wel 😏 althans, niet op deze baan...SuBBaSS schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:05:
De ene in q2 eruit, de andere pakt pole.
Kijken hoe dit uitgelegd gaat worden...
Boedapest is een track waar je aero gemeten wordt.
Die komen van ver. Ik zou als ik Max was buiten Mercedes ook AM te overwegen voor 2027 met die Honda unit
Lewis….ik weet niet of die dit nog te boven gaat komen. Denk t niet.
In Q2 was de snelste tijd 1.14 nogiets?
Spa Q3: 0.003 sec achter LEC
Hun Q3: 0.003 sec achter BOR
dat bedoel ik
Ah, dan nog snap ik je vergelijking niet zo haha. Nu 3 duizendsten achter de nummer 7 en toen 3 duizendsten achter de nummer 3?jaapstobbe schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:07:
[...]
Spa Q3: 0.003 sec achter LEC
Hun Q3: 0.003 sec achter BOR
dat bedoel ik
per aspera ad astra
Verder mooie pole voor Leclerc. Kan hij morgen toevoegen aan zijn pole en race niet gewonnen lijst.
Over Verstappen gesproken ... 🤨 Gaat morgen een 3 stopper worden als hij zo over de baan loopt te glijden 🫤
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ze moeten hem ijzers onder binden (of spikes op de banden).Charles Hill schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:10:
Wat een verrassing! Ongelooflijk dat de McLarens het niet redden in de laatste poging, beide niet. Wellicht gegokt met de afstelling en verloren. Of iets aangepast om morgen langer op banden te kunnen doorrijden ten koste van de kwalificatie. Deed Verstappen ook vorig seizoen, het gaat niet om de kwalificatie maar de race.
Over Verstappen gesproken ... 🤨 Gaat morgen een 3 stopper worden als hij zo over de baan loopt te glijden 🫤
Hij zegt zelf dat het voelt alsof hij op ijs rijdt.
Dat was duidelijk. Maar ook opvallend hoeveel de McLarens in 1 bocht nog goedmaken. Stabiel en banden over, maar net te korte baan om toch pole te pakken.Melkaz schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:10:
Zo het verschil in die laatste bocht onboard tussen Max en Charles, tig correcties voor de ene en super strak bij de andere. Kan niet wachten tot Singapore haha
En zal McLaren dan toch een foutje hebben gemaakt met de afstelling om nog wat tijd te winnen, of is het gepland voor de race morgen.
Wellicht is spikes een idee ja 😋SuBBaSS schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:11:
[...]
Ze moeten hem ijzers onder binden (of spikes op de banden).
Hij zegt zelf dat het voelt alsof hij op ijs rijdt.
Precies, en dan houdt hij geen banden over na een aantal rondes als hij zoveel glijdt. Hooguit 6de morgen. Is ook nog eens een baan waar inhalen moeilijk is.
Hopen op regen, is echt de enige manier dat Verstappen er nog een race van kan gaan maken.
Een optocht in de kwalificatie? De optocht komt morgen pasHolk schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:20:
Je zou maar niet gekeken hebben want na FP1 dacht je dat het een saaie optocht zou worden
“It’s me every time. I’m just useless. The team has no problem. The second car is on pole, so they probably just need to change driver.”
— Ferrari News 🐎 (@FanaticsFerrari) 2 augustus 2025
Distraught Lewis Hamilton after qualifying 💔
pic.twitter.com/AyjmBTnVBK
Edit:
Nu met video
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 02-08-2025 17:58 ]
The second car?G_Dragon schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:53:
Hamilton heeft inzicht gekregen dat het niet de auto is, maar dat het probleem bij hem ligt. Toen hij van Mercedes naar Ferrari ging, zeiden mijn vrouw en ik al tegen elkaar dat hij waarschijnlijk niet snel zou wennen aan de Ferrari omdat hij dit bij de nieuwe regelementen toen ook al heel duidelijk liet zien in de Mercedes. Blijkbaar was ons onderbuik gevoel toen juist, hoop natuurlijk nog steeds dat hij na de zomerstop zichzelf herpakt door veel te gaan oefenen in de simulator.
[X]
Hij bedoelt waarschijnlijk the first car.
Max naar Ferrari in 2027? 😁
Nope. Newey houdt zich absoluut niet bezig met de auto van dit jaar. Als hij in de lunchruimte zit en iemand komt hem wat vragen over dit jaar dan staat hij ook op en vertrekt naar zijn kantoor.Otto Jans schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:01:
Newey effect al in werking?!
En is niet nu uniek. Hetzelfde heeft die gedaan in zijn eerste jaar bij Red Bull. Alleen bezig met de auto van het volgende jaar. En ook bij andere teams zou die dat gedaan hebben na in dienst treding.
Ik ben bang dat zijn getatoeëerde clichés Hamilton niet meer gaan redden.
Dat hij ‘het’ niet meer heeft zal zo langzamerhand ook door beginnen te dringen in z’n koppie.
Misschien moet die in de zomervakantie een paar keer bij Dr. Sigmund op de bank gaan liggen om z'n mojo terug te krijgen.albino71 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:22:
Pfoeh, die zit er flink door.
Dat hij ‘het’ niet meer heeft zal zo langzamerhand ook door beginnen te dringen in z’n koppie.
Het is trouwens wel sneu hem zo te zien, hoop dat die er snel weer bovenop komt.
[ Voor 8% gewijzigd door evilution op 02-08-2025 18:40 ]
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dosCtMtgcCLEfptQICQOxPvy.jpg?f=user_large)
Hij is ook gewoon de enige in heel Ferrari die denkt dat hij er is om races te winnen. Nee, arme jongen, je zit er voor de marketing…albino71 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:22:
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Onverwachte top 6, zeker als je VT’s en begin kwali in ogenschouw neemt. Blijf het gedrag van de MCL alleen zo a-typisch vinden. De auto is snel maar wint het continu op het in leven houden van de banden. Wat dat toch is…
Op naar het treintje rijden van morgen.
Kan Bearman mooi zijn eerste F1 record pakken als hij ook weer op 11 eindigt.TheBrut3 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:17:
Op naar het treintje rijden van morgen.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Huh, ik lees hier steeds: "DiT sEiZoEn Is SaAi!!!!"
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Maar de kijkers snappen het ook niet. Alleen op zaterdagmiddag kijken en de rest skippen. Prima seizoen .evilution schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:34:
[...]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Niks mis mee toch? Zoveel mensen, zoveel wensen en zoveel verschilende meningen. Waardoor sommigen het een saai seizoen vinden en anderen juist helemaal niet, niks raars aan!evilution schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:34:
[...]
Belangrijkste is wat jij ervan vindt

Seizoen zondagen inclusief morgen:evilution schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:34:
[...]
Piastri
Norris (of andersom)
…
30 seconde niks
…
De rest
Dat ze enkel WCC, en niet een van beide ook WDC, binnen hebben bij de zomerstop hebben ze enkel aan zichzelf te danken. Pia en nor zijn niet goed genoeg om dominant te zijn. Het is zelden duidelijker geweest dat het de auto (of beter gezegd het technisch “trucje”) is en niet de rijders.
[ Voor 37% gewijzigd door Lynx op 02-08-2025 19:46 ]
Ja, kwalificatie op een korte baan. Was de race maar zo 😏
Je bedoelt dat hij nu door de mand valt nu hij geen competitieve auto meer heeft?albino71 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 18:22:
Het zijn ook geen pannenkoeken die achter het stuur zitten. Ze rijden beide niet voor niets bij een topteam. Maar dat de auto belangrijk is voor een kampioenschap is ook zo. En altijd zo geweest. Met een prutauto wint niemand zomaar even, ook de beste coureur van het veld niet.Lynx schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:40:
[...]
Seizoen zondagen inclusief morgen:
Piastri
Norris (of andersom)
…
30 seconde niks
…
De rest
Dat ze enkel WCC, en niet een van beide ook WDC, binnen hebben bij de zomerstop hebben ze enkel aan zichzelf te danken. Pia en nor zijn niet goed genoeg om dominant te zijn. Het is zelden duidelijker geweest dat het de auto (of beter gezegd het technisch “trucje”) is en niet de rijders.
Nou ja, Leclerc staat op poleposition.Kadett schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:57:
[...]
Je bedoelt dat hij nu door de mand valt nu hij geen competitieve auto meer heeft?
Wel heel kort door de bocht dit. Ja Hamilton is duidelijk over zijn piek. Maar hij heeft ook tegen goede teamgenoten zich laten zien. Gewoon een geweldige coureur geweest(zeg ik als niet fan) niet de GOAT maar zeker wel een van de betere coureurs uit de geschiedenis.Kadett schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:57:
[...]
Je bedoelt dat hij nu door de mand valt nu hij geen competitieve auto meer heeft?
Onze geweldige Max komt er toch ook niet meer aan te pas in dat hok wat ie nu onder z'n kont heeft?Kadett schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:57:
[...]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |