Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Nee niet gezien. Zal later eens zoeken.Zewatanejo schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:50:
[...]
Er zijn nooit gelijke omstandigheden op de startplek. Sommige zijn aan de binnenzijde en andere weer aan de buitenzijde. Ooit de discussie van Senna gezien over dit punt?
Maar die ongelijke omstandigheden weet je op voorhand. Dat nu de ene helft nat is en de andere niet, weet je niet van te voren. Ga je dan bestaande en bekende ongelijke onstandigheden nóg ongelijker maken?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ja, dat komt aan het einde van het seizoen boven, met een dekentje toegedekt, en dan word het voor volgend seizoen ineens verbodenRobbie T schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:50:
Het zal mij benieuwen of we ooit nog iets gaan horen over of er iets illegaal is geweest aan de McLaren. 2 seconden vinden in 1.5 seizoen is bizar.
Ruilen met de NL commentatoren uit de studio van Viaplay?Harrie schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:51:
De commentatoren op VRT zijn echt clue ess... Geen idee waaromax langer stil stond.
ze laten Max volgens mij langer staan omdat die Williams binnenkomt, maar Leclerc laten ze wel gewoon los.
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Voorlopig komt er helemaal niks qua regen helaas.Zewatanejo schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:52:
Het mag wel weer gaan regenen
Start/finish zag er toch heel mooi uit zo zonder auto's?HollowGamer schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:52:
Ik zal maar niet gaan lopen zeuren over de regie..
| 1 | PIA | 1:50.884 |
| 2 | NOR | 2:10.916 |
| 3 | LEC | 1:49.970 |
| 4 | VER | 1:50.286 |
| 5 | RUS | 1:50.359 |
| 6 | ALB | 1:50.222 |
| 7 | HAM | 1:49.564 |
| 8 | LAW | 1:50.724 |
| 9 | HUL | 1:50.286 |
| 10 | BOR | 1:51.961 |
| 11 | GAS | 1:50.871 |
| 12 | TSU | 2:11.357 |
| 13 | ALO | 1:54.222 |
| 14 | BEA | 1:55.086 |
| 15 | COL | 1:51.412 |
| 16 | HAD | 2:12.380 |
| 17 | ANT | 1:50.310 |
| 18 | STR | 1:50.331 |
| 19 | SAI | 1:49.827 |
| 20 | OCO | 2:12.478 |
"The clipping on the main straight is shockingly shit. It's so bad."
Te laat gestopt.PWM schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:54:
TSU zakt ook weer rustig af naar zijn bekendere P15+
"When you grow up your heart dies"
Omdat ie een ronde later naar binnen ging tov degenen achter hem, ligt niet aan zijn tempoPWM schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:54:
TSU zakt ook weer rustig af naar zijn bekendere P15+
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
| 1 | PIA | 1:49.089 |
| 2 | NOR | 1:48.961 |
| 3 | LEC | 1:48.193 |
| 4 | VER | 1:48.161 |
| 5 | RUS | 1:48.518 |
| 6 | ALB | 1:48.611 |
| 7 | HAM | 1:48.587 |
Rondetijden voor ronde 17
| 1 | PIA | 1:47.251 |
| 2 | NOR | 1:46.917 |
| 3 | LEC | 1:47.211 |
| 4 | VER | 1:47.146 |
| 5 | RUS | 1:47.761 |
| 6 | ALB | 1:47.705 |
| 7 | HAM | 1:47.844 |
Dat vind ik ook wel opvallend.gerbenp schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:58:
Bijzonder dat ze niet kijken naar de unsafe release van LEC?
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Het is helaas al een optocht op dit moment.autje schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:58:
Komt er nog wat regen? Want op deze manier wordt het weer een optocht.
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Zoals het er nu naar uit ziet niet. Er zit wel regen relatief dichtbij, maar dat zit te zuidelijk en bovendien nog net te ver weg. Tenzij er nog wat gaat ontstaan binnen nu en 30 minuten.autje schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:58:
Komt er nog wat regen? Want op deze manier wordt het weer een optocht.
Tijdens het rechte stuk remt de auto af om energie op te slaan. Bij Max gebeurt dat al ongeveer halverwege dus hij verliest er veel tijd door (denk ik).Speedster schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:00:
Max klaagt over clipping? Wat bedoelt hij daar mee?
Verlies van vermogen aan het einde van het rechte stuk door het leeglopen van de batterij.Speedster schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:00:
Max klaagt over clipping? Wat bedoelt hij daar mee?
Zal de content/social media managers van RBR en RacingBulls eens vragen verder te gaan met Vier op een Rij.Robbie T schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:02:
Mijn god, wat saai
Max deze race high downforce: niets aan gehad. 🤷🏼♂️
Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Er is ook live zwemmen op tv of het einde van de tour.Robbie T schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:02:
Mijn god, wat saai
Wat let je om daar naar te kijken?
Tijd voor een plofmotor of zo... olie op de baan, rode vlag. Staande start. Reset deze race a.u.b. Pff.jaapstobbe schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:04:
Zonder safety car gaat er niets interessants meer gebeuren.
Daar had mijn reactie totaal geen betrekking op.Jebus4life schreef op zondag 27 juli 2025 @ 16:26:
[...]
Als we wedstrijdvervalsing al niet meer mogen benoemen?
Ze geven nat weer tussen 15u00 en 17u00 - dus je moet gisteren keuzes maken of je setup overhoop gooien en uit de pits starten.
Dan moet je gewoon op voorhand zeggen: We racen niet als het regent bij de start van de race en wachten tot het quasi droog is zodat iedereen weet waar ze aan toe zijn. Nu is het imo gewoon wedstrijdvervalsing onder het mom van "veiligheid" (er is zelfs geen spray als ze achter safety car rijden)
Ik ben het zelfs eens dat de safety car eersder naar binnen had gemoeten.
Die weer een inhaal actie doet op Colopinto. 🤣
Dat zei ik hier net ook al. De race director toont geen ballen. Alles op safe.Blik1984 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:08:
Gaap, potentieel ontzettend leuke race volledig de nek omgedraaid door de FIA
Dit seizoen is als een nachtkaars uitgegaan.
Echt fucking saai elke race zo met die optochten en McLaren 1/2
Nou ja, een rode vlag zou dat wel mogelijk kunnen maken maar dan krijgen we geheid geen race meer want... it must be the water.Zewatanejo schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:08:
Regen over een uur, maar dan zal het wel over zijn
Er is toch totaal geen spanning? Waarom mag dat niet gezegd worden? Of is F1 een Heilig huisje?Speedster schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:04:
[...]
Er is ook live zwemmen op tv of het einde van de tour.
Wat let je om daar naar te kijken?
McLaren dominance could be boring... of zoiets.LZ86 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:09:
Ik ga wat anders doen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Het probleem is ook dat ik helemaal niks met McLaren heb, Piastri vind ik nog leuk.sjaool schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:10:
[...]
McLaren dominance could be boring... of zoiets.
Maar ik vind Norris en Zak Brown echt vreselijk!
(Waarbij ik Zak ook gewoon een klootzak vind, heb hem in het echt mogen ontmoeten).
Dan bijvoorbeeld liever een Ferrari dominantie, ik vind Leclerc, Hamilton & Vasseur helemaal super!
Alles mag gezegd worden. Echter het lijkt wel of ik naar een andere wedstrijd zit te kijken. Hamiltom komt van plaats 18 staat nu op plek 7.....mathy_ schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:10:
[...]
Er is toch totaal geen spanning? Waarom mag dat niet gezegd worden? Of is F1 een Heilig huisje?
De softs gaan niet lang genoeg mee met het downforce niveau dat de auto nu heeft.DoubleDutch schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:12:
Zal vast wat doms zeggen,Max heeft niks te vriezen zou hij nog naar binnen gaan voor rood of geel en een inhaal race doen?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Zijn we niet ongeveer hetzelfde als hoe we zijn begonnen?Apos schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:05:
Erg saaie race helaas
Ja maar nu de tegenstanders op zelfde niveau komen stopt die opkomst ook.Speedster schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:12:
[...]
Alles mag gezegd worden. Echter het lijkt wel of ik naar een andere wedstrijd zit te kijken. Hamiltom komt van plaats 18 staat nu op plek 7.....
Dat mag je niet zeggen, kun je ban voor krijgen.LZ86 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:09:
Ik ga wat anders doen.
Dat komt enkel doordat hij een rondje eerder naar binnen ging, gegokt en gewonnen. Maar verder gebeurt er gewoon niet heel veel boeiends.Speedster schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:12:
[...]
Alles mag gezegd worden. Echter het lijkt wel of ik naar een andere wedstrijd zit te kijken. Hamiltom komt van plaats 18 staat nu op plek 7.....
Toch maar wachten op een crash, sorry not so sorry.
Nou ja, Lewis wordt dan ook geheid DotD. Hij heeft in de eerste ronden van een opdrogend circuit goede zaken gedaan.Speedster schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:12:
[...]
Amen.LZ86 schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:09:
Ik ga wat anders doen.
Piastri vs Norris heeft ook totaal geen spanning op 1 of andere manier.
Norris is een zeurderig type, en Piastri maar saai en geen uitstraling.
Rosberg vs Hamilton was nog leuk.
Via F1tv kijken?desalniettemin schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:13:
Niet om aan te gluren dat Viaplay. Ben constant aan het verversen, want beeldkwalitiet wordt steeds 360
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Rondetijden voor ronde 26
| 1 | PIA | 1:46.407 |
| 2 | NOR | 1:47.660 |
| 3 | LEC | 1:46.710 |
| 4 | VER | 1:46.713 |
| 5 | RUS | 1:47.020 |
| 6 | ALB | 1:47.538 |
| 7 | HAM | 1:47.090 |
Hier schijnt de zon achter de wolken.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Dat kwam ook omdat Nico wist hoe hij onder de huid van Lewis moest kruipen. Die is dat jaar dat hij kampioen werd gewoon een klootzak geweest. Dat soort dingen mis ik nu wel een beetje.
De ware spirit van een F1 kijker wachten op een crash zucht.........StefanVerkerk schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:13:
[...]
Dat komt enkel doordat hij een rondje eerder naar binnen ging, gegokt en gewonnen. Maar verder gebeurt er gewoon niet heel veel boeiends.
Toch maar wachten op een crash, sorry not so sorry.
Nog altijd beter dan met de belgen hiero,wat een commentaar. Vraag mij de hele tijd af met wie ze Jannes Leclerck bedoelen. 🤣desalniettemin schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:13:
Niet om aan te gluren dat Viaplay. Ben constant aan het verversen, want beeldkwalitiet wordt steeds 360
Ik heb nergens last van, stream doet het prima. Je kan natuurlijk ook voor het vaste kanaal kiezen, dan heb je geen gedonder met streams.desalniettemin schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:13:
Klopt. Ze zijn veel te goed met mekaar.sjaool schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:15:
[...]
Dat kwam ook omdat Nico wist hoe hij onder de huis van Lewis kon kruipen. Die is dat jaar dat hij kampioen werd gewoon een klootzak geweest. Dat soort dingen mis ik nu wel een beetje.
Saai seizoen dit ja. Jammer.
Eigenlijk is het hopen op een safety car of rode vlag.
27 Jul 2025, 17:16:18, Lap 28
Hoe dan?StefanVerkerk schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:16:
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 55 (SAI) - TRACK LIMITS
27 Jul 2025, 17:16:18, Lap 28
Och, in 2021 hoopten we niet anders zo in die laatste race.Speedster schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:16:
[...]
De ware spirit van een F1 kijker wachten op een crash zucht.........
Deze race had heel anders kunnen zijn als er andere keuzes waren gemaakt door de FIA. Maar helaas.
Hoe dan ook, dan maar weer feitelijk blijven... NOR > FL, weer aan het herstellen.
Rondetijden voor ronde 28
| 1 | PIA | 1:46.462 |
| 2 | NOR | 1:45.965 |
| 3 | LEC | 1:46.590 |
| 4 | VER | 1:46.644 |
| 5 | RUS | 1:47.109 |
| 6 | ALB | 1:47.190 |
| 7 | HAM | 1:47.152 |
Ha, nog een slachtoffer. Het doet pijn aan mijn oren...DoubleDutch schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:16:
[...]
Nog altijd beter dan met de belgen hiero,wat een commentaar. Vraag mij de hele tijd af met wie ze Jannes Leclerck bedoelen. 🤣
"Berg op rijden is helemaal anders dan bergaf rijden"
Ik heb het idee dat zij normaliter andere sporten verslaan en nu een dagje commentaar mogen geven bij de F1.DoubleDutch schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:16:
[...]
Nog altijd beter dan met de belgen hiero,wat een commentaar.
Zonde, want ik heb de Belgen wel hoog staan als het gaat om sportcommentaar.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ze hadden hem goed staan maar de race director vond het te nat. Als team kun je hier niet meer op anticiperen.ZeromaNoiS schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:20:
Hebben ze nou eigenlijk niet weer verkeerd gegokt bij RBR door ze op een high downforce setup te zetten? In het begin zou het overleven geweest zijn, maar daarna wellicht een stuk meer pace dan nu.
Nee ze hadden goed gegokt, alleen fia heeft gewacht tot het zo goed als droog was.ZeromaNoiS schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:20:
Hebben ze nou eigenlijk niet weer verkeerd gegokt bij RBR door ze op een high downforce setup te zetten? In het begin zou het overleven geweest zijn, maar daarna wellicht een stuk meer pace dan nu.
Nouja de FIA heeft daar roet in het eten gegooit. Deze race had 20 min eerder gestart kunnen worden.ZeromaNoiS schreef op zondag 27 juli 2025 @ 17:20:
Dit topic is gesloten.
![]()
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/w1u4zhhSlB4fOxqKPZsM5qwz.jpg?f=fotoalbum_large)