[F1 2025] Race 14 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 38.696 views

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 20:21:
[...]

Onze geweldige Max komt er toch ook niet meer aan te pas in dat hok wat ie nu onder z'n kont heeft?
Het gaat er ook om hoe je presteert ten opzichte van je teamgenoot, daar valt Lewis wel door de mand hoor dit jaar.
De eerste races kon je nog zeggen dat hij moest wennen, maar dat excuus gaat niet meer op.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:14

Wok

Dakloos...

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 17:09:
Wat een blauwe tractor. Hoe zijn ze van RB19 naar dit gegaan?
Heel simpel: die lul van een Waché die het beter dacht te weten dan Newey :r

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:32
Lynx schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 19:17:
Droevig verhaal die RBR. Wordt gedurende het seizoen relatief alleen maar slechter. Was afgelopen jaar ook al. En dan ook nog Wache die gister zegt dat hij het niet begrijpt. Zal toch denken dat ze al een tijdje aan het uitkijken zijn naar iemand anders die het wel kan. Letterlijk sinds Newey weg is gegaan is het alleen maar minder.

Onverwachte top 6, zeker als je VT’s en begin kwali in ogenschouw neemt. Blijf het gedrag van de MCL alleen zo a-typisch vinden. De auto is snel maar wint het continu op het in leven houden van de banden. Wat dat toch is…
Het is ook de baan die ze niet ligt, net als Monaco en straks ook Singapore.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Wok schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 20:32:
[...]

Heel simpel: die lul van een Waché die het beter dacht te weten dan Newey :r
Je gaat je inderdaad toch afvragen hoe goed Newey wel niet is.
Niet dat hij de hele auto tekent, verre van. Maar hij zal wel de filosofie van de auto uiteen zetten, de ontwikkelrichting bepalen, prioriteiten bepalen en bijsturen waar nodig. En wat was de RB19 een monster, zelfs met die fout in de vloer waar Verstappen zo omheen reed terwijl Perez zijn seizoen implodeerde.

Dat maakt Waché alleen niet tot een lul. :>
Maar je gaat zo wel twijfelen aan zijn capaciteiten om leiderschap te geven. Want we hebben nogal wat mislukte upgrades gezien het afgelopen jaar.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 20:52:
[...]

Niet dat hij de hele auto tekent, verre van. Maar hij zal wel de filosofie van de auto uiteen zetten, de ontwikkelrichting bepalen, prioriteiten bepalen en bijsturen waar nodig. En wat was de RB19 een monster, zelfs met die fout in de vloer waar Verstappen zo omheen reed terwijl Perez zijn seizoen implodeerde.

Maar je gaat zo wel twijfelen aan zijn capaciteiten om leiderschap te geven. Want we hebben nogal wat mislukte upgrades gezien het afgelopen jaar.
Jawel, want Newey heeft openlijk zijn twijfels geuit over de ontwikkeling(srichting) van de RB20, maar
Waché sloeg die kritiek in de wind en ging door op de ingeslagen weg, met steun van Horner.(!). Newey is daarom ook vertrokken (naast de Horndog files affaire).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Yes Leclerc. :9
En de RBR is wel een traag hok geworden zeg. My my. :X

offtopic:
Net pas qualy teruggekeken. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:07
Geoslogos schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 09:48:
[...]

Ik snap je punt, alleen is het zo jammer dat die dominantie vaak veroorzaakt wordt door een of ander trucje van het betreffende team, al dan niet binnen de regels.

Zo werd de Ferrari dominantie met name veroorzaakt door de zeer nauwe en exclusieve samenwerking met Bridgestone. Andere Bridgestone teams kregen hier de kans niet eens voor.

De dominatie van Redbull in 2011, 2013, 2022 en 2023 werd veroorzaakt door een geniale vondst van Newey. Andere teams hadden 1 of 2 seizoenen nodig om dit te kunnen kopiëren.

De dominantie van Mercedes kwam doordat ze al een berg ervaring met de hybride v6 hadden toen deze werd ingevoerd. En dankzij het gelijktijdig ingevoerde tokensysteem kregen andere teams niet eens de kans om te lopen op Mercedes.

En dan hebben we nu 1,5 seizoen het trucje van McLaren met de rem/bandenkoeling, wat in 26 verboden wordt zodat het voor de andere teams niet meer nuttig is erin te investeren en McLaren dus het kampioenschap cadeau krijgt. Beetje het Brawn-GP verhaal, alleen kregen andere teams toen wel de kans het trucje te kopiëren en werden ze bijna nog ingehaald…

Wat dat betreft is F1 natuurlijk ook een enorm lastige sport. Aan de ene kant wil je juist graag die ultieme innovatie zien wat een team een enorm voordeel kan geven. Aan de andere kant willen we spannende races. En deze twee dingen stroken niet met elkaar. Enige oplossing is wellicht dat het winnende team aan het eind van het seizoen verplicht zijn complete ontwerp moet vrijgeven om andere teams de kans te geven het te kopiëren of verbeteren…

En nu terug naar Hongarije. Ik verwacht een saaie race. Als Piastri en Norris er echt een gevecht van gaan maken en voluit gaan racen, zou het mij niet verbazen als ze bijna het hele veld op een ronde gaan zetten op dit korte baantje. Verder veel drs-treintjes vermoed ik.
Welke geniale vondst in 22/23 bij RBR heb je het dan over? Volgens mij zat de auto gewoon goed in elkaar maar was er niet specifiek 1 ding wat hem snel maakte.

Ik zou ook niet zo iets weten wat de anderen direct gekopieerd hebben. Ieder heeft zich ontwikkeld en naarmate een regelement er langer is zullen teams meer gaan vinden en de verschillen kleiner worden. Enige echte uitschieter daarbij is MCL.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Shinji schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 21:39:
[...]

Welke geniale vondst in 22/23 bij RBR heb je het dan over? Volgens mij zat de auto gewoon goed in elkaar maar was er niet specifiek 1 ding wat hem snel maakte.

Ik zou ook niet zo iets weten wat de anderen direct gekopieerd hebben. Ieder heeft zich ontwikkeld en naarmate een regelement er langer is zullen teams meer gaan vinden en de verschillen kleiner worden. Enige echte uitschieter daarbij is MCL.
Ik verdenk de FIA er daarom nog steeds van dat ze McLaren 'helpen'. Nog nooit is het eerder voorgekomen dat een team zó veel weet te winnen in een tijdperk waarin de regels 'gelijk' blijven. Je ziet dominantie aan het begin van een tijdperk met nieuwe regels (zie Mercedes vanaf 2014, Red Bull vanaf 2022) en dan komen teams steeds dichter bij elkaar (zie 2021). McLaren was bij de start van 2024 een midfield team en sinds Miami dat jaar was hun auto anderhalve seconde sneller dan wie dan ook. Dat klopt gewoon niet....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geoslogos
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 21:16
Shinji schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 21:39:
[...]

Geniaal was vooral dat alle teams last hadden van bouncing, in ‘22, en RedBull nauwelijks/niet. Kon daardoor met een veel betere setup rijden en beter met de banden omgaan. Dit met dank aan Neweys ervaring met groundeffect wagens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-09 10:01
Wok schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 21:49:
[...]

Ik verdenk de FIA er daarom nog steeds van dat ze McLaren 'helpen'. Nog nooit is het eerder voorgekomen dat een team zó veel weet te winnen in een tijdperk waarin de regels 'gelijk' blijven. Je ziet dominantie aan het begin van een tijdperk met nieuwe regels (zie Mercedes vanaf 2014, Red Bull vanaf 2022) en dan komen teams steeds dichter bij elkaar (zie 2021). McLaren was bij de start van 2024 een midfield team en sinds Miami dat jaar was hun auto anderhalve seconde sneller dan wie dan ook. Dat klopt gewoon niet....
Hadden het hier vanmiddag tijdens de kwalificatie nog over met een groep kameraden op een verjaardag.

ChatGPT gaf de volgende samenvatting toen iemand om de precieze verschillen vroeg sinds de zogenaamde ‘omslag’ (en ja, ik weet dat het wellicht (deels) onjuist is, maar toch blijft het ‘verbazingwekkend’):

McLaren heeft sinds de grote upgrade in Miami 2024 indrukwekkend veel tijd goedgemaakt ten opzichte van andere teams:

🏎️ Tijdwinst per ronde
Volgens The Race daalde McLaren’s prestatieverschil van 0,521% vóór Miami naar 0,278% erna, wat ongeveer neerkomt op een verbeterde rondetijd van 0,4 seconde ten opzichte van de beste auto’s op dat moment (bijvoorbeeld Red Bull).

🏁 Gemiddelde race-ronde versnelling in 2025
In vergelijking met hun auto van 2024 heeft McLaren in 2025 gemiddeld 1,63 s per ronde gewonnen in races (gebaseerd op snelste ronden tijdens GP’s in China, Japan, Bahrein en Saoedi-Arabië)

⏱️ Miami 2024: indrukwekkende voorsprong
Tijdens de Miami 2024 GP bouwde McLaren al een voorsprong van ongeveer 45 seconden op hun dichtste concurrent, ondanks dat de upgrade toen net gelanceerd was

✅ Samenvatting
Periode/rondetypeTijdwinst
Rondes na Miami 2024≈ 0,4 s per ronde
2025 race-laps vs 20241,63 s sneller per ronde gemiddeld
Miami 2024 race-voorsprong≈ 45 s totale voorsprong

Samenvattend heeft McLaren met de upgrades sinds Miami 2024 consistent méér dan 0,4 seconde per ronde gewonnen, wat in races heeft geleid tot gemiddeld meer dan 1,6 seconde winst per ronde in 2025, én maakte het in Miami alleen al bijna 45 seconden voorsprong ten opzichte van de concurrentie

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 09:23
[...]

Onze geweldige Max komt er toch ook niet meer aan te pas in dat hok wat ie nu onder z'n kont heeft?
Onze geweldige Max rijdt ondertussen in een prutauto waar hij het maximale uithaalt. Hamilton rijdt in een auto waar zijn teamgenoot poleposition mee rijdt. Heeft geen enkel excuus dat de auto niet goed is.

Totale andere situatie dan met Verstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twain4me
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 08:19

twain4me

Moderator Wonen & Mobiliteit
[...]

Hij is vooral heel erg goed met regelveranderingen. het lijkt dat hij de eerste stappen makkelijker maakt dan andere. ik zie hem volgend jaar wel strijden om de overwinning. in 1 van zijn interviews over het starten met honda en het verlaten van renault (nog bij RBR) had hij het over de ontwerpvrijheid doordat honda minder opdrong/voorschreef en vooral wilde maken wat newey voor de auto nodig had.

Ik zou in iedergeval niet tegen hem wedden met regelwijzigingen, een fatsoenlijke PU, de mogelijkheid voor hem om zijn stempel te drukken op die PU en natuurlijk het geld van papa stroll.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 08:23
In Bahrain was Max P6, volgens mij was de RB toen ook heel zwak. Op andere circuits ging het daarna een stuk beter. Ik vermoed dat de zwaktes en het narrow operating window van de RB hier meer naar voren komen. Ik had Max overigens op P6/P7 verwacht, dus P8 is toch wel een tegenvaller.

Klasse van Charles verder, echt het maximale uit de auto gehaald. Ferrari zit op het juiste spoor, maar dit past wel in het rijtje van Max kwalificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:32
Jeroenvde89 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 22:19:
[...]

Hadden het hier vanmiddag tijdens de kwalificatie nog over met een groep kameraden op een verjaardag.

ChatGPT gaf de volgende samenvatting toen iemand om de precieze verschillen vroeg sinds de zogenaamde ‘omslag’ (en ja, ik weet dat het wellicht (deels) onjuist is, maar toch blijft het ‘verbazingwekkend’):

McLaren heeft sinds de grote upgrade in Miami 2024 indrukwekkend veel tijd goedgemaakt ten opzichte van andere teams:

🏎️ Tijdwinst per ronde
Volgens The Race daalde McLaren’s prestatieverschil van 0,521% vóór Miami naar 0,278% erna, wat ongeveer neerkomt op een verbeterde rondetijd van 0,4 seconde ten opzichte van de beste auto’s op dat moment (bijvoorbeeld Red Bull).

🏁 Gemiddelde race-ronde versnelling in 2025
In vergelijking met hun auto van 2024 heeft McLaren in 2025 gemiddeld 1,63 s per ronde gewonnen in races (gebaseerd op snelste ronden tijdens GP’s in China, Japan, Bahrein en Saoedi-Arabië)

⏱️ Miami 2024: indrukwekkende voorsprong
Tijdens de Miami 2024 GP bouwde McLaren al een voorsprong van ongeveer 45 seconden op hun dichtste concurrent, ondanks dat de upgrade toen net gelanceerd was

✅ Samenvatting
Periode/rondetypeTijdwinst
Rondes na Miami 2024≈ 0,4 s per ronde
2025 race-laps vs 20241,63 s sneller per ronde gemiddeld
Miami 2024 race-voorsprong≈ 45 s totale voorsprong

Samenvattend heeft McLaren met de upgrades sinds Miami 2024 consistent méér dan 0,4 seconde per ronde gewonnen, wat in races heeft geleid tot gemiddeld meer dan 1,6 seconde winst per ronde in 2025, én maakte het in Miami alleen al bijna 45 seconden voorsprong ten opzichte van de concurrentie
Daar klopt niet veel van, in Miami 2024 hebben ze geen 45 seconden voorsprong gehad. Norris kwam ervoor door de SC, die is daarna geen 45 seconden weggereden.

Die vergelijking met snelste rondes slaat ook nergens op want de vergelijking wordt gemaakt met tijden uit 2024 voordat ze de update hadden van Miami, waarvan ze al zeiden dat dit hun eigenlijke auto voor 2024 was die nog niet klaar was eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
[...]

Newey was nog lang bij RB actief voordat die hele onstabiele updates begonnen, waar komt dat verhaal toch vandaan dat Newey een god is en hij niks verkeerd kan doen? Ja, hij heeft een mooie auto ontworpen en daarna ook gewoon de hele ontwikkelingsrichting de verkeerde kant op gestuurd. Nu issie weg en gaat het nog altijd niet de goede kant op en dat zal ook niet zo snel meer goedkomen, daar geloof ik ook wel in, maar met Newey was het ook gewoon brak en ging het nergens naartoe.

En met het huidige leiderschap bij RB vrees ik ook wel dat volgend jaar gewoon een verloren jaar is (net als de jaren daarna), maar laten we nou niet doen alsof dat komt doordat ze Newey zijn verloren. Die had het ook al na het originele ontwerp van de auto niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09 16:29
Zojuist even de kwalificatie teruggekeken, wat een bijzondere ontknoping zo met de P1 van Leclerc. ALO en STR op P5 en P6 is ook wel bijzonder. En dan VER op P8 na BOR op P7, beschamend (voor Red Bull). Als ik het goed heb, werd er helemaal niks over de teamradio gezegd nadat Verstappen over de finish kwam. Tja... ontzettend pijnlijk om te zien voor Red Bull. En HAM... tja. Ook bijzonder.

Nou, ben benieuwd naar de race morgen. Het kan leuk worden, het kan ook een Mclaren P1/P2 worden en daarna een optocht. We gaan het zien. De Ferrari fans hebben weer even wat hoop...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Pingu
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Mr Pingu

Professioneel Prutser

Had AM een grote update of uit welke hoed is dit getoverd?

Bijzondere uitslag:
Leclerc pole, Hamilton P12
Boroleto P7, Hulkenberg P19
Russel P4, Antonelli P15

[ Voor 47% gewijzigd door Mr Pingu op 03-08-2025 00:00 ]

Instagram | Fujifilm X-T2 Graphite | Fujinon 18-55mm | Fujinon 23mm F/2 WR | DJI Mini 3 Pro | iPhone 14 Pro | BMW X1 F48 ('18)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:59

sjaool

Every life should have 9 cats

Als je nagaat dat in Q3 pole 1:15:372 was en P10 1:15:915 dan weet je dat elk foutje of beetje minder grip je gewoon veel plaatsen kost. Lewis reed in Q2 1:15.702 waarmee hij in Q3 voor Max gestaan zou hebben.

Het interview met Lewis was wel heel pijnlijk. Zo depressief is echt niet gezond. Ik denk dat hij eens met de psycholoog van Lando moet gaan praten.

De pole van Charles was dan wel weer een leuke verrassing. Ik hoop ook dat hij de race kan winnen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 19:54
[...]

Max laat zelfs in dit gedrocht van een RB zien dat hij sneller is dan in ieder geval zijn teamgenoten. En doet dat al sinds 2018.

Lewis heeft sinds zijn entree in de F1 alleen maar top wagens gehad. Tot 2022 nooit moeten vechten met/tegen zijn auto's want ze waren elk seizoen een top 3 auto. En 7 jaar lang een nr 1 auto.

Als je alleen maar gewend bent om 15 jaar lang goed spul te hebben krijg je een andere mentaliteit.

Hij is zeker een goede courreur, alleen in mijn optiek had ieder ander in dezelfde auto's als Lewis kampioen geworden in de jaren dat Lewis het is geweest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Kadett schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 05:13:
[...]

Max laat zelfs in dit gedrocht van een RB zien dat hij sneller is dan in ieder geval zijn teamgenoten. En doet dat al sinds 2018.

Lewis heeft sinds zijn entree in de F1 alleen maar top wagens gehad. Tot 2022 nooit moeten vechten met/tegen zijn auto's want ze waren elk seizoen een top 3 auto. En 7 jaar lang een nr 1 auto.

Als je alleen maar gewend bent om 15 jaar lang goed spul te hebben krijg je een andere mentaliteit.

Hij is zeker een goede courreur, alleen in mijn optiek had ieder ander in dezelfde auto's als Lewis kampioen geworden in de jaren dat Lewis het is geweest.
Ah ja…. Bottas :+

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 01:17
Kadett schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 05:13:
[...]

Lewis heeft 7x zijn teamgenoot verslagen om kampioen te worden. Dus de bewering ieder andere coureur klopt sowieso niet. De enige teamgenoot die hem t/m 2021 heeft verslagen moest daarvoor zo bizar ver en diep gaan dat die direct met pensioen is gegaan. En die won alleen omdat die iets meer geluk had dat jaar.

En in tegenstelling tot Max heeft Lewis wél wereldkampioenen als teamgenoten verslagen.

Daarbij je ziet het nu aan Norris en Piastri. De ene is een prima coureur die races kan winnen maar nooit een titel. De ander heeft wel waar je nodig hebt om kampioen te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Jeroenvde89 schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 22:19:
[...]

Blabla
Je vergeet de updates van Oostenrijk 2023.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09 13:48
Op dit moment regen bij de F3, dus hopelijk ragenrace voor de F1, bied toch kansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:18
Het weer nu zegt inderdaad veel over het weer 6 uur van nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 06:14
Sniffels schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 09:07:
Op dit moment regen bij de F3, dus hopelijk ragenrace voor de F1, bied toch kansen
Het blijft de rest van de dag droog (helaas).

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Snowdog schreef op zaterdag 2 augustus 2025 @ 23:39:
[...]

Newey was nog lang bij RB actief voordat die hele onstabiele updates begonnen, waar komt dat verhaal toch vandaan dat Newey een god is en hij niks verkeerd kan doen? Ja, hij heeft een mooie auto ontworpen en daarna ook gewoon de hele ontwikkelingsrichting de verkeerde kant op gestuurd. Nu issie weg en gaat het nog altijd niet de goede kant op en dat zal ook niet zo snel meer goedkomen, daar geloof ik ook wel in, maar met Newey was het ook gewoon brak en ging het nergens naartoe.

En met het huidige leiderschap bij RB vrees ik ook wel dat volgend jaar gewoon een verloren jaar is (net als de jaren daarna), maar laten we nou niet doen alsof dat komt doordat ze Newey zijn verloren. Die had het ook al na het originele ontwerp van de auto niet meer.
Nergens zeg ik dat...
Maar wat hier wel speelt is dat Newey het meteen goed had in 2022 en de meeste teams niet. Bijna alle teams hebben inmiddels de concepten achter de RB18 overgenomen en zelf hun eigen invulling gegeven. Ook McLaren die stijf achteraan stonden in het begin van 2022.

Het punt is juist dat RBR na de RB19 een andere weg ingeslagen is, die Newey niet gewenst lijkt te hebben omdat hij zich zorgen maakte over onder andere de bestuurbaarheid en de afstellingsmogelijkheden. Dat hebben we gezien. Toen is hij vertrokken en sindsdien gaat het van kwaad tot erger bij RBR.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
SpaceAce schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 09:14:
[...]

Het blijft de rest van de dag droog (helaas).
Heeft wel de baan groen gemaakt, wellicht F2 en Porsche weer wat inrubberen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:38
Een gifje zegt alles voor dit seizoen en wat komen gaat.

De handdoek in de Hungaroring gooien

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vbt-EyfkwjMv7FEoBN4lD5A2p7s=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/nkO3RXdfNYeLHmjHtNvuE4yg.gif?f=user_large

Max gaat lekker driften vandaag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sniffels
d-vine schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 09:39:

[Afbeelding]
Wellicht berust op het verlies, maar opgeven dat staat niet in zijn woordenboek

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:26
d-vine schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 09:39:

Hij was alvast aan het oefenen voor Mariokart :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TkWDYdTMvD-tv7GB900fHokYzRA=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/dQDWOAIac0w2EEQ5ZFHgjytP.jpg?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 19:54
Werd derde in 1ste seizoen bij MB in 2017, 5de in 2018 en 2x 2de in 2019,2020 als tweede rijder in een team. Was vaak de scape goat zodat Lewis vrij kon pitten en under/overcuts kon afdekken.

Dus prima score voor 2de rijder in een team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Om 13.00

LIVE: Hungarian Grand Prix Build-Up and Drivers Parade

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gxaoeb7XUAApigp?format=jpg&name=4096x4096

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gxaoeb7WMAAhPl_?format=jpg&name=4096x4096

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Gxaoeb7XIAAZ4Z5?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Pit lane start voor Tsunoda voor aanpassing van de remkoeling en wisselen motorcomponenten zonder toestemming van de FIA.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GxaxV82WIAAe-n2?format=jpg&name=4096x4096

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GxaxV6oXEAABtr3?format=jpg&name=4096x4096

[ Voor 5% gewijzigd door Chocoball op 03-08-2025 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Chocoball schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 12:26:
Pitlane start voor Tsunoda voor wisselen motorcomponenten zonder toestemming van de FIA.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ongeveer halverwege het seizoen en dan al over de limieten heen van dec meeste onderdelen? Dan worden het nog wel meer starts op deze manier de rest van het seizoen, of achteraan. Zit Verstappen ook al zo op de limieten?

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Bastien schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 12:30:
[...]

Ongeveer halverwege het seizoen en dan al over de limieten heen van dec meeste onderdelen? Dan worden het nog wel meer starts op deze manier de rest van het seizoen, of achteraan.
Aangezien die toch al achteraan start kan die net zo goed wisselen / nieuwe in de poule opnemen. Beter van P17 of wat was het naar de pitlane als later een nieuwe motor moeten pakken om.wat voor reden dan ook na een top 10 kwalificatie.

Edit:
En als die de motor echt nodig had dan had die hem natuurlijk al vrijdag of zaterdag gepakt natuurlijk.

Verder is dit race 14? dus over de helft van het seizoen. Vrij standaard dat dan al alle motoren in gebruik zijn. Meestal nemen de prestaties wat af als ze meer kilometers gelopen hebben. Dus normaliter worden de eerste / eerdere wat vroeger vervangen (en niet pas na 6 races). Die verse motor is sneller en de oude is nog goed genoeg voor de vrijdag. En doordat die nieuwe motot alleen zaterdag en zondag gebruikt hoeft te worden zou die weer wat extra races mee kunnen doordat die dus kilometers bespaard op vrijdag.

[ Voor 37% gewijzigd door RobertMe op 03-08-2025 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

RobertMe schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 12:53:
[...]

Aangezien die toch al achteraan start kan die net zo goed wisselen / nieuwe in de poule opnemen. Beter van P17 of wat was het naar de pitlane als later een nieuwe motor moeten pakken om.wat voor reden dan ook na een top 10 kwalificatie.

Edit:
En als die de motor echt nodig had dan had die hem natuurlijk al vrijdag of zaterdag gepakt natuurlijk.

Verder is dit race 14? dus over de helft van het seizoen. Vrij standaard dat dan al alle motoren in gebruik zijn. Meestal nemen de prestaties wat af als ze meer kilometers gelopen hebben. Dus normaliter worden de eerste / eerdere wat vroeger vervangen (en niet pas na 6 races). Die verse motor is sneller en de oude is nog goed genoeg voor de vrijdag. En doordat die nieuwe motot alleen zaterdag en zondag gebruikt hoeft te worden zou die weer wat extra races mee kunnen doordat die dus kilometers bespaard op vrijdag.
Kan elk weekend alles wel vervangen zo ;)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Bastien schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 12:30:
Ongeveer halverwege het seizoen en dan al over de limieten heen van dec meeste onderdelen? Dan worden het nog wel meer starts op deze manier de rest van het seizoen, of achteraan. Zit Verstappen ook al zo op de limieten?
Alvast weer een nieuwe motor in de poule. Het is geen slecht teken hè. Zeker niet als de gridpositie toch al niet super is.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• -d-
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-09 15:52

-d-

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Qxi7STT9dujl72Yy6Ekcb2YCp-I=/x800/filters:strip_exif()/f/image/WAOD5DOxm9mtRlOMY4wuoUOI.png?f=fotoalbum_large

Lol RB gaat voor maximale memes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:46

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ben benieuwd naar straks, hopelijk gaat er weer flink wat gekkigheid gebeuren. Waardoor er een verrassende winnaar zal zijn aan het einde van de race!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Weet iemand hoeveel PU onderdelen Verstappen nog heeft?
Want als hij aan zijn limiet zou zitten, dan zou ik eigenlijk verwachten nu maar een nieuwe PU te nemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 16:37
DaniëlWW2 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:16:
Want als hij aan zijn limiet zou zitten, dan zou ik eigenlijk verwachten nu maar een nieuwe PU te nemen.
Maakt niks uit, die RB doet toch niet meer mee voor de winst.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Amaze86 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:19:
[...]

Maakt niks uit, die RB doet toch niet meer mee voor de winst.
Daarom juist. Deze race is waarschijnlijk verloren, dus nu PU wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:24
DaniëlWW2 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:20:
[...]

Daarom juist. Deze race is waarschijnlijk verloren, dus nu PU wisselen.
Jammer dat die motor onderdelen per rijder zijn en niet per team.
Anders had Max wel nog iets gehad aan een 2e rijder: die kon zonder verlies van punten poule elke week aanvullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Hongarije is moeilijk inhalen iig. Dus dat zal niet in de planning hebben gezeten.
Gok weer ergens op Monza :p

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
G_Dragon schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:13:
Ben benieuwd naar straks, hopelijk gaat er weer flink wat gekkigheid gebeuren. Waardoor er een verrassende winnaar zal zijn aan het einde van de race!
Ik hou mijn verwachtingen bewust ontzettend laag... kan het uiteindelijk ook minder tegenvallen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 15:50
Zit pas op zijn 3e, dus nu wisselen heeft geen zin.

Bron / gehele tabel voor de hele grid: https://scuderiafans.com/...ge-table-f1-hungarian-gp/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
CreativeS schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:25:
[...]

Ik hou mijn verwachtingen bewust ontzettend laag... kan het uiteindelijk ook minder tegenvallen :+
Dat is geen slecht idee, want de FIA kan zomaar weer de boel verpesten :p

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.cdninstagram.com/v/t51.2885-15/526674241_17889406677322859_1808236162720235254_n.jpg?stp=dst-jpg_e35_tt6&efg=eyJ2ZW5jb2RlX3RhZyI6InRocmVhZHMuQ0FST1VTRUxfSVRFTS5pbWFnZV91cmxnZW4uMTQ0MHgyMDM2LnNkci5mODI3ODcuZGVmYXVsdF9pbWFnZS5jMiJ9&_nc_ht=scontent-ams2-1.cdninstagram.com&_nc_cat=111&_nc_oc=Q6cZ2QGzAAkL65kkVSRZzTZ7tF5HeSDek3tlwvzXpcdk5DHL-r9p8gywqXDgxs_1wHurx7A&_nc_ohc=qfxiKMXjsF0Q7kNvwHQB9tr&_nc_gid=UZiMxcYv19ZcXcvGYw6YpQ&edm=APs17CUBAAAA&ccb=7-5&ig_cache_key=MzY4OTQyNTkwNzMwODI1MjUxOQ%3D%3D.3-ccb7-5&oh=00_AfTDXlV_u2NOH-UfjEJsX6505tq-bpQ_Yy7qfRdfAVzWSQ&oe=689512F5&_nc_sid=10d13b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

G_Dragon schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:13:
Gezien de buienradar hoop ik vooral dat ze gaan starten :p

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:41

Pierre

Van nature lui!

YakuzA schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:27:
[...]

Is er regen onderweg?

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
YakuzA schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:27:
[...]

Oh als er regen komt zal de race wel weer stil worden gelegd.. :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h9SLVTBgPHktuhYjvUiFFlFequ0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lXfIPgWfV6SjPmfFppcfmhKp.jpg?f=fotoalbum_large

:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Laatst online: 10-09 11:54
Beter laat dan nooit, maar ben er bij. Heb er behoorlijk zin jn met deze startgrid. Maar hoorde Ruth net in de pre show al iets vertellen over dat er best wel weer een grote kans is op een treintje als ALO weer blijft verdedigen zoals hij toen deed tegen HAM. Hopelijk blijft het treintje klein en duurt die kort :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Komt vanaf het zuidwesten richting de hoofdstad, maar het gaat wel te langzaam om de race te verstoren lijkt het.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:15
Jasphur schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:37:
Beter laat dan nooit, maar ben er bij. Heb er behoorlijk zin jn met deze startgrid. Maar hoorde Ruth net in de pre show al iets vertellen over dat er best wel weer een grote kans is op een treintje als ALO weer blijft verdedigen zoals hij toen deed tegen HAM. Hopelijk blijft het treintje klein en duurt die kort :P
Met Stroll erachter, als het een teamplayer is,,,, kan dat best wel een dingetje worden. Samen kunnen ze de boel goed ophouden.

Max zal wel Colapinto inhalen maar P7 bij geen crashes ervoor is toch het maximaal haalbare...

[ Voor 8% gewijzigd door RogerSch op 03-08-2025 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:41

Pierre

Van nature lui!

Ben benieuwd wat het gaat worden, ik gok Oscar die hem naast Charles zet en er vandoor gaat. Veel plezier allemaal.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als ik Buienradar check zou het al aardig moeten regenen..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6pHTPQZlFapbFyeYga0ZbUvGmSE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/3BxDdGqD1bpGQwLOL8NdsbEd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Mooi volkslied :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Olaf van der Spek schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:44:
Als ik Buienradar check zou het al aardig moeten regenen..

[Afbeelding]
Als dit gaat vallen wordt het een lange zit! Maarja, buienradar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Vraagje tussendoor. Maar ik krijg het gevoel dat de volksliederen pas worden ingezet als de F1TV gridwalk klaar is. Of timen de grid walk presentatoren het nou zo enorm strak (via de regie in hun oortje)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
RogerSch schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:41:
[...]

Met Stroll erachter, als het een teamplayer is,,,, kan dat best wel een dingetje worden. Samen kunnen ze de boel goed ophouden.

Max zal wel Colapinto inhalen maar P7 bij geen crashes ervoor is toch het maximaal haalbare...
Met Stroll is het altijd een gokje wat zijn waarneming met de wagens om hem heen doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Jasphur schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:45:
Vraagje tussendoor. Maar ik krijg het gevoel dat de volksliederen pas worden ingezet als de F1TV gridwalk klaar is. Of timen de grid walk presentatoren het nou zo enorm strak (via de regie in hun oortje)?
Ze timen bij F1TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 16:40
Volksliederen beginnen geloof ik altijd een kwartiertje voor de formation lap. Daar kun je prima op timen. Laatste keer dat Davide de gridwalk deed, raffelde hij de top 4 af omdat hij het anders niet zou halen. Dat hoorde hij ongetwijfeld in zijn oortje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 08:23
Dat timen ze precies zo, in de FIA documenten staat in de pre-race procedure precies hoe laat de coureurs er moeten zijn en hoe laat het volkslied begint. Alle grid walks e.d. moeten dus ook op dat tijdstip afgelopen zijn.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
  • Laatst online: 08:38

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Veel plezier allemaal.

20% kans op regen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:24
Fijne race iedereen!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Fijne race allen!

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999

rammes

koekebakker 1e klas

Snacks check
Drinken check
Luie stoel check
Gp radio check
F1 tv checking… check!

Geniet van de race allen.

Ik zou het doen!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Jasphur
Daar is de vijfminuten count down! Fijne race allemaal!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://media0.giphy.com/media/v1.Y2lkPTZjMDliOTUybGJ5emJwNGxhYTBxazZ1OTNlMnY3eG8zanpmb2N4OWcxN3BoajdzMiZlcD12MV9naWZzX3NlYXJjaCZjdD1n/TdRjiaFRef1YAnk3rP/source.gif
Veel plezier allemaal! Ben benieuwd of Charles de McLaren's voor kan blijven. oOo :9B

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:30
Fijne race iedereen :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Roll intro! Goedemiddag en veel plezier iedereen! oOo

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Fijne race iedereen. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:40
Fijne race!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr thee
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 08:20
Middag

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Die saaie Piastri gaat winnen denk ik.

Veel plezier allen. :)F

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Nu maar hopen dat er niemand gaat kegelen want dan ligt Max er op P8 in bocht 1 weer uit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 16:40
Fijne race allemaal! Ik hoop op wat spanning vooraan en misschien een buitje om een slapende race op te schudden

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a teapot”

Fijne race!

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Veel plezier met de race!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1mA4YTaJ8GGohDi_wxVpb11Z6nI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IFzai1jl4EmjdLFOqSLhbmBP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Bandenstaatje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QYQFGvByq4mloZrgfyM5mMEJAEE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oHC0QIrpeNbjG9tYlU4cVIHL.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Treveo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:28
Ik zit nu in Zweden, gelukkig prima 5G, dus lekker hotspotten. Fijne race!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Oke, mogelijk dus niemand die grip heeft in de eerste ronde.
Daarna hebben de andere teams misschien ook eens wat levensduur in hun banden.
Verder potentieel dus ook een race waar je niet op de harde band wil starten, als je die niet op temperatuur krijgt, Ferrari. :>

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:13

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

Fijne race allemaal!

Hou de keel goed nat, en de oksels droog ;)

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Het Peertje
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 08-09 11:10
dawg schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 14:57:
Die saaie Piastri gaat winnen denk ik.
Ik hoop het..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Tijd voor Monaco 2! Hopelijk wat langdurige lichte regen vanaf ronde 2 tot 60% van de race.
Zeker niet meer dan 10 druppels, want dan vlaggen ze af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Ik keek even snel en dacht dat je nog drie kleinere schermen boven je grote scherm had hangen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Fijne race allemaal!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Jasphur schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 15:00:
[...]

Ik keek even snel en dacht dat je nog drie kleinere schermen boven je grote scherm had hangen
Haha nee

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zHZyKwKAVUpXjOzCA0fnjs_HmDc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/10EdJZ10NHlkd8iPea5hTmlT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En Hamilton start op harde banden. O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• skimine
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07:56
Veel plezier allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
DaniëlWW2 schreef op zondag 3 augustus 2025 @ 15:01:
En Hamilton start op harde banden. O-)
Als je zover achteraan staat moet je iets

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:39
Have fun!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:23

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Fijne race allen!

www.google.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Ah, is Zandvoort (weer) niet uitverkocht, gezien de reclame?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Net thuis, snel de tv aan.

Fijne race allen

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max P9 Lawson P8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanVerkerk
Wat een poepstart van Verstappen, foi. Van P8 naar P10 en nu weer P9... maar toch, gelijk ingehaald door LAW.

NOR spoelt het ook gelijk door het putje heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Lekkere start Lando Norris

[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 03-08-2025 15:10 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord