De Medical Car lekker aan het scheuren om te kijken of we kunnen rijden (antwoord: ja)
Op de Chromecast klik je op de hoofd-button, en dan kun je ook kiezen in het menu.SambalBij schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:58:
[...]
Ik kan op de Apple TV naar links swipen (met de afstandsbediening) en dan kun je kiezen tussen de verschillende streams (F1 Live, International, Tracker, Data channel en de onboards)
Als je dan de F1 Live kiest, kun je weer onderaan (omhoog swipen) de subtitles/taal kiezen. Kies je dan Engels dan heb je de F1TV audio. (Zie je nu ook de presentatoren in beeld praten)
Wist ik niet, kwam daar ook net achter. Schijnt wel ook dat 4K/HDR verschilt per device, wat ik ook niet wist.
Die traktorcourwur heeft een leuk dagje vandaag, eerst de baan föhnen en zo na afloop duizenden auto's uit een weiland trekken
Medical car rijdt iig een rondje nu
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
:gifsicle():strip_exif()/f/image/i3wKISLz0WGQfjYQac7EsCC6.gif?f=user_large)
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Haha, geweldig, het publiek gaat helemaal uit z'n dak
er is toch geen groen licht geweest?TheBrut3 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:00:
[...]
De regels zeggen het volgende;
If the formation lap for the race is started behind the safety car (see Article 49), the
maximum total race time of three (3) hours will commence at the time the green lights
on the start gantry are illuminated to signal the safety car will leave the grid in accordance
with Article 49.2
Als ik dat zo lees, dan is de tijd wel gestart.
Het is droog .. go goo gooo ... Waar wacht de FIA nu op 35 graden en volle zon?
https://f1manager.info/ranking/4605
Uit ervaring kan ik zeggen dat je na zulke regen heel blij bent met de zon, en iets dat op de baan rijdStefanVerkerk schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:02:
Haha, geweldig, het publiek gaat helemaal uit z'n dak
De medical car gaat wel heel erg door de bochten, zag hem al wat glijden.
Hopelijk hebben we er nog een zo.
Hopelijk hebben we er nog een zo.
Dat ziet er mij nog veel te nat uit.StefanVerkerk schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:01:
De Medical Car lekker aan het scheuren om te kijken of we kunnen rijden (antwoord: ja)
Ze gaan pas rijden als de baan praktisch bijna klaar is voor inters.
Dat zei Kamatsu ook maar op Sky beweren ze het tegendeelTheBrut3 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:00:
[...]
De regels zeggen het volgende;
If the formation lap for the race is started behind the safety car (see Article 49), the
maximum total race time of three (3) hours will commence at the time the green lights
on the start gantry are illuminated to signal the safety car will leave the grid in accordance
with Article 49.2
Als ik dat zo lees, dan is de tijd wel gestart.
Ze zijn meteen de pitstraat in gereden. Ze hebben dus niet eens een volledige ronde afgelegd.
"When you grow up your heart dies"
Wat dat betreft zijn ze altijd extreem langzaam.powah33 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:02:
Het is droog .. go goo gooo ... Waar wacht de FIA nu op 35 graden en volle zon?
RedBull vorige race: We hebben onze auto niet op nat weer ingesteld want dat hadden we niet verwacht.. low downforce werkt niet zo goed in de regen.
FIA: we gaan lekker racen
RedBull deze race: Het gaat waarschijnlijk regenen, dus we gaan voor downforce!
FIA: we gaan lekker wachten tot het droog wordt.
FIA: we gaan lekker racen
RedBull deze race: Het gaat waarschijnlijk regenen, dus we gaan voor downforce!
FIA: we gaan lekker wachten tot het droog wordt.
Dat betekent, stam + t .
En dan gaat men wachten tot alles is opgedroogd, verklaren ze het banden reglement alsnog van toepassing en dan is het net alsof het niet geregend heeft. 
Je kunt ook teveel rubberen tegels stapelen.

Je kunt ook teveel rubberen tegels stapelen.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
RACE WILL RESUME AT 16:20
27 Jul 2025, 16:04:44, Lap 1
Nog 15 minuutjes wachten!

[ Voor 21% gewijzigd door StefanVerkerk op 27-07-2025 16:05 ]
“RACE WILL RESUME AT 16:20” !!
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Nou mocht ff duren…
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Kom op Fia, de zon schijnt.
Oh wauw, een tijd gegeven.
Oh wauw, een tijd gegeven.
[ Voor 35% gewijzigd door pjottum op 27-07-2025 16:06 . Reden: (te late /me) ]
ping 127.212.23.124
Zag ik nou full-wets liggen? Dat ze die dingen nog maken, zinloos.
Hopelijk ben ik dan nog wakker..SambalBij schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:05:
ik vind dit echt absurd, met deze zon is de baan zodirect weer droog...
In 15 minuten is de baan ook wel droog met die zon. Wat een farce.
Ik snap niet dat de FIA geen harde eis geeft gesteld bij nieuwe banen: volledig overdekt.
Want stel je voor dat er regen zou zijn….

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Maar ze zijn nog niet gestart?SambalBij schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:05:
Krijgen we een staande start of start achter SC?
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Misschien moeten ze de volgende keer 20 van die tractors uitdelen en dan daarmee racen.
Waarom denk je dat we al die circuits in de woestijn hebben.MazeWing schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:06:
Ik snap niet dat de FIA geen harde eis geeft gesteld bij nieuwe banen: volledig overdekt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wat een grap dit. Kans is groot dat de FIA de race nog maar eens om zeep helpt.
Zó extreem lang wachten om het circuit vrij te geven zodat je binnen een ronde of 5 naar slicks kan en een processie krijgt omdat inhalen onmogelijk is naast de droge lijn
Zó extreem lang wachten om het circuit vrij te geven zodat je binnen een ronde of 5 naar slicks kan en een processie krijgt omdat inhalen onmogelijk is naast de droge lijn

Jullie vriendelijkste zuiderbuur
resume klinkt alsof de tijd gewoon looptStefanVerkerk schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:05:
RACE WILL RESUME AT 16:20
Kennelijk hebben ze in IndyCar ook alternatieven, maar die zijn niet zo mileuvriendelijk schijnt.tweakersjoost schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:07:
Misschien moeten ze de volgende keer 20 van die tractors uitdelen en dan daarmee racen.
Mooi voorbeeld van het verschil in spray met de auto's van nu
Race is nooit begonnen, dus waarom zou de tijd lopen?
Hele set-up voor Jan l*l aangepast voor Verstappen. Thanks FIA
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
haha zoveel haken en ogen... Alleen al de aerodynamica problemen door andere luchtstroom en het filmen en alle reclame en noem maar op.MazeWing schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:06:
Fijn, moet om 16.45 weg naar een feestje
#zucht
#zucht
If you don’t agree or understand why it makes sense for people what they say, do or think, it is not because they are behaving really strangely, bizarrely, or erroneously, it is because your perspective is different
Precies, de race is niet begonnen, want de startprocedure is stopgezet om 15:01u.Marrtijn schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:08:
[...]
STARTING PROCEDURE SUSPENDED
27 Jul 2025, 15:01:44, Lap 1
Waar ze van die mooie kerbstones hadden dat de coureurs elke 20 ronden banden moeten wisselenDaniëlWW2 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:07:
[...]
Waarom denk je dat we al die circuits in de woestijn hebben.![]()
waarom zou je hervatten voordat het begonnen is?Marrtijn schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:08:
[...]
Dan blijft dus nog 1h40 maximaal over voor de race. Gaan ze dan nog full distance kunnen rijden? Zou nog moeten lukken denk ik, als er niet teveel onderbrekingen meer komen.
Het is wel een trieste bedoening, ik snap (zeker op Spa) de veiligheidsrisico's, maar de FIA is wel ster in alle mogelijkheden tot sensatie en actie in een race elimineren.
de 3 uur is nooit gestartHarrie schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:10:
[...]
Dan blijft dus nog 1h40 maximaal over voor de race. Gaan ze dan nog full distance kunnen rijden? Zou nog moeten lukken denk ik, als er niet teveel onderbrekingen meer komen.
Ze hebben gewoon drie uur, de race is namelijk nog niet begonnen.Harrie schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:10:
[...]
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Kim die de paraplu vasthoudt voor Lewis was tot nu toe toch wel het hoogtepunt van deze race.
Het is ook elke regenrace weer hetzelfde gezeik hier hè.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ademhalen en belasting betalen moet.
offtopic:
Oh en dat feestje afzeggen zodat je de race kan bekijken.
De eerste bocht met een staande start en inters kon nog wel eens een clash worden tussen de Mclarens.

Zoals het hele seizoen al. Nothing elsepilskes schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:11:
Voorspelling:
Mclarens
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
De rest...
Welke regenraceCodeCaster schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:11:
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Hebben we nog echte regenraces dan, tegenwoordig?CodeCaster schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:11:
Een Brazilië 2016 zou echt niet meer kunnen nu.
Zelfs die zijn keuzes maar laat ik het weer ontopic houden.Meg schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:11:
[...]
Ademhalen en belasting betalen moet.
offtopic:
Nee hoor. Die weten ook dat het WK op het spel staat.StefanVerkerk schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:12:
[...]
De eerste bocht met een staande start en inters kon nog wel eens een clash worden tussen de Mclarens.
De race wordt hervat....Wognummer schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:11:
[...]
de 3 uur is nooit gestartdus die race kan nog
Wat een chaos weer voor een club die zo enorm over woordjes kan struikelen
Hier een oudere (losse) AppleTV met afstandsbediening, maar kan deze instelling niet vinden.SambalBij schreef op zondag 27 juli 2025 @ 15:58:
[...]
Ik kan op de Apple TV naar links swipen (met de afstandsbediening) en dan kun je kiezen tussen de verschillende streams (F1 Live, International, Tracker, Data channel en de onboards)
Als je dan de F1 Live kiest, kun je weer onderaan (omhoog swipen) de subtitles/taal kiezen. Kies je dan Engels dan heb je de F1TV audio. (Zie je nu ook de presentatoren in beeld praten)
Welke regenrace?CodeCaster schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:11:

En we hebben een radio check.
staat er nog wat meer regen voorspelt de komende anderhalf uur?
Die regenbanden zijn gewoon echt waardeloos. Daarnaast is er te veel spray.codex schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:10:
Het is wel een trieste bedoening, ik snap (zeker op Spa) de veiligheidsrisico's, maar de FIA is wel ster in alle mogelijkheden tot sensatie en actie in een race elimineren.
Je ziet gewoon niks en je kan niet op tijd remmen. Dus zelfs als ze op regenbanden gaan rijden, dan weet je al jaren dat er heel snel een crash gaat volgen en dan rode vlag.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Voorspelling:pilskes schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:11:
Voorspelling:
Mclarens
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
De rest...
Alles met een Imola setup vooraan, alles met flinke vleugel achteraan.
Het lijkt erop dat het vanaf nu droog blijft.Chefbierrr schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:14:
staat er nog wat meer regen voorspelt de komende anderhalf uur?
Lets race!!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
He he, rust. Moest het ene na het andere klusje doen van mijn vrouw
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Het wordt dus binnen een paar ronden allemaal weer naar binnen voor slicks.
Drie rondjes SC en dan slicks?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
RACE WILL START BEHIND THE SAFETY CAR
27 Jul 2025, 16:15:01, Lap 1
Waarom zegt die Chiel bij zijn Engelse interviews altijd “Mex” ipv Max? Erger mij daar al zo lang aan hè, man man man.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Geen standing start? Why..
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 27-07-2025 16:17 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Geef dan mclaren meteen de punten en race nietStefanVerkerk schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:16:
RACE WILL START BEHIND THE SAFETY CAR
McLaren is toch voor minder downforce gegaan?Holk schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:17:
De rijder die gegokt heeft op een low-downforce setup lacht zich een breuk
Zouden ze bij Red Bull nog bezig zijn geweest met de haakse slijper om de achtervleugel kleiner te maken?
Awh.
A great game, let’s pause for the race start and continue later 😏
— Visa Cash App Racing Bulls F1 Team (@visacashapprb) 27 juli 2025
⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️
⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️⚪️
⚪️⚪️🔴🔴⚪️🟡⚪️
⚪️⚪️🟡🔴🔴🔴⚪️
⚪️⚪️🟡🔴🟡🟡⚪️
🟡🔴🔴🟡🟡🔴⚪️ https://t.co/r7sc5AC8Mk
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hoe groot is de kans dat we een (nieuwe) rode vlag krijgen zodra ze gestart zijn?
wacht dan nog 20 minuten extra zodat het helemaal droog is, dan hoef je deze farce ook niet een beetje te verbergen....
Dus Sainz, Hamilton, Antonelli en Alonso zijn naar een regen setup gegaan en dan krijg je dit... Dan heb je toch ook meteen geen zin meer in deze race!
Baby heeft een schone luier, flesje gehad, even gespeeld, is weer moe en ligt precies net in haar bedje
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Het is om te huilen hoe waar dit is. Brad Pitt racing. Why bother with wet tyres at all?
Zit ik hier op een bejaarden forum ofzo?
Wat een gezeur over onbelangrijke dingen zeg….
Ik haak even af en ga lekker kijken.
Fijne race allemaal!
Wat een gezeur over onbelangrijke dingen zeg….
Ik haak even af en ga lekker kijken.
Fijne race allemaal!
Starting procedure was suspended, en wordt nu hervat.PalingDrone schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:10:
[...]
waarom zou je hervatten voordat het begonnen is?
Het laatste bericht is letterlijk: RACE WILL START BEHIND THE SAFETY CAR.
En iedereen op inters.
Kan nog zijn dat ze na 2 rondjes achter de SC opnieuw stoppen, dat hebben we al eens eerder gezien....
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |